-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
...................................................................
Για υβριδικό,τό σκέφτεσαι καθόλου;Prius για παράδειγμα......
Και να το ήθελα δεν φτάνω τη τιμή του, αλλά από την άλλη δεν θέλω να μπλέξω με υβριδικά ειδικά από τη στιγμή που ζω μακριά από την Αθήνα. Θα προτιμούσα την αξιοπιστία του πετρελαίου.
-
Τα υβριδικά είναι καλά και οικονομικά σε πόλη, σταμάτα ξεκίνα περίμενε, εκτός πόλης μετά τα πρώτα 30-50χλμ το ντίζελ είναι βασιλιάς και το υβριδικό ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει επιπλέον μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες.
-
Λόγω χαμηλής τιμής βλέπω να καταλήγω στο C4, θα πάω για τεστ ντράιβ και βλέπουμε. Το ταμπλό του με ξενίζει αρκετά αλλά είπαμε, το αισθητικό κομμάτι μπαίνει δεύτερο.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Λόγω χαμηλής τιμής βλέπω να καταλήγω στο C4, θα πάω για τεστ ντράιβ και βλέπουμε. Το ταμπλό του με ξενίζει αρκετά αλλά είπαμε, το αισθητικό κομμάτι μπαίνει δεύτερο.Εμένα μου άρεσε πολύ το ταμπλό και το πήρα με αυτόματο κιβώτιο.
Αν δεν σου αρέσει να δεις κάτι άλλο γιατί το αισθητικό κομμάτι είναι σημαντικό στοιχείο σε μια αγορά.
Σαν κάτοχος ένα σου λέω, να πάρεις το 16αρι με τα 115 άλογα και αν μπορείς το αυτόματο, είναι μικρή η διαφορά.
Το αμάξι από χώρους είναι νομίζω το καλύτερο στην κατηγορία του, όπως και η ποιότητα κατασκευής και συναρμογης των υλικών στο εσωτερικό είναι επιπέδου πρεμιουμ.
Θα το ευχαριστηθείς είμαι σίγουροςΣτάλθηκε από το LG-E975 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πιο ξεκούραστο το αυτόματο, σίγουρα, αλλά θεωρητικά μιλώντας δεν επιβαρύνει την κατανάλωση;
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Πιο ξεκούραστο το αυτόματο, σίγουρα, αλλά θεωρητικά μιλώντας δεν επιβαρύνει την κατανάλωση;Η διαφορά είναι ελάχιστη, βαριά μισό λίτρο παραπάνω
Στάλθηκε από το LG-E975 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Λόγω χαμηλής τιμής βλέπω να καταλήγω στο C4, θα πάω για τεστ ντράιβ και βλέπουμε. Το ταμπλό του με ξενίζει αρκετά αλλά είπαμε, το αισθητικό κομμάτι μπαίνει δεύτερο.Αν δεν καίγεσαι άμεσα για αμάξι, τέλη του φθινοπώρου λένε πως έρχεται face-lift. Οπότε έχεις 2η αισθητική επιλογή που μπορεί να είναι κάτι που θα σου αρέσει περισσότερο, λογικά οι τιμές στο υπάρχον μοντέλο θα πέσουν!
-
το C4 και το 308 έχουν τον ίδιο κινητήρα diesel. Αν τελικά πας σε diesel κοίταξέ το οπωσδήποτε σε αυτόματο και δεν θα το μετανιώσεις. Απο κατανάλωση ... θα ξεχάσεις που ειναι ο δρόμος για το βενζινάδικο
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Λόγω χαμηλής τιμής βλέπω να καταλήγω στο C4, θα πάω για τεστ ντράιβ και βλέπουμε. Το ταμπλό του με ξενίζει αρκετά αλλά είπαμε, το αισθητικό κομμάτι μπαίνει δεύτερο.
Αν δεν καίγεσαι άμεσα για αμάξι, τέλη του φθινοπώρου λένε πως έρχεται face-lift. Οπότε έχεις 2η αισθητική επιλογή που μπορεί να είναι κάτι που θα σου αρέσει περισσότερο, λογικά οι τιμές στο υπάρχον μοντέλο θα πέσουν!
Αν ειναι ετσι θα ειναι το ομορφοτερο της κατηγοριας.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Λόγω χαμηλής τιμής βλέπω να καταλήγω στο C4, θα πάω για τεστ ντράιβ και βλέπουμε. Το ταμπλό του με ξενίζει αρκετά αλλά είπαμε, το αισθητικό κομμάτι μπαίνει δεύτερο.
Αν δεν καίγεσαι άμεσα για αμάξι, τέλη του φθινοπώρου λένε πως έρχεται face-lift. Οπότε έχεις 2η αισθητική επιλογή που μπορεί να είναι κάτι που θα σου αρέσει περισσότερο, λογικά οι τιμές στο υπάρχον μοντέλο θα πέσουν!
Αν ειναι ετσι θα ειναι το ομορφοτερο της κατηγοριας.
Πολυ φουτουριστικό είναι αυτό , μαλλον κατι ποιο συντηρητικό θα δουμε τελικά. Αλλωστε αν τελικά ειναι αυτο δεν μιλαμε για fl αυτο είναι τελειως διαφορετικό μπρος πισω!
-
Το εμπρος μερος δεν απεχει και πολυ απο την πραγματικοτητα γιατι ειναι καρμπον c4 picasso που παρουσιαστηκαν λιγο αργοτερα. προς τα εκει θα κινηθουν.
-
Αυτοι οι γαλλοπετρελαιοκινητηρες ειναι 'ενταξει' ;
-
Απ΄'οτι γνωρίζω,είναι καλά παιδιά!! Με σωστή συντήρηση(dpf κλπ)θά'σαι μια χαρά....
-
dpf; Είναι κάτι που το έχουν μόνο τα γαλλικά και να το λάβω υπόψιν για το C4 ή υπάρχει σε όλους τους πετρελαιοκινητήρες;
-
Ολα τα euro 5 το εχουν στα opel εχει ακουστει οτι παιδευει αρκετους. Στους γαλλους δεν γνωριζω.
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Ολα τα euro 5 το εχουν στα opel εχει ακουστει οτι παιδευει αρκετους. Στους γαλλους δεν γνωριζω.Για τους Ιταλούς βλέπε φιατ τι εχετε ακούσει?
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
dpf; Είναι κάτι που το έχουν μόνο τα γαλλικά και να το λάβω υπόψιν για το C4 ή υπάρχει σε όλους τους πετρελαιοκινητήρες;Είναι φιλτρο κατακράτησης μικροσωματιδιων χονδρικά κάτι παρόμοιο με τους καταλύτες αλλά για diesel . Και όπως είπε ο προαναφερόμενος όλα τα euro5 έχουν .
-
Εμένα πάντως δεν μου έτυχε κάποιο πρόβλημα με το φίλτρο στο peugeot 208.
-
Στο greekcitroenclub που συμμετεχω δεν εχει γραφτει το παραμικρο σε οτι αφορα c3-c4 και ειναι πολλα.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ολα τα euro 5 το εχουν στα opel εχει ακουστει οτι παιδευει αρκετους. Στους γαλλους δεν γνωριζω.
Για τους Ιταλούς βλέπε φιατ τι εχετε ακούσει?
Οτι και για τα Opel.
Sent from Corsair's brick
Αγορά μικρομεσαίου diesel για μεγάλες αποστάσεις.