Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 303
    • Best 0
    • Groups 0

    everville

    @everville

    Το... forum που είμαι τώρα :-)

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    303
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    everville Unfollow Follow

    Latest posts made by everville

    • RE: Citroen zx vs Peugeot 306

      Το 306 το έχω οδηγήσει πολλές φορές (λόγω συγγενή μου). θα το αγόραζα τώρα ? Όχι!!
      Βέβαια έχει εσωτερικό όμορφο (όταν πρωτοκυκλοφορησε θα έκανε μάλλον αίσθηση) και είναι άνετο. Όπως και το ότι έχει αρκετά χρηστικό πορτ-μπαγκάζ. Τα ωραία όμως σταματάνε εκεί.

      Καταρχήν δεν είναι σίγουρο οτι θα έχει A/C. (εκτός και προτιμάς να λιώνεις στη ζέστη). Επίσης έχει ραδιοκασετόφωνο (οπότε θα αξιοποιήσεις τις κασέτες σου ). Και γιατί να 'κουράζεσαι' χωρίς υδραυλικό τιμόνι;
      Δεν βλέπω όμως το λόγο να ασχοληθεί κάποιος με τη συντήρησή του σήμερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      everville
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Πάνω κάτω κι εγώ αυτά ξέρω. Πως στην Ελλάδα ήρθε με κινητήρα 1.6 βενζίνη στους 140 και κάτι ίππους, αλλά και σε εκδόσεις πετρελαίου από το ανεμικό νούμερο 115 ίππων στα 1.600 κυβικά έως και 2000 ή και 2200 με 170 και 180 ίππους.
      Οπωσδήποτε Βασίλη 115 ίπποι για τέτοιο αμάξωμα δεν ακούγονται και πολλοί στο ντίζελ . Παρόμοια να θυμίσω όμως είχαν κινηθεί και άλλες εταιρείες όπως η ford με το mondeo η volvo με s60 ενώ η skoda είχε βγάλει στα 1.6 το superb με 105 ίππους, μόλις 10 κάτω από τα προαναφερθέντα... Επαναλαμβανω όμως το να σταματήσει να βγαίνει ένα τέτοιο διαμαντάκι υπόδειγμα ποιοτικότατης μπερλίνας με σχεδιασμό και εμφάνιση που παραπέμπει σε premium γερμανικές υλοποιήσεις το βρίσκω εξαιρετικά δυσάρεστο.

      Έχετε οδηγήσει ποτέ ντίζελ ? Αν ναι τότε θα ξέρετε ότι η ιπποδύναμη δεν παίζει και πολύ ρόλο.. Αυτό που κοιτάει κάποιος στο ντίζελ και έιναι σημαντικό είναι η ροπή .

      Επίσης εγώ διαβαζα πρόσφατα σε αγγλικό περιοδικό ότι είναι στα σκαριά η νέα C5 που θα κυκλοφορήσει μες στο 2017. Ποιος είπε ότι 'πέθανε' ???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      everville
    • RE: Οδήγησα....

      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
      Citroen C4 e-HDI

      Η απορία που μου γεννήθηκε είναι αν ας πούμε έχω το cruise control στο pause και το ενεργοποιήσω σε κίνηση. Αν είναι η ταχύτητά μου ας πούμε 120 και το cruise control στο 80 τι θα γίνει θα μουλαρώσει το αμάξι?

      θα αρχίσει να επιβραδύνει σταδιακά μέχρι να πιάσει τα 80. Όχι ακριβώς σαν να φρενάρεις απλά σαν να αφήνεις το γκάζι από το πόδι. Απλά

      Ωραίο αμαξάκι γενικά. Πολύ καλή κατασκευή. Ποιος είναι άραγε ο ανταγωνισμός? Δεν έχω ξανα οδηγήσει κάτι τέτοιο ποτέ και δεν μπορώ να πω αν αξίζει τα λεφτά του ή όχι.

      Φυσικά και είναι καλό αμάξι. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι πωλήσεις του πάνε αρκετά καλά, αν κρίνω βέβαια από αυτά που βλέπω στο δρόμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      everville
    • RE: GLA 200 7G-DCT ή κάτι άλλο για οικογένεια με 2 παιδιά

      Ο χρήστης panosk8 έγραψε:

      1. αυτόματο κιβώτιο (7G-DCT),

      Το αυτόματο είνα όλα τα λεφτά πάντως και καλά έκανες που το πηρες.

      1. Συνθετικό δέρμα ARTICO 'sahara' μπεζ,

      Τώρα για το συνθετικό δέρμα.. εχω ενστάσεις ...

      1. Ρεζερβουάρ καυσίμου με αυξημένη χωρητικότητα 66 λίτρα

      [/quote]
      άσχετο... αλλά το 'Ρεζερβουάρ καυσίμου με αυξημένη χωρητικότητα 66 λίτρα' είναι εξτρά ?? Δηλαδή το standard ποιό
      είναι ???

      (α ρε Merc με το marketing Είσαι κορυφαία σε αυτό )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      everville
    • RE: daihatsu cuore?

      η κακή οδική συμπεριφορά πόσο να ενοχλήσει μες στην Αθήνα; Η χρήση θα είναι αποκλειστικά εντός πόλης, ούτε καν Ωρωπό που λέει ο λόγος. Σε ευχαριστώ πάντως.
      Κάποια πληροφορία για κόστος συντήρησης, ανταλλακτικά;

      Το έχουμε 7 χρόνια. Για πόλη ιδανικό. Όχι ότι δεν μπορείς να ταξιδέψεις αλλά λέμε τώρα...
      Εϊναι πανάλαφρο (βάρος ~ 800 kg) και αυτό το κανει ζωηρό / νευρικό με τη καλή έννοια. Λόγω της δίαιτος του βάρους μην περιμενεις σοβαρή ηχομόνωση (φοράει και θορυβωδη τρικύλινδρο). Επίσης 'κοπανάει' στις λακούβες και τα τακάκια θα σου πιάνουν λίγη υγρασία μετά από 'κατακλυσμό βροχής' αλλά φευγει εύκολα μόλις στεγνώσει. ..
      Μέτριο radio-CD, πολύ καλός πίνακας οργάνων, καλή ποιότητα σε όλα τα άλλα (μηχανή, πλαστικά κ.λπ.)

      Πανάκριβα ελαστικά ( ) για αλλαγή αφού η διάσταση τους είναι δημοφιλής στην ιαπωνία και όχι στην Ευρώπη / Ελλάδα.
      Τα υπόλοιπα έξοδα συντήρησης είναι νορμαλ. Βεβαια δεν εχει τύχει να γίνει δουλειά φανοποιείου.
      Προσωπικά δεν το αλλάζω με τίποτα και το προτιμώ από όλα τα άλλα 1000άρια.

      Πάντως αληθεια το πουλάνε ακόμα ??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      everville
    • RE: CITROËN FORUM

      Ο χρήστης lesoko έγραψε:
      Καλημέρα Σιτροενάκηδες!
      Πού μπορώ να βρω πληροφορίες περί αξιοπιστίας, λειτουργικότητας, οικονομίας κ.λ.π. για Citroen C4 Picasso της τελευταίας χρονιάς (αυτό που φέρνει τώρα η αντιπροσωπεία); Επίσης, θα με βοηθούσε αν υπάρχουν αναφορές για τους 1600άρηδες diesel και το αυτόματο κιβώτιο. Επειδή στην ελληνική αγορά δεν έχω δει ούτε ένα, οπότε μάλλον δύσκολα θα υπάρχει κάτι, θα με βοηθούσε κάποιο κείμενο στα αγγλικά. Ευχαριστώ για τον χρόνο που θα διαθέσετε για να μου απαντήσετε.

      (δες τη υπογραφή μου...).

      1600 diesel + αυτόματο = άριστος συνδυασμός...
      Εκμεταλλεύεται πλήρως όλη τη ροπή, αλλάζει εκεί που πρέπει. Έχεις γρήγορες αλλαγές όταν τις χρειάζεσαι.. Μην το φοβάσαι καθόλου. Νομίζω μάλιστα ότι πλεόν τα diesel της η citroen τα δίνει με αυτόματο (και καλά κάνει)..
      Αν το c4 picasso έχει τον eHDI @ 115HP (νομίζω ότι αυτόν έχει) τότε η κατανάλωσή του είναι 'αστεία'. Από 5.3 - 6,0 (άντε 6.2 αν ζοριστεί πολύ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      everville
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Evernille Γ
      ια τα ταξί σου απάντησε ο johnkyr,

      Σε μια παράγραφο στο κείμενο αναφέρω ότι υπάρχουν κινητήρες χωρίς φίλτρο DPF από το εργοστάσιο οπότε μην έχεις απορίες, φίλος έχει Renault Clio III περίπου 2.5 - χρόνων χωρίς φίλτρο από το εργοστάσιο και τώρα νιώθει τυχερός χωρίς τον βραχνά του φίλτρου, και εν πάσει περιπτώσει δεν τα μετέφρασα, δεν τα σχεδίασα εγώ, δεν τα εφτιαξα εγώ και δεν τα πρότεινα στους αγοραστές εγώ τα καινούργια τοτς παιγνίδια, δέξου καλοπροαίρετα όσα διάβασες και μην τα δεχτείς αν δεν σε αντιπροσωπεύουν, τα όποια παράπονα στην αντιπροσωπεία σου, όχι σε εμένα γιατί έχω την εντύπωση πως φέρεσαι σαν να έχω την ευθύνη εγώ.

      που είδες ότι φέρομαι περίεργα

      Απλά εμένα μου φαίνεται ότι όλο το κείμενο σου έχει μια χρησιμότητα περισσότερο θεωρητική - εγκυκλοπαιδική - ακαδημαϊκή. (μου θυμίζει αφιέρωμα περιοδικού). Ούτε εσύ φτιάχνεις κινητήρες, ούτε φίλτρα, ούτε αναφέρεις κάποια απτά παράδειγματα. Μια γνώμη λες και εσύ όπως και ο καθένας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      everville
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Το ότι δεν το γράφουν τα manual εγώ τι να σου απαντήσω ? Για πες μου όμως, δεν το γράφουν τα Ελληνικά manual ή δεν το γράφουν και τα Αγγλικά ( αν υπάρχουν που συνοδεύουν το αυτοκίνητο ) αν δεν υπάρχουν το πιθανότερο είναι ότι τα κρατάνε στην αντιπροσωπεία και έχουν μεταφράσει 10 τυπικές σειρές σκεπτόμενοι εκ του πονηρού, δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση για ένα τόσο σοβαρό θέμα.

      Για τα αγγλικά αναφέρομαι (στις κάκιστες ελληνικές μεταφράσεις δεν αναφέρομαι καν..). Γράφουν (συνήθως) μερικά πράγματα όπως είπα π.χ στο δικό μου αναφέρει ότι 'μετά από συνθήκες εξαιρετικά αυξημένου μποτιλιαρίσματος οδήγησε το με τη πρώτη ευκαιρία για κανα 10-λεπτο με ταχύτητα πάνω από 50 km' (περίπου όπως το θυμαμαι)

      Αφού ζείς στην πόλη όπως λες πρέπει να αλλάξεις τρόπο οδήγησης, η συνεχείς οδήγηση στο πρόγραμμα eco με 6η στο σαζμάν λόγο της μεγάλης ροπής επιφέρει όλα αυτά τα δεινά.

      Sorry αλλά το παραπάνω δεν έχει νόημα και δεν μπορώ να το δεχτώ. Με αυτη τη λογική όλα τα taxi και επαγγελματικά αμάξια θα έπρεπε να είχαν διαλυθεί. Δεν νομίζω να μην έχουν λάβει υπόψη τους τις παραπάνω συνθήκες.

      το...ειδικό καθρεφτάκι το αφήνω ασχολίαστο, θα πω μόνο ότι πρέπει να είσαι καινούργιος οδηγός, έτσι ?

      μιλάω χιουμοριστικά βέβαια αλλά φυσικά δεν μπορώ να γίνω.. ¨τιραμόλα' να δώ τι στο καλό βγάζει η εξάτμιση (εκτός αν βγάλει κανα ντουμάνι ξαφνικά !). Λάβε υπόψη σου ότι όλα τα αμάξια δεν εχουν την ίδια ορατότητα πίσω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      everville
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      Εγώ πάντως διαβάζοντας το παραπάνω, μου γεννήθηκες απορίες όπως:

      Διαβάστε πολλές φορές ξανά και ξανά το γαμημένο το βιβλιαράκι του κατασκευαστή, θα γλιτώσετε ταλαιπωρία και χρήματα
      Η αφαίρεση του φίλτρου DPF είναι παράνομη ενέργεια, όπως του καταλύτη στα βενζινοκίνητα.

      το manual των αυτοκινήτων αφιερώνει συνήθως 1-2 παραγραφους. Δεν αναφέρει κατι για την συντήρηση του αυτοκινήτου απλά μερικά πράγματα για την 'παθητική αναγέννηση'.

      Αν προτίθεστε να αγοράσετε καινούργιο ντήζελ αυτοκίνητο για αποκλειστική χρήση μέσα στην πόλη, ακόμα και αν έχει σύστημα start / stop πρέπει να αγοράσετε αυτοκίνητο χωρίς το φίλτρο DPF γιατί δεν θα μπορέσει το φίλτρο να κάνει πλήρη αναγέννηση.

      Πολυ ωραίο αυτό. Βέβαια δεν μας είπες ποια μοντέλα είναι αυτά για να τα ξέρουμε (αν υπάρχουν). Και στην τελική κανείς δεν παίρνει αμάξι για να το τρέχει στις πίστες. Τυγχαίνει οι περισσότεροι να ζούμε σε πόλη.

      Ευκαιριακά μπορείτε να το κάνετε και σε πιο ανοιχτούς δρόμους στην πόλη, διαβάστε και την πρόταση του κατασκευαστή.
      Η ενεργή αναγέννηση γίνεται από την ECU κάθε 500 χλμ περίπου ανάλογα το αυτοκίνητο και παίρνει χρόνο 5-10΄ για να ολοκληρωθεί, διαβάστε τα συμπτώματα που περιγράφω πιο πάνω για να αντιλαμβάνεστε την αναγέννηση ώστε να την αφήνετε να ολοκληρωθεί, θα το καταλάβετε από μια τούφα γαλάζιου καπνού στην εξάτμιση σαν να καίει λάδι ο κινητήρας, απλά πρέπει να ρίχνεται μια ματιά στον καθρέφτη και να καταλάβετε τα υπόλοιπα συμπτώματα ότι θα εξαφανιστούν.

      .

      Σωστό αυτό. Βέβαια πως είναι δυνατόν να δει κάποιος γαλάζιο καπνό από την εξάτμιση.....πρέπει να έχει ειδικό καθρεφτάκι...(!)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      everville
    • RE: Αγορά μικρομεσαίου diesel για μεγάλες αποστάσεις.

      το C4 και το 308 έχουν τον ίδιο κινητήρα diesel. Αν τελικά πας σε diesel κοίταξέ το οπωσδήποτε σε αυτόματο και δεν θα το μετανιώσεις. Απο κατανάλωση ... θα ξεχάσεις που ειναι ο δρόμος για το βενζινάδικο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      everville
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr