-
Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..Bγαλε 15 αλογα.Το VTS εχει 125 αλογα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..
Bγαλε 15 αλογα.Το VTS εχει 125 αλογα.
Ρε παιδιά, μήπως κάνω λάθος; Μήπως δεν είναι το vtr; Γιατί το αμάξι είναι της μάνας του φίλου μου και δεν είναι δυνατόν να πήρε η γυναίκα αμάξι με 110 άλογα!!! Θα το ψάξω. Πάντως τα καθίσματα είχαν κορυφαία αίσθηση!
EDIT:
Κοίταξα τις εκδόσεις ρε παιδιά, θα με τρελάνετε εσείς! 125 και 110 άλογα βγάζουν οι 1,6 κινητήρες. 75 άλογα για τον 1.4 σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου. Και σε vtr. -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..
Bγαλε 15 αλογα.Το VTS εχει 125 αλογα.
Ρε παιδιά, μήπως κάνω λάθος; Μήπως δεν είναι το vtr; Γιατί το αμάξι είναι της μάνας του φίλου μου και δεν είναι δυνατόν να πήρε η γυναίκα αμάξι με 110 άλογα!!! Θα το ψάξω. Πάντως τα καθίσματα είχαν κορυφαία αίσθηση!
Υπεθεσα οτι ειναι το 1600.Το 1400 βγαζει 75 αλογα.Και τα δυο ειναι με αυτοματο σασμαν .
-
Θα μιλήσω ως ο ιδιότροπος της παρέας
Κι εμένα μου τη δίνουν οποιαδήποτε πλατοκαθίσματα - ταπετσαρίες στο αυτοκίνητό μου. Για τα μπροστινά καθίσματα λοιπόν ΜΟΝΟ τον καιρό που κάνω μπάνια υιοθετώ τη λύση των απλών πλατοκαθισμάτων έτσι για το φόβο των ιουδαίων. Εννοείται με πετσέτα από πάνω μετά από το μπάνιο ιδιότροπος γαρ. Μου τη δίνει αλλά το κάνω. Όταν λήξει η περίοδος των μπάνιων τα πλατοκαθίσματα βγαίνουν.
Για τα πίσω καθίσματα δεν κάνω τίποτα. Μόνο πετσέτα μετά την παραλία.
Προτείνω να μην προχωρήσεις σε λύση ταπετσαρίας (κοψίματα για τους αερόσακους;;; όχι δα!!! Θα απογοητευτείς σύντομα). Τώρα όταν ταξιδεύω με παιδάκια (συχνότατα) απλά όσο μπορώ ασφαλίζω επί τόπου την περιοχή γύρω από το καθισματάκι με πετσέτα και μόνο για το ταξίδι. Μία φορά είχαμε ατύχημα με εμετούλι και το κάθισμα την έβγαλε καθαρή. Στο κάτω κάτω πόσες φορές θα γίνει; Ας λερωθεί και μία από αυτές, θα το καθαρίσεις. (...μου φαίνεται θα χάσω τον τίτλο του μίζερου ιδιότροπου)
Τελευταία λύση, βάλε δερμάτινα καθίσματα! -
https://kokkinoplitis.gr/πλατοκάθισματα-αυτοκινήτου-universal-μαύρα-πολύχρωμα-2τμχ_p68955.html
Aγορασα αυτο το σετ πλατοκαθισματα,η ειμαι φελος και δεν μπορω να καταλαβω πως τοποθετουνται η κατι παει λαθος,στις φωτογραφιες φαινονται απλως τοποθετημενα και τιποτε περισσοτερο,εχουν ενα λαστιχο στη μεση που το περνας στην πισω πλευρα του καθισματος,2 λαστιχα στο κατω μερος για να τα πιασεις με πιαστρακια,τα οποια δεν περιλαμβανονται,αλλα ευτυχως εχω,στα πλαινα δεν εχει λαστιχα,ουτε στη μεση,στο προσκεφαλο,το πλατοκαθισμα δεν εχει τρυπες οποτε η θα πρεπει να ανοιξω δυο σημεια για να βαλω πισω τα προσκεφαλα και να κουμπωσουν η πως αλλιως?
Εχει βαλει κανεις παρομοια?
-
@ken11 said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:
https://kokkinoplitis.gr/πλατοκάθισματα-αυτοκινήτου-universal-μαύρα-πολύχρωμα-2τμχ_p68955.html
Aγορασα αυτο το σετ πλατοκαθισματα,η ειμαι φελος και δεν μπορω να καταλαβω πως τοποθετουνται η κατι παει λαθος,στις φωτογραφιες φαινονται απλως τοποθετημενα και τιποτε περισσοτερο,εχουν ενα λαστιχο στη μεση που το περνας στην πισω πλευρα του καθισματος,2 λαστιχα στο κατω μερος για να τα πιασεις με πιαστρακια,τα οποια δεν περιλαμβανονται,αλλα ευτυχως εχω,στα πλαινα δεν εχει λαστιχα,ουτε στη μεση,στο προσκεφαλο,το πλατοκαθισμα δεν εχει τρυπες οποτε η θα πρεπει να ανοιξω δυο σημεια για να βαλω πισω τα προσκεφαλα και να κουμπωσουν η πως αλλιως?
Εχει βαλει κανεις παρομοια?
Βγάλε τα προσκέφαλα, πέρασέ τα και μετά άνοιξε τρύπες με τα ίδια τα προσκέφαλα.
Αν δεν τρυπάνε, στο σημάδια που θα δημιουργηθούν από τα προσκέφαλα άνοιξε τρύπες με κάτι αιχμηρό.
-
Μαγκαιβερ

-
@fhcc said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:
Βγάλε τα προσκέφαλα, πέρασέ τα και μετά άνοιξε τρύπες με τα ίδια τα προσκέφαλα.
Αν δεν τρυπάνε, στο σημάδια που θα δημιουργηθούν από τα προσκέφαλα άνοιξε τρύπες με κάτι αιχμηρό.
Το έκανα,άνοιξα σχισμές κόβοντας με ψαλίδι για να μπουν τα προσκέφαλα ,μάπα το καρπούζι,είναι κοντά σε μέγεθος,έχουν μόνο δυο λαστιχα να πιαστούν από κάτω και καθόλου πλαϊνά και στη μέση as usual,universal σου λέει μετά.25€ πεταμένα.


-
Ίσως είναι από τα λίγα πράγματα, που δεν μπορείς να αγοράσεις από e-shop, εκτός και αν έγραφε ότι είναι κατασκευασμένα για Mazda 2
-
Μια χαρά μου φαίνονται για 25 ευρώ, δεν ξέρω όμως και πόσο πάνε τα άλλα.
Εγώ θα έβαζα ένα λάστιχο εκεί που ενώνεται η πλάτη του καθίσματος με το ίδιο το κάθισμα για να το κρατάει στη θέση του.
Το ψαλίδι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να ανοίξει περισσότερο σε εκείνο το σημείο όσο περνάει ο χρόνος. Θα χρησιμοποιούσα κάποιο μολύβι ή κατσαβίδι αν δεν είχα άλλα εργαλεία.
-
@fhcc said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:
Μια χαρά μου φαίνονται για 25 ευρώ, δεν ξέρω όμως και πόσο πάνε τα άλλα.
Εγώ θα έβαζα ένα λάστιχο εκεί που ενώνεται η πλάτη του καθίσματος με το ίδιο το κάθισμα για να το κρατάει στη θέση του.
Το ψαλίδι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να ανοίξει περισσότερο σε εκείνο το σημείο όσο περνάει ο χρόνος. Θα χρησιμοποιούσα κάποιο μολύβι ή κατσαβίδι αν δεν είχα άλλα εργαλεία.
Οπτικα και ως υλικο δειχνουν οκ,η εφαρμογη τους καπου χανει,περιμενα οτι θα ειναι οπως τα περισσοτερα πλατοκαθισματα οπου εχει λαστιχακια κατω,αριστερα,δεξια,στη μεση οπου τα περνας κατω απο το καθισμα με μεταλικα πιαστρακια,αλλα φευ,δοκιμασα στυλο αλλα δεν ανοιγει το υλικο σταθερα ωστε να περασω προσκεφαλο,τεσπα,no big deal,θα βρω κατι αλλο,θα τα κρατησω κουρελου.

@a-d-p said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:
Ίσως είναι από τα λίγα πράγματα, που δεν μπορείς να αγοράσεις από e-shop, εκτός και αν έγραφε ότι είναι κατασκευασμένα για Mazda 2
Γραφουν universal για τους περισσοτερους τυπους καθισματων,οποτε δεν αναφερεται στην περιγραφη τους,οτι ειναι συμβατα ως εφαρμογη με συγκεκριμενα μοντελα η μαρκες.
-
@ken11 said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:
@fhcc said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:
Μια χαρά μου φαίνονται για 25 ευρώ, δεν ξέρω όμως και πόσο πάνε τα άλλα.
Εγώ θα έβαζα ένα λάστιχο εκεί που ενώνεται η πλάτη του καθίσματος με το ίδιο το κάθισμα για να το κρατάει στη θέση του.
Το ψαλίδι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να ανοίξει περισσότερο σε εκείνο το σημείο όσο περνάει ο χρόνος. Θα χρησιμοποιούσα κάποιο μολύβι ή κατσαβίδι αν δεν είχα άλλα εργαλεία.
Οπτικα και ως υλικο δειχνουν οκ,η εφαρμογη τους καπου χανει,περιμενα οτι θα ειναι οπως τα περισσοτερα πλατοκαθισματα οπου εχει λαστιχακια κατω,αριστερα,δεξια,στη μεση οπου τα περνας κατω απο το καθισμα με μεταλικα πιαστρακια,αλλα φευ,δοκιμασα στυλο αλλα δεν ανοιγει το υλικο σταθερα ωστε να περασω προσκεφαλο,τεσπα,no big deal,θα βρω κατι αλλο,θα τα κρατησω κουρελου.

@a-d-p said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:
Ίσως είναι από τα λίγα πράγματα, που δεν μπορείς να αγοράσεις από e-shop, εκτός και αν έγραφε ότι είναι κατασκευασμένα για Mazda 2
Γραφουν universal για τους περισσοτερους τυπους καθισματων,οποτε δεν αναφερεται στην περιγραφη τους,οτι ειναι συμβατα ως εφαρμογη με συγκεκριμενα μοντελα η μαρκες.
Ίσως στρώσουν με τη χρήση και πάρουν τη μορφή του καθίσματος. Δωστους μια ευκαιρία
-
Η μπορει να παω σε ραφτη να του πω βαλε λαστιχα στα σημεια,ετσι θα το σωσω.
Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?