-
είναι όπως το χέσιμο. Πάει με τα τετραγωνικά.
Και ανοίγει ταβέρνα ο άλλος 20 τετραγωνικά και βάζει 50 τραπέζια -
Τιμολόγιο δεν πάρχει σε αγοραπωλησίες μεταξύ ιδιωτών, είναι ότι δηλώσεις. Άρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να βασιστούν τα τεκμήρια σε ένα τόσο έωλο στοιχείο. Επίσης, τι σημασία έχει αν ένα αμάξι είναι 15 ετών με ένεν ιδιοκτήτη, ή το ίδιο αμάξι στην ίδια κατάσταση, στα ίδια χρόνια, ΑΛΛΑ π.χ. στον τρίτο του ιδιοκτήτη?
Και στις δύο περιπτώσεις το τεκμήριό του είναι το ίδιο και το αυτό.
Συνοψίζοντας, συμφωνώ με τα τεκμήρια με βάση την πραγματική του εργοστασιακή αξία, και με ποσοστό μείωσης λόγω παλαιότητας. Επισημαίνω το πραγματική εργοστασιακή, γιατί σε πλείστες των περιπτώσεων είναι επί της μουσαντένιας.
Το Φόκους που κάνει όσο ένα Καγιέν είναι καινούργιο, ενώ το Πορσικό δεκαετίας. Το οποίο Πορσικό ΚΑΠΟΤΕ είχε εργοστασιακή π.χ. 60.000 ευρώ. Ξεκίνα από εκεί και μείωσέ τη σε ρεαλιστικά πλαίσια. Ανάλογα μείωσε και το Φόκους όταν αυτό πιάσεις τα δέκα χρονάκια, τότε θα συγκρίνεις κράνμπερι με κράνμπερι, γιατί τώρα τα συγκρίνεις με ζούμπερι. -
Να θυμίσω ότι Τέλη κυκλοφορίας στο κόστος των καυσίμων θα σήμαινε ότι οι κάτοικοι των παραμεθορίων δεν θα πλήρωναν κανένα φόρο πρακτικά και ότι τα αγροτικά μηχανήματα θα έπρεπε να πληρώσουν ένα υπέρογκο ποσό για τη κίνηση τους.
Δεν ξέρω κάποια χώρα που να μην έχει τέλη κυκλοφορίας. Απλά θα πρέπει να σταματήσει το παραμυθάκι όπου το αυτοκίνητο ή η κατοικία να αποτελούν εύκολη λύση για τους Κυβερνώντες όσον αφορά τη φορολόγηση.
-
Η Τσεχια δεν εχει.Και χωρις να ειμαι 100% σιγουρος ουτε η Γερμανια.
-
Βασικα τα τελη στο καυσιμο ισως ειναι δικαιο μετρο αλλα αφου μας παιρνουν ηδη 1€/ λιτρο απο αυτα κανονικα θα επρεπε να εχουν καταργηθει τα τελη!
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Η Τσεχια δεν εχει.Και χωρις να ειμαι 100% σιγουρος ουτε η Γερμανια.Κατά τη wikipedia έχει η Γερμανία. (Kraftfahrzeugsteuer)
Στην Τσεχία
https://www.cfe-eutax.org/taxation/road-tax/czech-republic
Για τα επαγγελματικά υπάρχει ένα Road Tax. Για τα Ιδιωτικής χρήσης το κόστος κυμαίνεται από 1200 ως 4200 CZK (46€ ως 162€ το έτος με τη σημερινή ισοτιμία).
Για τους αυτοκινητοδρόμους λένε ότι υπάρχει vignette.
-
Παλιοτερα δεν υπηρχε .Γιατι εγω ειχα αυτοκινητο με τσεχικες πινακιδες και δε πληρωνα τιποτα.Μονο το vignette για τους αυτοκινητοδρομους μιας και δεν εχουν καθολου διοδια για τα επιβατικα.
Εξακολουθει και μου κανει εντυπωση παντως οποτε θα ρωτησω και θα μαθω... -
Η Ελλάδα είναι πολύ μπροστά. Τώρα οι άλλοι ξυπνάνε σιγά σιγά.
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Τέλη κυκλοφορίας ενσωματωμένα στην τιμη των καυσίμων...
Αυτό είναι το σωστότερο και δικαιότερο όλων.Οτι κι αν οδηγάς,πληρώνεις ανάλογα με το πόσο το κινείς και πως το κινείς.
Κινείσαι με κατανάλωση 7 λίτρα/100Km? Πληρώνεις ανάλογα...Κινείσαι με 25lt/100km?Πληρώνεις ανάλογα πάλι...
Το κρατάς κλειδωμένο?Δεν πληρώνεις τίποτα...
Επίσης,γιατί να μην πληρώνει τέλη ένας με αυτοκίνητο 99γραμμαρίων διοξειδίου και να το βαφτίζουμε οικολογικό όταν κάνει 80 χλμ τη μέρα εντός Αθήνας και να πληρώνει τέλη βαρβάτα ένας με ένα δίλιτρο ή τρίλιτρο που το κινεί μια φορά το μηνα για ένα ταξίδι?
Οσο για τα τεκμήρια/πολυτελής διαβίωση κλπ,είναι αστείο να υπολογίζονται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου.Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το αν το αγόρασε κάποιος δεύτερο και τρίτο χέρι,η τιμή αγοράς βάση του υπάρχοντος τιμολογίου καθώς και η ηλικία του οχήματος.
Το πιό δίκαιο είναι να πάρουν τους καταλόγους των ασφαλιστικών ετερειών και να δουν τα ασφαλιζόμενα ποσά απο εκεί
Για παράδειγμα μια BMW 535d της προηγούμενης γενιάς,μπορεί να έχει το ίδιο τεκμήριο και την ίδια πολυτελή διαβίωση με μια 535d της νέας γενιάς?Δεν ασφαλίζονται για τα ίδια ποσά απο τις αφαλιστικές ετερείες...
Μια Καγιέν κοστίζει 25000 ευρώ πια,όσο ένα Φοκους 1,6 Εκομπουστ...Τι σχέση έχει λοιπόν η εργοστασιακή αξία του οχήματος στην περίπτωση αυτή?Αντίθετα,αν ένας έχει το βαλάντιο να αγοράσει καινούρια μια Cayenne Turbo s και να δώσει εξαψήφιο νούμερο σε ευρώ,τότε ναι!Να θεωρηθει όντως πολυτελής διαβίωση και να πληρώσει και τον ανάλογο φόρο αλλά όχι εσαεί γιατι το αυτοκίνητο παλιώνει μέσα σε 3-4 χρόνια και η αξία του πέφτει κατακόρυφα...Μακάρι να ληφθούν υπόψη όλα αυτα και να γίνει κάτι δικαιότερο και σωστότερο για όλους...
πολυ καλο το σκεπτικο σου και δικαιο.Σου ξεφευγει ομως κατι.
Οτι ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΝ για κατι δικαιο,αλλα να γεμισουν τα αδεια χωρις πατο ταμεια.Το μονο που τους απασχολει(γιατι ξερουν τι θα ερθει απο Σεπτεμβρη) ειναι να μην καταθεσουν πινακιδες ακομα και αλλα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου.Ειδαν οτι περσυ πηραν τα αρχιδια τους,και σου λενε οτι φετος με την πουτσα που τους εχουμε ετοιμασει,οι παραδοσεις πινακιδων θα σπασουν τα κοντερ.
Οποτε κατσε να διαδωσουμε οτι απο του χρονου θα ειναι με τον μηνα,και θα μπορεις να πληρωσεις ''οσο θελεις'' ,και μολις πεσουν στην φακα θα τους ξαναξαναξαναγαμησουμε με γαρμπιλι...(με αμμο ηταν τα προηγουμενα χρονια)
Βλεπε εκτακτη εισφορα για το 12 στα πανω απο 2 λιτρα, που ανακοινωθηκε Ιουλιο του 13.
Προσπαθουν να αποφυγουν τις παραδοσεις πινακιδων.Τιποτα αλλο.Σε αντικαρκινικα να τα φανε ΓΤΜΠΤΠ.
-
Καλά τώρα,πιστεύετε ότι υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν δίκαιο σύστημα υπολογισμού των τελών με βάση όχι μόνο τα κυβικά αλλά όπως λένε +ρύπους+λιανική τιμή? Εδώ δεν έχουν καταφέρει να μετρήσουν σωστά τους τόκους των καταθέσεων,που τα ποσά στέλνονται κατευθείαν από τις τράπεζες
-
ΓΙΑΝΝΗΣ Στουρναρης + ΧΑΡΗΣ Θεοχαρης = οι μπουρτζοβλαχοι
μπουρζουα + βλαχος = μπουρτζοβλαχος, κατι σαν βλαχομπαροκ δηλαδη.
Ομοιως το ΚΑΡΑ+ΑΜΑΝ+ΑΛΗΣ
Δεν παιζονται ΣΕ λεω..
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Τέλη κυκλοφορίας ενσωματωμένα στην τιμη των καυσίμων...
Αυτό είναι το σωστότερο και δικαιότερο όλων.Οτι κι αν οδηγάς,πληρώνεις ανάλογα με το πόσο το κινείς και πως το κινείς.
Κινείσαι με κατανάλωση 7 λίτρα/100Km? Πληρώνεις ανάλογα...Κινείσαι με 25lt/100km?Πληρώνεις ανάλογα πάλι...
Το κρατάς κλειδωμένο?Δεν πληρώνεις τίποτα...
Επίσης,γιατί να μην πληρώνει τέλη ένας με αυτοκίνητο 99γραμμαρίων διοξειδίου και να το βαφτίζουμε οικολογικό όταν κάνει 80 χλμ τη μέρα εντός Αθήνας και να πληρώνει τέλη βαρβάτα ένας με ένα δίλιτρο ή τρίλιτρο που το κινεί μια φορά το μηνα για ένα ταξίδι?
Οσο για τα τεκμήρια/πολυτελής διαβίωση κλπ,είναι αστείο να υπολογίζονται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου.Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το αν το αγόρασε κάποιος δεύτερο και τρίτο χέρι,η τιμή αγοράς βάση του υπάρχοντος τιμολογίου καθώς και η ηλικία του οχήματος.
Το πιό δίκαιο είναι να πάρουν τους καταλόγους των ασφαλιστικών ετερειών και να δουν τα ασφαλιζόμενα ποσά απο εκεί
Για παράδειγμα μια BMW 535d της προηγούμενης γενιάς,μπορεί να έχει το ίδιο τεκμήριο και την ίδια πολυτελή διαβίωση με μια 535d της νέας γενιάς?Δεν ασφαλίζονται για τα ίδια ποσά απο τις αφαλιστικές ετερείες...
Μια Καγιέν κοστίζει 25000 ευρώ πια,όσο ένα Φοκους 1,6 Εκομπουστ...Τι σχέση έχει λοιπόν η εργοστασιακή αξία του οχήματος στην περίπτωση αυτή?Αντίθετα,αν ένας έχει το βαλάντιο να αγοράσει καινούρια μια Cayenne Turbo s και να δώσει εξαψήφιο νούμερο σε ευρώ,τότε ναι!Να θεωρηθει όντως πολυτελής διαβίωση και να πληρώσει και τον ανάλογο φόρο αλλά όχι εσαεί γιατι το αυτοκίνητο παλιώνει μέσα σε 3-4 χρόνια και η αξία του πέφτει κατακόρυφα...
Μακάρι να ληφθούν υπόψη όλα αυτα και να γίνει κάτι δικαιότερο και σωστότερο για όλους...νομιζω η σωστοτερη τοποθετηση/προτασεις που εχουν γινει!. απλά,μεσα 15 γραμμες.
συμφωνω εντελως μαζι σου,φιλε GTZ !.το θεμα ειναι ποσο να παει η -ήδη στο 'θεο' για τα μισθολογικα & οχι μονο δεδομενα της Ελλαδιτσας,βενζινη...?
2ε...? 2.50....? -
ειναι λαθος να μπει στα καυσιμα αυξηση...για να πεσουν χαρατσια και τελη προς τα κατω.
διοτι θα αυξηθουν οι τιμες των προιοντων (μεταφορικα) και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα πληρωνει μεσω των προιοντων και τελη οποιος ΔΕΝ ΕΧΕΙ αυτοκινητο...(εμεσως). Σουβλακι με τελη κυκλοφοριας στην τιμη μεσα...πλακα θα εχει. -
Δεν είναι λάθος, είναι το μόνο σωστό και έχει προταθεί πολλάκις εδωμέσα. Με τα σημερινά δεδομένα όμως θα ισοδυναμούσε με επιβάρυνση περίπου 25-30 λεπτών στο λίτρο, άρα η βενζίνα θα πήγαινε στο 1,95 και το πετρέλαιο στο 1,75, και θα ακύρωνε τις χιλιάδες στην κυριολεξία όλες τις αγορές αυτοκινήτων μηδενικών ή πολύ χαμηλών τελών κυκλοφορίας που έχουν γίνει τα τελευταία 3-4 χρόνια.
Επίσης θα τσίναγαν αυτοί που κάνουν πολλά χλμ., και θα υπήρχε και επιβάρυνση σε σειρά προιόντων.
Το ότι θα τα έπαιρνε και από τα χιλιάδες οχήματα με ξένες πινακίδες που κυκλοφορούν στη χώρα, θα εξάλειφε την γραφειοκρατία, θα εξουδετέρωνε την απειλή των αυτοκινήτων που δεν πληρώνουν τέλη και ας κάνουν ένα σκασμό χλμ. το χρόνο οδηγώντας το παρόν σύστημα πολύ σύντομα σε αδιέξοδο (ποιός θα πληρώνει τέλη π.χ. το 2018 όταν όλα σχεδόν τα ΙΧ θα είναι κάτω από 100 γρ.?) και θα ήταν τιμιότερο για όλους δεν δείχνουν να συγκινούν την κυβέρνηση. -
ρυπο και καταναλωση πανε μαζι...οποτε αυξηση των καυσιμων σημαινει στροφη στα 1000αρια....δεν νομιζω οτι τα καγιεν θα τα εχουν για καθημερινα...αντε κανα σ/κ καμμια εκδρομη θα πανε...καμμια εξοδο...και αυτο ειναο. Στα καθημερινα με το υγραεριο 1200αρι
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
άρα η βενζίνα θα πήγαινε στο 1,95 και το πετρέλαιο στο 1,75, και θα ακύρωνε τις χιλιάδες στην κυριολεξία όλες τις αγορές αυτοκινήτων μηδενικών ή πολύ χαμηλών τελών κυκλοφορίας που έχουν γίνει τα τελευταία 3-4 χρόνια.ε και?
εδω εχουν ακυρωθει πολυ περισσοτεροι αριθμοι αυτοκινητων που ειχαν αγοραστει οταν οι οικολογικες ευαισθησιες δεν ηταν -ακομα- στο προσκηνιο.Επίσης θα τσίναγαν αυτοί που κάνουν πολλά χλμ.,
σωστο αλλα τι να κανουμε, αυτο θα πρεπει να ειναι το σκεπτικο.
και θα υπήρχε και επιβάρυνση σε σειρά προιόντων.
μεγα σφαλμα στην εφαρμογη του νομου. δεν θα επρεπε να συσχετιστει καθολου.
Το ότι θα τα έπαιρνε και από τα χιλιάδες οχήματα με ξένες πινακίδες που κυκλοφορούν στη χώρα, θα εξάλειφε την γραφειοκρατία, θα εξουδετέρωνε την απειλή των αυτοκινήτων που δεν πληρώνουν τέλη και ας κάνουν ένα σκασμό χλμ. το χρόνο οδηγώντας το παρόν σύστημα πολύ σύντομα σε αδιέξοδο (ποιός θα πληρώνει τέλη π.χ. το 2018 όταν όλα σχεδόν τα ΙΧ θα είναι κάτω από 100 γρ.?) και θα ήταν τιμιότερο για όλους δεν δείχνουν να συγκινούν την κυβέρνηση.
+1000
-
καλο το παραμυθιασμα ολο το καλοκαιρι περι 'μειωσης(;) τελων' και 'πιο δικαιης κατανομης' και λοιπα ωραια, αλλα τωρα ας προσγειωθούμε στα δικα μας...
** Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας τον Οκτώβριο**
Τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης θα κληθούν να πληρώσουν μαζί οι φορολογούμενοι. Αυτό προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου Οικονομικών. Ειδικότερα, από τα μέσα Οκτωβρίου αναμένεται να εμφανιστούν στο διαδίκτυο τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ την ίδια περίοδο πρόκειται να εμφανιστούν και τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή του φετινού φόρου πολυτελούς διαβίωσης. Ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα αποσταλούν ειδοποιητήρια για το φόρο.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
καλο το παραμυθιασμα ολο το καλοκαιρι περι 'μειωσης(;) τελων' και 'πιο δικαιης κατανομης' και λοιπα ωραια, αλλα τωρα ας προσγειωθούμε στα δικα μας...** Τέλη κυκλοφορίας και φόρος πολυτελείας τον Οκτώβριο**
Τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης θα κληθούν να πληρώσουν μαζί οι φορολογούμενοι. Αυτό προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου Οικονομικών. Ειδικότερα, από τα μέσα Οκτωβρίου αναμένεται να εμφανιστούν στο διαδίκτυο τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ την ίδια περίοδο πρόκειται να εμφανιστούν και τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή του φετινού φόρου πολυτελούς διαβίωσης. Ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα αποσταλούν ειδοποιητήρια για το φόρο.
Σε κάθε περίπτωση τα 'παραμύθια' είναι/ήταν για του χρόνου, όχι για φέτος...φέτος το ξέραμε ήδη ότι θα το φάμε το αγγούρι, το θέμα είναι τι θα γίνει του χρόνου...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση τα 'παραμύθια' είναι/ήταν για του χρόνου, όχι για φέτος...φέτος το ξέραμε ήδη ότι θα το φάμε το αγγούρι, το θέμα είναι τι θα γίνει του χρόνου...
δεν ξερω τι εννοεις 'του χρονου', του χρονου ειναι το 2014 και το μπιλιετακι που θα ερθει θα αφορα τα τελη για το 2014
-
εννοεί μάλλον αυτό που λέγαμε για πραγματική αξία ... γενικότερη αναμόρφωση
Τέλη κυκλοφορίας