-
Eξηγούμαι
Δεν βοηθάει στις γρήγορες αλλαγές και ιδιαίτερα στα καταβάσματα απο 5η σε 4η (σκαλώνει) απο 6η σε 5η (πρέπει να σπρώχνεις το λεβιέ προς τα δεξιά) και στο ανέβασμα απο 1η σε 2α σκαλώενι λίγο και ακούγεται το συγχρονιζέ. Με την όπισθεν δεν βρίσκω πρόβλημα.
Εν κατακλείδι δεν σε βοηθά σε γρήγορες αλλαγές -μην ξεχνάμε ότι τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου - σπόρ σεντάν πολυτελές έστω αλλά πρέπει να μην σε κρεμάει (το σασμάν) πριν τη στροφή γιατί τα χιλιομετρα που μαζεύει είναι πάρα πολλά και δεν φαίνονται. -
Με αφορμη τη κουβεντα για το σασμαν, περιλαμβανεται σε αυτα τα μερικα 'κλικ' που υπολειπεται η AUDI της ΒΜW
Μακαρι να ειχε σε αυτα τα κυβικα και η BMW ενα αντιστοιχα δυνατο κινητηρα. Θα ειχε ενδοιαφερον η αντιπαραθεση
-
Παιδιά ξέρει κανείς καμιά καλή βελτίωση εισαγωγής του αέρα για το polo (μοντέλο 2002);;
-
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
Εν κατακλείδι δεν σε βοηθά σε γρήγορες αλλαγές -μην ξεχνάμε ότι τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου - σπόρ σεντάν πολυτελές έστω αλλά πρέπει να μην σε κρεμάει (το σασμάν) πριν τη στροφή γιατί τα χιλιομετρα που μαζεύει είναι πάρα πολλά και δεν φαίνονται.Ένα αντίστοιχο 'πρόβλημα' είχε το rallάκι μου ειδικά και μόνο σε κατεβάσματα από 4η σε 3η(να βλέπω να έρχεται η στροφή με πολλά και'γω να μην μπορώ να κουμπώσω την 3η ).
Τελικά το μόνο που ήθελε ήταν υπομονή να 'στρωθεί' το κιβώτιο σε συνδυασμό με αλλαγή βαλβολίνων και αυτό ήταν. Τώρα δεν έχει κανένα πρόβλημα
Μήπως και το δικό σου θέλει το χρόνο του εε δηλ. ήθελα να πω τα χιλιόμετρά του?
-
Ο χρήστης Bear έγραψε:
Παιδιά ξέρει κανείς καμιά καλή βελτίωση εισαγωγής του αέρα για το polo (μοντέλο 2002);;καποιο προηγουμενο τευχος του Power techniques εχει ως παρουσιαση ενα κιτ εισαγωγης αερα με φιλτροχοανη ειδικα για τη περιεργα σχεδιασμενη εισαγωγη αερα του πολο
Αν μπεις στο site τους θα το δεις -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Παντως του γκολφ με 155000χλμ και σκληρη χρηση ενιοτε δεν εχει κανει κιχ. Παρα πολυ καλο.
Πότε να κάνει κιχ το σασμάν ρε φίλε; Μπας και προλάβαινε έτσι όπως πήγαινες;
Όσον αφορά στα σασμάν της VAG, να καταθέσω πρόσφατη εμπειρία μου από Α4 1,8Τ Q με 120000 χλμ στην 'πλάτη' του (όχι κυνηγημένα, με προσεκτική συντήρηση). Λοιπόν, το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει 3-4 φορές τα τελευταία χρόνια. Αλλαγές δεν έχανες ποτέ αλλά ή αίσθησή του ήταν και παραμένει μέτρια στο 'κούμπωμα'.
Η κατάσταση προφανώς επιδεινώθηκε με το χρόνο. Ξεκινώντας την τελευταία βόλτα μάλιστα, ο λεβιές ήταν τόσο χαλαρός που νόμισα ότι ...θα μου μείνει στο χέρι! Κάτι τέτοιο φυσικά δεν έγινε και το σασμάν ανταποκρίθηκε επάξια στις απαιτήσεις μιας γρήγορης βόλτας στις στροφές της Κλεισούρας (λίγο έξω από την Καστοριά για τους γνωρίζοντες). Τελικά όμως η αίσθηση (από το κιβώτιο μόνο, γιατί κατά τα άλλα ) δεν ήταν καλή.
Πρόβλημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ή όλων των Α4; -
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
Eξηγούμαι
Δεν βοηθάει στις γρήγορες αλλαγές και ιδιαίτερα στα καταβάσματα απο 5η σε 4η (σκαλώνει) απο 6η σε 5η (πρέπει να σπρώχνεις το λεβιέ προς τα δεξιά) και στο ανέβασμα απο 1η σε 2α σκαλώενι λίγο και ακούγεται το συγχρονιζέ. Με την όπισθεν δεν βρίσκω πρόβλημα.
Εν κατακλείδι δεν σε βοηθά σε γρήγορες αλλαγές -μην ξεχνάμε ότι τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου - σπόρ σεντάν πολυτελές έστω αλλά πρέπει να μην σε κρεμάει (το σασμάν) πριν τη στροφή γιατί τα χιλιομετρα που μαζεύει είναι πάρα πολλά και δεν φαίνονται.Σε πεντατάχυτο Golf IV no problem at all. Κιβώτιο και φρένα τα εμπιστεύομαι πάρα πολύ και μου δίνουν πολύ καλή αίσθηση σε γρήγουρους ρυθμούς.
Φαντάζομαι ότι ακόμα το μαθαίνεις το αυτοκίνητο
Εναλλακτικά αν δεν δέις βελτίωση, όταν τελειώσει το στρώσιμο θα κατεβάζεις από 6η σε 4η και από 5η σε 3η και θα λυθούν τα προβλήματα σου. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Σε πεντατάχυτο Golf IV no problem at all. Κιβώτιο και φρένα τα εμπιστεύομαι πάρα πολύ και μου δίνουν πολύ καλή αίσθηση σε γρήγουρους ρυθμούς.
Φαντάζομαι ότι ακόμα το μαθαίνεις το αυτοκίνητο
Εναλλακτικά αν δεν δέις βελτίωση, όταν τελειώσει το στρώσιμο θα κατεβάζεις από 6η σε 4η και από 5η σε 3η και θα λυθούν τα προβλήματα σου.Μια και μιλάμε για κιβώτιο να σας πω ότι εγώ θεωρώ το δικό μου απαράδεκτο!!
Τελικά, μόνο οι Γιαπωνέζοι ξέρουν να φτιαχνουν κιβώτια και η Gertrag. Αυτό το τελευταίο πάει για τα focus, που στο ST το 6τάχυτο είναι πάρα πολύ καλό, ενώ στα υπόλοιπα...... -
Το σπορ τμημα της Ford το εχει αναλαβει ο τεως της BMW
Η ΒΜW χρησιμοποιει getrag και ZF. Τυχαιο? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σε πεντατάχυτο Golf IV no problem at all. Κιβώτιο και φρένα τα εμπιστεύομαι πάρα πολύ και μου δίνουν πολύ καλή αίσθηση σε γρήγουρους ρυθμούς.
Φαντάζομαι ότι ακόμα το μαθαίνεις το αυτοκίνητο
Εναλλακτικά αν δεν δέις βελτίωση, όταν τελειώσει το στρώσιμο θα κατεβάζεις από 6η σε 4η και από 5η σε 3η και θα λυθούν τα προβλήματα σου.Μια και μιλάμε για κιβώτιο να σας πω ότι εγώ θεωρώ το δικό μου απαράδεκτο!!
Τελικά, μόνο οι Γιαπωνέζοι ξέρουν να φτιαχνουν κιβώτια και η Gertrag. Αυτό το τελευταίο πάει για τα focus, που στο ST το 6τάχυτο είναι πάρα πολύ καλό, ενώ στα υπόλοιπα......Καλά εννοείται ότι στους Ιάπωνες βγάζουμε το καπέλο για τα κιβώτια τους
-
Οχι σε ολους...Οδηγηστε Μitsu και θα καταλαβετε τι εννοω!!!
-
Έχω το golf I cabriolet 1.6 λίτρων(μηχανικά μέρη από mk2).Το αυτοκίνητο αυτό είναι η λατρεία μου.Όσο το αγαπώ,άλλο τόσο μισώ το κιβώτιο ταχυτήτων.Εκτός του ό,τι οι διαδρομές είναι όχι απλώς μακριές,αλλά τεράστιες,ο επιλογέας κουμπώνει με δυσκολία.Διάβασα σε κάποιο site για το weighted shift rod το οποίο αν κατάλαβα καλά είναι η αλλαγή κάποιας άρθρωσης στη συνδεσμολογία μεταξύ επιλογέα και κιβωτίου με την αντίστοιχη του mk3 που έχει μεγαλύτερη μάζα και επίδρα σαν αντίβαρο καθιστώντας την αλλαγή ταχυτήτων πιο εύκολη.Έχει κάνει κάποιος αυτή τη μόντα,να μας πει εντυπώσεις;
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Οχι σε ολους...Οδηγηστε Μitsu και θα καταλαβετε τι εννοω!!!Σοβαρά?
Έχω τελείως διαφορετική άποψη.
Μάλλον θα έτυχε. Τώρα σε μένα ή σε σένα δεν ξέρω.... -
τελικα υπαρχει κατι επισημο για τις τιμες του νεου γκολφ?
ακριβο ειναι λεει....ε ναι ρε φιλε αν δεν ειναι ακριβοτερο απο τα αλλα σημαινει οτι δεν θα ξεχωριζει απο τα αλλα.
αν ειναι καλοφτιαγμενο οπως πρεπει να ειναι ενα γκολφ , ναι να ειναι ακριβοτερο. -
Στη Γερμανια λεει δεν θα ειναι ουτε 1ευρο ακριβοτερο απο το προηγουμενο!!! Εδω ομως.....???
Ξερει κανεις ποσο περιπου θα εχει το GTi? (2.0λτ 200hp) -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
αν ειναι καλοφτιαγμενο οπως πρεπει να ειναι ενα γκολφ , ναι να ειναι ακριβοτερο.Παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, χαλάτε την πιάτσα με αυτή τη νοοτροπία!
Αυτό που εννοώ είναι ότι αν είμαστε (οι καταναλωτές) διατεθειμένοι να πληρώνουμε σα μ@λάκες την 'απτή ποιότητα κατασκευής' (και μη μου πείτε για πραγματική ποιότητα κατασκευής για το Γκολφ 5 γιατί κανείς δεν μπορεί να ξέρει ακόμα) και δεν τιμωρούμε την αλαζονεία κάποιων κατασκευαστών που υπερτιμολογούν στηριζόμενοι στην ουσία σε ένα όνομα θα μας παίρνουν τα σώβρακα πουλώντας φούμαρα (και καλά θα κάνουν)!
Ακούς εκεί 22000 ευρώ για ένα 1600άρι χάτσμπακ! Και η 147 1.6 θεωρείται ακριβή στα 20000 ευρώ!
Φιλικά, μην πέσετε να με φάτε, έτσι;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
αν ειναι καλοφτιαγμενο οπως πρεπει να ειναι ενα γκολφ , ναι να ειναι ακριβοτερο.
Παιδιά, χωρίς παρεξήγηση, χαλάτε την πιάτσα με αυτή τη νοοτροπία!
Αυτό που εννοώ είναι ότι αν είμαστε (οι καταναλωτές) διατεθειμένοι να πληρώνουμε σα μ@λάκες την 'απτή ποιότητα κατασκευής' (και μη μου πείτε για πραγματική ποιότητα κατασκευής για το Γκολφ 5 γιατί κανείς δεν μπορεί να ξέρει ακόμα) και δεν τιμωρούμε την αλαζονεία κάποιων κατασκευαστών που υπερτιμολογούν στηριζόμενοι στην ουσία σε ένα όνομα θα μας παίρνουν τα σώβρακα πουλώντας φούμαρα (και καλά θα κάνουν)!
Ακούς εκεί 22000 ευρώ για ένα 1600άρι χάτσμπακ! Και η 147 1.6 θεωρείται ακριβή στα 20000 ευρώ!
Φιλικά, μην πέσετε να με φάτε, έτσι;
εχεις δικιο αν πραγματι το νεο γκολφ δεν ειναι τοσο ποιοτικο οσο οφειλει. Εγω λεω οτι ΑΝ ειναι πραγματι το πιο καλοφτιαγμενο τοτε ΝΑΙ ειναι λογικο να ειναι (στο μετρο της λογικης) λιγο ακριβοτερο.
Δεν νομιζω να ειμαι παραλογος σε αυτο. Τωρα αν καποιοι κολλανε στην ' απτη ποιοτητα κατασκευης' τοτε τους δικαιολογω για το πως βλέπουν τα γερμανικα....α και κοιτα και το πιο πανω ποστ οπου η τιμη του νεου γκολφ δεν αλλαζει στη γερμανια....
Απο κει και περα ο καθενας κρινει οπως θελει.
η αλφα οχι και 20000 ευρω ...ειναι λιγο ακριβοτερη νομιζω -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ακούς εκεί 22000 ευρώ για ένα 1600άρι χάτσμπακ! Και η 147 1.6 θεωρείται ακριβή στα 20000 ευρώ!
Φιλικά, μην πέσετε να με φάτε, έτσι;Και το Golf και η 147 είναι πολύ ακριβά. Σκεφτείτε μόνο ότι το Mazda 6 1.8 είναι περίπου στα 20000Ευρώ, το δίλιτρο 6 στα 23000Ευρώ και το δίλιτρο Mazda 3 με 150 ίππους στα 20Κ Ευρώ.
Δηλαδή έλεος.... Με 20Κ παίρνεις 6 που δεν νομίζω να υπαρχει θέμα σύγκρισης ούτε με το Golf ούτε με την 147.
Τώρα για την διαφορά τιμής της 147 από το Golf, πάντα δεν ήταν ακριβότερο το Golf από τα αντίστοιχα μοντέλα της Άλφα?Y.Γ. Εννοείτε πως δεν θα σε φάμε... Εγώ τουλάχιστον αποκλείεται. Μπορεί να έχω Golf, αλλά δεν είμαι καθόλου κολλημένος.
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
εχεις δικιο αν πραγματι το νεο γκολφ δεν ειναι τοσο ποιοτικο οσο οφειλει.Μμμμ..,. δεν ξέρω ρε συ Ανδρέα, γιατί να πληρώνουμε τα αυτονόητα;
Εγω λεω οτι ΑΝ ειναι πραγματι το πιο καλοφτιαγμενο τοτε ΝΑΙ ειναι λογικο να ειναι (στο μετρο της λογικης) λιγο ακριβοτερο.
Συμφωνώ απόλυτα, δεδομένου μάλιστα ότι το Γκολφ -σύμφωνα με τη γνωριμία των 4Τ- είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Τωρα αν καποιοι κολλανε στην ' απτη ποιοτητα κατασκευης' τοτε τους δικαιολογω για το πως βλέπουν τα γερμανικα....
Όχι, δεν κολλάω. Κι εγώ έχω 'απτή ποιότητα κατασκευής' στην 147 και μου αρέσει που την έχω. Αλλά όταν έδινα τα 7εκ. για άλλα πράγματα τα έδινα, πολύ πιο ουσιαστικά από αυτή (120 ίππους από 1600κ.εκ., εξαιρετικό κράτημα, αύξηση της γκομενικής μου αξίας κτλ.)
α και κοιτα και το πιο πανω ποστ οπου η τιμη του νεου γκολφ δεν αλλαζει στη γερμανια....
Μακάρι να είναι έτσι και για το 1600 και να διαψευστούμε τελικά.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
εχεις δικιο αν πραγματι το νεο γκολφ δεν ειναι τοσο ποιοτικο οσο οφειλει.
Μμμμ..,. δεν ξέρω ρε συ Ανδρέα, γιατί να πληρώνουμε τα αυτονόητα;
εδω πληρωνουμε για τα μη...αυτονοητα.....Κοιτα εδω στην ελλαδα μας τζουσει περισσοτερο οχι γιατι τα αυτοκινητα ειναι ακριβα αλλα γιατι το μεσο μας εισοδημα ειναι για κλαματα....
Εσυ ας πουμε -ειλικρινα πες μου -οταν πηρες την αλφα και την οδηγεις ετσι οπως της αρμοζει (σβελτα) εισαι ικανοποιημενος να καιει (καταναλωνει)λαδια? Δηλαδη τι ειναι διχρονο? εγω με κατι τετοια τρελλενομαι με τους ιταλους.....το αμαξι το εχει κολλητος και οταν το οδηγω το ευχαριστιεμαι πραγματικα....τολαχιστο τα παει το γραμμα
Εσας τους ιδιοκτητες των αλφα το εχω ξαναπει οτι καταβαθος σας θαυμαζω επειδη πληρωνετε αρκετα την αγαπηγια τη γρηγορη οδηγηση...και δεν το λεω ειρωνικαδεν θελω να κανω συγκριση αλλατο δικο μου μοτερ με 155000χλμ ειλικρινα στο λεω δε και στα-γο-να. Αφουτο κοιταω ολο και πιο συχνα και λεω δε μπορει, κατι θα καιει....
και εγω δεν στροφαρω ψηλα απλα, αλλα λογω κοντου κιβωτιου στα ταξιδια ειμαι συχνα κοντα στο κοφτη για πολλη ωρα....
αυτα για ενημερωση και οχι για αντιπαραθεση....φιλικα (παντα)
VW FORUM