Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα(???) με νεο Fiesta 1,6.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα(???) με νεο Fiesta 1,6.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    10
    71
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geofiesta last edited by

      Πριν απο 1 μηνα εγινα κατοχος του νεου fiesta 1,6 ghia...Μεχρι τωρα εχω κανει 3500 χλμ και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Το προηγουμενο Σ/Κ στο γυρισμο απο μια εκδρομη,παρατηρησα πως με το που φτανει η βελονα του κοντερ στα 160 μεχρι και τα 175 που το πηγα ακουγοταν ενα εντονο απο τον χωρο της μηχανης.
      Ειναι φυσιολογικος αυτος ο ηχος???Ενας φιλος μου ειπε οτι ισως να ειναι η αλλαγη στο χρονισμο των εκκεντροφορων....Ειναι δυνατον να ειναι κατι τετοιο η να το παω στο συνεργειο????
      Ευχαριστω προκαταβολικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        geofiesta last edited by

        Πριν απο 1 μηνα εγινα κατοχος του νεου fiesta 1,6 ghia...Μεχρι τωρα εχω κανει 3500 χλμ και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Το προηγουμενο Σ/Κ στο γυρισμο απο μια εκδρομη,παρατηρησα πως με το που φτανει η βελονα του κοντερ στα 160 μεχρι και τα 175 που το πηγα ακουγοταν ενα εντονο απο τον χωρο της μηχανης.
        Ειναι φυσιολογικος αυτος ο ηχος???Ενας φιλος μου ειπε οτι ισως να ειναι η αλλαγη στο χρονισμο των εκκεντροφορων....Ειναι δυνατον να ειναι κατι τετοιο η να το παω στο συνεργειο????
        Ευχαριστω προκαταβολικα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geofiesta last edited by

          Πριν απο 1 μηνα εγινα κατοχος του νεου fiesta 1,6 ghia...Μεχρι τωρα εχω κανει 3500 χλμ και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Το προηγουμενο Σ/Κ στο γυρισμο απο μια εκδρομη,παρατηρησα πως με το που φτανει η βελονα του κοντερ στα 160 μεχρι και τα 175 που το πηγα ακουγοταν ενα εντονο απο τον χωρο της μηχανης.
          Ειναι φυσιολογικος αυτος ο ηχος???Ενας φιλος μου ειπε οτι ισως να ειναι η αλλαγη στο χρονισμο των εκκεντροφορων....Ειναι δυνατον να ειναι κατι τετοιο η να το παω στο συνεργειο????
          Ευχαριστω προκαταβολικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bear last edited by

            Ωραίο το fiesta 1.6 αλλά είναι λίγο νωρίς για να χτυπάς τελικές
            Αν το αμάξι το έχεις στρώσει κάνοντας μεγάλες διαδρομές σε ελεύθερο δρόμο τότε ίσως να υπάρχει πρόβλημα και σου έκανε αυτόν τον θόρυβο. Αν πάλι τα χιλιόμετρα τα έχεις κάνει κινούμενος εντός πόλης και μετά το έβγαλες στην εθνική να το πατήσεις έκανες λάθος. Το αυτοκίνητο πρέπει να το 'ανοίγουμέ' σταδιακά στα πρώτα χλμ. Πάντως να είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας σου δεν έχει καταλάβει ακόμα ότι είναι κινητήρας. όταν με το καλό φτάσεις τα 10.000 χλμ θα καταλάβεις τι εννοώ. Καλό είναι να αποφεύγοναι οι υπερβολές του τύπου 'βαράω κόφτες' στα πρώτα χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • M
              mkiii last edited by

              Ο χρήστης Bear έγραψε:
              Ωραίο το fiesta 1.6 αλλά είναι λίγο νωρίς για να χτυπάς τελικές
              Αν το αμάξι το έχεις στρώσει κάνοντας μεγάλες διαδρομές σε ελεύθερο δρόμο τότε ίσως να υπάρχει πρόβλημα και σου έκανε αυτόν τον θόρυβο. Αν πάλι τα χιλιόμετρα τα έχεις κάνει κινούμενος εντός πόλης και μετά το έβγαλες στην εθνική να το πατήσεις έκανες λάθος. Το αυτοκίνητο πρέπει να το 'ανοίγουμέ' σταδιακά στα πρώτα χλμ. Πάντως να είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας σου δεν έχει καταλάβει ακόμα ότι είναι κινητήρας. όταν με το καλό φτάσεις τα 10.000 χλμ θα καταλάβεις τι εννοώ. Καλό είναι να αποφεύγοναι οι υπερβολές του τύπου 'βαράω κόφτες' στα πρώτα χλμ.

              σε γενικες γραμμες εχεις δικιο, αλλα νομιζω υπερβαλλεις λιγο.
              Στο γκολφ μου (1.6 gt) βαραγα κοφτες απο τη πρωτη μερα. Το ξερω οτι ηταν μ@λ@κι@ αλλα εχω κανει 155000 και προβλημα ουδεν...Το πολο το εστρωσα σα κυρια
              Ειναι τοσο ευαισθητοι οι νεας γενιας κινητηρες τοσο πολυ στο στρωσιμο????

              Οντως τουλαχιστο στα γερμανικα που ξερω μετα τα 10000 βλεπεις αλλο αμαξι

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • R
                r1akias last edited by

                Koftes apo thn prwti mera e???

                Ax ax , k@vlwmenoi neoi! Trexoun, piezoun ta aytokinhta. Ntropi!

                Loipon file mou. Den nomizw oti yphrxe kapoio provlima me to aytokinhto sou. Otan phgaineis me tetoies taxythtes, ta panta sto aytokinhto zorizontai, me kyriotera ton kinhthra kai to systima metadosis, opote mporei na kanei kai kapoio 8oryvo.

                Einai aparaitito to aytokinhto na strw8ei prwtou na arxisoume tis kafriles opws o mkiii . Stadiaka 8a to anoigeis. Diladi, oxi pige 5000 km kai pame koftes! Oxi etsi, siga siga mexri pou 8a to ftaseis ston tropo (antimetwpish) pou esy 8eleis gia to aytokinhto sou. 8a elegw oti oi kinhthres anoigoun synexeia kai vlepeis to megaleio tou apo ta 50k km kai meta. Ta 10k km einai liga gia emena. Apo thn empeiria mou den mporw na pw oti moter eixe anoi3ei sta 10k km.

                Gia emena, ena strwsimo mexri ta 5k km einai poly kalo. 10 k pisteyw oti einai polla , 8a koimh8ei to moteraki. Kai meta, stadiaka kai me storgi kai agapi to ma8aineis na strofarei. Skepsou pws einai i kopelia sou kai katalavaineis... Pws 8a ths symperiferosoun?

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • E
                  everville last edited by

                  Μπα και εγώ το θεωρώ υπερβολες το στρώσιμο μετά τα 5000 Km.
                  Απλά γενικα στα πρώτα 1500 Km το στροφόμετρο να βρίσκεταi στο διάστημα 2000-4000.
                  Μετά τα 1500km είσαι ελεύθερος. Ολες οι αντιπροσωπείες αυτό λένε και εμένα μου φαινεται λογικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    tm last edited by

                    Το πως συμπεριφερεται στο αυτοκινητο ο καθενας, ειναι αλλη ιστορια.. Το στρωσιμο, το αν χρειαζεται στρωσιμο κλπ κλπ κλπ! Υποτιθεται παλαιοτερα χρειαζοταν στρωσιμο, τωρα δεν χρειαζεται κ.ο.κ.

                    Στο θεμα που απασχολει τωρα, τον δημιουργο του τοπικ, το σφυριγμα, λογικα, θα πρεπει να στο κανει σε καθε ταχυτητα που εχεις στο κιβωτιο απο εναν ορισμενο αριθμο στροφων και πανω και οχι μονο οταν το πηγαινεις 165 - 170!!
                    Απο εκει ξεκινα και ψαξτο..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      takinen last edited by

                      Περι στρωσίματος, ότι λέει ο κατασκευαστής είναι καλό.

                      Για το θόρυβο.. μήπως κάνει κάποιον αεροδυναμικό στροβιλισμό; Εϊναι πολύ λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε τόσο μεγάλες ταχύτητες.
                      Πάντως όλα τα αυτοκίνητα κάνουν διάφορους αναμενόμενους θορύβους σε αυτές τις ταχύτητες είτε από τη μετάδοση είτε από τα λάστιχα είτε από στροβιλισμούς κλπ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • B
                        bear last edited by

                        Συμφωνώ ότι οι καινούριας γενιάς κινητήρες δεν θέλουν το στρώσιμο που θέλαν οι παλιοί, ωστώσο καλό είναι να ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή κάθε φορά.
                        Τώρα όσον αφορά το σφύριγμα που έκανε το fiesta, μήπως ο 'θόρυβος' ήταν από το φιλτροκούτι σου;;; όλα τα φίλτρα αν δεν κάνω λάθος στις ψηλες στροφές κάνουν ένα θόρυβο σαν σφύριγμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgex last edited by

                          Ο χρήστης tm έγραψε:
                          Στο θεμα που απασχολει τωρα, τον δημιουργο του τοπικ, το σφυριγμα, λογικα, θα πρεπει να στο κανει σε καθε ταχυτητα που εχεις στο κιβωτιο απο εναν ορισμενο αριθμο στροφων και πανω και οχι μονο οταν το πηγαινεις 165 - 170!!
                          Απο εκει ξεκινα και ψαξτο..

                          Πολύ σωστά, δές πρώτα αν είναι κάτι που εμφανίζεται σε συγκεκριμένες στροφές κινητήρα, ανεξάρτητα από ταχύτητα.
                          Αν όχι, δηλαδή στο κάνει μόνο σε αυτά τα χιλιόμετρα, δοκίμασε εκεί να βάλεις νεκρά. Το κάνει ακόμα?

                          Επίσης λίγο απίθανο μου φαίνεται να έχει να κάνει με το στρώσιμο ή όχι του κινητήρα. Και με μηδέν χιλιόμετρα στον χιλιομετρητή, δεν θα έπρεπε να υπήρχε θόρυβος (άσχετα αν θα ήταν κακό για τον κινητήρα το ζόρισμα).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          APRILIOS

                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr