Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Όριο ηλικίας στα αυτοκίνητα υπέρ ή κατά & πόσο?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Όριο ηλικίας στα αυτοκίνητα υπέρ ή κατά & πόσο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    23
    64
    300
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dienekes last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Kαι μετά ξυπνήσαμε..

      Πρόσεξε να δεις (δεύτερο επίπεδο ανάγνωσης 😞

      Θέλω να πω ότι υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα, ακόμα και σήμερα, που 'απειλούν' να μείνουν κλασσικά. Αν πάρεις ένα αυτοκίνητο-εργαλείο, να το ξεσκίσεις για 10-15 χρόνια και μετά να το πετάξεις, τότε ΟΚ. Σκέψου όμως κάποιον που έχει πάρει έστω ένα φτηνό μοντέλο, όπως το Ραλλάκι, το 2000. Αν το προσέχει και το φροντίζει το 2015 όχι μόνο δεν θα έχει βγάλει τίποτα σοβαρό αλλά θα είναι και συλλεκτικό. Τι θα πρέπει να γίνει τότε;

      Γι'αυτό πρότεινα από την αρχή να δίνονται κίνητρα στα 15 χρόνια, είτε να αποσύρει κανείς το αυτοκίνητό του (πρώτη περίπτωση) είτε να μπορεί να το κυκλοφορεί με περιορισμούς που, εν τέλει, θα το προστατεύουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Σε αυτό έχεις δίκιο..αλλά αυτά που έγραψα αφορούν αυστηρά εμένα!

        Εγώ με τους ρυθμούς που κινούμαι καθημερινά (κ το ΣΚ) δεν έχω χρόνο ούτε να το πλύνω!
        Τα σερβίς κανονικά απλά..δεν έχω την διάθεση πλέον να ασχοληθώ μετά από μια δύσκολη μέρα...πόσο μάλλον να μου βγάζει και ξαφνικές βλάβες..

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dog80 last edited by

          Ο χρήστης dienekes έγραψε:

          10 χρονάκια είναι καλά (κ πολλά έβαλα)...παραπάνω δεν θα κρατήσω αυτοκίνητο με τίποτα..

          Δηλαδή αν, λέμε τώρα, αγόραζες σήμερα μια Modena, σε 10 χρόνια θα την έδινες για διάλυση...

          Πολύ large άτομο σε βρίσκω...

          Modena με 250,000 χιλιόμετρα (τόσα περίπου κάνω σε 10 χρόνια) μάλλον θα είναι χρέπι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Kαλά βαρέθηκα...δεν θα κάτσω να σας πείσω για κάτι που αφορά εμένα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Συμφωνώ απολύτως. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είδα παλαιότερα, σε τεύχος του 'Classic and Sports Car' μίνι-άρθρο για ένα NSU 1200 που επωλείτο και ήταν σαν να είχε μόλις βγει από το εργοστάσιο. Πραγματικά άψογο. Άρα, καλό θα είναι να αρχίσουμε επιτέλους να βλέπουμε το αυτοκίνητο ΚΑΙ ως δείγμα του πολιτισμού μας, αντί απλώς για ένα άψυχο, απρόσωπο, άχρωμο, άγευστο και άοσμο μεταφορικό μέσον.

              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
              Όριο κατάστασης ναι, ηλικίας όχι.

              Είδα χθες στην Ελβετία που είμαι ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ συντηρημένο ΦΙΑΤ 125Σ που θα μπορούσε να έχει κατασκευαστεί ΧΘΕΣ! Ποιος θα του πει να μην το κυκλοφορήσει, τη στιγμή που το σχετικά καινούριο Γκολφ 4 της γειτόνισσας στην Αθήνα πάει με τις πόρτες σε ευθύ δρόμο και βγάζει μπλε καυσαέρια;

              Να μπούνε αυστηρά όρια καυσαερίων και κατάστασης του αμαξώματος και των συστημάτων του αυτοκινήτου, ναι! Στην Άλφα που αγόρασα από την Γερμανία, στο τεστ των εκεί ΚΤΕΟ ανέφερε την κατάσταση της ταπετσαρίας του αυτοκινήτου!!!

              Επιπροσθέτως, αν μπει όριο στα Χ χρόνια, πειτε μου ποιος θα κάνει συντήρηση από μετά το τελευταίο ΚΤΕΟ και μέχρι τα Χ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 4
              • 4 / 4
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr