Ο θερμοστάτης προέκυψε και έχει αλλαχθεί μετά τη διαπίστωση της αυξημένης κατανάλωσης, όπως και ο MAF και θα τσεκάρω τα χαρτιά και τις θερμοκρασίες λειτουργίας.
'Οχι δε μυρίζει βενζίνη.
Τα μπεκ πρέπει να ρωτήσω αν έχουν ελεγχθεί.
Ο καταλύτης είναι όσο και το αυτοκίνητο 15 χρόνια & 120.000 χλμ.
Στην διαδικασία της κάρτας καυσαερίων οποιαδήποτε δυσλειτουργία δε θα φαινόταν στα καυσαέρια είτε σε ρελαντί είτε στις 2500-3000 σαλ; Όταν κινείται, στην πορεία (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου) η στιγμιαία κατανάλωση δείχνει να είναι φυσιολογική, στο άφημα του πεντάλ όμως δε μηδενίζει (εννοείται με πιο μικρή σχέση ώστε να έχουμε το φρενάρισμα του κινητήρα).
Ευχαριστώ πάντως για τις ιδέες
Best posts made by nik16v
-
RE: Υπερβολική κατανάλωση βενζίνης Primera P12 1.6
-
Υπερβολική κατανάλωση βενζίνης Primera P12 1.6
Καλησπέρα σας,
ο πατέρας μου έχει ένα p12 1,6 βενζίνη. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι η υψηλή κατανάλωση καυσίμου 11,1 -14,5 L / 100km (στην πόλη το μέγιστο και αττική οδό το ελάχιστο). Είχα αυτό το αυτοκίνητο για 6 χρόνια και νομίζω ότι βρήκα από πού προέρχεται η υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Όταν το είχα, επιβραδύνοντας με ταχύτητα (και εννοείται αφημένο τελείως το γκάζι), η κατανάλωση καυσίμου στον υπολογιστή ταξιδίου ήταν 1-2 γραμμές πάνω από το μηδέν. Τώρα όταν κάνω το ίδιο, είναι 1-2 γραμμές κάτω από 5L / 100km. Πριν από κανένα χρόνο έκανε καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού αφαιρώντας την από την πολλαπλή εισαγωγής. Μετά από αυτό κρατούσε ψηλά το ρελαντί (γιατί την αναγνώριζε ως νέο ανταλλακτικό φαντάζομαι) 1500-1600 σ.α.λ.. Πήγε σε έναν αντιπρόσωπο της NISSAN και με το Consult II ρύθμισαν τις στροφές ρελαντί. Το αυτοκίνητο δεν έχει αφύσικα καυσαέρια, βγάζει κανονικά κάρτα κλπ.
Δεν υπάρχουν κωδικοί βλάβης, ελέγχοντας με OBD και Torque.
Έγινε 'Εκμάθηση ουδέτερης θέσης πεντάλ γκαζιού (αφημένο)', 'Εκμάθηση κλειστής πεταλούδας γκαζιού', 'Εκμάθηση όγκου αέρα', σύμφωνα με το manual.
Στο ρελαντί, κανονικές στροφές, 700 + - 50 και BTDC 8 + -5ο.
Από απόδοση, καμία διαφορά από 700 σ.α.λ. μέχρι κόφτη χωρίς πρόβλημα.
Επαναλαμβάνω καμία βλάβη, λαμπάκι κλπ.Καμιά ιδέα τί μπορεί να είναι;
-
RE: Astra H GTC 1.6 "BOΗΘΕΙΑ" Νορμάλ θερμοκρασίες coolant/παραφλού?
Έχω το ίδιο και ισχύει ότι το βεντιλατέρ παίρνει μπρος στους 113 μέχρι να την ρίξει έχω δει και 115 βαθμούς και μετά πέφτει άμεσα.
Τσέκαρε αν όταν είσαι σε ανοιχτό δρόμο η θερμοκρασία πέφτει από 98 ας πούμε στους 80 υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης (αργεί να ζεσταθεί και σε ανοιχτό δρόμο ακόμα και εντός πόλης δεν παραμένει σταθερή πάνω από 88-90 αλλά πέφτει). Μου έχει συμβεί.
Την ένδειξη "coolant low" την βγάζει μόνο εφόσον έχει αισθητήρα στο παγούρι του νερού (δεν είχαν όλα). Επίσης και να αγόραζες/τοποθετούσες τον αισθητήρα έπρεπε να τον ενεργοποιήσεις για να τον διαβάζει με το διαγνωστικό.
Πολλές φορές το φλοτέρ που υπάρχει στο δοχείο του νερού είναι κολλημένο κάτω και εξαιτίας αυτού δίνει μήνυμα "coolant level low".
Επειδή έχει ένα βεντιλατέρ και λειτουργεί συνέχεια όταν λειτουργεί ο κλιματισμός, τότε μόνο έχει θερμοκρασία κολλημένη 88-90 βαθμούς ασχέτως εξωτερικής θερμοκρασίας.
Γενικά στο αυτοκίνητο να γνωρίζεις ότι όταν ακούσεις ήχο σαν καλοριφέρ που θέλει εξαέρωση / σαν να ακούς το νερό να κυκλοφορεί υπάρχει κάποια διαρροή στο κύκλωμα ψύξης και έχει πέσει η στάθμη στο παγούρι.