Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    vdub

    @vdub

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vdub Unfollow Follow

    Latest posts made by vdub

    • κυκλοφορία μη καταλυτικών αυτοκινήτων

      καλησπέρα,
      γνωριζει κανείς από εσάς τι θα γίνει με την κυκλοφορία των μη καταλυτικών και των καταλυτικών αυτοκινήτων πρώτης γενιάς,στο προσέχες μέλλον.έχουν ακουστεί διάφορα,από απαγόρευση της κυκλοφορίας μέχρι αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
      ευχαριστώ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vdub
    • RE: κυκλοφορία μη καταλυτικών αυτοκινήτων

      καλησπέρα,
      γνωριζει κανείς από εσάς τι θα γίνει με την κυκλοφορία των μη καταλυτικών και των καταλυτικών αυτοκινήτων πρώτης γενιάς,στο προσέχες μέλλον.έχουν ακουστεί διάφορα,από απαγόρευση της κυκλοφορίας μέχρι αύξηση των τελών κυκλοφορίας.
      ευχαριστώ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vdub
    • παλαιά αυτοκίνητα και αμόλυβδη

      καλησπέρα
      θα μπορούσε κάποιος να μου πει

      1. πόσο περίπου πέφτει η απόδοση (%)ενός μη καταλυτικού κινητήρα με τη χρήση αμόλυβδης και πόσο η κατάσταση διορθώνεται με τη χρήση προσθετικών βενζίνης?
      2. πού έγκειται η φθορά του κινητήρα?διορθώνεται με τέτοιου είδους προσθετικά?
        ευχαριστώ
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • RE: παλαιά αυτοκίνητα και αμόλυβδη

      καλησπέρα
      θα μπορούσε κάποιος να μου πει

      1. πόσο περίπου πέφτει η απόδοση (%)ενός μη καταλυτικού κινητήρα με τη χρήση αμόλυβδης και πόσο η κατάσταση διορθώνεται με τη χρήση προσθετικών βενζίνης?
      2. πού έγκειται η φθορά του κινητήρα?διορθώνεται με τέτοιου είδους προσθετικά?
        ευχαριστώ
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • RE: Μπουζί

      VW GOLF 1 CABRIO 1,6 καρμπιρατερ του 1988

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • RE: Μπουζί

      καλημέρα,έχω μια ερώτηση που μου προέκυψε προχθές που πήγα να κάνω σερβις στο golf μου(΄89).ο μηχανικός, μου είπε πως έβαλε μπουζι με 3 ακίδες.(Του είχα πάει τα bosch yttrium που είχα αγοράσει μόνος μου και μου τα επέστρεψε,λεγοντάς μου πως δεν θα δουλεύει καλά με αυτά!).δε νομίζω πως έχουν καμιά σχέση οι ακίδες, ειδικά σε τόσο παλιό αυτοκίνητο,αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας.τί διαφορά έχουν αυτά τα μπουζί;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤ-ΚΑ ROVER

      Γνωρίζετε που μπορώ να βρω μεταχειρισμένα ανταλλακτικά για rover(διευθύνσεις ή τηλέφωνα)στην Αθήνα;
      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • RE: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤ-ΚΑ ROVER

      Γνωρίζετε που μπορώ να βρω μεταχειρισμένα ανταλλακτικά για rover(διευθύνσεις ή τηλέφωνα)στην Αθήνα;
      Ευχαριστώ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • μετετροπή από R12 σε R134

      Καλησπέρα σας,
      Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
      Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
      -Πόσο στοιχίζει;
      -Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
      -Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
      -Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
      Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • RE: μετετροπή από R12 σε R134

      Καλησπέρα σας,
      Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
      Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
      -Πόσο στοιχίζει;
      -Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
      -Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
      -Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
      Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vdub
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr