-
Καλησπέρα σας,
Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
-Πόσο στοιχίζει;
-Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
-Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
-Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων -
Καλησπέρα σας,
Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
-Πόσο στοιχίζει;
-Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
-Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
-Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων -
Καλησπέρα σας,
Εχω ένα golf I cabrio του ΄88 με a/c(sanden 508) το οποίο έχει φρέον R12 και μου παρουσίασε πέρσι και φέτος διαρροή,με αποτέλεσμα να το γεμίσω δυο συνεχόμενες χρονιές,δίνοντας 70 και 60 ευρώ αντίστοιχα.Αυτό που σκέφτομαι είναι μήπως αξίζει να γίνει μετατροπή σε R134 αλλάζοντας παράλληλα τον αφυγραντήρα(receiver/drier) και το λάδι του κομπρέσσορα ώστε να συμβαδίζει με το νέο φρέον,το οποίο είναι κατα πολύ φθηνότερο.Έχω διαβάσει επίσης στο internet πως καλό είναι να γίνει και μετατροπη του συμπυκνωτή σε άλλον παράλληλης ροής(parallel flow condenser) για καλύτερη απόδοση.Όλα αυτά βέβαια,αν η διαρροή επαναληφθεί,αφού έχω σκοπό να κρατήσω το αυτοκίνητο.
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
-Πόσο στοιχίζει;
-Αξίζει η φασαρία ή όχι,εφόσον υπάρχει ακόμα το R12(έστω και ακριβό).
-Ο κομπρέσσορας θα κολλήσει καποια στιγμή επειδή δεν είναι συμβατός με R134
-Για να μην αυξηθεί το κόστος μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή ο συμπηκνωτής(condenser)
Eυχαριστώ για τις απαντήσεις σας,εκ των προτέρων
μετετροπή από R12 σε R134