Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μετετροπή από R12 σε R134
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. μετετροπή από R12 σε R134
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    2
    159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdub last edited by

      Καλησπέρα σας,
      Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
      Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
      -Πόσο στοιχίζει;
      -Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
      -Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
      -Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
      Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vdub last edited by

        Καλησπέρα σας,
        Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
        Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
        -Πόσο στοιχίζει;
        -Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
        -Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
        -Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
        Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vdub last edited by

          Καλησπέρα σας,
          Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
          Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
          -Πόσο στοιχίζει;
          -Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
          -Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
          -Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
          Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr