Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ εριστικός θα θελα να ρωτήσω τα εξής:
Μήπως τελικά υπερβάλουμε? Ποια είναι τα πρακτικά συγκριτικά οφέλη από την χρήση του οποιουδήποτε σούπερ-καταπληκτικού λιπαντικού σε συνήθη ατμοσφαιρικά μαμά μοτέρ των 1.4, 1.6, 2.0 λίτρων? Τι παραπάνω θα δώσουν σε σχέση με τα “εργοστασιακά” μαμά λιπαντικά? Τι σημασία έχει η φοβερή αντοχή σε ψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις όταν αναφερόμαστε σε μαμά μοτέρ με κόφτη στις 6.5 χιλιάδες στροφές που κινούν αργά και όχι σπορ αμάξια? Πως δικαιολογείτε το παραπάνω κόστος?
Να μιλάγαμε για κάποιον HONDA K20A θα χε κάποιο νόημα, τώρα όμως? …
Αν είμαι βαρύκοος έχει νόημα να αγοράσω εκείνο τον φοβερό λαμπάτο ενισχυτή και τα επίσης καταπληκτικά ηχεία που όλοι οι ειδικοί γράφουν ότι είναι τα καλύτερα στον κόσμο?
Ευτύχης
λογω αναβαθμισης του μοτερ μου, ανοιγοντας το ειδαμε οτι τα εμβολα στο πλαϊ ειχαν 'αρπαξει' λιγο, αποτελεσμα κακου λιπαντικου
Λογο κοντου σασμαν κανω πολλες φορες ταξιδια με περιπου 6000σαλ συνεχους λειτουργιας.
Τη περιοδο που υποψιαζομαι οτι εγινε το κακο, ειχα στο μοτερ τα κωλολαδια που τοτε εβαζε η vw τα KOLBEN.., επειτα μαλλον απο ταξιδι με καυσωνα με ταχυτητες κοντα στη τελικη. Πηγαιναμε μαζι με ενα huindai κουπε το οποιο δεν αντεξε και σε καποια φαση αρχισε να βγαζει ντουμανι απο τον 'ωραιο' ασπρο πυκνο καπνο....Εγω εκεινη τη στιγμη ειχα θερμοκρασια λαδιου 122 κελσιου...
οποτε να που το λαδι παιζει ρολο, ιδιως αν το δουλευει κανεις το μοτερ 'ψηλα'
Απο τοτε που ειδα αυτη τη θερμοκρασια βαζω παντα και μονο συνθετικο λαδι 15/50...Το αυτοκινητο που αναφερω ειναι ενα γκολφ 1.6 8V