-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Eίναι όμως δυνατόν, να ασχολούμαστε με ένα αυτοκίνητο που έχει άκαμπτο άξονα πίσω? Mόνο για το χώμα κάνει...
Ποιό έχει άκαμπτο άξονα πίσω;
Πάντως έχεις δίκιο, και οι Alfasud μόνο για το χώμα έκαναν...
Συμπέρασμα: ας αφήσουμε τους αφορισμούς στους κληρικούς, ΟΚ?
προσθετω:
307, μεγκαν ημιακαμπτος επισης
Για γκολφ δε λεω ειναι κοκκινο πανι αυτα -
To Golf 4 ειχε ημιακαμπτο πισω.Τοτε ο ημιακαμπτος ηταν καλος,'χρυση τομη μεταξυ καλης οδικης συμπεριφορας και κοστους' οπως ειχα διαβασει σε καποιο φιλογερμανικο περιοδικο.Τωρα που το Golf 5 απεκτησε ανεξαρτητη αναρτηση(πραγμα πολυ θετικο γενικα) ο ημιακαμπτος των ....αλλων εγινε παρωχημενη λυση και ειναι χρονια πισω.Αποφασιστε τι σας αρεσει πια!
Περα απο το χιουμορ εγω δε θα επαιρνα Ibiza με τοσα λεφτα.Ειναι πανακριβο!Προτιμηστε κατι με περισσοτερα κυβικα(1800 γιατι οχι) και με καλυτερο value for money.Ειμαστε σε forum σχετικο με αυτοκινητα και ειναι χαζο να εχουμε κολληματα με οποιαδηποτε εταιρεια! -
Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
Ειμαστε σε forum σχετικο με αυτοκινητα και ειναι χαζο να εχουμε κολληματα με οποιαδηποτε εταιρεια!Αυτό ξαναπέστο...
...και ξαναπέστο
...και ξαναπέστο
...και ξαναπέστο
...και ξαναπέστο
...και... -
Mόνο να ξέρατε πόσο στοιχίζει στη SEAT η 'μετατροπή' και πόσο τη χρεώνει. Tο χω ξαναγράψει, οι εταιρείες από τον εξοπλισμό βγάζουν τα πολλά κέρδη και μετά από τα service.
-
Να πώ και εγώ την γνώμη μου? Peugeot 206 1.6 γιατί δεν έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω και γιατί είναι 'υπερστροφικό' στο όριο. Περίμενε και το C2 με τα 120+ άλογα. Καλή λύση και το SportKa αν και ο κινητήρας είναι μάλλον μάπα ευχαριστιέσαι οδήγηση αλλά δεν εισάγεται κανονικά.
Το ΤG απορρίπτεται λόγω τιμής, εμφάνισης ( δεν μου αρέσει .- ). Το Yaris πάλι...ποτέ δεν με έπεισε οτι είναι τόσο sport αλλά δεν είναι τόσο κακό τελικά, έχει και 6 χρόνια εγγύηση . Αν πάρεις Ignis θα ψάχνεις συνεργείο με το κυάλι... -
Egw meta3y twn dyo 8a epelega to Yaris TS, logo ths eggyishs,tou pio zwntanou kinitira alla kai epeidh to 8ewrw pio oloklhrwmeno autokinito!! Ta teleutaia Ibiza/Polo me exoun xalasei afantasta,einai pragmatika aproswpa autokinita...kai fantastite oti eimai kai Germanofilos, me dyo Germanika autokinita sthn oikogeneia...Maura xalia, ta grigora mikra GTi exoun e3afanistei pia...
Gia to Ignis den mporw na ekferw apopsi giati den to exw odhghsei,pantws synfwna me ton eidiko typo, akougete arketa a3iologo...
-
Πάνος και Βασίλης έχουν δίκιο. για την καθαρότητα του Ignis ο πρώτος και για τους αφορισμούς ο δεύτερος. Το Ignis είναι 'πιστόλι' και δεν στρίβει άσχημα, αρκεί να το συνηθίσεις. Έχω 'ζήσει' δυο μέρες μαζί του και είναι από τα τελευταία καθαρόαιμα, χωρίς ηλεκτρονικά και με 'άγρια' αίσθηση.
Κωνσταντίνε το Top Gun είναι καλύτερο χαμηλά σε σχέση με το απλό, αφού δεν πειράχθηκαν εκκεντροφόροι, παρά μόνο φίλτρο και πρόγραμμα που ως γνωστόν βελτιώνουν όλη την κλίμακα των στροφών.
Το Top Gun πάει μια χαρά για 1400, στρίβει καλά με τα Sachs Performance αλλά τα χρήματα είναι πολλά...
-
Για εμένα το Ίμπιζα είναι περίπτωση τρελής υπερτιμολόγησης ενός άσχημου αυτοκινήτου.
Το Γιάρις είναι καλό, αλλά δεν έχω μπει δεν ξέρω, αλλά πόσο καλύτερο είναι από το 1,3?? Τα καλά στημένα 1.3 είναι πολύ καλά.
Από αυτά τα δύο θα προτιμούσα τελικά το Γιάρις.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μάλλον μεταχειρισμένο Φόκους 1,8 θα έπαιρνα, τώρα που πέφτουν και οι τιμές ακόμη περισσότερο.
-
με τα λεφτα αυτα πας για μεταχειρισμενο διλιτρο κλιο, πεζω ραλι η gti με σαφως λιγοτερα...γιατι να πας να τα δωσεις για αυτα που μας λες..?
-
μεταξυ των δυο yaris, αλλα αμα ειχα περισσοτερες επιλογες θα πηγαινα για το ignis sport. πολυ αξιολογη επιλογη κ απο τις τελευταιες καθαροαιμες.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Eίναι όμως δυνατόν, να ασχολούμαστε με ένα αυτοκίνητο που έχει άκαμπτο άξονα πίσω? Mόνο για το χώμα κάνει...
Ποιό έχει άκαμπτο άξονα πίσω;
Πάντως έχεις δίκιο, και οι Alfasud μόνο για το χώμα έκαναν...
Συμπέρασμα: ας αφήσουμε τους αφορισμούς στους κληρικούς, ΟΚ?
Τώρα το είδα αυτό...
Το ignis έχει άκαμπτο άξονα πίσω και μπορεί στα Μέγαρα που έχει καλή άσφαλτο να έστριβε καλά, αλλά στη φυσιολογική 'ελληνική' άσφαλτο δε νομίζω να είναι τόσο καλό. Λογικά θα είναι πολύ άτσαλο. Με το που χάνεις το πίσω μέρος και προσπαθείς να το μαζέψεις θα τρως 'χαστούκι' από την άλλη. Επίσης σε στροφές με ανωμαλίες στο δρόμο, θα έχεις πάλι πρόβλημα (εδώ έχεις πρόβλημα με τον ημιάκαμπτο και δεν θα έχεις με τον άκαμπτο), χώρια που θα γίνεσαι και φραπές από το χτύπημα... Οπότε.... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το ignis έχει άκαμπτο άξονα πίσω και μπορεί στα Μέγαρα που έχει καλή άσφαλτο να έστριβε καλά, αλλά στη φυσιολογική 'ελληνική' άσφαλτο δε νομίζω να είναι τόσο καλό. Λογικά θα είναι πολύ άτσαλο. Με το που χάνεις το πίσω μέρος και προσπαθείς να το μαζέψεις θα τρως 'χαστούκι' από την άλλη. Επίσης σε στροφές με ανωμαλίες στο δρόμο, θα έχεις πάλι πρόβλημα (εδώ έχεις πρόβλημα με τον ημιάκαμπτο και δεν θα έχεις με τον άκαμπτο), χώρια που θα γίνεσαι και φραπές από το χτύπημα... Οπότε....Πάντως η Alfasud που έχει άκαμπτο άξονα δεν πλησιάζει καν αυτά που λες, εκτός ίσως από το ...φραπέ ελέω κίτρινων Koni και 3ποντων Eibach. Στρίβει με τα τέσσερα ακόμα και στα στενά της πόλης, δεν είναι καθόλου άτσαλη, δεν χάνεις εύκολα το πίσω μέρος ακόμα και με φρένο στη στροφή (αν και σου δίνει την αίσθηση ότι γλιστράει) δεν ρίχνει χαστούκια και δεν επηρρεάζεται ιδιαίτερα από τις ανωμαλίες.
Συμπέρασμα: Δεν φταίει ο άκαμπτος άξονας αλλά το πόσο καλά ή κακά τον έχεις στηρίξει.
Α, και μην ξεχνάμε πόσα θρυλικά αυτοκίνητα (μέχρι και Φεράρι) είχαν άκαμπτο άξονα (και μάλιστα με φύλλα σούστας) κάποτε αλλά κατάφερναν να στρίβουν μια χαρά.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τώρα το είδα αυτό...
Το ignis έχει άκαμπτο άξονα πίσω και μπορεί στα Μέγαρα που έχει καλή άσφαλτο να έστριβε καλά, αλλά στη φυσιολογική 'ελληνική' άσφαλτο δε νομίζω να είναι τόσο καλό. Λογικά θα είναι πολύ άτσαλο. Με το που χάνεις το πίσω μέρος και προσπαθείς να το μαζέψεις θα τρως 'χαστούκι' από την άλλη. Επίσης σε στροφές με ανωμαλίες στο δρόμο, θα έχεις πάλι πρόβλημα (εδώ έχεις πρόβλημα με τον ημιάκαμπτο και δεν θα έχεις με τον άκαμπτο), χώρια που θα γίνεσαι και φραπές από το χτύπημα... Οπότε....Όταν μιλάω για αφορισμούς μάλλον έχω δίκαιο λοιπόν, έτσι;
Έχεις μπει ποτέ σε Alfasud? Αν δεν έχεις εγώ ή ο kyan μπορούμε να κάνουμε κάτι!
Αν το ψάξεις λοιπόν τεχνικά, θα δεις ότι τα πράγματα δεν είναι άσπρο-μαύρο, όπως και στη ζωή άλλωστε. Σημασία δεν έχει μόνο αν ο άξονας είναι άκαμπτος, ημιάκαμπτος κλπ, αλλά και ο τρόπος στήριξής του. Το Ignis έχει άξονα με πολλαπλά σημεία στήριξης. Άλλο τόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι επιλογές σε αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές, κλπ.
Μιας και ανέφερα τις αντιστρεπτικές, ένας συνήθης αφορισμός είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε ένα σπορ αυτοκίνητο να έχει εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές για να στέκεται στο δρόμο. Φαίνεται ότι αυτό δεν το είχε ακούσει ο Colin Chapman αλλιώς ούτε θα την ξέραμε τη Lotus!
Δεν αποτελεί προσωπική αιχμή, αλλά τα πράγματα δεν είναι ποτέ τόσο απλά ώστε να εκφράζονται με αφορισμούς ('τα Γιαπωνέζικα δεν στρίβουν', 'την καλύτερη ποιότητα έχουν οι Γερμανοί', 'τα Ιταλικά σκουριάζουν', κλπ).
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πάντως η Alfasud που έχει άκαμπτο άξονα δεν πλησιάζει καν αυτά που λες, εκτός ίσως από το ...φραπέ ελέω κίτρινων Koni και 3ποντων Eibach. Στρίβει με τα τέσσερα ακόμα και στα στενά της πόλης, δεν είναι καθόλου άτσαλη, δεν χάνεις εύκολα το πίσω μέρος ακόμα και με φρένο στη στροφή (αν και σου δίνει την αίσθηση ότι γλιστράει) δεν ρίχνει χαστούκια και δεν επηρρεάζεται ιδιαίτερα από τις ανωμαλίες.Συμπέρασμα: Δεν φταίει ο άκαμπτος άξονας αλλά το πόσο καλά ή κακά τον έχεις στηρίξει.
Α, και μην ξεχνάμε πόσα θρυλικά αυτοκίνητα (μέχρι και Φεράρι) είχαν άκαμπτο άξονα (και μάλιστα με φύλλα σούστας) κάποτε αλλά κατάφερναν να στρίβουν μια χαρά.
Ωπ!!! Με πρόλαβες κουμπάρε!!! Αλλά δε μετράει, έτρεχα και κάτι σκριπτάκια ταυτόχρονα!!!
-
Σιγά σιγά, μη με φάτε όλοι μαζί!!!
Καταρχήν αν ψάχνετε για άτομο κολλημένο που να του αρέσουν οι αφορισμοί με λάθος άνθρωπο τα βάλατε... (με την έννοια ότι δεν είμαι, όχι ότι και καλά...)
Κατα δεύτερον δεν έγραψα επιθετικό post ούτε προκάλεσα κανέναν για να μου απαντάς έτσι Vassilios....
Η φράση μου '....δε νομίζω να είναι τόσο καλό. Λογικά θα είναι...' δε νομίζω ότι δείχνει αφορισμό. Προβληματισμό εκφράζω!
Τέλος δεν έχω μπει σε alfasud για να ξέρω πως πάει αλλά επειδή έχω μπει γενικά σε αρκετά αυτοκίνητα με άκαμπτο άξονα πίσω και έχω διαπιστώσει προβληματική συμπεριφορά και απαράδεκτη άνεση, για αυτό έγραψα και τα παραπάνω.
Ελπίζω να με καταλάβατε τώρα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σιγά σιγά, μη με φάτε όλοι μαζί!!!
Καταρχήν αν ψάχνετε για άτομο κολλημένο που να του αρέσουν οι αφορισμοί με λάθος άνθρωπο τα βάλατε... (με την έννοια ότι δεν είμαι, όχι ότι και καλά...)
Κατα δεύτερον δεν έγραψα επιθετικό post ούτε προκάλεσα κανέναν για να μου απαντάς έτσι Vassilios....
Η φράση μου '....δε νομίζω να είναι τόσο καλό. Λογικά θα είναι...' δε νομίζω ότι δείχνει αφορισμό. Προβληματισμό εκφράζω!
Τέλος δεν έχω μπει σε alfasud για να ξέρω πως πάει αλλά επειδή έχω μπει γενικά σε αρκετά αυτοκίνητα με άκαμπτο άξονα πίσω και έχω διαπιστώσει προβληματική συμπεριφορά και απαράδεκτη άνεση, για αυτό έγραψα και τα παραπάνω.
Ελπίζω να με καταλάβατε τώρα...Τόνισα ήδη ότι η απάντηση μου δεν ήταν προσωπική. Επίσης δεν πιστεύω ότι είσαι κολλημένος (τουλάχιστον όχι περισσότερο από μένα ). Το νόημα και των δύο post μου ήταν ότι -δυστυχώς- εδώ μέσα ακούμε πολλές εκφράσεις απολυταρχικού ύφους.
Μηδένα προ του τέλους κάκιζε λοιπόν! Τα αυτοκίνητα με άκαμπτο άξονα όπου είχες εμπειρία, κατά τα φαινόμενα θα ήταν περασμένης δεκαετίας. Το Ignis δεν πιστεύω ότι θα είναι έτσι (Πέτροοοοο!!! Που είναι εκείνο το test drive???? )
Τίποτα προσωπικό λοιπόν, είναι το ύφος μου έτσι (and you cannot teach an old dog new tricks!).
-
meco, και το Clio ημιάκαμπτο έχει πίσω, αλλά στρίβει εξαιρετικά. Το έχεις διαπιστώσει κι εσύ άλλωστε και τα είδες και την άλλη φορά που πήγαμε στο Βραχάσι πόσο κομμάτια κατέληξα να πηγαίνω. Το ίδιο ισχύει και για τις σειρές 250 και 330 της Ferrari, τη Lancia Flavia και άλλα πολλά αυτοκίνητα. Είναι θέμα ρυθμίσεων περισσότερο και όχι αρχιτεκτονικής. ΟΚ, υπάρχει μια εξαίρεση: τα αιωρούμενα ημιαξόνια.
Μηδένα προ της σέντρας μαρκάριζε λοιπόν.
-
Πιο πολλή σημασία έχει η μπροστινή ανάρτηση παρά η πίσω.
Παρόλα αυτα, και εγώ ψηφίζω ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
Τώρα για το ίγκνις. Ξέρω και εγώ, εμένα με τόσο ΄'λάθος' σχέσεις μετατροχίου-μεταξονίου και ύψους αμαξώματος δε νομίζω ότι θα είναι 'καθαρόαιμο'. Βέβαια, ποτέ δεν ξέρεις, αλλά, για παράδειγμα, κανένα αμάξι με πίσω άξονα δεν μπορεί να γίνει 306 Gti.... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γιατί δεν παίρνεις πιο καλά ένα 1600άρι Clio ή 206; Είναι πολύ πιο καλοστημένα από το Yaris, ενώ αποτελούν και μακράν τιμιότερες προτάσεις από το Ibiza.
Ανάμεσα στα δύο προτείνω Yaris. Ακόμα και σε σύγκριση με το Ignis πιστεύω ότι υπερέχει (ναι διάβασα το τεστ στους 4Τ). Eίναι όμως δυνατόν, να ασχολούμαστε με ένα αυτοκίνητο που έχει άκαμπτο άξονα πίσω? Mόνο για το χώμα κάνει...
Αν θες να ακούσεις και μία άλλη πρόταση, εγώ θα συμφωνήσω με τον Kωνσταντίνο και θα σου προτείνω το 206Gti 1.6. Καλύτερη λύση και ας είναι πιο αργό από το Yaris....Δεν ξέρω αν έχει σημασία, αλλά το Γιάρις έχειημίάκαμπτο άξονα πίσω (και μόνο κακή συμπεριφορά δεν έχει).Επίσης να θυμίσω στους υπόλοιπου νοσταλγούς του Ραλί (είμαι και εγώ) ότι στις Σέρρες σε 'αγώνα' αντοχής που έκανε το περιοδικό το Γιάρις έχασε οριακά από το Ραλί. Κι ακόμα υποθέτω ότι ο φίλος δε θέλει το αμάξι για να κάνει αγώνες αλλά να κάνει τη δουλειά του και την ευχάριστη βόλτα του(σύμφωνα με τις επιλογές του).Συμφωνώ με τους άλλους ότι είναι ακριβό-για το Σέατ δεν το συζητάμε. Όμως, αν προκειται να αλλάξεις αμάξι μετά από καιρό, σκέψου πόσα λεφτά κερδίζεις από την τρελή εγγύηση και το καλύτερο γενικά after sales της αγοράς.
Για να σε κουφάνω, εγώ θα έπερνα το... ίνις σπορτ!
Όμως εγώ... είμαι 23, χωρίς παιδιά σκυλιά,γατιά, πεθερές κτλ.
Λατρεύω να οδηγώ Δίονυσο,Πάρνηθα,Πεντέλη,Παρνασσό,Κύθνο(άσχετο αλλά όποιος θέλει γεύση από Κορσική και του πέφτει μακρυά,το νησί είναι 3ώρες με το αργό από Πειραιά)...
Δε με ενδιαφέρει αν τα πλαστικά είναι χειρότερα από στάρλετ του '79.
Θέλω το αυτοκίνητο πρώτα για πάρτη μου.
Υπάρχουν και άλλα διαθέσιμα στην οικογένεια για χαμαλίκια,ταξίδια κτλ.
Ελπίζω να μην προκάλεσα κανέναν οπαδό μάρκας...
Ό, τι και να πάρεις καλορίζικο!Όλα τα καινούργια είναι καλά! -
gick, αφού είσαι λάτρης του στρίβειν, κοίτα κατά Γαλλία μεριά. Ή Clio 1.6 ή Pug 206 1.6 GTI. Δυστυχώς 106 ραλλάκι δεν θα βρεις πια... Όχι ότι το Yaris και το Ignis είναι άσχημα - κάθε άλλο. Απλώς, αν και είναι γρήγορα, στο στρίψιμο δεν είναι κορυφαία.
Seat Ibiza 1.4 Top Gun Vs Toyota Yaris 1.5 TSport