Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    53
    1083
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimclark last edited by

      Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης JimClark έγραψε:
        Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..

        Bγαλε 15 αλογα.Το VTS εχει 125 αλογα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

          Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..

          Bγαλε 15 αλογα.Το VTS εχει 125 αλογα.

          Ρε παιδιά, μήπως κάνω λάθος; Μήπως δεν είναι το vtr; Γιατί το αμάξι είναι της μάνας του φίλου μου και δεν είναι δυνατόν να πήρε η γυναίκα αμάξι με 110 άλογα!!! Θα το ψάξω. Πάντως τα καθίσματα είχαν κορυφαία αίσθηση!

          EDIT:
          Κοίταξα τις εκδόσεις ρε παιδιά, θα με τρελάνετε εσείς! 125 και 110 άλογα βγάζουν οι 1,6 κινητήρες. 75 άλογα για τον 1.4 σε όλες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου. Και σε vtr.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

            Ε το vtr έχει και 125 άλογα και πιο σπόρ κατεύθυνση. Χθες μπήκα σε ένα πάντα 1.2 και με το ζόρι καταλάβαινες τα πλευρικά 'αυτιά' των καθισμάτων..

            Bγαλε 15 αλογα.Το VTS εχει 125 αλογα.

            Ρε παιδιά, μήπως κάνω λάθος; Μήπως δεν είναι το vtr; Γιατί το αμάξι είναι της μάνας του φίλου μου και δεν είναι δυνατόν να πήρε η γυναίκα αμάξι με 110 άλογα!!! Θα το ψάξω. Πάντως τα καθίσματα είχαν κορυφαία αίσθηση!

            Υπεθεσα οτι ειναι το 1600.Το 1400 βγαζει 75 αλογα.Και τα δυο ειναι με αυτοματο σασμαν .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos last edited by

              Θα μιλήσω ως ο ιδιότροπος της παρέας
              Κι εμένα μου τη δίνουν οποιαδήποτε πλατοκαθίσματα - ταπετσαρίες στο αυτοκίνητό μου. Για τα μπροστινά καθίσματα λοιπόν ΜΟΝΟ τον καιρό που κάνω μπάνια υιοθετώ τη λύση των απλών πλατοκαθισμάτων έτσι για το φόβο των ιουδαίων. Εννοείται με πετσέτα από πάνω μετά από το μπάνιο ιδιότροπος γαρ. Μου τη δίνει αλλά το κάνω. Όταν λήξει η περίοδος των μπάνιων τα πλατοκαθίσματα βγαίνουν.
              Για τα πίσω καθίσματα δεν κάνω τίποτα. Μόνο πετσέτα μετά την παραλία.
              Προτείνω να μην προχωρήσεις σε λύση ταπετσαρίας (κοψίματα για τους αερόσακους;;; όχι δα!!! Θα απογοητευτείς σύντομα). Τώρα όταν ταξιδεύω με παιδάκια (συχνότατα) απλά όσο μπορώ ασφαλίζω επί τόπου την περιοχή γύρω από το καθισματάκι με πετσέτα και μόνο για το ταξίδι. Μία φορά είχαμε ατύχημα με εμετούλι και το κάθισμα την έβγαλε καθαρή. Στο κάτω κάτω πόσες φορές θα γίνει; Ας λερωθεί και μία από αυτές, θα το καθαρίσεις. (...μου φαίνεται θα χάσω τον τίτλο του μίζερου ιδιότροπου)
              Τελευταία λύση, βάλε δερμάτινα καθίσματα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ken11
                ken11 last edited by ken11

                https://kokkinoplitis.gr/πλατοκάθισματα-αυτοκινήτου-universal-μαύρα-πολύχρωμα-2τμχ_p68955.html

                Aγορασα αυτο το σετ πλατοκαθισματα,η ειμαι φελος και δεν μπορω να καταλαβω πως τοποθετουνται η κατι παει λαθος,στις φωτογραφιες φαινονται απλως τοποθετημενα και τιποτε περισσοτερο,εχουν ενα λαστιχο στη μεση που το περνας στην πισω πλευρα του καθισματος,2 λαστιχα στο κατω μερος για να τα πιασεις με πιαστρακια,τα οποια δεν περιλαμβανονται,αλλα ευτυχως εχω,στα πλαινα δεν εχει λαστιχα,ουτε στη μεση,στο προσκεφαλο,το πλατοκαθισμα δεν εχει τρυπες οποτε η θα πρεπει να ανοιξω δυο σημεια για να βαλω πισω τα προσκεφαλα και να κουμπωσουν η πως αλλιως?

                Εχει βαλει κανεις παρομοια?

                F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fhcc @ken11 last edited by fhcc

                  @ken11 said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:

                  https://kokkinoplitis.gr/πλατοκάθισματα-αυτοκινήτου-universal-μαύρα-πολύχρωμα-2τμχ_p68955.html

                  Aγορασα αυτο το σετ πλατοκαθισματα,η ειμαι φελος και δεν μπορω να καταλαβω πως τοποθετουνται η κατι παει λαθος,στις φωτογραφιες φαινονται απλως τοποθετημενα και τιποτε περισσοτερο,εχουν ενα λαστιχο στη μεση που το περνας στην πισω πλευρα του καθισματος,2 λαστιχα στο κατω μερος για να τα πιασεις με πιαστρακια,τα οποια δεν περιλαμβανονται,αλλα ευτυχως εχω,στα πλαινα δεν εχει λαστιχα,ουτε στη μεση,στο προσκεφαλο,το πλατοκαθισμα δεν εχει τρυπες οποτε η θα πρεπει να ανοιξω δυο σημεια για να βαλω πισω τα προσκεφαλα και να κουμπωσουν η πως αλλιως?

                  Εχει βαλει κανεις παρομοια?

                  Βγάλε τα προσκέφαλα, πέρασέ τα και μετά άνοιξε τρύπες με τα ίδια τα προσκέφαλα.

                  Αν δεν τρυπάνε, στο σημάδια που θα δημιουργηθούν από τα προσκέφαλα άνοιξε τρύπες με κάτι αιχμηρό.

                  ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    evmenis last edited by

                    Μαγκαιβερ 😎

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ken11
                      ken11 @fhcc last edited by ken11

                      @fhcc said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:

                      Βγάλε τα προσκέφαλα, πέρασέ τα και μετά άνοιξε τρύπες με τα ίδια τα προσκέφαλα.

                      Αν δεν τρυπάνε, στο σημάδια που θα δημιουργηθούν από τα προσκέφαλα άνοιξε τρύπες με κάτι αιχμηρό.

                      Το έκανα,άνοιξα σχισμές κόβοντας με ψαλίδι για να μπουν τα προσκέφαλα ,μάπα το καρπούζι,είναι κοντά σε μέγεθος,έχουν μόνο δυο λαστιχα να πιαστούν από κάτω και καθόλου πλαϊνά και στη μέση as usual,universal σου λέει μετά.25€ πεταμένα.

                      d660c406-c44a-40f3-84d5-3805ea791177-17820335844049113325655680901180.jpg

                      101ac41d-d683-4b24-a0cc-67acb552d6bf-17820336281789030573701362360095.jpg

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by

                        Ίσως είναι από τα λίγα πράγματα, που δεν μπορείς να αγοράσεις από e-shop, εκτός και αν έγραφε ότι είναι κατασκευασμένα για Mazda 2

                        I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          fhcc last edited by fhcc

                          Μια χαρά μου φαίνονται για 25 ευρώ, δεν ξέρω όμως και πόσο πάνε τα άλλα.

                          Εγώ θα έβαζα ένα λάστιχο εκεί που ενώνεται η πλάτη του καθίσματος με το ίδιο το κάθισμα για να το κρατάει στη θέση του.

                          Το ψαλίδι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να ανοίξει περισσότερο σε εκείνο το σημείο όσο περνάει ο χρόνος. Θα χρησιμοποιούσα κάποιο μολύβι ή κατσαβίδι αν δεν είχα άλλα εργαλεία.

                          ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ken11
                            ken11 @fhcc last edited by ken11

                            @fhcc said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:

                            Μια χαρά μου φαίνονται για 25 ευρώ, δεν ξέρω όμως και πόσο πάνε τα άλλα.

                            Εγώ θα έβαζα ένα λάστιχο εκεί που ενώνεται η πλάτη του καθίσματος με το ίδιο το κάθισμα για να το κρατάει στη θέση του.

                            Το ψαλίδι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να ανοίξει περισσότερο σε εκείνο το σημείο όσο περνάει ο χρόνος. Θα χρησιμοποιούσα κάποιο μολύβι ή κατσαβίδι αν δεν είχα άλλα εργαλεία.

                            Οπτικα και ως υλικο δειχνουν οκ,η εφαρμογη τους καπου χανει,περιμενα οτι θα ειναι οπως τα περισσοτερα πλατοκαθισματα οπου εχει λαστιχακια κατω,αριστερα,δεξια,στη μεση οπου τα περνας κατω απο το καθισμα με μεταλικα πιαστρακια,αλλα φευ,δοκιμασα στυλο αλλα δεν ανοιγει το υλικο σταθερα ωστε να περασω προσκεφαλο,τεσπα,no big deal,θα βρω κατι αλλο,θα τα κρατησω κουρελου.
                            😲 😁

                            @a-d-p said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:

                            Ίσως είναι από τα λίγα πράγματα, που δεν μπορείς να αγοράσεις από e-shop, εκτός και αν έγραφε ότι είναι κατασκευασμένα για Mazda 2

                            Γραφουν universal για τους περισσοτερους τυπους καθισματων,οποτε δεν αναφερεται στην περιγραφη τους,οτι ειναι συμβατα ως εφαρμογη με συγκεκριμενα μοντελα η μαρκες.

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @ken11 last edited by A d P

                              @ken11 said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:

                              @fhcc said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:

                              Μια χαρά μου φαίνονται για 25 ευρώ, δεν ξέρω όμως και πόσο πάνε τα άλλα.

                              Εγώ θα έβαζα ένα λάστιχο εκεί που ενώνεται η πλάτη του καθίσματος με το ίδιο το κάθισμα για να το κρατάει στη θέση του.

                              Το ψαλίδι μπορεί να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα και να ανοίξει περισσότερο σε εκείνο το σημείο όσο περνάει ο χρόνος. Θα χρησιμοποιούσα κάποιο μολύβι ή κατσαβίδι αν δεν είχα άλλα εργαλεία.

                              Οπτικα και ως υλικο δειχνουν οκ,η εφαρμογη τους καπου χανει,περιμενα οτι θα ειναι οπως τα περισσοτερα πλατοκαθισματα οπου εχει λαστιχακια κατω,αριστερα,δεξια,στη μεση οπου τα περνας κατω απο το καθισμα με μεταλικα πιαστρακια,αλλα φευ,δοκιμασα στυλο αλλα δεν ανοιγει το υλικο σταθερα ωστε να περασω προσκεφαλο,τεσπα,no big deal,θα βρω κατι αλλο,θα τα κρατησω κουρελου.
                              😲 😁

                              @a-d-p said in Καλύμματα καθισμάτων ή πλατοκαθίσματα?:

                              Ίσως είναι από τα λίγα πράγματα, που δεν μπορείς να αγοράσεις από e-shop, εκτός και αν έγραφε ότι είναι κατασκευασμένα για Mazda 2

                              Γραφουν universal για τους περισσοτερους τυπους καθισματων,οποτε δεν αναφερεται στην περιγραφη τους,οτι ειναι συμβατα ως εφαρμογη με συγκεκριμενα μοντελα η μαρκες.

                              Ίσως στρώσουν με τη χρήση και πάρουν τη μορφή του καθίσματος. Δωστους μια ευκαιρία

                              I EAT MILF AND COOKIES (and don't forget to upvote! -τα κούκιζ δεν είναι δωρεάν!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ken11
                                ken11 last edited by

                                Η μπορει να παω σε ραφτη να του πω βαλε λαστιχα στα σημεια,ετσι θα το σωσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 3 / 3
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr