Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έντονη σκλήρυνση γκαζιού σε POLO 1. 4 (75hp)2003
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Έντονη σκλήρυνση γκαζιού σε POLO 1. 4 (75hp)2003
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koutsan last edited by

      Στο POLO 1. 4 (75hp) 2003 της κοπέλας μου σκλήρυνε το γκάζι προχτές εξαιρετικά πολύ...Μου το είχε αναφέρει πριν 2-3 βδομάδες αλλά ομολογώ δεν της έδωσα σημασία, αλλά μια μέρα ενώ έφευγε από το σπίτι μου μετά απο 1 λεπτό με παίρνει τηλέφωνο και μου το λέει...Κατεβαίνω το παίρνω και πράγματι το γκάζι ήταν σαν να πάταγες πέτρα, θα έλεγα 7-8 φορές σκληρότερο! Το πήγα μια βόλτα παίζοντας με το γκάζι και σιγά σιγά κάπως μαλάκωσε, ίσως να ήταν σε κάποιο βαθμό και ότι συνήθισε το πόδι μου...Όταν της το έδωσα πίσω της φάνηκε ότι σχεδόν είχε επανέλθει στα φυσιολογικά...Καμιά ιδέα ρε παιδιά τι μπορεί να είναι? Εγώ φυσικά δεν μπορώ να της δώσω καμία εξήγηση...
      Α το αυτοκίνητο έχει 15,000χλμ και θα πάει όπου να 'ναι για το πρώτο σέρβις... Μέχρι που με ρώτησε η κακομοίρα αν μπορεί να φταίνε τα λάδια που δεν άλλαξε ακόμα (της έλεγα να τα αλλάξει λίγο πιο νωρίς μια και κινείται αποκλειστικά πόλη

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        koutsan last edited by

        Στο POLO 1. 4 (75hp) 2003 της κοπέλας μου σκλήρυνε το γκάζι προχτές εξαιρετικά πολύ...Μου το είχε αναφέρει πριν 2-3 βδομάδες αλλά ομολογώ δεν της έδωσα σημασία, αλλά μια μέρα ενώ έφευγε από το σπίτι μου μετά απο 1 λεπτό με παίρνει τηλέφωνο και μου το λέει...Κατεβαίνω το παίρνω και πράγματι το γκάζι ήταν σαν να πάταγες πέτρα, θα έλεγα 7-8 φορές σκληρότερο! Το πήγα μια βόλτα παίζοντας με το γκάζι και σιγά σιγά κάπως μαλάκωσε, ίσως να ήταν σε κάποιο βαθμό και ότι συνήθισε το πόδι μου...Όταν της το έδωσα πίσω της φάνηκε ότι σχεδόν είχε επανέλθει στα φυσιολογικά...Καμιά ιδέα ρε παιδιά τι μπορεί να είναι? Εγώ φυσικά δεν μπορώ να της δώσω καμία εξήγηση...
        Α το αυτοκίνητο έχει 15,000χλμ και θα πάει όπου να 'ναι για το πρώτο σέρβις... Μέχρι που με ρώτησε η κακομοίρα αν μπορεί να φταίνε τα λάδια που δεν άλλαξε ακόμα (της έλεγα να τα αλλάξει λίγο πιο νωρίς μια και κινείται αποκλειστικά πόλη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koutsan last edited by

          Στο POLO 1. 4 (75hp) 2003 της κοπέλας μου σκλήρυνε το γκάζι προχτές εξαιρετικά πολύ...Μου το είχε αναφέρει πριν 2-3 βδομάδες αλλά ομολογώ δεν της έδωσα σημασία, αλλά μια μέρα ενώ έφευγε από το σπίτι μου μετά απο 1 λεπτό με παίρνει τηλέφωνο και μου το λέει...Κατεβαίνω το παίρνω και πράγματι το γκάζι ήταν σαν να πάταγες πέτρα, θα έλεγα 7-8 φορές σκληρότερο! Το πήγα μια βόλτα παίζοντας με το γκάζι και σιγά σιγά κάπως μαλάκωσε, ίσως να ήταν σε κάποιο βαθμό και ότι συνήθισε το πόδι μου...Όταν της το έδωσα πίσω της φάνηκε ότι σχεδόν είχε επανέλθει στα φυσιολογικά...Καμιά ιδέα ρε παιδιά τι μπορεί να είναι? Εγώ φυσικά δεν μπορώ να της δώσω καμία εξήγηση...
          Α το αυτοκίνητο έχει 15,000χλμ και θα πάει όπου να 'ναι για το πρώτο σέρβις... Μέχρι που με ρώτησε η κακομοίρα αν μπορεί να φταίνε τα λάδια που δεν άλλαξε ακόμα (της έλεγα να τα αλλάξει λίγο πιο νωρίς μια και κινείται αποκλειστικά πόλη

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bear last edited by

            τι να σου πώ;;; το γκάζι;;; Καλύτερα να το πας για service κ μια και το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση θα διορθωθεί δωρέαν..
            Το καινούριο πολο έχει ηλ. γκάζι οπότε ίσως να είναι κάποια δυσλειτουργεία του εγγεφάλου.
            Μήπως το αμάξι θέλει λίγο ξεμπούκωμα στην εθνική;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nik16v last edited by

              Σε xsara που είχε το ίδιο πρόβλημα η λύση ήταν λιπαντικό σπρέϋ μέσα στο κάλυμα του συρματόσχοινου του γκαζιού. Τώρα αν έχει ηλ. γκάζι για ρίξε μια ματιά στο πεντάλ και στα ελατήριά του αλλιώς πρέπει να έχει σχέση με το ποντεσιόμετρο που είναι στο πεντάλ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vlasis_highlander last edited by

                Αγορασε ενα καθαριστικο καρπυρατερ συμβατο με L sensor
                και ενα λιπαντικο συνθετικο σπρευ

                βγαλε τη πεταλουδα. Πλακωσε την με το σπραυ και καντη λαμπικο
                Ξεπλυνε το σημειο που η ντιζα του γκαζιου ενωνεται με τη πεταλουδα
                Πλακωσε το με το λιπαντικο και ριξε μεσα στη σωληνα της ντιζας αν γινεται

                Παιξε με το γκαζι , κατα 90% θα εισαι ενταξει

                διαφορετικα πας για αλλαγη ντιζας (φθηνη αλλαγη σε οποιοδηποτε συνεργειο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:

                  Ξεπλυνε το σημειο που η ντιζα του γκαζιου ενωνεται με τη πεταλουδα

                  Βλάση** foul**!!!!
                  Τα Polo του 2003 είναι με ηλεκτρονικό γκάζι. Δεν υπάρχει καμμία ντίζα που να ενώνεται με την πεταλούδα.
                  Η δεύτερη περίπτωση στo post του nik16v είναι η πιο πιθανή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    koutsan last edited by

                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                    Ξεπλυνε το σημειο που η ντιζα του γκαζιου ενωνεται με τη πεταλουδα

                    Βλάση** foul**!!!!
                    Τα Polo του 2003 είναι με ηλεκτρονικό γκάζι. Δεν υπάρχει καμμία ντίζα που να ενώνεται με την πεταλούδα.
                    Η δεύτερη περίπτωση στo post του nik16v είναι η πιο πιθανή...

                    Πράγματι ...Ντίζα γιοκ πλέον...
                    Τίποτα δεν είπαν και στο συνεργείο, δεν ξέρουν καθόλου τί είναι, δεν βρήκαν κάτι, όλα καλά etc etc...Κάποιος λέει κάτι είπε για το φωτοκύτταρο έτσι αόριστα...Πιθανότατα λοιπόν - άλλωστε τί άλλο? - να είναι κάποια δυσλειτουργία του ποτενσιόμετρου όπως είπε και ο φίλος Nik16v, αλλά μένει να δούμε αν ήταν στιγμιαία ή θα ξανακάνει την εμφάνισή της...
                    Α άσχετο αλλά η κοπέλα μου μου είπε ότι της αλλάξαν στον Παζαρόπουλο τα πίσω αμορτισέρ γιατί έχαναν λάδια!!...Ομολογώ ότι εξεπλάγην για την αλλαγή στις 13,500 χλμ αλλά τα κάλυπτε η εγγύηση και δεν πλήρωσε τίποτα (το περίεργο είναι βέβαια ότι στα χαρτιά που της έδωσαν γαι τον έλεγχο του αυτοκινήτου, τι έλεγξαν, τί αντικατέστησαν, τί βρήκαν δεν αναφέρεται πουθενά η αλλαγή των αμορτισέρ στο POLO )...Τι να πω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr