Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 643
    • Best 1
    • Groups 0

    dienekes

    @dienekes

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    643
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.disinfo.com

    dienekes Unfollow Follow

    Best posts made by dienekes

    • RE: Peugeot 1007

      Ο χρήστης droemmen έγραψε:
      Sorry, αλλά αυτό υποτίθεται ότι θα είναι ο αντικαταστάτης του 106 ή του Atos?
      Ελπίζω το μοντέλο παραγωγής να διαφέρει ριζικά από αυτό

      Αν με 106 εννοείς '106 Rallye' η απάντηση είναι όχι.

      Το μοντέλο παραγωγής δεν θα διαφέρει παρά ελάχιστα από αυτό. Και αυτό είναι καλό. Γιατί σαν σχεδίαση είναι θαυμάσιο. ( Επαναλαμβάνω, απαλλαγείτε από τα αντανακλαστικά 106=Rallye. Το 106 ήταν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dienekes

    Latest posts made by dienekes

    • RE: Όριο ηλικίας στα αυτοκίνητα υπέρ ή κατά & πόσο?

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Kαι μετά ξυπνήσαμε..

      Πρόσεξε να δεις (δεύτερο επίπεδο ανάγνωσης 😞

      Θέλω να πω ότι υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα, ακόμα και σήμερα, που 'απειλούν' να μείνουν κλασσικά. Αν πάρεις ένα αυτοκίνητο-εργαλείο, να το ξεσκίσεις για 10-15 χρόνια και μετά να το πετάξεις, τότε ΟΚ. Σκέψου όμως κάποιον που έχει πάρει έστω ένα φτηνό μοντέλο, όπως το Ραλλάκι, το 2000. Αν το προσέχει και το φροντίζει το 2015 όχι μόνο δεν θα έχει βγάλει τίποτα σοβαρό αλλά θα είναι και συλλεκτικό. Τι θα πρέπει να γίνει τότε;

      Γι'αυτό πρότεινα από την αρχή να δίνονται κίνητρα στα 15 χρόνια, είτε να αποσύρει κανείς το αυτοκίνητό του (πρώτη περίπτωση) είτε να μπορεί να το κυκλοφορεί με περιορισμούς που, εν τέλει, θα το προστατεύουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dienekes
    • RE: Όριο ηλικίας στα αυτοκίνητα υπέρ ή κατά & πόσο?

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      10 χρονάκια είναι καλά (κ πολλά έβαλα)...παραπάνω δεν θα κρατήσω αυτοκίνητο με τίποτα..

      Δηλαδή αν, λέμε τώρα, αγόραζες σήμερα μια Modena, σε 10 χρόνια θα την έδινες για διάλυση...

      Πολύ large άτομο σε βρίσκω...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dienekes
    • RE: ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ !!!!!

      Ο χρήστης allou έγραψε:

      Γενικά πιστεύω ότι την ευθύνη για την μετακίνησή του έχει αποκλειστικά ο οδηγός της μοτοσυκλέτας. Κι αυτό γιατί το 'δίκιο' έχουμε πει πολλές φορές ότι είναι το πιό άχρηστο πράγμα και ο χειρότερος σύμβουλος. Τι να το κάνεις όσο κι αν τόχες, άν είσαι στο νοσοκομείο με το πόδι στο γύψο. Όφειλες να έχεις προφυλαχθεί.

      Αν και γενικά θεωρώ σημαντικό σαν ουσία το υπόλοιπο post σου, θα μου επιτρέψεις να έχω διαφωνία σ'αυτό που λες παραπάνω. Υπεύθυνοι στο δρόμο είναι όλοι, μοτο, αυτοκίνητα, πεζοι και πατίνια. Όσο υποχρεούται ο αναβάτης να 'προσέχει' γιατί είναι ευάλλωτος, άλλο τόσο πρέπει ο οδηγός να τον προσέχει.

      Καταλαβαίνω τη λογική 'φύλαγε τα ρούχα σου', ελπίζω να καταλαβαίνεις και εσύ τι λέω. Η ευθύνη δεν μετατίθεται, το πολύ να μοιράζεται.

      posted in Μοτοσικλέτα
      D
      dienekes
    • RE: ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ !!!!!

      Αυτό με τα 'διακριτικά κορναρίσματα' μήπως γίνεται να αποφεύγεται; Ή τουλάχιστον να περιορίζεται; Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο εκνευριστικό μπορεί να γίνει, όταν έχεις σταματήσει ας πούμε σε διασταύρωση, κοιτάς προς το μέρος του και ο καχύποπτος αναβάτης παρ'όλα αυτά σου κορνάρει.

      Και, ειδικά τα παπάκια και τα σκουτεράκια, έχουν κόρνες που ακούγονται σαν πορδή γατιού.

      **Δεν είμαστε τυφλοί παιδιά! ** Έχετε την υποχρέωση να δεχτείτε ότι όσο προσέχετε 'εσείς' άλλο τόσο προσέχουμε και 'εμείς'. Διαφορετικά απλώς διαιωνίζετε τις εσφαλμένες αντιλήψεις μεταξύ των δύο πλευρών.

      posted in Μοτοσικλέτα
      D
      dienekes
    • RE: Alfa 147 forum

      Ο χρήστης droemmen έγραψε:
      Είναι πραγματικά θεωρίες οι οποίες ισχύουν μόνο σε περίπτωση που τρακάρεις με τοίχο υλικού ίδιας πυκνότητας με αυτών του N cap και με ορθή γωνία πρόσκρουσης ίδια με αυτή του N cap και με ταχύτητα ίδια με αυτή του N cap. Πολλές συμπτώσεις για μια πρόσκρουση! Τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά και όχι αποδεικτικά. Έχω φίλο που δοξάζει την παθητική ασφάλεια της 147 μετά από πλαγιομετωπική, αυτό για μένα είναι η καλύτερη απόδειξη. Σεβαστά τ'αποτελέσματα αλλά για 'μένα, ποτέ δεν θα είχαν βαρύτητα στην επιλογή αυτοκινήτου.

      Νομίζω ότι απαντάς από μόνος σου στο σημείο που έχω τονίσει. Επέτρεψε πάντως σε άλλους να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους τα αποτελέσματα του NCap για την επιλογή του αυτοκινήτους τους (σημειώνω ότι προσωπικά δεν συγκαταλέγομαι σε αυτούς).

      Με τι τράκαρε αν επιτρέπεται ο φίλος σου; Ειλικρινά, σου εύχομαι ολόψυχα να μην έχεις ποτέ την τραγική εμπειρία να τρακάρεις με την 147 vs κάποιο αυτοκίνητο που έχει πάρει 5 αστέρια.

      Και κάτι τελευταίο: αν η 148 πάρει 5 αστέρια στα τεστ τι θα έχεις να πεις; Ας αφήσουμε τους οπαδισμούς για την Εθνική Ελλάδος, όπου και αξίζει. Δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε την αλήθεια που και που...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dienekes
    • RE: ΑΣ΄ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΡΕ!!

      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

      Στο Traction του MEGA τον είχα δει στην παρουσίαση της καινούριας τότε ΚΛΕΙΣΤΗΣ Ζ3 (την... παντόφλα!!). Είχε πει πως του άρεσε πολύ (χαρα στο γούστο του... ) και πως αν την αγόραζε θα έβγαζε το κάθισμα του οδηγού να κάθεται πίσω!!

      Πάντως νομίζω οι χοντροί προβληματίζονται πιο πολύ από τους ψηλούς...

      Ο Φασούλας το έχει κάνει αυτό στο παρελθόν!

      Τα παλιά χρόνια, που στο μισθό του έλειπαν κάτι μηδενικά... στο τέλος, είχε ένα Mini. Και βέβαια καθόταν στο πίσω κάθισμα.

      Όσο για τους χοντρούς, έχω φίλο με Saxo, που είναι 130+ κιλά και 1.90 ύψος . Δεν έχω καταλάβει ακόμα πως καταφέρνει να βολευτεί, φαίνεται ότι είναι θέμα συνήθειας (ή μαζοχισμού, take your pick!)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dienekes
    • RE: Ελευθερος προσωρινα ο οδηγός της νταλίκας των Τεμπων. Ελεος!

      Ο χρήστης kacey έγραψε:
      Να ρωτησω εγω κατι αλλο. Η κακη φορτωση και τα φθαρμενα ελαστικα-μαιμου ΚΤΕΟ, ηταν εν γνωσει του οδηγου?
      Ενταξει, για τα φθαρμενα ελαστικα λογικα ηταν εν γνωσει του, αλλα για τα αλλα? Ρωταω γιατι το ατυχημα εγινε α) γιατι γλυστρισε το φορτηγο λογω ελαστικων και β) μετα πηγαν οι μελαμινες και θερισαν τα παιδια. Αν η κακη φορτωση δεν ηταν εν γνωσει του οδηγου (αφου προφανως δεν τα φορτωνει εκεινος στο φορτηγο αλλα οι εργοδηγοι της εταιρειας), μηπως τελικα ΔΕΝ εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης εκεινος αλλα εκεινοι που φορτωσαν το φορτηγο?

      Kacey συμφωνώ με τον dog εδώ. Αποκλειστική ευθύνη δεν υπάρχει πουθενά και για τίποτα. Όμως ο οδηγός θα έπρεπε, αν μπορούσε να φερθεί μια στιγμή με στοιχειώδη ανθρώπινη αξιοπρέπεια να πει στον εργοδότη του που να βάλει τις μελαμίνες του.

      Έχω γνωστούς και συγγενείς οδηγούς φορτηγών και ξέρω πόσο δύσκολο επάγγελμα είναι, ξέρω και για τις συντεχνίες που δεν τους αφήνουν να αναπνεύσουν, και για την ανεργία και για όλα. Όμως αυτά δεν είναι παρά δικαιολογίες...

      Και κάτι άλλο: το ανέφερα στο πρώτο μου post αλλά φαίνεται ότι κανένας δεν το πρόσεξε. Υπάρχουν ευθύνες ακόμα και για τους κατασκευαστές των περισσότερων λεωφορείων που κυκλοφορούν, παγκοσμίως. Μια πληθώρα ατυχημάτων έχουν αποδείξει πλέον ότι η δομική τους ακεραιότητα είναι τελείως προβληματική, σε περίπτωση ανατροπής ή σύγκρουσης από το πλάι και ψηλά. Αλλά τα συμφέροντα φαίνεται ότι είναι τόσο μεγάλα που κανείς δεν θέτει ζήτημα νομιμότητας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dienekes
    • RE: Το καλύτερο super mini

      Ξεκινώντας με το disclaimer ότι δεν οφελεί να συζητάμε για το 'καλύτερο supermini', απ'αυτά στα οποία έχεις καταλήξει θα επέλεγα το Fiesta.

      Με την προοπτική να χρησιμοποιηθεί για αυτοκίνητο πόλης μελλοντικά, θα σου έλεγα να δεις και την έκδοση 1.25i η οποία θεωρώ ότι είναι καταλληλότερη γι'αυτό το σκοπό και μάλιστα δεν είναι ουσιαστικά χειρότερη από την 1.4 για οποιαδήποτε χρήση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dienekes
    • RE: Ανάλυση Φυσικής των αγωνιστικών αυτοκινήτων

      Πολύ καλό εύρημα! Θα το κατεβάσω με το Acrobat και θα φτιάξω ένα .pdf, για future reference!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dienekes
    • RE: Ποιά είναι τα αρνητικά τωνTurbo?

      Ο χρήστης eizo έγραψε:

      Πάνω από δύο τούρμπο μπορούν να τοποθετηθούν;

      Από κάποια στιγμή και μετά δεν έχει νόημα να αυξήσεις την ποσότητα του μίγματος (μάλλον καλύτερα, το ρυθμό εισαγωγής μίγματος στον κινητήρα), γιατί απλά η κυλινδροκεφαλή δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί ροϊκά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dienekes
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr