-
Ο χρήστης ca'rlos έγραψε:
τι να συγκρινουμε τωρα! σα να συγκρινεις τη monica bellucci με την claudia chiffer. ουτε το σχεδιο ουτε κι η συμπεριφορα της 147 συγκρινονται με το αδιαφορο κλασσικο γερμανικο. οσο για τα νουμερα εμενα δε μου λενε τιποτα. οταν κατσεις πισω απο το τιμονι θα καταλαβεις.Ρε πως φαινεται τι αυτοκίνητο εχεις????
-
φιλε δεν εχω alfa romeo, ενα renault megane εχω. απλα ξερω να ξεχωριζω τις π*****ς απο τις βουρτσες. τα γιαπωνεζικα και τα γερμανικα το μονο που προβαλουν σαν επιχειρημα ειναι η 'ποιοτητα'.
απο πλαισια κι απο σχεδια υστερουν. ασε που ειναι και πανακριβα!Σε παρακαλώ μη χρησιμοποιείς άσεμνες εκφράσεις, ακόμα κι αν τις καλύπτεις με '***'
-
Ο χρήστης ca'rlos έγραψε:
φιλε δεν εχω alfa romeo, ενα renault megane εχω. απλα ξερω να ξεχωριζω τις π*****ς απο τις βουρτσες. τα γιαπωνεζικα και τα γερμανικα το μονο που προβαλουν σαν επιχειρημα ειναι η 'ποιοτητα'.
απο πλαισια κι απο σχεδια υστερουν. ασε που ειναι και πανακριβα!]
-
Ο χρήστης ca'rlos έγραψε:
φιλε δεν εχω alfa romeo, ενα renault megane εχω. απλα ξερω να ξεχωριζω τις π*****ς απο τις βουρτσες. τα γιαπωνεζικα και τα γερμανικα το μονο που προβαλουν σαν επιχειρημα ειναι η 'ποιοτητα'.
απο πλαισια κι απο σχεδια υστερουν. ασε που ειναι και πανακριβα!Φίλε carlos, καλωσήρθες.
Μας τα μπέρδεψες αρκετά...
Μήν κατακρίνεις 'ξερά' ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες επειδή 'τυχαίνει' να έχουν κάποιο όνομα, κάποιο πρεστίζ δηλαδή.
Όσον αφορά το σχεδιασμό, να σου πώ ότι περιέχεται καθαρά και το υποκειμενικό στοιχείο. **Άλλοι βρίσκουν κουκλί το megane, άλλοι το θεωρούν ως το ασχημόπαπο της παρέας **Μή βάζεις επίσης στο ίδιο καζάνι-γενικά Γιαπωνέζικα και Γερμανικά.
Υπάρχουν εξίσου καλά και μή αυτοκίνητα και από τις δυο χώρες.Όσο για τα πλαίσια που λές, μήν βάζεις το χέρι σου στη φωτιά, γιατί μπορεί πολύ σύντομα να διαψευτείς.
-
ρε technic μου αρεσει που ασχολεισαι!
Οταν καποιος εκφραζεται ετσι, λες να μπορει να καταλαβει αυτα τα οποια λες εσυ?
Αφου εδω μεσα εχουν μαζευτει ολοι οι σουπερ ντουπερ μηχανικοι και ειδικοι, που αναθεμα αν εχουν κανει και 100 μετρα απο τα μισα αυτοκινητα για τα οποια εκφερουν 'αποψη'
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ρε technic μου αρεσει που ασχολεισαι!Οταν καποιος εκφραζεται ετσι, λες να μπορει να καταλαβει αυτα τα οποια λες εσυ?
Αφου εδω μεσα εχουν μαζευτει ολοι οι σουπερ ντουπερ μηχανικοι και ειδικοι, που αναθεμα αν εχουν κανει και 100 μετρα απο τα μισα αυτοκινητα για τα οποια εκφερουν 'αποψη'
mkiii,
Από τον τρόπο που συνολικά εκφράζεσαι εσύ τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε για την αντιληπτική σου ικανότητα;
Αλήθεια, πόσα αυτοκίνητα απ'αυτά για τα οποία εκφέρεις γνώμη έχεις οδηγήσει;
-
Ο χρήστης ca'rlos έγραψε:
τι να συγκρινουμε τωρα! σα να συγκρινεις τη monica bellucci με την claudia chiffer. ουτε το σχεδιο ουτε κι η συμπεριφορα της 147 συγκρινονται με το αδιαφορο κλασσικο γερμανικο. οσο για τα νουμερα εμενα δε μου λενε τιποτα. οταν κατσεις πισω απο το τιμονι θα καταλαβεις.Αν αναφέρεσαι στο δικό μου post σου διευκρινίζω ότι εννοώ για το τι θα δεις/ανακαλύψεις όταν κάτσεις πίσω από το τιμόνι. Μην ξεχνάς ότι το R32 λόγω τετρακίνησης έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, οπότε η οδική του συμπεριφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf IV, είναι 'κομματάκι' διαφορετική.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
ρε technic μου αρεσει που ασχολεισαι!
Οταν καποιος εκφραζεται ετσι, λες να μπορει να καταλαβει αυτα τα οποια λες εσυ?
Αφου εδω μεσα εχουν μαζευτει ολοι οι σουπερ ντουπερ μηχανικοι και ειδικοι, που αναθεμα αν εχουν κανει και 100 μετρα απο τα μισα αυτοκινητα για τα οποια εκφερουν 'αποψη'
mkiii,
Από τον τρόπο που συνολικά εκφράζεσαι εσύ τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε για την αντιληπτική σου ικανότητα;
Αλήθεια, πόσα αυτοκίνητα απ'αυτά για τα οποία εκφέρεις γνώμη έχεις οδηγήσει;
τα 9/10 απο αυτα στα οποια αναφερομαι ονομαστικα....
Αν εχεις ορεξη τραβα δες τα ποστ που εχω κανει να το επιβεβαιωσεις αντικειμενικε φιλε μου -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
τα 9/10 απο αυτα στα οποια αναφερομαι ονομαστικα....
Αν εχεις ορεξη τραβα δες τα ποστ που εχω κανει να το επιβεβαιωσεις αντικειμενικε φιλε μουΗ ειρωνία είναι μια μορφή τέχνης, που είναι φανερό ότι δεν κατέχεις... καλύτερα συνέχισε στα πλαίσια του keyboard bravery, όπως κάνεις στα μισά posts σου.
Α, και προφανώς δεν είμαι φίλος σου.
-
Αν σκοπεύετε να το τραβήξετε κάντε το με pm παρακαλώ. Αν συνεχίσετε θα σας κλειδώσω και δεν το θέλω.
-
@technik
Το Μεγκάν που έχει ο ca'rlos είναι της πρώτης γενιάς, δεν είναι το αμφιλεγόμενο! Συμφωνώ με όλα όσα λες στο ποστ σου. Καλό θα ήταν να τα πρόσεχαν και άλλοι... Όσο για τον Ca'rlos, είναι προφανές ότι του αρέσουν περισσότερο τα 'καλλιτεχνικά' χαρακτηριστικά της αυτοκίνησης: Σχεδιασμός, ήχος, οδηγική αίσθηση, ακόμα και το background που προσφέρει μια εταιρεία στα μοντέλα της (π.χ. το 'σπορ' προφίλ των Άλφα-Ρομέο ή το 'δημιουργικό' προφίλ των Πεζώ-Ρενώ-Σιτροέν κλπ.) και όχι η ποιότητα ή τα 'ξερά' νούμερα. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
@technik
Το Μεγκάν που έχει ο ca'rlos είναι της πρώτης γενιάς, δεν είναι το αμφιλεγόμενο! Συμφωνώ με όλα όσα λες στο ποστ σου. Καλό θα ήταν να τα πρόσεχαν και άλλοι... Όσο για τον Ca'rlos, είναι προφανές ότι του αρέσουν περισσότερο τα 'καλλιτεχνικά' χαρακτηριστικά της αυτοκίνησης: Σχεδιασμός, ήχος, οδηγική αίσθηση, ακόμα και το background που προσφέρει μια εταιρεία στα μοντέλα της (π.χ. το 'σπορ' προφίλ των Άλφα-Ρομέο ή το 'δημιουργικό' προφίλ των Πεζώ-Ρενώ-Σιτροέν κλπ.) και όχι η ποιότητα ή τα 'ξερά' νούμερα.Δεν ήξερα ότι πρόκειται για το παλιό megane, αν και πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν για το design οποιουδήποτε μοντέλου.
Όσο για το background που λές, να σου πώ ότι οι εταιρείες που ανέφερε ο Carlos, οι περισσότερες από αυτές το προσφέρουν απλόχερα σε μεγάλες δόσεις
-
Πάντα το σχέδιο είναι υποκειμενικό, απλά υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που δεν σε προκαλούν να τα σχολιάσεις (θετικά ή αρνητικά) και ένα από αυτά είναι και το Μεγκάν του φίλου μας! Σε αντίθεση με το Μεγκάν ΙΙ!
Όσο για το προφίλ των εταιρειών, μάλλον δεν εκφράστηκα καλά εγώ, μάλλον δεν κατάλαβες καλά εσύ, μάλλον δεν ξέρει και ο ίδιος ο ca'rlos πώς ακριβώς να το προσδιορίσει!!!
Anyway, ας επανέρθουμε στο αρχικό θέμα... -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πάντα το σχέδιο είναι υποκειμενικό, απλά υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που δεν σε προκαλούν να τα σχολιάσεις (θετικά ή αρνητικά) και ένα από αυτά είναι και το Μεγκάν του φίλου μας! Σε αντίθεση με το Μεγκάν ΙΙ!Όσο για το προφίλ των εταιρειών, μάλλον δεν εκφράστηκα καλά εγώ, μάλλον δεν κατάλαβες καλά εσύ, μάλλον δεν ξέρει και ο ίδιος ο ca'rlos πώς ακριβώς να το προσδιορίσει!!!
Anyway, ας επανέρθουμε στο αρχικό θέμα...Σωστά
-
Από τα δυο του διλήμματος, θα διάλεγα την Άλφα. Δεν ξέρω αν είναι πιο γρήγορη ή στρίβει καλύτερα, αλλά μου αρέσει ο μύθος που την περιβάλλει. Αυτό που είχε το S3 και δεν έχει αποκτήσει ακόμα το Α3 3.2. Μου αρέσει επίσης η ιδέα των 1,75 στροφών από άκρη σε άκρη και ο ήχος. Τη μια και μοναδική φορά που είδα 147 GTA στο δρόμο, ήταν πολύ μυώδης και αμέσως την πρόσεξα. Την άλλη φορά που τη χάζευα στην έκθεση, είχα μετρήσει κάθε καμπύλη του κορμιού...ε, του αμαξώματός της!!!
Alfa 147 3.2 GTA vs Audi A3 3.2 quattro