-
τα παλια αμαξια πολυ σωστα πληρωνουν τελη αυξημενα..αυτο ελειπε!
τα τελη πρεπει να πηγαινουν αναλογικα με τους ρυπους καθε αμαξιου
ο φορος για το αμαξι ειναι κατι αλλο
-
Να συμφωνήσουμε σε κάτι.
αν τα αφήνανε όπως ήταν... το 2009 που τα ξέραμε....
Πόσα εισπράξαμε τότε?προς το eleazar.... οι ρύποι δεν ειναι στην βενζίνη....
ξέρεις τι ρύπους έχω εγω? κάτω από 150.... Αντε πιάσε με... δε θέλει... θέλει με τα κυβικά και την αξία. Αξία δεν υπάρχει
Πάμε στον Σπανό μαζί να δεις την αξία του -
@ eleazar
τα τελη κυκλοφορίας, απο οσο ξερω, αναφέρονται στην χρήση του δρόμου που κάνεις. τι σχέση εχουν οι ρυποι με αυτο??
αλλά...οκ , ποσο ρυπαινει ενα 4λιτρο πχ,που εχει ηδη πληρώσει 1300ευρω τελη και που ειναι ακινητο μισο χρονο επισημως-με κατατεθειμενες πινακιδες (επειδη ειναι καμπριο πχ), και ποσο ενα 1800 οικολογικότερο, που κυκλοφορει ολο το χρόνο και πληρώνει το ενα τέταρτο..?
καλή η οικολογία (προσωπικά δεν με αφορά ιδιαίτερα, γνωριζοντας οτι το impact της αυτοκινησης στην παγκοσμια ρυπανση ειναι απειροελάχιστο συγκριτικά με αλλες πηγες) αλλά στα τέλη κυκλοφορίας δεν βλέπω πως εμπλέκεται... -
Ούτε το μηδέν είναι σωστό... ούτε το 1100 για μας. Αν μας πάνε στα 800 και ανεβάσουν και τα audi mercedes κάτι πάει κι έρχετε.... Να ανεβάσουν ένα audi 1400 που κάνει 28,000 το βλέπω δύσκολο αν και τελικά είναι μέσα στο σκεπτικό της πολυτέλειας....
Για μένα είναι σωστό γιατί κάνει τα ίδια λεφτά με το δικό μου (320) στην αγορά όταν τα αγοράσαμε μαζί
-
-
2μιση φορες τα τελη που πληρωνω τωρα δηλαδη!βρηκαν γαιδουρι και το φορτωνουνε...οι αλλοι που φοροδιαφευγουν στο γκιωνη τους
-
Η εικόνα ουσιαστικά δίνει τα τέλη κυκλοφορίας που ισχύουν σήμερα απλά τα έχει ανά μήνα,το ίδιο και για το φόρο πολυτελείας.Το θέμα είναι να μη μείνουν τα ίδια και να μπορεί κανείς να τα πληρώνει όποιο μήνα θέλει μόνο αλλά να αλλάξουν βάσει της λιανικής τιμής.
-
παπαρια, αυτο ειναι.απλά μια διαιρεση, δεν ειναι το νεο συστημα
-
-
μια χαρα νέα. μάλλον.
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
μια χαρα νέα. μάλλον.Κρατα μικρο καλαθι ,ειναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ λεω...
-
Να σας πω .... θα μάθουμε ποιους έβαλε στην επιτροπή και θα τους εξηγήσουμε εμεις πως θα γίνει
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
τα παλια αμαξια πολυ σωστα πληρωνουν τελη αυξημενα..αυτο ελειπε!τα τελη πρεπει να πηγαινουν αναλογικα με τους ρυπους καθε αμαξιου
ο φορος για το αμαξι ειναι κατι αλλο
Σε ποιους Ρύπους αναφέρεσαι ?
-
Όταν ανοίγω μια επιχείρηση, αγοράζω ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο, ή οτιδήποτε άλλο, παίρνω ήδη κάποια ρίσκα, αλλά δικαιούμαι να ξέρω, στο περίπου τουλάχιστον, τι θα μου ζητάει το κράτος για τα χρόνια μετά την αγορά.
Ο διπλασιασμός των απαιτήσεων του κράτους είναι από μόνος του εξωφρενικός. Ο εξαπλασιασμός τους μετά την αγορά (όπως έγινε για το δικό μου όχημα) είναι πραγματικά εξωφρενικός και μη βιώσιμος για τους περισσότερους ιδιοκτήτες.
Η φορολογία δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι καζίνο για τους πολίτες.
-
Τέλη κυκλοφορίας ενσωματωμένα στην τιμη των καυσίμων...
Αυτό είναι το σωστότερο και δικαιότερο όλων.Οτι κι αν οδηγάς,πληρώνεις ανάλογα με το πόσο το κινείς και πως το κινείς.
Κινείσαι με κατανάλωση 7 λίτρα/100Km? Πληρώνεις ανάλογα...Κινείσαι με 25lt/100km?Πληρώνεις ανάλογα πάλι...
Το κρατάς κλειδωμένο?Δεν πληρώνεις τίποτα...
Επίσης,γιατί να μην πληρώνει τέλη ένας με αυτοκίνητο 99γραμμαρίων διοξειδίου και να το βαφτίζουμε οικολογικό όταν κάνει 80 χλμ τη μέρα εντός Αθήνας και να πληρώνει τέλη βαρβάτα ένας με ένα δίλιτρο ή τρίλιτρο που το κινεί μια φορά το μηνα για ένα ταξίδι?
Οσο για τα τεκμήρια/πολυτελής διαβίωση κλπ,είναι αστείο να υπολογίζονται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου.Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το αν το αγόρασε κάποιος δεύτερο και τρίτο χέρι,η τιμή αγοράς βάση του υπάρχοντος τιμολογίου καθώς και η ηλικία του οχήματος.
Το πιό δίκαιο είναι να πάρουν τους καταλόγους των ασφαλιστικών ετερειών και να δουν τα ασφαλιζόμενα ποσά απο εκεί
Για παράδειγμα μια BMW 535d της προηγούμενης γενιάς,μπορεί να έχει το ίδιο τεκμήριο και την ίδια πολυτελή διαβίωση με μια 535d της νέας γενιάς?Δεν ασφαλίζονται για τα ίδια ποσά απο τις αφαλιστικές ετερείες...
Μια Καγιέν κοστίζει 25000 ευρώ πια,όσο ένα Φοκους 1,6 Εκομπουστ...Τι σχέση έχει λοιπόν η εργοστασιακή αξία του οχήματος στην περίπτωση αυτή?Αντίθετα,αν ένας έχει το βαλάντιο να αγοράσει καινούρια μια Cayenne Turbo s και να δώσει εξαψήφιο νούμερο σε ευρώ,τότε ναι!Να θεωρηθει όντως πολυτελής διαβίωση και να πληρώσει και τον ανάλογο φόρο αλλά όχι εσαεί γιατι το αυτοκίνητο παλιώνει μέσα σε 3-4 χρόνια και η αξία του πέφτει κατακόρυφα...Μακάρι να ληφθούν υπόψη όλα αυτα και να γίνει κάτι δικαιότερο και σωστότερο για όλους...
-
Τελικα συμφωνω με την αποψη του GTZ.Νομιζω ειναι η δικαιοτερη.
@GTZ:Πού χάθηκες εσυ?Ολα καλα?Κανενα update απο την X3? -
Μάλλον data ψάχνουν, τα λέω και δε με πιστεύει..... κανεις
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τελικα συμφωνω με την αποψη του GTZ.Νομιζω ειναι η δικαιοτερη.
@GTZ:Πού χάθηκες εσυ?Ολα καλα?Κανενα update απο την X3?Μια χαρά όλα τζάμι...
-
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
τα παλια αμαξια πολυ σωστα πληρωνουν τελη αυξημενα..αυτο ελειπε!
τα τελη πρεπει να πηγαινουν αναλογικα με τους ρυπους καθε αμαξιου
ο φορος για το αμαξι ειναι κατι αλλο
Σε ποιους Ρύπους αναφέρεσαι ?
αυτη η καραμελα των οικωλογων ειναι αλλο φρουτο...
γιατι επιμελως δεν βαζουν τον δευτερο παραγοντα στην εξισωση τα πραγματικα χιλιομετρα...
ενας που εκπεμπει τα μισα ρυπογονα αλλα το κινει 4 φορες περισσοτερο βρωμιζει δυο φορες παραπανω απο τον -στα χαρτια- βρωμυλο
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Τελικα συμφωνω με την αποψη του GTZ.Νομιζω ειναι η δικαιοτερη.
@GTZ:Πού χάθηκες εσυ?Ολα καλα?Κανενα update απο την X3?Μια χαρά όλα τζάμι...
Τέλη κυκλοφορίας