Οπότε να σου ευχηθούμε καλοτάξιδη?
Latest posts made by pgp737
-
RE: Mercedes B170 ενός έτους. Να το πάρω;
-
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Εργοστασιακές εγγυήσεις δεν ισχύουν αν έχεις βάλει πρόγραμμα ή και τροχαλία σε καμία αντιπροσωπεία.
Προβλήματα δεν θα σου παρουσιάσουν αν δεν ξεπεράσεις κάποιες τιμές.
Τροχαλία μόνη της δεν μπαίνει, πρόγραμμα μόνο του μπαίνει.
Βενζίνη είναι καλό να βάζεις 100αρα αλλά αρκετοί φίλοι με μετατροπή (πρόγραμμα τροχαλία) βάζουν ακόμα 91 οκτάνια χωρίς πρόβλημα αλλά με χαμηλότερη απόδοση.
Η απόδοση με (πρόγραμμα τροχαλία) θα ξεπεράσει τα 200 άλογα, ανάλογα το μοτέρ, μέχρι 210 άλογα.
Κατανάλωση ίσως να δεις 0.5 λίτρα παραπάνω στα 100 χιλ.
Ζόρισμα στο μοτέρ δεν υφίσταται. Οι ανοχές του είναι μεγάλες. Καυσαέρια όλα κανονικά. Θόρυβος λίγο πιο βαρύς αλλά χωρίς υπερβολές.
Στο mbclub.gr που έχουμε πάει σε έναν από τους πιο γνωστούς ΕΛΛΗΝΕΣ βελτιωτες,
http://www.mbclub.gr/forum/index.php?showtopic=3213'
πάνω από 20 αμάξια, κανένα δεν έχει πάθει τίποτα. -
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Τι έγινε βρε παιδιά? διακοπές έχουμε πάει όλοι???
-
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
PGP737
ο σχεδιασμός της πολλαπλής πώς γίνεται; Με το μάτι, με πρόγραμμα, με την εμπειρία; Γιατί μου φαίνεται κάπως περίπλοκη διαδικασία. Μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά.Μάλλον με την εμπειρία την έκανε, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος σε αυτό.
Πάντως εκτός από τον λίγο θόρυβο που έχω ανάμεσα στις 2500 με 3800 κανένα άλλο θεματακι δεν έχω. Βέβαια θα μου πεις κέρδισες σχεδόν 7 άλογα στον στρόφαλο... αλλά ο θόρυβος είναι ένα μείον. -
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Αυτόν τον καιρό όπως όλοι είδατε άλλαξα το μισό μου αμάξι, οπότε είπα ότι είναι καιρός να επέμβω και στο σύστημα εξαγωγής του SLK μου. Ηθελα να ήμουνα σίγουρος για το τι βελτίωση (τι κέρδος) θα έπαιρνα γιατί αλλιώς θα ήταν πεταμένα χρήματα.Έτσι ξεκίνησα για την γνωστή Shell στο αεροδρόμιο που το γέμισα, και αμέσως μετά στο δυναμόμετρο. Ο Ανδριανακης το μέτρησε στον τροχό. Έφυγα κατευθείαν για τον Παπαδόπουλο. Πρώτα κολλήσανε τους αυλούς εξαγωγής ένα-ένα ξεχωριστά με εξωτερική διάμετρο 42 χιλιοστά. Γυάλισαν τους αυλούς εξαγωγής και μετά τα κολλήσανε στην πολλαπλή. Κολλήσανε και την τετραπλή υποδοχή σε ένα (το 4 σε 1) και το δοκίμασαν πάνω στο αυτοκίνητο μου αν όλα είναι καλά, και να μην βρίσκει πουθενά. Πονταρανε μια φορά και τον ελεύθερο καταλύτη που είναι Twister R103E LF-R5 EURO 3 με 35 γραμμάρια ευγενή μέταλλα και είδαν ότι όλα είναι οκ και θα μπορούσαν να το κολλήσουν. Αφού το κολλήσανε το μονταρανε κανονικά πάνω στο αμάξι και σειρά είχε το μεσαίο καζανάκι. Αφου είχε αρχικό καταλύτη δίπλα στο χταπόδι, καταργήσαμε τον δεύτερο εργοστασιακό καταλύτη που βρίσκετε κάτω από τα καθίσματα περίπου στο μέσον του αυτοκινήτου. Κάναμε και τις τρύπες για τους 2 αισθητήρες λάμδα και κολλήσαμε τις βιδουλες τους πάνω στο καταλύτη.Όλα έτοιμα μέχρι εκεί και είχε μεσημεριάσει ήδη. Μου βάλανε σωλήνα 60 χιλιοστών εξωτερικής διαμέτρου μετά τον καταλύτη, και μετά φτιάξανε ένα χειροποίητο ελεύθερο καζάνι στην θέση του μεσαίου καταλύτη που καταργήσαμε και για να μειώνει και τον θόρυβο . Χρησιμοποιήσαμε νέα ζουαν και πλακάκια και έτσι δεν χάλασα κανένα από τα παλιά μου πράγματα που τα πήρα και τα έχω στην αποθήκη μου για οπότε και αν, τα χρειαστώ... Μαζί με όλες τις μικρορυθμίσεις και όλους τους ελέγχους πήγε 6 η ώρα και είχαμε τελειώσει. Έφυγα από εκεί και είδα ότι το αμάξι έκανε λίγο θόρυβο παραπάνω στα χαμηλά και ανεπαίσθητα λίγο παραπάνω στις ψηλές στροφές. Δεν ήταν πολύς όμως και έτσι το κράτησα. Την επόμενη μέρα ήμουν στο μαγαζί του Ανδριανακη από τις 9. Η βενζίνη είχε μείνει στα αρχικά επίπεδα και έτσι είχαμε την ιδία βενζίνη με την προηγούμενη μέτρηση. Το βάλαμε ξανά στο δυναμόμετρο, και είδαμε κέρδος 5 άλογα και στην ροπή μείωση 0.1 κιλό που μπορεί να είναι και θέμα μέτρησης επειδή δεν μετράει δεύτερα δεκαδικά το μηχάνημα. Στον στρόφαλο πρέπει να είναι κοντά στα 7 άλογα περίπου. Το κέρδος από την εξάτμιση είναι σαφώς μικρότερο από το κέρδος από την αύξηση στην πίεση του κομπρεσσορα. Συνιστάται αν θέλετε και το τελευταίο άλογο χωρίς να ανοίξετε τον κινητήρα σας. Περισσότερες φωτογραφίες και λεπτομέρειες εδώ.
http://www.mbclub.gr/forum/index.php?showtopic=2633&st=0&start=0
-
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά.
Μια γρήγορη ερώτηση στους ειδικούς στα ΜΒs. Ψάχνω να βρω πληροφορίες για την εκδοση CGI σε μεταχειρισμένη C200 (W203). Έχει κανείς κανά link να μου δώσει?
Υπάρχει κάποιο site για MBs, που του δίνεις αριθμό πλαισίου και να σου δώσει στοιχεία για την ημέρα κατασκευης του, εξοπλισμό που βρήκε απο εργοστάσιο, χρωμα κτλ?Όποιος μπορεί, ας βοηθήσει για να βοηθήσω συγγενικό μου πρόσωπο που κάτι έχει βρει απο Γερμανία.....
Ευχαριστώ
Εδω έχει τις πληροφορίες που θέλεις για το πλαίσιο.
http://www.mbclub.gr/forum/index.php?showtopic=306 -
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Καλό, αλλά αυτά τα σινιάλα δείχνουν ότι υπήρχαν και άλλοι χρήστες στο δρόμο.
Αλλος ένας βιαστικός!!! που πήγαινε με 230-240 περίπου!!!
-
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι όσο μεγαλύτερο το ιντερκούλερ, τόσο υπονομεύουμε τη ροή αέρα προς το ψυγείο (υποθέτω ότι το ιντερκούλερ είναι μπροστά από το ψυγείο).
Πιθανώς δηλαδή αν το σκίσεις στις μεγάλες ζέστες, ειδικά αν το έχεις με πρόγραμμα κλπ., να δεις τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν.
Έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο?
Σε τί βαθμό το νέο ιντερκούλερ υπερκαλύπτει το ψυγείο σε σχέση με το στοκ?Νίκο σε θεότρελα σχισίματα στα λιμανάκια, μετά στην Βάρκιζα, στην κερατέα, και τέλος στην αττική οδό δεν ξεπέρασε τους 95 βαθμούς ποτέ, με εξωτερική 32 βαθμούς. Δεν έχει πρόβλημα στην απόδοση του το ψυγείο μας. Στην εθνική οδό για Βόλο παρέα με άλλα Mercedes που πηγαίναμε για την συνάντηση μας, παρότι οι ταχύτητες ήταν Απαγορευτικές με Α κεφαλαίο, ούτε τότε αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα, με την θερμοκρασία ανάμεσα στα 85 και 95 βαθμούς σταθερά και εξωτερική στους 28.
-
RE: MERCEDES-BENZ FORUM
Σε ένα βαθμό έχεις δίκιο αλλά μόνο όταν τα μεγέθη μεγαλώνουν πάρα πολύ σε σχέση με το εργοστασιακό. Εδω δεν κάναμε καγκουριες, δλδ να το κάνουμε 3 και 4 φορές μεγαλύτερο από το μαμά, (το έχω δει σε seat). Τα ΜΒ δεν έχουν σχαστρα, καθότι κομπρεσορ. Δεν παρατήρησα καμία μα καμία απολύτως (lang) καθυστέρηση στην πλήρωση του μοτέρ με αέρα. Αντίθετα μπορώ να πω ότι ακόμα και μετά από 10 επιταχύνσεις 0-160 σε μετρήσεις δεν έχει κάποια εμφανή πτώση στην απόδοση του τώρα με τις ζέστες.
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι με την πτώση της θερμοκρασίας που πετυχαίνεις με το μεγαλύτερο I/C ο αέρας μέσα γίνεται πιο πυκνός!!!
Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια.