καλησπέρα,
γνωριζει κανείς από εσάς τι θα γίνει με την κυκλοφορία των μη καταλυτικών και των καταλυτικών αυτοκινήτων πρώτης γενιάς,στο προσέχες μέλλον.έχουν ακουστεί διάφορα,από απαγόρευση της κυκλοφορίας μέχρι αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
ευχαριστώ
Latest posts made by vdub
-
κυκλοφορία μη καταλυτικών αυτοκινήτων
-
RE: κυκλοφορία μη καταλυτικών αυτοκινήτων
καλησπέρα,
γνωριζει κανείς από εσάς τι θα γίνει με την κυκλοφορία των μη καταλυτικών και των καταλυτικών αυτοκινήτων πρώτης γενιάς,στο προσέχες μέλλον.έχουν ακουστεί διάφορα,από απαγόρευση της κυκλοφορίας μέχρι αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
ευχαριστώ -
παλαιά αυτοκίνητα και αμόλυβδη
καλησπέρα
θα μπορούσε κάποιος να μου πει- πόσο περίπου πέφτει η απόδοση (%)ενός μη καταλυτικού κινητήρα με τη χρήση αμόλυβδης και πόσο η κατάσταση διορθώνεται με τη χρήση προσθετικών βενζίνης?
- πού έγκειται η φθορά του κινητήρα?διορθώνεται με τέτοιου είδους προσθετικά?
ευχαριστώ
-
RE: παλαιά αυτοκίνητα και αμόλυβδη
καλησπέρα
θα μπορούσε κάποιος να μου πει- πόσο περίπου πέφτει η απόδοση (%)ενός μη καταλυτικού κινητήρα με τη χρήση αμόλυβδης και πόσο η κατάσταση διορθώνεται με τη χρήση προσθετικών βενζίνης?
- πού έγκειται η φθορά του κινητήρα?διορθώνεται με τέτοιου είδους προσθετικά?
ευχαριστώ
-
RE: Μπουζί
καλημέρα,έχω μια ερώτηση που μου προέκυψε προχθές που πήγα να κάνω σερβις στο golf μου(΄89).ο μηχανικός, μου είπε πως έβαλε μπουζι με 3 ακίδες.(Του είχα πάει τα bosch yttrium που είχα αγοράσει μόνος μου και μου τα επέστρεψε,λεγοντάς μου πως δεν θα δουλεύει καλά με αυτά!).δε νομίζω πως έχουν καμιά σχέση οι ακίδες, ειδικά σε τόσο παλιό αυτοκίνητο,αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας.τί διαφορά έχουν αυτά τα μπουζί;
-
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤ-ΚΑ ROVER
Γνωρίζετε που μπορώ να βρω μεταχειρισμένα ανταλλακτικά για rover(διευθύνσεις ή τηλέφωνα)στην Αθήνα;
Ευχαριστώ -
RE: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤ-ΚΑ ROVER
Γνωρίζετε που μπορώ να βρω μεταχειρισμένα ανταλλακτικά για rover(διευθύνσεις ή τηλέφωνα)στην Αθήνα;
Ευχαριστώ -
μετετροπή από R12 σε R134
Καλησπέρα σας,
Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
-Πόσο στοιχίζει;
-Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
-Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
-Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων -
RE: μετετροπή από R12 σε R134
Καλησπέρα σας,
Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
-Πόσο στοιχίζει;
-Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
-Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
-Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων