-
Συμφωνώ!
Δεν θα είναι δύσκολο να βρεθούν 12 κοπέλες... Είναι πολύ περισσότερες!
-
κ εγω μεσα!
-
WinMik έγραψε:
Πολύ ωραία, ενδιαφέρομαι και εγώ. Τι ακριβώς στοιχεία να συμπεριλάβουν στο mail οι ενδιαφερόμενοι?Me too!!Gick περιμενουμε οδηγιες!
Σας παραπεμπω στην ανακοίνωση και εδω:Ο χρήστης gick έγραψε:
Η δομή του πειράματος έχει ως εξής:
Οι συμμετέχοντες θα 'οδηγήσουν' 2 διαδρομές σε δύο διαφορετικά περιβάλλοντα. Στη μία περίπτωση θα πρέπει να οδηγήσουν όπως αισθάνονται πιο άνετα ένα αυτοκίνητο σε ορεινή διαδρομή και στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να αλλάζουν λωρίδες στην εθνική οδό σύμφωνα με τις πινακίδες που θα εμφανίζονται.
Και στις δύο περιπτώσεις το αυτοκίνητο θα είναι αυτόματο. Θα ελέγχουν γκάζι φρένο και τιμόνι.Σε κάθε περίπτωση θα αλλάζει ένας περιβαλλοντικός παράγοντας. Για να μην επιρρεάσουμε τη συμπεριφορά των συμμετεχόντων, οι ακριβείς μετρήσεις θα αποκαλύπτονται αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Από 'κει και πέρα, επικοινωνήστε στα email της ανακοίνωσης για κανονίσετε ποιά μέρα μπορείτε να συμμετάσχετε (από 16 Ιουνίου - 1 Ιουλίου). Ίσως ακούγεται λίγο νωρίς, αλλά τα πράγματα εδώ τρέχουν και το πρόγραμμα πρέπει να είναι έτοιμο όταν έρθω Ελλάδα.
Ελπίζω αυτό να βοήθησε κάπως
Φιλικά
Νίκος Γκίκας -
Ok. παίζουν και Σάββατα ή μόνο καθημερινές?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Ok. παίζουν και Σάββατα ή μόνο καθημερινές?Φυσικά περιλαμβάνονται Σάββατα, Κυριακές και αργίες. Στην Ελλάδα θα έρθω για αυτό το σκοπό. Θα καταβάλλω κάθε προσπάθεια να ικανοποιήσω όλους με το πρόγραμμα, απλά όσο νωρίτερα ξέρω σίγουρα πότε βολεύει τον καθένα, τόσο πιο εύκολο θα είναι για μένα να το επιτύχω.
Φιλικά
Νίκος Γκίκας -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
18.5χρονα δέχεστε? -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
18.5χρονα δέχεστε?
στην Ελλάδα η μισή μονάδα είναι υπέρ του μαθητή, αν δεν κάνω λάθος...
φτάνει να έχεις διάθεση και τρόπο να έρθεις στην Ν.Ερυθραία μία από τις μέρες που θα είμαι εκεί. Επειδή το θέμα είναι σοβαρό και ο χρόνος περιορισμένος, είναι απραίτητο όσοι δηλώσουν συμμετοχή, να δώσουν και το παρών.
Είναι και λίγο πατριωτικό.
Δεν θέλω να δώσουμε αφορμή στου Άγγλους να λένε πάλι...Νομίζω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε σ' αυτό
Νίκος Γκίκας
ΥΓ: Από αύριο θα είμαι απασχολημένος με κάτι άλλο και ίσως καθυστερήσω να απαντήσω σε όσους στείλουν email. Θα προσπαθήσω όμως να απαντώ όσο πιο άμεσα γίνεται. Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.
-
Παρακαλώ τον κύριο Αμαξόπουλο να ξαναστειλει email, γιατί προσπαθώ να απαντήσω και μου έρχεται μήνυμα οτι ο server του δεν ανταποκρίνεται.
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης Eva έγραψε:
Συμφωνώ!Δεν θα είναι δύσκολο να βρεθούν 12 κοπέλες... Είναι πολύ περισσότερες!
Ελπίζω να βγεις αληθινή και να κλείσετε πολλά στόματα που με αποθάρρυναν να συμπεριλάβω γυναίκες στην έρευνα...
Keep spreading the message.Φιλικά
Νίκος Γκίκας -
Ο χρήστης gick έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι φίλες του forumΖητούνται 12 άνδρες και 12 γυναίκες, κάτοχοι άδειας οδήγησης, ηλικίας 19 – 29 ετών για να οδηγήσουν σε εξομοιωτή οδήγησης. Η συνολική διαδικασία θα διαρκεί 45΄ περίπου για κάθε συμμετέχοντα. Η έρευνα θα λάβει χώρα από τις 15 Ιουνίου μέχρι τις 15 Ιουλίου σε έναν εξομοιωτή στην περιοχή της Ν. Ερυθραίας. Η έρευνα πραγματοποιείται στα πλαίσια ενός MSc Project υπό την εποπτεία του Loughborough University και του Ergonomics & Safety Research Institute.
Για πληροφορίες και συμμετοχή:
Νίκος Γκίκας
τηλ.: 00448701709090
email: gickaria@tellas.gr
N.A.Gkikas-05@student.lboro.ac.ukΈχουν κλείσει ήδη οι 12 άνδρες, αλλά υπάρχουν διάθεσιμες κάποιες μέρες ακόμα για κάτι extra.
Προς το παρόν χρειάζονται ακόμα 6 γυναίκες τουλάχιστον.
Just to keep you briefedΕυχαριστώ θερμά όλους για το ενδιαφέρον
-
Όσοι δήλωσαν συμμετοχή θα λάβουν με email το χάρτη και οδηγίες για τη διαδρομή μέχρι τον τόπο που θα γίνει το πείραμα.
Ευχαριστώ
Νίκος Γκικας -
gick: Καλη επιτυχια στη πτυχιακη σου.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
gick: Καλη επιτυχια στη πτυχιακη σου.Eyxaristw.
Opoios den elabe email me xarti kai dieythinsi gia to meros poy tha ginnoyn ta sessions, na epikoinwnhsei me ta email poy exw sthn anakoinwsh.
Thank you
-
Ο χρήστης gick έγραψε:
Opoios den elabe email me xarti kai dieythinsi gia to meros poy tha ginnoyn ta sessions, na epikoinwnhsei me ta email poy exw sthn anakoinwsh.Αγαπητέ Νίκο, αν και έλαβα το παραπάνω email, προτείνω να στείλεις και ένα email υπενθύμισης πάλι με την ώρα του καθενός, γιατί μερικοί μπορεί να το ξέχασαν ή να τούς προκύψει κάτι και να θέλουν να αλλάξουν την ώρα συνάντησης.
Εγώ για παράδειγμα έπρεπε να ψάξω τα email μου να το θυμηθώ, αλλά είμαι και ο ορισμός του αφηρημένου ανθρώπου, οπότε...
-
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμμετέχοντες και κυρίως τις συμμετέχουσες.
Σύντομα θα ενημερώσω για τυχόν ενδιαφέροντα αποτελέσματα της ανάλυσης (μέσα στον Αύγουστο το αργότερο).
Οποιοσδηποτε για οτιδήποτε οποτεδήποτε, μη διστάσει να επικοινωνήσει.Νίκος Γκίκας
-
Είχα υποσχεθέι στους φίλους και τις φίλες που έλαβαν μέρος, ότι θα δημοσίευα τα κύρια αποτελέσματα στο Φόρουμ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να προσθέσω γραφήματα και εικόνες που θα τα έκαναν πιο κατανοητά. Με λίγα λόγια πάντως:
Και τα δύο πειράματα (Ελλάδα-Αγγλία) επιβεβαίωσαν την ύπαρξη επίδρασης της συζήτησης πάνω στον πλευρικό έλεγχο του οχήματος.Η χρήση ενός στανταρντ τεστ στο δεύτερο πείραμα στην Αγγλία (Lane Change Test) επαλήθευσε τα βασικά αποτελέσματα του πρώτου πειράματος που έκανε χρήση ενός παιχνιδιού (WRC) για το εξομοιωμένο περιβάλλον.
Στο πρώτο πείραμα βρέθηκε σημαντική διαφορά στην ικανότητα πλευρικού ελέγχου του οχήματος, ανάμεσα στις δύο πειραματικές καταστάσεις: απλή συζήτηση και τεχνική συζήτηση, ενώ παράλληλα οι συμμετέχοντες δεν έδειξαν να αισθάνονται σημαντική αύξηση στο φόρτο εργασίας τους.
Στο πρώτο πείραμα ... οι γυναίκες ήταν σημαντικά πιο αργές από τους άντρες, όμως έκαναν πολύ λιγότερα λάθη. Πράγμα που επαληθεύει άλλες έρευνες που δείχνουν ότι ακόμα και αν υπάρχει περίπτωση της αδυναμίας τους στον έλεγχο του οχήματος, την υπερκαλύπτουν υιοθετώντας πιο συντηρητικές στρατηγικές. Το αποτέλεσμα είναι ότι έχουν λιγότερες απώλειες ελέγχου=λιγότερα ατυχήματα αυτής της μορφής...
Όσο πιο απλά γίνεται:
Οι γνωστικές απαιτήσεις μιας συζήτησης [hands-free or not phone, επιβάτης ή έξυπνο σύστημα πλοήγησης (μελλοντικα)] μειώνουν σημαντικά την ικανότητα ελέγχου ενός οχήματος. Μιλάμε για την καθαρά γνωστική απόσπαση και σ'αυτό προσθέστε ότι στην πραγματικότητα αυτή δεν υφίσταται ποτέ μόνη της αλλά προστίθεται και η οπτική απόσπαση. Για παράδειγμα η συνομιλία με ένα επιβάτη περιλαμβάνει επίσης κοιτάγματα ή ακόμα και επαφή (πόσες φορές έχετε κοιτάξει το κινητό σας ή εχετε τραβήξει το καλώδιο προς το στόμα σας; οι γονείς, πόσες φορές έχετε γυρίσει πίσω να βάλετε σε τάξι το παιδί σας, ενώ οδηγέιτε;). Τα πράγματα επιδεινώνονται κατακόρυφα όσο χειρότερες είναι οι περιβαλλοντικές συνθήκες. Άμα ρίχνει καρέκλες σε κίνηση, ή είστε σε ορεινή διαδρομή, και χτυπήσει το ριμάδι, μην το σηκώσετε αμέσως...σταματήστε 2 λεπτά στην άκρη του δρόμο και μιλήστε σαν άνθρωποι.
Οι έξυπνη προσαρμογή των γυναικών δείχνει το δρόμο στην αντιμετώπιση αυξημένου φόρτου εργασίας στην οδήγηση. Άυτό που με προβλημάτησε είναι ότι τα ερωτηματολόγια έδειξαν ότι σε γενικές γραμμές οι συμμετέχοντες δεν αισθάνθηκαν μεγάλη διαφορά στο φόρτο και την απόδοσή τους. Με ανησυχεί αυτό, γιατί αν δεν αντιλαμβάνονται τη διαφορά, δεν υπάρχει περίπτωση να προσαρμοστούν. Όπως αν δεν βλέπεις τη στροφή, δεν πρόκειται να στρίψεις το τιμόνι...Αυτά είναι τα πιο κύρια σημεία. Τα υπόλοιπα θα ήταν επιπόλαιο να τα γράψω σε δυο σειρές. Αφού τη δημοσιεύσω στο πανεπιστήμιο -για να μην έχω και κανένα πρόβλημα με originality ktl- θα γράψω αναλυτικά τι έγινε όλο αυτό τον καιρό σε κάποιο άρθρο είτε στους 4Τ που έχουν προτεραιότητα λόγω της βοήθειας του Φόρουμ, είτε αν δεν τους ενδιαφέρει άμεσα, κάπου αλλού.
I'll let you know
Ευχαριστώ και πάλι θερμάΦιλικά
Νίκος ΓκικαςΥΓ: θα ήταν παράληψη να μην ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα κορίτσια του motorwomen.gr για την συμμετοχή.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ