-
2μιση φορες τα τελη που πληρωνω τωρα δηλαδη!βρηκαν γαιδουρι και το φορτωνουνε...οι αλλοι που φοροδιαφευγουν στο γκιωνη τους
-
Η εικόνα ουσιαστικά δίνει τα τέλη κυκλοφορίας που ισχύουν σήμερα απλά τα έχει ανά μήνα,το ίδιο και για το φόρο πολυτελείας.Το θέμα είναι να μη μείνουν τα ίδια και να μπορεί κανείς να τα πληρώνει όποιο μήνα θέλει μόνο αλλά να αλλάξουν βάσει της λιανικής τιμής.
-
παπαρια, αυτο ειναι.απλά μια διαιρεση, δεν ειναι το νεο συστημα
-
-
μια χαρα νέα. μάλλον.
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
μια χαρα νέα. μάλλον.Κρατα μικρο καλαθι ,ειναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ λεω...
-
Να σας πω .... θα μάθουμε ποιους έβαλε στην επιτροπή και θα τους εξηγήσουμε εμεις πως θα γίνει
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
τα παλια αμαξια πολυ σωστα πληρωνουν τελη αυξημενα..αυτο ελειπε!τα τελη πρεπει να πηγαινουν αναλογικα με τους ρυπους καθε αμαξιου
ο φορος για το αμαξι ειναι κατι αλλο
Σε ποιους Ρύπους αναφέρεσαι ?
-
Όταν ανοίγω μια επιχείρηση, αγοράζω ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο, ή οτιδήποτε άλλο, παίρνω ήδη κάποια ρίσκα, αλλά δικαιούμαι να ξέρω, στο περίπου τουλάχιστον, τι θα μου ζητάει το κράτος για τα χρόνια μετά την αγορά.
Ο διπλασιασμός των απαιτήσεων του κράτους είναι από μόνος του εξωφρενικός. Ο εξαπλασιασμός τους μετά την αγορά (όπως έγινε για το δικό μου όχημα) είναι πραγματικά εξωφρενικός και μη βιώσιμος για τους περισσότερους ιδιοκτήτες.
Η φορολογία δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι καζίνο για τους πολίτες.
-
Τέλη κυκλοφορίας ενσωματωμένα στην τιμη των καυσίμων...
Αυτό είναι το σωστότερο και δικαιότερο όλων.Οτι κι αν οδηγάς,πληρώνεις ανάλογα με το πόσο το κινείς και πως το κινείς.
Κινείσαι με κατανάλωση 7 λίτρα/100Km? Πληρώνεις ανάλογα...Κινείσαι με 25lt/100km?Πληρώνεις ανάλογα πάλι...
Το κρατάς κλειδωμένο?Δεν πληρώνεις τίποτα...
Επίσης,γιατί να μην πληρώνει τέλη ένας με αυτοκίνητο 99γραμμαρίων διοξειδίου και να το βαφτίζουμε οικολογικό όταν κάνει 80 χλμ τη μέρα εντός Αθήνας και να πληρώνει τέλη βαρβάτα ένας με ένα δίλιτρο ή τρίλιτρο που το κινεί μια φορά το μηνα για ένα ταξίδι?
Οσο για τα τεκμήρια/πολυτελής διαβίωση κλπ,είναι αστείο να υπολογίζονται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου.Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το αν το αγόρασε κάποιος δεύτερο και τρίτο χέρι,η τιμή αγοράς βάση του υπάρχοντος τιμολογίου καθώς και η ηλικία του οχήματος.
Το πιό δίκαιο είναι να πάρουν τους καταλόγους των ασφαλιστικών ετερειών και να δουν τα ασφαλιζόμενα ποσά απο εκεί
Για παράδειγμα μια BMW 535d της προηγούμενης γενιάς,μπορεί να έχει το ίδιο τεκμήριο και την ίδια πολυτελή διαβίωση με μια 535d της νέας γενιάς?Δεν ασφαλίζονται για τα ίδια ποσά απο τις αφαλιστικές ετερείες...
Μια Καγιέν κοστίζει 25000 ευρώ πια,όσο ένα Φοκους 1,6 Εκομπουστ...Τι σχέση έχει λοιπόν η εργοστασιακή αξία του οχήματος στην περίπτωση αυτή?Αντίθετα,αν ένας έχει το βαλάντιο να αγοράσει καινούρια μια Cayenne Turbo s και να δώσει εξαψήφιο νούμερο σε ευρώ,τότε ναι!Να θεωρηθει όντως πολυτελής διαβίωση και να πληρώσει και τον ανάλογο φόρο αλλά όχι εσαεί γιατι το αυτοκίνητο παλιώνει μέσα σε 3-4 χρόνια και η αξία του πέφτει κατακόρυφα...Μακάρι να ληφθούν υπόψη όλα αυτα και να γίνει κάτι δικαιότερο και σωστότερο για όλους...
-
Τελικα συμφωνω με την αποψη του GTZ.Νομιζω ειναι η δικαιοτερη.
@GTZ:Πού χάθηκες εσυ?Ολα καλα?Κανενα update απο την X3? -
Μάλλον data ψάχνουν, τα λέω και δε με πιστεύει..... κανεις
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τελικα συμφωνω με την αποψη του GTZ.Νομιζω ειναι η δικαιοτερη.
@GTZ:Πού χάθηκες εσυ?Ολα καλα?Κανενα update απο την X3?Μια χαρά όλα τζάμι...
-
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
τα παλια αμαξια πολυ σωστα πληρωνουν τελη αυξημενα..αυτο ελειπε!
τα τελη πρεπει να πηγαινουν αναλογικα με τους ρυπους καθε αμαξιου
ο φορος για το αμαξι ειναι κατι αλλο
Σε ποιους Ρύπους αναφέρεσαι ?
αυτη η καραμελα των οικωλογων ειναι αλλο φρουτο...
γιατι επιμελως δεν βαζουν τον δευτερο παραγοντα στην εξισωση τα πραγματικα χιλιομετρα...
ενας που εκπεμπει τα μισα ρυπογονα αλλα το κινει 4 φορες περισσοτερο βρωμιζει δυο φορες παραπανω απο τον -στα χαρτια- βρωμυλο
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Τελικα συμφωνω με την αποψη του GTZ.Νομιζω ειναι η δικαιοτερη.
@GTZ:Πού χάθηκες εσυ?Ολα καλα?Κανενα update απο την X3?Μια χαρά όλα τζάμι...
-
είναι όπως το χέσιμο. Πάει με τα τετραγωνικά.
Και ανοίγει ταβέρνα ο άλλος 20 τετραγωνικά και βάζει 50 τραπέζια -
Τιμολόγιο δεν πάρχει σε αγοραπωλησίες μεταξύ ιδιωτών, είναι ότι δηλώσεις. Άρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να βασιστούν τα τεκμήρια σε ένα τόσο έωλο στοιχείο. Επίσης, τι σημασία έχει αν ένα αμάξι είναι 15 ετών με ένεν ιδιοκτήτη, ή το ίδιο αμάξι στην ίδια κατάσταση, στα ίδια χρόνια, ΑΛΛΑ π.χ. στον τρίτο του ιδιοκτήτη?
Και στις δύο περιπτώσεις το τεκμήριό του είναι το ίδιο και το αυτό.
Συνοψίζοντας, συμφωνώ με τα τεκμήρια με βάση την πραγματική του εργοστασιακή αξία, και με ποσοστό μείωσης λόγω παλαιότητας. Επισημαίνω το πραγματική εργοστασιακή, γιατί σε πλείστες των περιπτώσεων είναι επί της μουσαντένιας.
Το Φόκους που κάνει όσο ένα Καγιέν είναι καινούργιο, ενώ το Πορσικό δεκαετίας. Το οποίο Πορσικό ΚΑΠΟΤΕ είχε εργοστασιακή π.χ. 60.000 ευρώ. Ξεκίνα από εκεί και μείωσέ τη σε ρεαλιστικά πλαίσια. Ανάλογα μείωσε και το Φόκους όταν αυτό πιάσεις τα δέκα χρονάκια, τότε θα συγκρίνεις κράνμπερι με κράνμπερι, γιατί τώρα τα συγκρίνεις με ζούμπερι. -
Να θυμίσω ότι Τέλη κυκλοφορίας στο κόστος των καυσίμων θα σήμαινε ότι οι κάτοικοι των παραμεθορίων δεν θα πλήρωναν κανένα φόρο πρακτικά και ότι τα αγροτικά μηχανήματα θα έπρεπε να πληρώσουν ένα υπέρογκο ποσό για τη κίνηση τους.
Δεν ξέρω κάποια χώρα που να μην έχει τέλη κυκλοφορίας. Απλά θα πρέπει να σταματήσει το παραμυθάκι όπου το αυτοκίνητο ή η κατοικία να αποτελούν εύκολη λύση για τους Κυβερνώντες όσον αφορά τη φορολόγηση.
-
Η Τσεχια δεν εχει.Και χωρις να ειμαι 100% σιγουρος ουτε η Γερμανια.
-
Βασικα τα τελη στο καυσιμο ισως ειναι δικαιο μετρο αλλα αφου μας παιρνουν ηδη 1€/ λιτρο απο αυτα κανονικα θα επρεπε να εχουν καταργηθει τα τελη!
Τέλη κυκλοφορίας