Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 319
    • 320
    • 96 / 320
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    6392
    138660
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

      Παίδες, ξέρετε αν οι κινητήρες της w201 (τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι) είχαν καδένα ή ιμάντα?

      Και τι σε νοιάζει εσένα;

      αλλος ενας να παει να παρει 190 θα αποχωρησω...

      Πφφ... ζηλιάρη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        PGP737
        ο σχεδιασμός της πολλαπλής πώς γίνεται; Με το μάτι, με πρόγραμμα, με την εμπειρία; Γιατί μου φαίνεται κάπως περίπλοκη διαδικασία. Μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pgp737 Banned last edited by

          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
          PGP737
          ο σχεδιασμός της πολλαπλής πώς γίνεται; Με το μάτι, με πρόγραμμα, με την εμπειρία; Γιατί μου φαίνεται κάπως περίπλοκη διαδικασία. Μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά.

          Μάλλον με την εμπειρία την έκανε, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος σε αυτό.
          Πάντως εκτός από τον λίγο θόρυβο που έχω ανάμεσα στις 2500 με 3800 κανένα άλλο θεματακι δεν έχω. Βέβαια θα μου πεις κέρδισες σχεδόν 7 άλογα στον στρόφαλο... αλλά ο θόρυβος είναι ένα μείον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 0
            007 last edited by





            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Ένα τραπεζάκι σαλονιού λείπει από κει μέσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                Ένα τραπεζάκι σαλονιού λείπει από κει μέσα.

                Καλά σοβαρά μιλάς;
                Εγώ βλέπω αυτό και τρελαίνομαι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosco last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pgp737 Banned last edited by

                    Τι έγινε βρε παιδιά? διακοπές έχουμε πάει όλοι???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      τρεχει νεο χρηματοδοτικο για τη C aka 'γκαυλα' class...καπου ειδα μια ανακοινωση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Ένα τραπεζάκι σαλονιού λείπει από κει μέσα.

                        Ή ένα νεκροκρέβατο. Το ιδανικό για τους υποψήφιους αγοραστές. Την αγοράζουν, 5-6 χρόνια αργότερα πεθαίνουν από φυσικά αίτια, τους μετακομίζουν πίσω. Voila!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jntaras last edited by

                          Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:

                          πιστευω πως οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν τις πιο πετυχημενες διαφημισεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iliasp last edited by

                            Ειδικά εάν σκεφτείς ότι το συγκεκριμένο zupa car ζυγίζει περίπου 1900 κιλά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jntaras last edited by

                              Τι αναγκη εχει με 100 κιλα ροπη και 670 αλογα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitris60 last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gtz last edited by

                                  Παιδιά δεν ξέρω αν είναι το ανάλογο τόπικ,αλλά ενδιαφέρεται ενας γνωστος μου να βελτιώσει ένα C200 Kompressor του 2003 (1.8 lt 163 ps)...
                                  Εβαλε πρόγραμμα το καλοκαίρι και το αμάξι δυναμομετρήθηκε σε ΜΑΗΑ στα 173 άλογα (δεν υπήρχε παλαιότερη δυναμομέτρηση).
                                  Κάποιος εκεί του είπε οτι με αλλαγή τροχαλίας στον κομπρέσσορα και τίποτε άλλο,το μοτέρ ανεβαίνει στα 190+ άλογα...
                                  Ισχύει κάτι τέτοιο;
                                  Υπάρχει κάποιος κίνδυνος με το συγκεκριμένο μοτέρ;
                                  Το κόστος της τροχαλίας είναι κάπου στα 350 ευρώ του είπαν...
                                  Τι λέτε; Εχει κανείς εμπειρία απο το συγκεκριμένο μοτέρ και τις βελτιώσεις του;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Μπορείς να βάλεις το κιτ της Brabus από τον λαινόπουλο, νομίζω πάει περίπου στα 200 άλογα και όχι μόνο δεν σου χαλάει την εγγύηση αλλά στην επεκτείνει κιόλας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Με τρεις πολύ ψιλές λεπτομέρειες για το κιτ της brabus.
                                      Το κόστος είναι ...4.000 ευρώ και η εκτιμώμενη αύξηση στην κατανάλωση είναι +11%. Επίσης από 95άρα βενζίνη που ήθελε πριν αναγκαστικά τώρα μόνο σε 100άρα.
                                      Κοντολογίς περί το +25 % σε έξοδα κατανάλωσης. Ρύποι ? ποιοί ρύποι? αυτοί δεν μας ενδιαφέρουν .
                                      Επίσης μετά την μετατροπή ο κινητήρας 'αγριεύει' λίγο σε θόρυβο και λειτουργία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Αυτό για την 100άρα βενζίνη είνια σίγουρο? Πάντως μπορεί τα 4000 ευρώ να ακούγονται πολλά αλλά υπάρχει κάποια άλλη μετατροπή που να είναι φθηνότερη και να μην σου βγάλει προβλήματα μεγάλα ή μικρά?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Για την βενζίνη ναι, μίλησα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα με τον υπεύθυνο.
                                          Έξω στην αγορά παίζουν και χαμηλότερες τιμές.
                                          Κάποιοι κάνουν μετατροπή στην τροχαλία για να αυξήσουν τον παρεχόμενο αέρα στους κυλίνδρους. Ομως η μετατροπή δεν είναι απλά μια τροχαλία και μόνο, συνδυάζεται πάντα με πρόγραμμα.

                                          Γενικώς, όπως και στην συντριπτική πλειοψηφία των μετατροπών αυτών που στόχο έχουν να αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα, να έχει κανείς τα εξής υπόψη ότι :
                                          Συνήθως το μοτέρ 'αγριεύει' και η επιπλέον κατανάλωση είναι σημαντική σε όλη την κλίμακα των στροφών.
                                          Παρενέργειες επίσης εστιάζονται σε ζόρισμα του κυκλώματος ψύξης, πιο συχνές φλάντζες, επισκευές στον κομπρέσσορ, κατανάλωση λαδιού, ρύποι, καταλύτης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnkyr last edited by

                                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                            Για την βενζίνη ναι, μίλησα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα με τον υπεύθυνο.
                                            Έξω στην αγορά παίζουν και χαμηλότερες τιμές.
                                            Κάποιοι κάνουν μετατροπή στην τροχαλία για να αυξήσουν τον παρεχόμενο αέρα στους κυλίνδρους. Ομως η μετατροπή δεν είναι απλά μια τροχαλία και μόνο, συνδυάζεται πάντα με πρόγραμμα.

                                            Γενικώς, όπως και στην συντριπτική πλειοψηφία των μετατροπών αυτών που στόχο έχουν να αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα, να έχει κανείς τα εξής υπόψη ότι :
                                            Συνήθως το μοτέρ 'αγριεύει' και η επιπλέον κατανάλωση είναι σημαντική σε όλη την κλίμακα των στροφών.
                                            Παρενέργειες επίσης εστιάζονται σε ζόρισμα του κυκλώματος ψύξης, πιο συχνές φλάντζες, επισκευές στον κομπρέσσορ, κατανάλωση λαδιού, ρύποι, καταλύτης.

                                            πολύ σωστά τα λες ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 96 / 320
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr