-
Πολύ προσεγμένο φαίνεται!
-
Με γιες!!!!!!
-
Μάλλον θα είναι καλύτερο από το μαμά και θα συμπεριφέρεται άψογα αλλά μόνο και μόνο για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου....
Μεγαλύτερο intercooler πιθανότατα σημαίνει μεγαλύτερος νεκρός χώρος μεταξύ συμπιεστή και κυλίνδρων άρα και περισσότερος χρόνος που χρειάζεται για να ανεβάσει αντίστοιχη πίεση κάθε φορά που αδειάζει το σύστημα (σαν να έβαλες τον ίδιο συμπιεστή να γεμίζει ένα πολύ μεγαλύτερο κινητήρα). Μπορεί λοιπόν σε κάποιες περιπτώσεις το μεγαλύτερο intercooler να προκαλέσει μια μικρή καθυστέρηση στο άρπαγμα. Αυτό αν συμβεί θα γίνει όταν έχουμε γεμίσει μια ταχύτητα, αφήνουμε γκάζι για να αλλάξουμε στην επόμενη ταχύτητα οπότε η σκάστρα αδειάζει το σύστημα και μετά πατήσουμε πάλι γκάζι για να επιταχύνουμε με την επόμενη ταχύτητα που επιλέξαμε.
Γενικά οποιαδήποτε αλλαγή στην λεπτή ισορροπία του συστήματος συμπιεστής-νεκροί χώροι-σκάστρες-κύλινδροι μπορεί να βελτιώνει κάτι σε κάποιες περιπτώσεις ή στροφές της μηχανής αλλά θα χειροτερεύει κάτι άλλο σε άλλες περιπτώσεις ή στροφές της μηχανής. Το σχεδόν σίγουρο είναι ότι μεγαλύτερος συμπιεστής ή/και καλύτερο intercooler θα δώσει μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ αλλά σε μια σταθερή κατάσταση στροφών και γκαζιού (όπως συμβαίνει πχ σε γεννήτριες). Σε οποιεσδήποτε άλλες ενδιάμεσες καταστάσεις, πάτα γκάζι άσε γκάζι ξαναπάτα, αλλαγή ταχύτητας, φανάρι εκκίνηση κλπ κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. -
Σε ένα βαθμό έχεις δίκιο αλλά μόνο όταν τα μεγέθη μεγαλώνουν πάρα πολύ σε σχέση με το εργοστασιακό. Εδω δεν κάναμε καγκουριες, δλδ να το κάνουμε 3 και 4 φορές μεγαλύτερο από το μαμά, (το έχω δει σε seat). Τα ΜΒ δεν έχουν σχαστρα, καθότι κομπρεσορ. Δεν παρατήρησα καμία μα καμία απολύτως (lang) καθυστέρηση στην πλήρωση του μοτέρ με αέρα. Αντίθετα μπορώ να πω ότι ακόμα και μετά από 10 επιταχύνσεις 0-160 σε μετρήσεις δεν έχει κάποια εμφανή πτώση στην απόδοση του τώρα με τις ζέστες.
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι με την πτώση της θερμοκρασίας που πετυχαίνεις με το μεγαλύτερο I/C ο αέρας μέσα γίνεται πιο πυκνός!!!
Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια. -
Mercedes to cut petroleum out of lineup by 2015
In less than 7 years, Mercedes-Benz plans to ditch petroleum-powered vehicles from its lineup. Focusing on electric, fuel cell, and biofuels, the company is revving up research in alternative fuel sources and efficiency.
-
Ερωτηση...Ποσο κοστιζει το ΑΜG πακετο για την C class
οσο πιο γρηγορη απαντηση τοσο το καλυτερο
-
Δημοσιευτηκαν οι λεπτομέρειες για την SL65 AMG Black Series :
--6λιτρος V12,twin turbo
--661hp
--1870 kg
--0-100 3.9shttp://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/233833/' target='_blank
-
Ευχαρηστα νεα για τους ιδιοκτητες το W221/S-Class
Εμεινα σημερα απο βλαβη στον αισθητηρα στροφων των εκκεντροφορων.
Ερθε ο τεχνικος, εσβησε την βλαβη και Δευτερα πρωι-πρωι συνεργειο για αντικατασταση -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δημοσιευτηκαν οι λεπτομέρειες για την SL65 AMG Black Series :--6λιτρος V12,twin turbo
--661hp
--1870 kg
--0-100 3.9shttp://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/233833/' target='_blank' target='_blank
Λιγο ηθελε!
-
Μοιάζει σαν το εξώγαμο της amg και της mustang.
Το Κακό σε 4 τροχούς.
Το θελωωωωωωωωωω -
Γενικά τα πιο πρόσφατα μερκεντικά φαίνονται σαν να βγάζουν μια ανελέητη κακία. Και μ'αρέσει αυτό
-
Λοιπον....
Το παλεψα το παλεψα και τελικα το βρηκα!
Δεν υπαρχει Dyno Mode στο S-Class 221 και το C-Class του 2008....
ΑΛΛΑ!! Υπαρχει το Roll Mode!!!
Βρηκα τον τροπο απενεργοποιησης του ESP στα μοντελα με Command (Αρα χωρις Reset button)Μπαινουμε στο αυτοκινητο.... Προφανως
Κλειδι στη μιζα και το περιστρεφουμε μεχρι να ακουσουμε το πρωτο 'κουμπωμα' -1 θεση μιζας
Παταμε το κουμπη αποδοχης κλησεων και ενα δευτερολεπτο αργοτερα χωρις να το αφησουμε, παταμε το κουμπι ΟΚ
Τα κραταμε πατημενα μεχρι να εμφανηστει ενα μενου με 3 επιλογες.
Vehicle Data
Roller Test
Assyst Plus
Επιλεγουμε με τα βελακια το Roller Test και παταμε ΟΚ
Μπαινουμε στο επωμενο μενου οπου βλεπουμε 'Roller Test ESP: Off When Ignition is Off' και παταμε ΟΚ
Οταν δουμε 'Roller Test ESP: ΟΝ' εχουμε απενεργοποιησει ΠΛΗΡΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
Για να ενεργοποιησουμε τα ηλεκτρονικα βαζουμε το Roller Test ESP στη θεση Off When Ignition is OffΠΡΟΣΟΧΗ
Μαζι με το ESP σβηνει η υδραυλικη υποβοηθιση του τιμονιου, το ABS, το ABC, Breaking Assyst και το Gas Pedal Adaptation.Εαν δεν ειστε σε απολυτα ελεγχομενο χωρο
ΜΗΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ!!
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΛΑΘΟΣ -
Ο χρήστης PGP737 έγραψε:
Σε ένα βαθμό έχεις δίκιο αλλά μόνο όταν τα μεγέθη μεγαλώνουν πάρα πολύ σε σχέση με το εργοστασιακό. Εδω δεν κάναμε καγκουριες, δλδ να το κάνουμε 3 και 4 φορές μεγαλύτερο από το μαμά, (το έχω δει σε seat). Τα ΜΒ δεν έχουν σχαστρα, καθότι κομπρεσορ. Δεν παρατήρησα καμία μα καμία απολύτως (lang) καθυστέρηση στην πλήρωση του μοτέρ με αέρα. Αντίθετα μπορώ να πω ότι ακόμα και μετά από 10 επιταχύνσεις 0-160 σε μετρήσεις δεν έχει κάποια εμφανή πτώση στην απόδοση του τώρα με τις ζέστες.
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι με την πτώση της θερμοκρασίας που πετυχαίνεις με το μεγαλύτερο I/C ο αέρας μέσα γίνεται πιο πυκνός!!!
Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια.Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι όσο μεγαλύτερο το ιντερκούλερ, τόσο υπονομεύουμε τη ροή αέρα προς το ψυγείο (υποθέτω ότι το ιντερκούλερ είναι μπροστά από το ψυγείο).
Πιθανώς δηλαδή αν το σκίσεις στις μεγάλες ζέστες, ειδικά αν το έχεις με πρόγραμμα κλπ., να δεις τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν.
Έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο?
Σε τί βαθμό το νέο ιντερκούλερ υπερκαλύπτει το ψυγείο σε σχέση με το στοκ? -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δημοσιευτηκαν οι λεπτομέρειες για την SL65 AMG Black Series :--6λιτρος V12,twin turbo
--661hp
**--1870 kg **
--0-100 3.9sΕλαφριά είναι, ούτε καν δυο τόνους.
Τα σύγχρονα 'σπορ' συναγωνίζονται άνετα σε βάρος αντίστοιχα σπορ μοντέλα κατασκευής πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Δημοσιευτηκαν οι λεπτομέρειες για την SL65 AMG Black Series :
--6λιτρος V12,twin turbo
--661hp
**--1870 kg **
--0-100 3.9sΕλαφριά είναι, ούτε καν δυο τόνους.
Τα σύγχρονα 'σπορ' συναγωνίζονται άνετα σε βάρος αντίστοιχα σπορ μοντέλα κατασκευής πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.Πράγματι,ελαφριά δεν την λες,αλλά αν σκεφτείς τα -250 κιλά του weight saving...
Εδώ το Audi RS6 (μάλλον) είναι σπορ και πλασάρεται με 2000+ κιλά.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Δημοσιευτηκαν οι λεπτομέρειες για την SL65 AMG Black Series :
--6λιτρος V12,twin turbo
--661hp
**--1870 kg **
--0-100 3.9sΕλαφριά είναι, ούτε καν δυο τόνους.
Τα σύγχρονα 'σπορ' συναγωνίζονται άνετα σε βάρος αντίστοιχα σπορ μοντέλα κατασκευής πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.Πράγματι,ελαφριά δεν την λες,αλλά αν σκεφτείς τα -250 κιλά του weight saving...
Εδώ το Audi RS6 (μάλλον) είναι σπορ και πλασάρεται με 2000+ κιλά.
βαρια μεν, αλλα δεν ειναι αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει με τη σκεψη σε Ελληνικο ορεινο στροφιλικι.
το πεδιο τους ειναι να καταπινουν με μεγαλη ανεση και πολυ υψηλες ταχυτητες ανοιχτους δρομους. Και αυτο το κανουν αριστα.
φυσικα καταναλωνουν πολυ καυσιμο, αλλα σε αυτη τη κατηγορια τιμης, τα καυσιμα ειναι το τελευταιο εξοδο που μπορει να εχει ενας τετοιος ιδιοκτητης στο μυαλο του.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι όσο μεγαλύτερο το ιντερκούλερ, τόσο υπονομεύουμε τη ροή αέρα προς το ψυγείο (υποθέτω ότι το ιντερκούλερ είναι μπροστά από το ψυγείο).
Πιθανώς δηλαδή αν το σκίσεις στις μεγάλες ζέστες, ειδικά αν το έχεις με πρόγραμμα κλπ., να δεις τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν.
Έχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο?
Σε τί βαθμό το νέο ιντερκούλερ υπερκαλύπτει το ψυγείο σε σχέση με το στοκ?Νίκο σε θεότρελα σχισίματα στα λιμανάκια, μετά στην Βάρκιζα, στην κερατέα, και τέλος στην αττική οδό δεν ξεπέρασε τους 95 βαθμούς ποτέ, με εξωτερική 32 βαθμούς. Δεν έχει πρόβλημα στην απόδοση του το ψυγείο μας. Στην εθνική οδό για Βόλο παρέα με άλλα Mercedes που πηγαίναμε για την συνάντηση μας, παρότι οι ταχύτητες ήταν Απαγορευτικές με Α κεφαλαίο, ούτε τότε αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα, με την θερμοκρασία ανάμεσα στα 85 και 95 βαθμούς σταθερά και εξωτερική στους 28.
-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δημοσιευτηκαν οι λεπτομέρειες για την SL65 AMG Black Series :
--6λιτρος V12,twin turbo
--661hp
**--1870 kg **
--0-100 3.9sΕλαφριά είναι, ούτε καν δυο τόνους.
Τα σύγχρονα 'σπορ' συναγωνίζονται άνετα σε βάρος αντίστοιχα σπορ μοντέλα κατασκευής πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.Πράγματι,ελαφριά δεν την λες,αλλά αν σκεφτείς τα -250 κιλά του weight saving...
Εδώ το Audi RS6 (μάλλον) είναι σπορ και πλασάρεται με 2000+ κιλά.βαρια μεν, αλλα δεν ειναι αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει με τη σκεψη σε Ελληνικο ορεινο στροφιλικι.
το πεδιο τους ειναι να καταπινουν με μεγαλη ανεση και πολυ υψηλες ταχυτητες ανοιχτους δρομους. Και αυτο το κανουν αριστα.Η χρήση που αναφέρεις θεμιτή μεν και πάλι όμως το βάρος είναι μεγάλο.Τύφλα να χουν κάτι Continental GT κλπα.
Αυτό που θίγουμε εδώ όμως,είναι οτι οι εταιρίες (σίγουρα για τη Merc) προσπαθούν να δώσουν ένα πιο 'στριφτερό' χαρακτήρα. Απλά,ρίξτε μια ματιά στις λεπτομέρειες της SL BS :
τα μετατρόχια αυξήθηκαν σημαντικά,η ανάρτηση χαμήλωσε ακόμα περισσότερο,οι τροχοί πλέον είναι τεράστιοι κλπα. Πιστεύω οτι ακόμα και η δύναμη κρατήθηκε εσκεμμένα σε αυτό το επίπεδο ώστε να αξιοποιείται πιο εύκολα.Οι φήμες που είχαν διαρεύσει εξ αρχής,έκαναν λόγo για 720 άλογα και κοντά 1300 Nm ροπή.Αν ήθελε απλά να το αφήσει ώς ένα απλό GT,δεν θα προχωρούσε στις παραπάνω μετατροπές.Απλά θα το άφηνε στην λογική των προηγούμενων AMG SL.
-
Χαιρε φαρδος αμετρητο!
MERCEDES-BENZ FORUM