-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ή δεν έχεις καταλάβει τίποτα, ή δεν θες να καταλάβεις. Το Lupo μπορεί να έχει 3 λίτρα κατανάλωση, αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟ!Στο ρελαντί πχ καίει πετρέλαιο και εκπέμπει. Τo Prius -και όλα τα υβριδικά- πολύ απλά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΕΛΑΝΤΙ! Όταν είναι σταματημένα απλά δεν καταναλώνουν καύσιμο, ούτε και εκπέμπουν και μπορούν να κινηθούν χωρίς τη ΜΕΚ για κάποια απόσταση.
Το Prius καλύπτει τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων PZEV (Partially Zero Emission Vehicles)
[list:3ex1efvm]Ειλικρινα ε, εχω βαρεθει.Ρε ανθρωπε του θεου, ο κιντηρας 1,5 λιτρου του prius ειναι ποιο οικονομικος και ποιο καθαρος απ τον TDi του Lupo?Το λεω και παλι, ο κινητηρας και οχι μαζι με τον ηλεκτροκινητηρα.Το οτι το σβηνεις στο ρελαντι δεν αποτελει τεχνολογικο επιτευγμα.Αν πας με το prius Αθηνα-θεσ/νικη στα μισα θα πας σβηστος?Και τι καταναλωση και ρυπους θα εχεις ακομα και με τον ηλεκτροκινηρα?Δεν καταλαβαινεις οτι ειναι ενα πολυπλοκο αυτοκιητο για το τιποτα?Αφου δεν μπορουν να εξελιξουν τους κινητηρες τους κατι πρεπει να παρουσιασουν οι ανθρωποι.[/list:u:3ex1efvm][list:3ex1efvm]Απο τα site που παρεθεσα τι ειδες? Τις ζωγραφιες?Ακομα κι αν συγκρινουμε τα δυο αυτοκινητα, σε ρυπους ακομα και με τον ηλεκτροκινητηρα του prius καταλαβαινεις τη διαφορα των αριθμων.[/list:u:3ex1efvm][list:3ex1efvm]Mit seinem geringen Kraftstoffverbrauch von 2,99 Litern auf 100 km im MVEG-Zyklus erweist sich der 3-Liter-Lupo als extrem emissionsarm.
Er erfüllt die Abgasnorm Euro 4, da er den Grenzwert des **Kohlendioxid-**Ausstoßes von 90 Gramm pro Kilometer unterschreitet. [/list:u:3ex1efvm][list:3ex1efvm]To site ειναι http://www.volkswagen.de/technik/9_lupo3ltdi/umwelt.htm[/list:u:3ex1efvm][list:3ex1efvm]Ψαξε στο λεξικο (εξυπνος εισαι ) να μεταφρασεις τις λεξεις που επισημανα απ το site που βλεπεις.Τα στοιχεια του prius τα γνωριζω οπως κι εσυ αλλωστε [/list:u:3ex1efvm][list:3ex1efvm]Τελος, ασχοληθειτε με τα ρουχα σας[/list:u:3ex1efvm] -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Το οτι το σβηνεις στο ρελαντι δεν αποτελει τεχνολογικο επιτευγμα.Αν πας με το prius Αθηνα-θεσ/νικη στα μισα θα πας σβηστος?Και τι καταναλωση και ρυπους θα εχεις ακομα και με τον ηλεκτροκινηρα?
Δυστυχώς για τον παγκόσμιο πληθυσμό δεν κάνουν ΟΛΟΙ και ΠΑΝΤΑ ταξίδια της τάξης των 500km. Πάαααρα πολλοί μποτιλιάρονται καθημερινά για ώρες. Έχεις ιδέα πόσο πιο καθαρές θα ήταν οι πόλεις αν όλοι οι κινητήρες δεν παρήγαγαν ρύπους σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος;;
-
Δεν χρειάζεται να ψάξω σε κανένα λεξικό, ξέρω και γερμανικά και γαλλικά. Δεν έγραψα πουθενά ότι το Prius είναι το πιο οικονομικό ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ στον πάγκο επαναλαμβάνω ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Εσύ βάλε τον κινητήρα στον πάγκο και μέτρα κατανάλωση και ρύπους. Λες και δεν μεταβάλλεται η κατανάλωση και οι ρύποι ανάλογα σε τι αυτοκίνητο θα φορεθεί ένας κινητήρας.
Ελληνικό λεξικό για το εξής: Το Prius είναι το πιο **ΚΑΘΑΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ **είτε το θες είτε όχι. Και ναι, από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη θα βγάλει λιγότερους ρύπους από το Lupo κι από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο με ΜΕΚ.
Ψάξε όπου θες, διάβασε όποιο περιοδικό θες -και τους τροχούς μπορείς επίσης- και δεν θα διαβάσεις κάτι άλλο. Όπως επίσης το Avensis D-CAT είναι για την ώρα το πιο καθαρό diesel, έχεις και γι'αυτό αμφιβολίες;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όσο για το Prius, δεν με πείθει. Σε κατανάλωση έχει ίδια με ένα Golf TDI και υστερεί σε επιδόσεις (μόνιμο παράπονο των Αγγλων). Συμφωνώ οτι δεν έχει σχέση η κατανάλωση πετρελαίου με κατανάλωση βενζίνης στην καθαρότητα, αλλά αυτό που νοιάζει τον κόσμο είναι τί πληρώνει στην αντλία.
Ειδικά όμως τους Αγγλους τους ενδιαφέρουν και οι ρύποι, αφού υπάρχει εξάρτηση στη φορολογία. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, τα υβριδικά εξαιρούνται από το congestion του Λονδίνου. Δεν είπε κανείς ότι είναι πιο οικονομικό από ένα αντίστοιχων διαστάσεων diesel σε απόλυτες τιμές κατανάλωσης. Σε επιδόσεις δεν νομίζω ότι υπολείπεται πολύ από αντίστοιχων διαστάσεων μοντέλα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν χρειάζεται να ψάξω σε κανένα λεξικό, ξέρω και γερμανικά και γαλλικά. Δεν έγραψα πουθενά ότι το Prius είναι το πιο οικονομικό ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ στον πάγκο επαναλαμβάνω ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Εσύ βάλε τον κινητήρα στον πάγκο και μέτρα κατανάλωση και ρύπους. Λες και δεν μεταβάλλεται η κατανάλωση και οι ρύποι ανάλογα σε τι αυτοκίνητο θα φορεθεί ένας κινητήρας.Ελληνικό λεξικό για το εξής: Το Prius είναι το πιο **ΚΑΘΑΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ **είτε το θες είτε όχι. Και ναι, από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη θα βγάλει λιγότερους ρύπους από το Lupo κι από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο με ΜΕΚ.
Ψάξε όπου θες, διάβασε όποιο περιοδικό θες -και τους τροχούς μπορείς επίσης- και δεν θα διαβάσεις κάτι άλλο. Όπως επίσης το Avensis D-CAT είναι για την ώρα το πιο καθαρό diesel, έχεις και γι'αυτό αμφιβολίες;
[list:88s9iqua]Ta 90 Gramm Kohlendioxid-pro Kilometer ειναι ποιο ρυπογονα απ τα 105 του Prius [/list:u:88s9iqua]>Τελος, ασχοληθειτε με τα ρουχα σας
[list:88s9iqua]Zητω συγνωμη για την παραβιαση της υποσχεσης.[/list:u:88s9iqua]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Eπειδη οντως μερικοι δε λετε να καταλαβετε τα αυτονοητα, λεω να κανουμε (η μαλλον να κανετε) κατι αλλο.Ρωτηστε το φανοποιο σας (οσο ποιο [ολλα ατομα τοσο το καλυτερο) και πεστε του οτι ενδιαφερετσε για την αγορα ενος civic/golf και οτι κριτηριο σας ειναι η κατασκευαστικη δομη του πλαισιου.Σας βασταει να δημοσιευσετε οτι ακριβως θα σας πουν οι ειδικοι?Ε ποιο ειδικοι δεν υπαρχουν.Ε αμα τωρα οι κομπιουτεραδες ξερουν περισοτερα απ τους ανθρωπους που η λαμαρινα ειναι στο αιμα τους, ε τοτε ρε παιδια τσαμπα χρονο χανουμε.Καντε αιτηση για διορισμο σε κανα τμημα ερευνας κι εξελιξης.το χω προτεινει και εγω στο παρελθον αλλα ακομα περιμενω
-
Μπραβο G60. Ολοι οι γερμανοφιλοι ειναι μαζι σου!!!!!
Μια απλη ερωτηση:
Γαιτι το ALMERA εχει αντι για λουρι εκκεντροφορου ΚΑΔΕΝΑ? -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δεν χρειάζεται να ψάξω σε κανένα λεξικό, ξέρω και γερμανικά και γαλλικά. Δεν έγραψα πουθενά ότι το Prius είναι το πιο οικονομικό ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ στον πάγκο επαναλαμβάνω ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Εσύ βάλε τον κινητήρα στον πάγκο και μέτρα κατανάλωση και ρύπους. Λες και δεν μεταβάλλεται η κατανάλωση και οι ρύποι ανάλογα σε τι αυτοκίνητο θα φορεθεί ένας κινητήρας.
Ελληνικό λεξικό για το εξής: Το Prius είναι το πιο **ΚΑΘΑΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ **είτε το θες είτε όχι. Και ναι, από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη θα βγάλει λιγότερους ρύπους από το Lupo κι από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο με ΜΕΚ.
Ψάξε όπου θες, διάβασε όποιο περιοδικό θες -και τους τροχούς μπορείς επίσης- και δεν θα διαβάσεις κάτι άλλο. Όπως επίσης το Avensis D-CAT είναι για την ώρα το πιο καθαρό diesel, έχεις και γι'αυτό αμφιβολίες;
[list:j6f5ea8k]Ta 90 Gramm Kohlendioxid-pro Kilometer ειναι ποιο ρυπογονα απ τα 105 του Prius [/list:u:j6f5ea8k]>Τελος, ασχοληθειτε με τα ρουχα σας
[list:j6f5ea8k]Zητω συγνωμη για την παραβιαση της υποσχεσης.[/list:u:j6f5ea8k]
Όλοι οι ρύποι του Prius και όχι ΈΝΑΣ
http://www.toyota.gr/showroom/prius/specs.html
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
Κατανάλωση (Οδηγία ΕΕ80/1268-1999/100/EC)
Μεικτός Κύκλος (lt/100 km) 4.3
Υπεραστικός Κύκλος (lt/100 km) 4.2
Αστικός Κύκλος (lt/100 km) 5.0
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt) 45Διοξείδιο του άνθρακα, CO2, g/km
Μεικτός Κύκλος 104
Υπεραστικός Κύκλος 99
Αστικός Κύκλος 115Εκπομπές καυσαερίων (Οδηγία ΕΕ70/220-1999/102 (στάδιο 3)/EC)
Euro class Euro IVΜονοξείδιο του άνθρακα, CO (g/km) 0.18
Υδρογονάνθρακες, HC (g/km) 0.02
Οξείδιο του αζώτου, NOx (g/km) 0.01Και φυσικά 0 gm/km σωματιδίων καπνού
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Αυτο κι αν δεν ειναι κωμικο.Τη δεκαετια του 80 ηταν μπροστα οι Ιαπωνες μια 20ετια?Με τι αυτοκινητα ρε συ meco?Με σουστες πισω/ ταμπουρα μπρος πισω, εκεντροφοροι στο πλαι, καμπινα μονοθεσιου λουνα παρκ, ατερμονες και τα μυαλα στα καγκελα?
Μάκη εκτός από την τεχνολογία είναι μποροστά και στο marketing. Αν κρίνουν ότι κάτι δεν χρειάζεται για να πουλήσουν, δεν το βάζουν στο αυτοκίνητό που θα φτιάξουν. Έτσι απλά!
Για παράδειγμα σύγκρινε την corolla που κυκλοφορεί τώρα με το golf. Το golf είναι σε γενικές γραμμές ανώτερο αυτοκίνητο...
Ρίξε μια ματιά όμως στους πίνακες πωλήσεων!!!Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον τεχνολογικό τομέα στον οποίο, ΟΛΟΣ ο πλανήτης μαζί, να είναι πιο μπροστά από τους Γιαπωνέζους.
Μπορεις να μου πεις ΕΝΑΝ?Μηνες ρωταω κι απαντηση δεν παιρνω
Ρομποτική, ηλεκτρονική, μικροηλεκτρονική, ναυπηγική, κατασκευές κτηριών, μέσα μεταφοράς... Γενικά ΠΑΝΤΟΥ.
Ενδεικτικά:
Τα γρήγορα τραίνα στην Ευρώπη ταξιδεύουν με 350km/h από το 2000. Στην Ιαπωνία χτυπάνε 500km/h από τα mid 80s...
Κάνει σεισμό 6 ρίχτερ και δεν τρέχει τίποτα. Το πολύ πολύ να κουνηθεί καμμία γλάστρα. Για θυμηθείτε τι έγινε στο Σαν Φραντζίσκο στις αρχές της δεκαετίας του 90??
Κάποιος ανέφερε τα υβριδικά αυτοκίνητα, πού είναι οι λύσεις από την Ευρώπη και την Αμερική σε αυτόν τον τομέα?Τέλος για να μη νομίσεις ότι σου πηγαίνω μόνο κόντρα, το VAG είναι πλέον ένας οικονομικός γίγαντας με επενδύσεις σε όλο τον πλανήτη (ναι έχει και τράπεζα όπως σωστά έγραψε κάποιος).
Επίσης έχει πολύ αξιόλογο τμήμα R&D (μπορεί να μην φτάνει σε καινοτομίες την Honda και την Toyota) αλλά είναι πρώτη στην Ευρώπη με διαφορά από τους υπόλοιπους (Αλουμινένια πλαίσια, τους κινητήρες FSi, τα κιβώτια DSG την πρωτοπορία στην αεροδυναμική και ο κατάλογος συνεχίζει...). -
Η συζήτηση περί καδένας ή ιμάντα χρονισμού μεαφέρθηκε εδώ
ΘΑΨΙΜΟ GOLF ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ - Part II