τι να σου πώ;;; το γκάζι;;; Καλύτερα να το πας για service κ μια και το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση θα διορθωθεί δωρέαν..
Το καινούριο πολο έχει ηλ. γκάζι οπότε ίσως να είναι κάποια δυσλειτουργεία του εγγεφάλου.
Μήπως το αμάξι θέλει λίγο ξεμπούκωμα στην εθνική;;;
Latest posts made by bear
-
RE: Έντονη σκλήρυνση γκαζιού σε POLO 1. 4 (75hp)2003
-
RE: Turbo για Golf IV 1.6 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
να υποθέσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στο πολακι 2002 16v με ηλεκτρονικό γκάζι;; τι πιεση έχει το τουρμπο;;
-
RE: βοηθεια για ελαστικα!!
χεχε μαζί με μια τηλεόραση παίρνετε δώρο ένα ζευγάρι Pirelli P zero nero rosso ...
-
RE: βοηθεια για ελαστικα!!
Από όσο ξέρω ο μέσος χρόνος ζωής ενός ελαστικού είναι 40.000 χλμ με νορμάλ οδήγηση. Αν εσύ του έχεις αλλάξει τα φώτα, μάλλον θέλουν άλλαγη και τα 4. Μην κάνεις τσιγκουνιές σε τέτοια θέματα.
Καλό λάστιχο = ασφάλεια παντού
Ένας γνωστός μου κατέστρεψε το αμάξι του και πήγε να σκοτωθεί επειδή είχε 3 χρόνια να αλλάξει λάστιχα και αυτά (φυσικά) δεν λέγαν να στρίψουν. Το αυτοκίνητο θέλει προσοχή και φροντίδα. Δεν είναι τηλεόραση που παίζει για 10 χρόνια χωρίς άλλα έξοδα -
RE: Φρεναρισμα σε Fabia 100
Ίσως το abs σου να έχει κάποια ευαισθησία, αλλά ίσως φταίνε και τα λάστιχα σου. Από το polo μου (2002 16V) παρατήρησα μια μικρή ευαισθησία του abs κυρίως όταν φρενάρεις απότομα σε κατηφόρα, αλλά κατά τα άλλα τα φρένα του είναι φοβερά. Όσο για τα λάστιχα μη μιλάς καθόλου. Εμένα φοράει μαμα firestone τα οποία είναι απλά τρισάθλια και οι ζάντες/λάστιχα έχουν 'λάθος΄ διάσταση (185/60/14 ενώ πιο σωστό είναι 195/50/15). Περιμένω λίγους μήνες να τους πιω το αίμα και μετά αλλαγμα!!
-
RE: Beltiwsh Skoda Fabia 1.4 16V 101HP
Να συμπληρώσω ότι με το βαρελάκι δεν γίνεται να χάσεις εγγύηση για κινητήρα, αλλά μόνο για το φιλτροκούτι. (Το'χω ρωτήσει στην καρέντα εμμέσως). Δεν νομίζω ότι έχει πάθει πρόβλημα κανένας κινητήρας με αλλαγή φίλτρου (εκτώς αν κάνεις χοντρή πατάτα..)
-
RE: Beltiwsh Skoda Fabia 1.4 16V 101HP
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Εγώ πάλι λέω για το κιτ της seat force για το ibiza (βαρελάκι +πρόγραμμα). Τι λέτε γι'αυτό;; Το ibiza το ανεβάζει πάντως κάμποσο
Και εγω συμφωνω για αυτη τη βελτιωση ΑΛΛΑ: 1ον τι γινεται με την εγγυηση του αυτοκινητου εφοσον ειναι πολο?
2)Το προγραμμα εντοπιζεται απο την VW? Αν δεν εντοπιζεται με το βαρελακι χανεται η εγγυηση?
Αν δεν χανεται η εγγυηση εγω θα παω να το βαλω αμεσως!
Παρακαλω να μας απαντησει καποιος υπευθυνα που ξερει στα σιγουρα τι γινεται με την εγγυηση!!!Λοιπόν...
Ρώτησα τον Νο1 στην αντιπροσωπεία της seat (Στο Ηράκλειο Κρήτης) και μου είπε τα εξής- Η βελτίωση γίνεται σε όλα τα μοντέλα του vag με τον ίδιο κινητήρα, άρα και στο polo
2)Μπαίνει το γνωστό βαρελάκι και επαναπρογραμματίζεται ο εγγέφαλος - Μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν αν έχει γίνει επεναπρογραμματισμός εγγεφάλου από την καρέντα, μόνο ότι έχεις βάλει το βαρελάκι θα δουν
- Η seat force δίνει γραπτή εγγύηση 2 χρόνων για τις εργασίες τις. Εφόσον αναλάβει να 'πειράξει' το πόλο θα σου δώσει εγγύηση οπότε είσαι καλυμένος. Ούτως ή άλλως εμένα για το πόλο η εγγύηση των μηχανικών μερών λήγει τον οκτώβριο μια επιπλέον εγγύηση 2 χρόνια δεν με χαλάει...
- μου είπαν ότι για το ibiza δίνει 115 άλογα στις 6200 και 150 nm στις 3900, 0-100 σε 10,2. Μου είπε μάλιστα ότι για το πόλο τα πράγματα θα είναι καλύτερα λόγω καλύτερης κλιμάκωσης στο κιβώτιο και επειδή έτσι κι αλλιώς ρίχνει στο 'απλο' ibiza 101hp κάμποσο
- Η βελτίωση γίνεται σε όλα τα μοντέλα του vag με τον ίδιο κινητήρα, άρα και στο polo
-
RE: Beltiwsh Skoda Fabia 1.4 16V 101HP
Εγώ πάλι λέω για το κιτ της seat force για το ibiza (βαρελάκι +πρόγραμμα). Τι λέτε γι'αυτό;; Το ibiza το ανεβάζει πάντως κάμποσο
-
RE: Προβλημα(???) με νεο Fiesta 1,6.
Συμφωνώ ότι οι καινούριας γενιάς κινητήρες δεν θέλουν το στρώσιμο που θέλαν οι παλιοί, ωστώσο καλό είναι να ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή κάθε φορά.
Τώρα όσον αφορά το σφύριγμα που έκανε το fiesta, μήπως ο 'θόρυβος' ήταν από το φιλτροκούτι σου;;; όλα τα φίλτρα αν δεν κάνω λάθος στις ψηλες στροφές κάνουν ένα θόρυβο σαν σφύριγμα. -
RE: Προβλημα(???) με νεο Fiesta 1,6.
Ωραίο το fiesta 1.6 αλλά είναι λίγο νωρίς για να χτυπάς τελικές
Αν το αμάξι το έχεις στρώσει κάνοντας μεγάλες διαδρομές σε ελεύθερο δρόμο τότε ίσως να υπάρχει πρόβλημα και σου έκανε αυτόν τον θόρυβο. Αν πάλι τα χιλιόμετρα τα έχεις κάνει κινούμενος εντός πόλης και μετά το έβγαλες στην εθνική να το πατήσεις έκανες λάθος. Το αυτοκίνητο πρέπει να το 'ανοίγουμέ' σταδιακά στα πρώτα χλμ. Πάντως να είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας σου δεν έχει καταλάβει ακόμα ότι είναι κινητήρας. όταν με το καλό φτάσεις τα 10.000 χλμ θα καταλάβεις τι εννοώ. Καλό είναι να αποφεύγοναι οι υπερβολές του τύπου 'βαράω κόφτες' στα πρώτα χλμ.