Εγώ πάντως διαβάζοντας το παραπάνω, μου γεννήθηκες απορίες όπως:
Διαβάστε πολλές φορές ξανά και ξανά το γαμημένο το βιβλιαράκι του κατασκευαστή, θα γλιτώσετε ταλαιπωρία και χρήματα
Η αφαίρεση του φίλτρου DPF είναι παράνομη ενέργεια, όπως του καταλύτη στα βενζινοκίνητα.
το manual των αυτοκινήτων αφιερώνει συνήθως 1-2 παραγραφους. Δεν αναφέρει κατι για την συντήρηση του αυτοκινήτου απλά μερικά πράγματα για την 'παθητική αναγέννηση'.
Αν προτίθεστε να αγοράσετε καινούργιο ντήζελ αυτοκίνητο για αποκλειστική χρήση μέσα στην πόλη, ακόμα και αν έχει σύστημα start / stop πρέπει να αγοράσετε αυτοκίνητο χωρίς το φίλτρο DPF γιατί δεν θα μπορέσει το φίλτρο να κάνει πλήρη αναγέννηση.
Πολυ ωραίο αυτό. Βέβαια δεν μας είπες ποια μοντέλα είναι αυτά για να τα ξέρουμε (αν υπάρχουν). Και στην τελική κανείς δεν παίρνει αμάξι για να το τρέχει στις πίστες. Τυγχαίνει οι περισσότεροι να ζούμε σε πόλη.
Ευκαιριακά μπορείτε να το κάνετε και σε πιο ανοιχτούς δρόμους στην πόλη, διαβάστε και την πρόταση του κατασκευαστή.
Η ενεργή αναγέννηση γίνεται από την ECU κάθε 500 χλμ περίπου ανάλογα το αυτοκίνητο και παίρνει χρόνο 5-10΄ για να ολοκληρωθεί, διαβάστε τα συμπτώματα που περιγράφω πιο πάνω για να αντιλαμβάνεστε την αναγέννηση ώστε να την αφήνετε να ολοκληρωθεί, θα το καταλάβετε από μια τούφα γαλάζιου καπνού στην εξάτμιση σαν να καίει λάδι ο κινητήρας, απλά πρέπει να ρίχνεται μια ματιά στον καθρέφτη και να καταλάβετε τα υπόλοιπα συμπτώματα ότι θα εξαφανιστούν.
.
Σωστό αυτό. Βέβαια πως είναι δυνατόν να δει κάποιος γαλάζιο καπνό από την εξάτμιση.....πρέπει να έχει ειδικό καθρεφτάκι...(!)