-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γιατι στην μία είσαι τσίτα ενω στην άλλη συνήθως είσαι πιο χαλαρός και με σακάκια,παλτό κλπ κλπ!!
Λογικά η πολιτική θέση διαφέρει από την αγωνιστική!:
Ρέ σύ Νίκο,άλλο τό πώς οδηγάμε όλοι μας,καί άλλο τό πώς θά έπρεπε να οδηγάμε βρε.
Η σωστή θέση οδήγησης (όπως λέει τό θέμα),δέν μπορεί να είναι μέ τό χέρι έξω από τό παράθυρο,τό πόδι πάνω στό ταμπλό κ.λ.π.Ε εσυ πήγες από το μαύρο στο άσπρο βρε!!!
Κοίτα.Οταν πάω στην πίστα φέρνω το κάθισμα 1-2 κλικ μπροστά και το ίδιο κάνω και στην πλάτη του καθίσματος!Αυτό εννοώ!!
Στον δρόμο το κάθισμα είναι λίγο πιο πίσω! -
Βασικά, ιδανική για όλους θέση οδήγησης δεν υπάρχει. Υπάρχει ιδανική για τον καθένα ξεχωριστά.
Για μια επιστημονική προσέγγυση του θέματος δείτε
•Website: http://www.drivingergonomics.com
•CSP leaflets ‘Take the pain out of driving’and ‘Drivers: Steer clear of pain’
•HSE booklet: Driving at work: Managing work-related road safety
στο http://www.hse.gov.ukΦιλικά
Νίκος Γκίκας -
Ο χρήστης gick έγραψε:
Βασικά, ιδανική για όλους θέση οδήγησης δεν υπάρχει. Υπάρχει ιδανική για τον καθένα ξεχωριστά.
Για μια επιστημονική προσέγγυση του θέματος δείτε
•Website: http://www.drivingergonomics.com
•CSP leaflets ‘Take the pain out of driving’and ‘Drivers: Steer clear of pain’
•HSE booklet: Driving at work: Managing work-related road safety
στο http://www.hse.co.ukΦιλικά
Νίκος ΓκίκαςΣ'ευχαριστούμε πολύ,αρκετά καλό (το drivingergonomics.com).
(πρώην pathmaker). -
Kαλά όλα αυτά αλλά και το αυτοκίνητο πρέπει να έχει αρκετές ρυθμίσεις.
Στο Κόρσα που το τιμόνι δεν ρυθμίζεται καθόλου ποτέ δεν μπορώ να φέρω το τιμόνι εκεί που θέλω.Η το αισθάνομαι λίγο μακριά ή λίγο κοντά ενώ τα πόδια και τον κορμό μου τον τοποθετώ αρκετά σωστά. -
Προσωπικα, εχω ρυθμισει το καθισμα πανω-κατω οπως αναφερει ο pathmaker.
Κατι αλλο που θα ηθελα να προσθεσω ειναι να προσεχουμε να μην ξεκολλανε οι ωμοι στριβοντας το τιμονι (ως και μιση στροφη).
Παντως, διαφωνω οταν διαχωριζουμε 'πολιτικη' και 'αγωνιστικη'.
Σημασια εχει να εχεις ρυθμισει ετσι την θεση σου ωστε αν χρειαστεις να αντιδρασεις σε κατι απροοπτο (αποφυγη ατυχηματος.απωλεια ελεγχου κλπ) να εισαι 100% σε θεση να δρασεις ακαριαια. Δεν ξερουμε ποτε παμε βολτα και ποτε θα μας τυχει κατι. Αρα, καλο ειναι να ειμαστε παντα 'ετοιμοπολεμοι' και να εχουμε αμεση και σωστη προσβαση σε πενταλ και τιμονι χωρις να μετακινειται το σωμα μας για να τα φτασουμε.
Σαφως, αν μπεις σε πιστα (ή παρεις τα βουνα ) μπορεις να κανεις ακομα πιο επιθετικη την θεση σου.
Κατι ακομα που εχω παρατηρησει ειναι οτι πολλοι 'γρηγοροι' αλλα και 'κοινοι θνητοι' δεν ξερουν να τοποθετησουν τα χερια τους στο τιμονι καθως στριβουν και τις περισσοτερες φορες στην κορυφη της στροφης εχουν δεσει κομπο τα χερια τους και φυσικα ειναι ανικανοι να αντιδρασουν.
Στην κορυφη της στροφης τα χερια πρεπει να βρισκονται παλι στη θεση 9.15. -
Ο χρήστης pathmaker έγραψε:
Μάλλον δεν είμουν αρκετά σαφής.Τα χέρια τεντωμένα φτάνουν στο πάνω μέρος της στεφάνης του τιμονιού.Άρα όταν πέφτουν 'στη 10 και 10',εκ των πραγμάτων σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.
Σε φορτηγό ή πούλμαν? Γιατί μόνο αυτά έχουν τόσο οριζόντια τοποθετημένο τιμόνι, ώστε να ισχύσει αυτό που λες. Εκτός κι αν δε θυμάσαι πόσο 'κλειστή' είναι μια γωνία 90 μοιρών. Στη δική μου περίπτωση, η διαφορά μεταξύ τεντωμένου χεριού και λυγισμένου κατά 90 μοίρες αγκώνα είναι 30-35 εκατοστά σε απόσταση. Η νοητή κατακόρυφη ευθεία που περνά από το κέντρο της στεφάνης με την αντίστοιχη που περνά από την κορυφή της δεν απέχουν τόσο.
ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ WRC.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Μάλιστα. Στο WRC όμως, τα καθίσματα είναι πιο πίσω από τα δικά μας οχήματα, το τιμόνι και τα πετάλια είναι σαφώς πολύ πιο πίσω, και εκεί τα αυτοκίνητα δεν πηγαίνουν σχεδόν ποτέ ευθεία. Επίσης, αν κάναμε όλα όσα κάνουν οι οδηγοί του wrc θα υπήρχαν πολλοί λιγότεροι στο δρόμο (και γενικότερα).
Συμφωνώ πως πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, αλλά ας μην το ψειρίζουμε και τόσο. Υπάρχουν άλλα πράγματα που θα βοηθούσαν πολύ περισσότερο στην ασφαλέστερη μετακίνηση όλου του κόσμου. Εδώ δεν μπορούμε να πείσουμε όλους να φορούν ζώνη, κι εδώ μιλάμε για μικρομετακινήσεις των καρπών στο τιμόνι?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
θα μας χαζεψετε ρε????
σωστη θεση οδηγησης οι καρποι ισα ισα να φτανουν στο τιμονι???
τα χερια στη θεση 10 και 10????οι καρποί λέει ρε Γιάννη. Γιατί σου φαίνεται παράξενο? Και η ώρα λογική ακούγεται. Αν είναι πρωινιάτικα δε λέει
εμένα μου αρέσει το 6:35 αλλά μετά δεν έχω χρόνο αντίδρασης
-
Οι περισσότεροι πάντως χρησιμοποιούν το 1. One hand only.
Υπάρχει και σε άλλη εκδοχή, ως 11 (για το αριστερό).
-
Γειά σας,
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Συμφωνώ πως πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, αλλά ας μην το ψειρίζουμε και τόσο. Υπάρχουν άλλα πράγματα που θα βοηθούσαν πολύ περισσότερο στην ασφαλέστερη μετακίνηση όλου του κόσμου. Εδώ δεν μπορούμε να πείσουμε όλους να φορούν ζώνη, κι εδώ μιλάμε για μικρομετακινήσεις των καρπών στο τιμόνι?Φίλε 'n_olympios' θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
Εκτός από τους τύπους , πρέπει να κοιτάμε και την ουσία.
Ούτε όλοι οι οδηγοί έχουν τον ίδιο σωματότυπο, ούτε πάλι σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχουν όλες οι δυνατές ρυθμίσεις (κάθισμα - τιμόνι).
Έτσι λοιπόν οι περισσότεροι κανουμε τους αναγκαίους ...συμβιβασμούς μας, μεταξύ του 'πρέπει-είναι σωστό' και του 'με βολεύει'.
Ας αποκτήσουμε, οι περισσότεροι τουλάχιστον, οδηγική παιδεία, ας μάθουμε να σεβόμαστε την προτεραιότητα του άλλου αδηγού, ας φοράμε όλοι την ζώνη ασφαλείας (ή το κράνος οι δικυκλιστές), .. ας..., ας... και ας μην έχουμε στο τέλος τέλος και την τέλεια θέση οδήγησης.
Τι να το κάνω έγώ, όταν ο ..μπαμπάς οδηγεί στην τέλεια θέση (αλλά WRC!) φορώντας και την ζώνη του και ο κανακάρης του, κάθεται όρθιος ανάμεσα στα γόνατα της μαμάς, που ΔΕΝ φοράει ζώνη..!!Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Κατι ακομα που εχω παρατηρησει ειναι οτι πολλοι 'γρηγοροι' αλλα και 'κοινοι θνητοι' δεν ξερουν να τοποθετησουν τα χερια τους στο τιμονι καθως στριβουν και τις περισσοτερες φορες στην κορυφη της στροφης εχουν δεσει κομπο τα χερια τους και φυσικα ειναι ανικανοι να αντιδρασουν.
Στην κορυφη της στροφης τα χερια πρεπει να βρισκονται παλι στη θεση 9.15.Δεν είναι πάντα έτσι. Θεωρητικά έχεις δίκιο, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις (τώρα μη μου ζητήσεις να σου τις αναλύσω εγώ, ας το κάνει κάποιος πιο γνώστης) ένα μικρό 'σταύρωμα' των χεριών επιβάλεται. Για δες in car πλάνα από παγκόσμιους...
-
Ο χρήστης maximos έγραψε:
Γειά σας,Συμφωνώ πως πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, αλλά ας μην το ψειρίζουμε και τόσο. Υπάρχουν άλλα πράγματα που θα βοηθούσαν πολύ περισσότερο στην ασφαλέστερη μετακίνηση όλου του κόσμου. Εδώ δεν μπορούμε να πείσουμε όλους να φορούν ζώνη, κι εδώ μιλάμε για μικρομετακινήσεις των καρπών στο τιμόνι?
Φίλε 'n_olympios' θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
Εκτός από τους τύπους , πρέπει να κοιτάμε και την ουσία.
Ούτε όλοι οι οδηγοί έχουν τον ίδιο σωματότυπο, ούτε πάλι σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχουν όλες οι δυνατές ρυθμίσεις (κάθισμα - τιμόνι).
Έτσι λοιπόν οι περισσότεροι κανουμε τους αναγκαίους ...συμβιβασμούς μας, μεταξύ του 'πρέπει-είναι σωστό' και του 'με βολεύει'.
Ας αποκτήσουμε, οι περισσότεροι τουλάχιστον, οδηγική παιδεία, ας μάθουμε να σεβόμαστε την προτεραιότητα του άλλου αδηγού, ας φοράμε όλοι την ζώνη ασφαλείας (ή το κράνος οι δικυκλιστές), .. ας..., ας... και ας μην έχουμε στο τέλος τέλος και την τέλεια θέση οδήγησης.
Τι να το κάνω έγώ, όταν ο ..μπαμπάς οδηγεί στην τέλεια θέση (αλλά WRC!) φορώντας και την ζώνη του και ο κανακάρης του, κάθεται όρθιος ανάμεσα στα γόνατα της μαμάς, που ΔΕΝ φοράει ζώνη..!!Φιλικά
Μάξιμος
Δεν υπάρχει περίπτωση να οδηγείς σωστά,αν δεν κάθεσαι σωστά.Εμπειρικά,από αυτά που έχω δει και συνειδητοποιήσει μέχρι τώρα,δεν υπάρχει περίπτωση όταν η μαμά δεν φοράει ζώνη με τον κανακάρη όρθιο κλπ,ο μπαμπάς να είναι σωστός!Μάλλον οδηγεί ξαπλωτά,έχει διπλωμένους καθρέπτες,κουρτινάκι πίσω,δεν βγάζει ποτέ φλασάκι,κρεμάει το χέρι έξω από το παράθυρο και οδηγεί στη μεσαία λωρίδα με 80km/h.Στο 99,9% των περιπτώσεων.
ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ,ΑΛΥΣΙΔΩΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΦΟΡΑ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ...
(πρώην pathmaker) -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μάλλον δεν είμουν αρκετά σαφής.Τα χέρια τεντωμένα φτάνουν στο πάνω μέρος της στεφάνης του τιμονιού.Άρα όταν πέφτουν 'στη 10 και 10',εκ των πραγμάτων σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών.
Σε φορτηγό ή πούλμαν? Γιατί μόνο αυτά έχουν τόσο οριζόντια τοποθετημένο τιμόνι, ώστε να ισχύσει αυτό που λες. Εκτός κι αν δε θυμάσαι πόσο 'κλειστή' είναι μια γωνία 90 μοιρών. Στη δική μου περίπτωση, η διαφορά μεταξύ τεντωμένου χεριού και λυγισμένου κατά 90 μοίρες αγκώνα είναι 30-35 εκατοστά σε απόσταση. Η νοητή κατακόρυφη ευθεία που περνά από το κέντρο της στεφάνης με την αντίστοιχη που περνά από την κορυφή της δεν απέχουν τόσο.
ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ WRC.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Μάλιστα. Στο WRC όμως, τα καθίσματα είναι πιο πίσω από τα δικά μας οχήματα, το τιμόνι και τα πετάλια είναι σαφώς πολύ πιο πίσω, και εκεί τα αυτοκίνητα δεν πηγαίνουν σχεδόν ποτέ ευθεία. Επίσης, αν κάναμε όλα όσα κάνουν οι οδηγοί του wrc θα υπήρχαν πολλοί λιγότεροι στο δρόμο (και γενικότερα).
Συμφωνώ πως πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε, οπουδήποτε και οποτεδήποτε, αλλά ας μην το ψειρίζουμε και τόσο. Υπάρχουν άλλα πράγματα που θα βοηθούσαν πολύ περισσότερο στην ασφαλέστερη μετακίνηση όλου του κόσμου. Εδώ δεν μπορούμε να πείσουμε όλους να φορούν ζώνη, κι εδώ μιλάμε για μικρομετακινήσεις των καρπών στο τιμόνι?
Καλά,είναι δυνατόν να έχω γράψει ότι θα πρέπει να οδηγούμε όπως οι οδηγοί στο WRC?
Ήμαρτον ρε παιδιά!
Κοιτάξτε τη στάση του σώματος οποιουδήποτε οδηγού WRC.Τί παρατηρείτε;
1.Τα χέρια είναι λυγισμένα και σχηματίζουν ορθή γωνία,ενώ ταυτόχρονα οι μηροί είναι παράλληλοι με τους βραχίονες.
2.Τα πόδια πατώντας τα πεντάλ,σχηματίζουν γωνία 120 μοιρών περίπου.
3.Τα 'αυτάκια' για την αλλαγή των σχέσεων είναι στη θέση 10 και 10 ή 9 και 15.
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΕΤΑΡΙΣΤΕΙ Η ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΥ.ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΛΩΡΗΣ ΜΕΛΕΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣ ΡΙΞΕΙ ΛΙΓΟ ΦΩΣ.
(πρώην pathmaker)
Ποια ειναι η σωστη θεση οδηγησης??