Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 68
    • Best 0
    • Groups 0

    gick

    @gick

    Human Factors student - Motorsport,Basketball,Cinema

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    68
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Loughborough,UK

    gick Unfollow Follow

    Latest posts made by gick

    • RE: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

      Είχα υποσχεθέι στους φίλους και τις φίλες που έλαβαν μέρος, ότι θα δημοσίευα τα κύρια αποτελέσματα στο Φόρουμ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να προσθέσω γραφήματα και εικόνες που θα τα έκαναν πιο κατανοητά. Με λίγα λόγια πάντως:
      Και τα δύο πειράματα (Ελλάδα-Αγγλία) επιβεβαίωσαν την ύπαρξη επίδρασης της συζήτησης πάνω στον πλευρικό έλεγχο του οχήματος.

      Η χρήση ενός στανταρντ τεστ στο δεύτερο πείραμα στην Αγγλία (Lane Change Test) επαλήθευσε τα βασικά αποτελέσματα του πρώτου πειράματος που έκανε χρήση ενός παιχνιδιού (WRC) για το εξομοιωμένο περιβάλλον.

      Στο πρώτο πείραμα βρέθηκε σημαντική διαφορά στην ικανότητα πλευρικού ελέγχου του οχήματος, ανάμεσα στις δύο πειραματικές καταστάσεις: απλή συζήτηση και τεχνική συζήτηση, ενώ παράλληλα οι συμμετέχοντες δεν έδειξαν να αισθάνονται σημαντική αύξηση στο φόρτο εργασίας τους.

      Στο πρώτο πείραμα ... οι γυναίκες ήταν σημαντικά πιο αργές από τους άντρες, όμως έκαναν πολύ λιγότερα λάθη. Πράγμα που επαληθεύει άλλες έρευνες που δείχνουν ότι ακόμα και αν υπάρχει περίπτωση της αδυναμίας τους στον έλεγχο του οχήματος, την υπερκαλύπτουν υιοθετώντας πιο συντηρητικές στρατηγικές. Το αποτέλεσμα είναι ότι έχουν λιγότερες απώλειες ελέγχου=λιγότερα ατυχήματα αυτής της μορφής...

      Όσο πιο απλά γίνεται:
      Οι γνωστικές απαιτήσεις μιας συζήτησης [hands-free or not phone, επιβάτης ή έξυπνο σύστημα πλοήγησης (μελλοντικα)] μειώνουν σημαντικά την ικανότητα ελέγχου ενός οχήματος. Μιλάμε για την καθαρά γνωστική απόσπαση και σ'αυτό προσθέστε ότι στην πραγματικότητα αυτή δεν υφίσταται ποτέ μόνη της αλλά προστίθεται και η οπτική απόσπαση. Για παράδειγμα η συνομιλία με ένα επιβάτη περιλαμβάνει επίσης κοιτάγματα ή ακόμα και επαφή (πόσες φορές έχετε κοιτάξει το κινητό σας ή εχετε τραβήξει το καλώδιο προς το στόμα σας; οι γονείς, πόσες φορές έχετε γυρίσει πίσω να βάλετε σε τάξι το παιδί σας, ενώ οδηγέιτε;). Τα πράγματα επιδεινώνονται κατακόρυφα όσο χειρότερες είναι οι περιβαλλοντικές συνθήκες. Άμα ρίχνει καρέκλες σε κίνηση, ή είστε σε ορεινή διαδρομή, και χτυπήσει το ριμάδι, μην το σηκώσετε αμέσως...σταματήστε 2 λεπτά στην άκρη του δρόμο και μιλήστε σαν άνθρωποι.
      Οι έξυπνη προσαρμογή των γυναικών δείχνει το δρόμο στην αντιμετώπιση αυξημένου φόρτου εργασίας στην οδήγηση. Άυτό που με προβλημάτησε είναι ότι τα ερωτηματολόγια έδειξαν ότι σε γενικές γραμμές οι συμμετέχοντες δεν αισθάνθηκαν μεγάλη διαφορά στο φόρτο και την απόδοσή τους. Με ανησυχεί αυτό, γιατί αν δεν αντιλαμβάνονται τη διαφορά, δεν υπάρχει περίπτωση να προσαρμοστούν. Όπως αν δεν βλέπεις τη στροφή, δεν πρόκειται να στρίψεις το τιμόνι...

      Αυτά είναι τα πιο κύρια σημεία. Τα υπόλοιπα θα ήταν επιπόλαιο να τα γράψω σε δυο σειρές. Αφού τη δημοσιεύσω στο πανεπιστήμιο -για να μην έχω και κανένα πρόβλημα με originality ktl- θα γράψω αναλυτικά τι έγινε όλο αυτό τον καιρό σε κάποιο άρθρο είτε στους 4Τ που έχουν προτεραιότητα λόγω της βοήθειας του Φόρουμ, είτε αν δεν τους ενδιαφέρει άμεσα, κάπου αλλού.

      I'll let you know
      Ευχαριστώ και πάλι θερμά

      Φιλικά
      Νίκος Γκικας

      ΥΓ: θα ήταν παράληψη να μην ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα κορίτσια του motorwomen.gr για την συμμετοχή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

      Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμμετέχοντες και κυρίως τις συμμετέχουσες.

      Σύντομα θα ενημερώσω για τυχόν ενδιαφέροντα αποτελέσματα της ανάλυσης (μέσα στον Αύγουστο το αργότερο).
      Οποιοσδηποτε για οτιδήποτε οποτεδήποτε, μη διστάσει να επικοινωνήσει.

      Νίκος Γκίκας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
      gick: Καλη επιτυχια στη πτυχιακη σου.

      Eyxaristw.

      Opoios den elabe email me xarti kai dieythinsi gia to meros poy tha ginnoyn ta sessions, na epikoinwnhsei me ta email poy exw sthn anakoinwsh.

      Thank you

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: Moυσείο μεταφορών στην Γλασκώβη. Γιατί όχι και εμείς..?

      Ο χρήστης catalyst έγραψε:

      Γενικά οι Βρετανοί φτάχνουν μουσεία από το τίποτα. Στη Loch Ness ύπάρχει όλόκληρο μουσείο για το 'τέρας' της λίμνης με μία και μοναδική φωτογραφία και όλο το υπόλοιπο είναι από τις έρευνες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Σε κάθε κάστρο έχουν μουσείο με 5-10 παλιά έπιπλα και περιγραφή ενός τρόπου ζωής μίας άλλης εποχής.

      Εμείς δεν το έχουμε στο DNA μας. Ούτε μουσείο της Ακρόπολης, που είναι και το πλέον αναγνωρίσιμο ελληνικό σύμβολο, δεν υπάρχει ολοκληρωμένο.

      Είναι θέμα γνώσης, προτεραιοτήτων, οργάνωσης, και όχι DNA (υποθέτω αναφέρθηκε ως σχήμα λόγου). Δυστυχώς αυτά λείπουν από την Ελλάδα. Το να φτιαχτεί ένα μουσείο είναι μια επιστήμη, δεν αρκεί να στοιβάξουμε μερικά εκθέματα σε μερικά δωμάτια. Είναι κρίμα να βλέπεις ότι ακόμα και τα ωραιότερα μουσεία της Ελλάδας, με τα εντυπωσιακότερα εκθέματα, υπολείπονται κατά πολύ των μουσείων του εξωτερικού σε θέματα σχεδιασμού.

      Και φυσικά είναι και θέμα παιδείας: ο μέσος Έλληνας, σε πόσα μουσεία πηγαίνει το χρόνο; Πόσοι άνθρωποι πηγαίνουν στο μουσείο την Κυριακή αντί για την καφετέρια; Μια μέρα τον περασμένο Οκτώβρη, που ήταν και αργία, πήγα στο Mediterranean Cosmos, το μεγάλο εμπορικό που μόλις είχε ανοίξει. Τα μαγαζιά μέσα ήταν όλα κλειστά, αφού ήταν αργία, αλλά γινόταν χαμός από κόσμο που είχε πάει για βόλτα. Ουρές για να φτάσεις στο πάρκιν, και το πάρκιν φίσκα! 'Εκανα τη βόλτα μου, με χάλασε λίγο η έντονη αμερικανιά, και είπα για αντίδοτο να πάω στο Τεχνολογικό Μουσείο που είναι ακριβώς απέναντι. Στο πάρκιν είχε 5 αυτοκίνητα. Αν δε μου είχε πει ο φύλακας ότι είναι ανοικτό θα είχα φύγει. Μπήκα μέσα και έμεινα σα χαζός: απίστευτο κτίριο, πολύ εντυπωσιακά θεάματα, εξομοιωτής, πλανητάριο... Κι όμως όλος ο κόσμος είχε πάει να δει τις μισοτελειωμένες βιτρίνες του εμπορικού απέναντι... Πώς να είναι βιώσιμα έτσι τα μουσεία;

      Ασε τους ε΄χω δει και τους Αγγλάρες πόση διάθεση για σοβαρά πράγματα έχουν μόλις βγεί ο ήλιος για πάνω από μισή ώρα....
      Η λύση είναι απλή.Τεχνητή βροχή 360 μέρες το χρόνο στην Ελλάδα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: Moυσείο μεταφορών στην Γλασκώβη. Γιατί όχι και εμείς..?

      Ο χρήστης Nikolas K έγραψε:

      ...ακόμα και τουρμπίνα από το διάσημο Concorde... Τη συγκεκριμένη μάλιστα την χρησιμοποιούσαν για δοκιμές, κατά τη διάρκεια των οποίων έριχναν πουλιά μέσα (!!!) για να δουν πώς και πόσο θα επηρρεαστεί...

      Αυτό μη σε εκπλήσσει. Είναι από τις πλέον στάνταρ δαδικασίες πιστοποίησης μιας τουρμπίνας. Αναρρόφηση πουλιών συμβαίνει αρκετά συχνά και θέτει σε κίνδυνο την πτήση.
      Θα σε εξέπληττα αν σου έλεγα επίσης ότι ακόμα και ένα μικρό πουλάκι να χτυπήσει φτερό αεροπλάνου μπορεί να του επιφέρει σοβαρή βλάβη;

      εδώ ολόκληρο Κολούμπια διαλύθηκε από ...τρίμματα αφρού, ολόκληρα πουλιά δε θα είναι πρόβλημα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

      Όσοι δήλωσαν συμμετοχή θα λάβουν με email το χάρτη και οδηγίες για τη διαδρομή μέχρι τον τόπο που θα γίνει το πείραμα.

      Ευχαριστώ
      Νίκος Γκικας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: Ως που θα πάει με τον Σουφλιά;

      Αν δεν υπάρχουν συμφέροντα στη μέση, ο το ον αυτό είναι πιθηκάνθρωπος....Ειναι απίστευτο πώς τόσο πρωτόγονοι και αρτηριοσκληρωτικοί άνθρωποι φτάνουν σε τέτοιες θέσεις.

      Και είμαστε όλοι υπεύθυνοι για αυτό.

      Στεναχωριέμαι ρε γαμώτο. Με πληγώνει πολύ, γιατί εδώ που είμαι βλέπω ότι η Ελλάδα μπορεί μεν...αλλά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

      Ο χρήστης gick έγραψε:
      Αγαπητοί φίλοι φίλες του forum

      Ζητούνται 12 άνδρες και 12 γυναίκες, κάτοχοι άδειας οδήγησης, ηλικίας 19 – 29 ετών για να οδηγήσουν σε εξομοιωτή οδήγησης. Η συνολική διαδικασία θα διαρκεί 45΄ περίπου για κάθε συμμετέχοντα. Η έρευνα θα λάβει χώρα από τις 15 Ιουνίου μέχρι τις 15 Ιουλίου σε έναν εξομοιωτή στην περιοχή της Ν. Ερυθραίας. Η έρευνα πραγματοποιείται στα πλαίσια ενός MSc Project υπό την εποπτεία του Loughborough University και του Ergonomics & Safety Research Institute.

      Για πληροφορίες και συμμετοχή:

      Νίκος Γκίκας
      τηλ.: 00448701709090
      email: gickaria@tellas.gr
      N.A.Gkikas-05@student.lboro.ac.uk

      Έχουν κλείσει ήδη οι 12 άνδρες, αλλά υπάρχουν διάθεσιμες κάποιες μέρες ακόμα για κάτι extra.
      Προς το παρόν χρειάζονται ακόμα 6 γυναίκες τουλάχιστον.
      Just to keep you briefed

      Ευχαριστώ θερμά όλους για το ενδιαφέρον

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: Ποια ειναι η σωστη θεση οδηγησης??

      Βασικά, ιδανική για όλους θέση οδήγησης δεν υπάρχει. Υπάρχει ιδανική για τον καθένα ξεχωριστά.
      Για μια επιστημονική προσέγγυση του θέματος δείτε
      •Website: http://www.drivingergonomics.com
      •CSP leaflets ‘Take the pain out of driving’and ‘Drivers: Steer clear of pain’
      •HSE booklet: Driving at work: Managing work-related road safety
      στο http://www.hse.gov.uk

      Φιλικά
      Νίκος Γκίκας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • RE: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ

      Ο χρήστης Eva έγραψε:
      Συμφωνώ!

      Δεν θα είναι δύσκολο να βρεθούν 12 κοπέλες... Είναι πολύ περισσότερες!

      Ελπίζω να βγεις αληθινή και να κλείσετε πολλά στόματα που με αποθάρρυναν να συμπεριλάβω γυναίκες στην έρευνα...
      Keep spreading the message.

      Φιλικά
      Νίκος Γκίκας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      gick
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr