Ο θερμοστάτης προέκυψε και έχει αλλαχθεί μετά τη διαπίστωση της αυξημένης κατανάλωσης, όπως και ο MAF και θα τσεκάρω τα χαρτιά και τις θερμοκρασίες λειτουργίας.
'Οχι δε μυρίζει βενζίνη.
Τα μπεκ πρέπει να ρωτήσω αν έχουν ελεγχθεί.
Ο καταλύτης είναι όσο και το αυτοκίνητο 15 χρόνια & 120.000 χλμ.
Στην διαδικασία της κάρτας καυσαερίων οποιαδήποτε δυσλειτουργία δε θα φαινόταν στα καυσαέρια είτε σε ρελαντί είτε στις 2500-3000 σαλ; Όταν κινείται, στην πορεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου) η στιγμιαία κατανάλωση δείχνει να είναι φυσιολογική, στο άφημα του πεντάλ όμως δε μηδενίζει (εννοείται με πιο μικρή σχέση ώστε να έχουμε το φρενάρισμα του κινητήρα).
Ευχαριστώ πάντως για τις ιδέες
Best posts made by nik16v
-
RE: Υπερβολική κατανάλωση βενζίνης Primera P12 1.6
-
Υπερβολική κατανάλωση βενζίνης Primera P12 1.6
Καλησπέρα σας,
ο πατέρας μου έχει ένα p12 1,6 βενζίνη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι η υψηλή κατανάλωση καυσίμου 11,1 -14,5 L / 100km (στην πόλη το μέγιστο και αττική οδό το ελάχιστο). Είχα αυτό το αυτοκίνητο για 6 χρόνια και νομίζω ότι βρήκα από πού προέρχεται η υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Όταν το είχα, επιβραδύνοντας με ταχύτητα (και εννοείται αφημένο τελείως το γκάζι), η κατανάλωση καυσίμου στον υπολογιστή ταξιδίου ήταν 1-2 γραμμές πάνω από το μηδέν. Τώρα όταν κάνω το ίδιο, είναι 1-2 γραμμές κάτω από 5L / 100km. Πριν από κανένα χρόνο έκανε καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού αφαιρώντας την από την πολλαπλή εισαγωγής. Μετά από αυτό κρατούσε ψηλά το ρελαντί (γιατί την αναγνώριζε ως νέο ανταλλακτικό φαντάζομαι) 1500-1600 σ.α.λ.. Πήγε σε έναν αντιπρόσωπο της NISSAN και με το Consult II ρύθμισαν τις στροφές ρελαντί. Το αυτοκίνητο δεν έχει αφύσικα καυσαέρια, βγάζει κανονικά κάρτα κλπ.
Δεν υπάρχουν κωδικοί βλάβης, ελέγχοντας με OBD και Torque.
Έγινε 'Εκμάθηση ουδέτερης θέσης πεντάλ γκαζιού (αφημένο)', 'Εκμάθηση κλειστής πεταλούδας γκαζιού', 'Εκμάθηση όγκου αέρα', σύμφωνα με το manual.
Στο ρελαντί, κανονικές στροφές, 700 + - 50 και BTDC 8 + -5ο.
Από απόδοση, καμία διαφορά από 700 σ.α.λ. μέχρι κόφτη χωρίς πρόβλημα.
Επαναλαμβάνω καμία βλάβη, λαμπάκι κλπ.Καμιά ιδέα τί μπορεί να είναι;
-
RE: Astra H GTC 1.6 "BOΗΘΕΙΑ" Νορμάλ θερμοκρασίες coolant/παραφλού?
Έχω το ίδιο και ισχύει ότι το βεντιλατέρ παίρνει μπρος στους 113 μέχρι να την ρίξει έχω δει και 115 βαθμούς και μετά πέφτει άμεσα.
Τσέκαρε αν όταν είσαι σε ανοιχτό δρόμο η θερμοκρασία πέφτει από 98 ας πούμε στους 80 υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης (αργεί να ζεσταθεί και σε ανοιχτό δρόμο ακόμα και εντός πόλης δεν παραμένει σταθερή πάνω από 88-90 αλλά πέφτει). Μου έχει συμβεί.
Την ένδειξη "coolant low" την βγάζει μόνο εφόσον έχει αισθητήρα στο παγούρι του νερού (δεν είχαν όλα). Επίσης και να αγόραζες/τοποθετούσες τον αισθητήρα έπρεπε να τον ενεργοποιήσεις για να τον διαβάζει με το διαγνωστικό.
Πολλές φορές το φλοτέρ που υπάρχει στο δοχείο του νερού είναι κολλημένο κάτω και εξαιτίας αυτού δίνει μήνυμα "coolant level low".
Επειδή έχει ένα βεντιλατέρ και λειτουργεί συνέχεια όταν λειτουργεί ο κλιματισμός, τότε μόνο έχει θερμοκρασία κολλημένη 88-90 βαθμούς ασχέτως εξωτερικής θερμοκρασίας.
Γενικά στο αυτοκίνητο να γνωρίζεις ότι όταν ακούσεις ήχο σαν καλοριφέρ που θέλει εξαέρωση / σαν να ακούς το νερό να κυκλοφορεί υπάρχει κάποια διαρροή στο κύκλωμα ψύξης και έχει πέσει η στάθμη στο παγούρι.
Latest posts made by nik16v
-
RE: Toyota C-HR 2023
Ο πίσω υαλοκαθαριστήρας πάντως είναι για χρήση σε ανοιχτό δρόμο για το σπρέι που δημιουργεί το αυτοκίνητο και σηκώνει από το εδαφος και κολλάει στο πίσω τζάμι.
Με σεντάν για παράδειγμα στην εθνική κινούμενος το πίσω τζάμι είναι πεντακάθαρο και είναι ο λόγος που ποτέ δεν είχαν. -
RE: Astra H GTC 1.6 "BOΗΘΕΙΑ" Νορμάλ θερμοκρασίες coolant/παραφλού?
Έχω το ίδιο και ισχύει ότι το βεντιλατέρ παίρνει μπρος στους 113 μέχρι να την ρίξει έχω δει και 115 βαθμούς και μετά πέφτει άμεσα.
Τσέκαρε αν όταν είσαι σε ανοιχτό δρόμο η θερμοκρασία πέφτει από 98 ας πούμε στους 80 υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης (αργεί να ζεσταθεί και σε ανοιχτό δρόμο ακόμα και εντός πόλης δεν παραμένει σταθερή πάνω από 88-90 αλλά πέφτει). Μου έχει συμβεί.
Την ένδειξη "coolant low" την βγάζει μόνο εφόσον έχει αισθητήρα στο παγούρι του νερού (δεν είχαν όλα). Επίσης και να αγόραζες/τοποθετούσες τον αισθητήρα έπρεπε να τον ενεργοποιήσεις για να τον διαβάζει με το διαγνωστικό.
Πολλές φορές το φλοτέρ που υπάρχει στο δοχείο του νερού είναι κολλημένο κάτω και εξαιτίας αυτού δίνει μήνυμα "coolant level low".
Επειδή έχει ένα βεντιλατέρ και λειτουργεί συνέχεια όταν λειτουργεί ο κλιματισμός, τότε μόνο έχει θερμοκρασία κολλημένη 88-90 βαθμούς ασχέτως εξωτερικής θερμοκρασίας.
Γενικά στο αυτοκίνητο να γνωρίζεις ότι όταν ακούσεις ήχο σαν καλοριφέρ που θέλει εξαέρωση / σαν να ακούς το νερό να κυκλοφορεί υπάρχει κάποια διαρροή στο κύκλωμα ψύξης και έχει πέσει η στάθμη στο παγούρι. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Όσοι σκέφτεστε για Continental Premium Contact 6, έρχεται το 7, δε γνωρίζω όμως πόσο θα πάρει χρονικά η ομαλοποίηση (διαθεσιμότητα/τιμές) σε διαστάσεις από 16 ίντσες που ενδιαφέρει μεγάλο μέρος με το 205/55/16.
Εδώ το άρθρο/διαφήμιση που το εντόπισα -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Επίσης από τις περιοχές που χτίζουν , τα 'οικονομικά' οικόπεδα που τα βρίσκουν? Σε προσφορές σε απορρυπαντικά ?
Δηλαδή θες να μου πεις ότι σε μία περιοχή όλο το εύρος της είναι ισάξιο;
Να αγοράσεις από 2500+ και από το μπαλκόνι σου να βλέπεις τι;
Δες στη σελίδα τους για παράδειγμα Κρήτη Ηράκλειο (Πατέλες) και μετά δες στο street view τα γύρω κτίρια.
Η κατασκευή στις Μεσαμπελιές, εντάξει είναι σε αναπτυσσόμενη περιοχή. ΟΚ, θα μου πεις πάρε εκεί
Το ίδιο ισχύει σε αρκετές κατασκευές τους. Νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ.
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Καλημέρα,
να κάνω μία ερώτηση αν έχει κάποιος εμπειρία από Greenproperties;
Έχω παρατηρήσει ότι γενικά επιλέγουν κάποιο 'οικονομικό' οικόπεδο και κατασκευάζουν.
Από θέμα ποιότητας κατασκευής κλπ.
-
RE: Η περιπέτεια μιας Κινέζικης τουρμπίνας
Το παρόν, είναι από τα θέματα εκείνα που μας υπενθυμίζουν τί μπορεί να προσφέρει ένα forum και οι συμμετέχοντες σε αυτό.
Συγχαρητήρια!
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Το πρόβλημα που εγώ διακρίνω είναι ότι ενώ εγώ έχω το Astra H GTC 1.6 105hp φοράω τα ίδια τακάκια με τον nik_xaris που είναι με +75hp. Σε εμένα τα ferodo premier που είχα βάλει το 2010 περίπου έχουν κάνει 50.000χλμ και έχουν 5.000 περίπου ακόμα μέχρι την αλλαγή. Στα θετικά καθόλου από το εκνευριστικό σφύριγμα που έχουν κάποια. Χειρότερη αίσθηση από τα μαμά και περισσότερη μαυρίλα. Κάνω λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο, και δεν τα φτάνω σε σημείο κούρασης/καπνίσματος. Τώρα επειδή θέλω και δίσκους μπροστά, έχω βρει από Γερμανία (Bandel) δίσκους (Ε/Π) και τακάκια (Ε/Π) zimmermann με μεταφορικά 153 ευρώ.
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Δεν ξέρω αν το μάθατε, αλλά το autotriti έκανε mega test ελαστικών χθες.
Απ' ότι ακούγεται, στον Adac έμειναν άυπνοι χθες βράδυ. -
RE: Θέμα με την 1η ταχύτητα σε lancer
Ναι για 12 χρόνια και 135.000 χλμ αν θυμάμαι καλά. Δεν το έκανε πάντα και όχι σε τόσο ενοχλητικό βαθμό. Πάντως σωστό / φυσιολογικό δεν είναι. Την όπισθεν την είχε μπροστά αριστερά της 1ης και νομίζω ότι με το στοπ του δαχτυλιδιού R ήταν το θέμα σε εκείνο. Αν το κράταγες σηκωμένο την έπαιρνε και τώρα που γράφω νομίζω ότι πήγε μια φορά ο πατέρας μου και το ρύθμισε και το έκανε ακόμα πιο αραιά 1 στις 20.