Ο χρήστης kacey έγραψε:
Να ρωτησω εγω κατι αλλο. Η κακη φορτωση και τα φθαρμενα ελαστικα-μαιμου ΚΤΕΟ, ηταν εν γνωσει του οδηγου?
Ενταξει, για τα φθαρμενα ελαστικα λογικα ηταν εν γνωσει του, αλλα για τα αλλα? Ρωταω γιατι το ατυχημα εγινε α) γιατι γλυστρισε το φορτηγο λογω ελαστικων και β) μετα πηγαν οι μελαμινες και θερισαν τα παιδια. Αν η κακη φορτωση δεν ηταν εν γνωσει του οδηγου (αφου προφανως δεν τα φορτωνει εκεινος στο φορτηγο αλλα οι εργοδηγοι της εταιρειας), μηπως τελικα ΔΕΝ εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης εκεινος αλλα εκεινοι που φορτωσαν το φορτηγο?
Kacey συμφωνώ με τον dog εδώ. Αποκλειστική ευθύνη δεν υπάρχει πουθενά και για τίποτα. Όμως ο οδηγός θα έπρεπε, αν μπορούσε να φερθεί μια στιγμή με στοιχειώδη ανθρώπινη αξιοπρέπεια να πει στον εργοδότη του που να βάλει τις μελαμίνες του.
Έχω γνωστούς και συγγενείς οδηγούς φορτηγών και ξέρω πόσο δύσκολο επάγγελμα είναι, ξέρω και για τις συντεχνίες που δεν τους αφήνουν να αναπνεύσουν, και για την ανεργία και για όλα. Όμως αυτά δεν είναι παρά δικαιολογίες...
Και κάτι άλλο: το ανέφερα στο πρώτο μου post αλλά φαίνεται ότι κανένας δεν το πρόσεξε. Υπάρχουν ευθύνες ακόμα και για τους κατασκευαστές των περισσότερων λεωφορείων που κυκλοφορούν, παγκοσμίως. Μια πληθώρα ατυχημάτων έχουν αποδείξει πλέον ότι η δομική τους ακεραιότητα είναι τελείως προβληματική, σε περίπτωση ανατροπής ή σύγκρουσης από το πλάι και ψηλά. Αλλά τα συμφέροντα φαίνεται ότι είναι τόσο μεγάλα που κανείς δεν θέτει ζήτημα νομιμότητας.