Ένα Punto σε καλή κατάσταση δε θα το μετανιώσει ποτέ. Στα συν του οι καλοί χώροι τα (16V) μοτέρ και - ναι είναι αλήθεια - η αξιοπιστία.
Η δική μου εμπειρία προκύπτει από 6 χρόνια χρήσης Punto Sporting (το πρώτο με τα 86 άλογα) και άλλα 5 χρόνια με Punto MK2b 1.4 το οποίο και χρησιμοποιούμε ακόμα καθημερινά.
Μοναδικά παράπονα οι τριγμοί και τα ανοργάνωτα συνεργεία...
Μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης με το Tipo όμως, σίγουρα ο άνθρωπος θα έχει το ίδιο συνεργείο για να συντηρεί και το Punto.
giorgos
@giorgos
Ιδ. Υπάλληλος - ...πολλά! Χρόνος μηδέν
Latest posts made by giorgos
-
RE: Ωρα για αλλαγη του άξιου Tipo (ή μηπως οχι?)
-
RE: Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
Καλησπέρα και από εμένα. Γιατί δε βάζουμε στις επιλογές 'ψήφου' και την υβριδική τεχνολογία; Είναι μια τάση που παίζει καλά πλέον δεδομένου του ότι ήδη αναμένονται και νέα μοντέλα... Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
-
RE: Δράσεις 4ΤF για να γίνει καλύτερη η οδηγική μας παιδεία
Τα όρια ταχύτητας των ελληνικών δρόμων είναι απαράδεκτα και πολλές πινακίδες είναι πονηρά τοποθετημένες ή 'ξεχασμένες'. Συμφωνούμε σε αυτό. Έχω και πάρα πολλά παραδείγματα να σας δώσω και μάλιστα άμεσα.
Υπάρχουν δρόμοι που τα 180 πιθανόν να μην είναι υπερβολή ανάλογα με το αυτοκίνητο. Και σε αυτό συμφωνούμε. Εξάλλου λίγο ως πολύ, όλοι το έχουμε ψιλοπατήσει έτσι; Υπό συνθήκες όμως. Ορατότητα, καθόλου κυκλοφορία κτλ κτλ.
Υπό άλλες συνθήκες (πχ κίνηση, βροχή), τα 130 στον ίδιο δρόμο ίσως να είναι εγκληματικά. Και εδώ είναι το δικό μου παράπονο από τον Έλληνα οδηγό. Καμία εκτίμηση του κινδύνου και πλήρης αδιαφορία και έλλειψη σεβασμού, όχι προς το νομοθέτη, αλλά προς το διπλανό του οδηγό. Σε αυτόν ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να τύχει τίποτα. Οι υπόλοιποι είναι άχρηστοι και σκοτώνονται.
Τα όρια μπορούν παιδιά να αλλάξουν προς το καλύτερο. Ακόμα κι αν τα κάνουν απεριόριστα στις ΕΟ, πάλι θα υπάρχουν δρόμοι που θα πρέπει να μπει το 80. Θα το τηρήσουμε; Ξαναλέω, παράδειγμα φέρνω την υπερβολική ταχύτητα.
Η αίσθηση που προσωπικά έχω αποκομίσει είναι ότι ποτέ δεν πρόκειται να τηρήσουμε τίποτα. Δε θα παραχωρούμε προτεραιότητα, θα τρέχουμε παντού και πάντα, θα διπλοπαρκάρουμε, θα τρυπώνουμε στη ΛΕΑ, θα ανάβουμε προβολάκια ομίχλης, θα αρπαζόμαστε με το παραμικρό και γενικά όταν πιάνουμε τιμόνι θα αφηνιάζουμε.
Ποιός νόμος θα μας αποτρέψει από αυτά; Αν το θέμα υπερβολική ταχύτητα είναι ασαφές και εισπρακτικό (ΕΙΝΑΙ), τότε γιατί έχουμε την ίδια παραβατική συμπεριφορά και σε πιο σαφή θέματα όπως η κίνηση στη ΛΕΑ, τα προβολάκια και πόσα άλλα;
Φίλε Dirtoulios μιλας σωστά. Το οδηγικό - πολιτισμικό σοκ που που έπαθες στη Γερμανία το έχω πάθει κι εγώ στην κεντρική Ευρώπη. Εκεί κρύβεται και όλη η ουσία των όσων γράφω, όχι στα όρια. 120 είχε η Τσεχία, 140 η Αυστρία. Τα όποια μέτρα λαμβάνονται, σαφώς και πρέπει να έχουν κάποια λογική (του παραλόγου στην Ελλάδα, σύμφωνοι) αλλά θα πρέπει και ο πολίτης να έχει τη λογική να τα αξιολογήσει να τα καταλάβει και εν τέλει να τα τηρήσει. Εδώ δεν τηρούμε τίποτα. Ακόμα και τα λογικά. Έστω ότι αύριο φτιάχνουμε σωστούς κυκλοφοριακούς νόμους. Πως θα πειστεί ο Έλληνας να τους τηρήσει; Ακριβώς εδώ είμαι πολύ απαισιόδοξος... -
RE: Δράσεις 4ΤF για να γίνει καλύτερη η οδηγική μας παιδεία
dirtoulios αυτά που γράφεις αποτελούν ασφαλώς το Α και το Ω. Το να κάνουν όλοι ΣΩΣΤΑ τη δουλειά τους, είναι ίσως η μόνη λύση που θα αποδώσει. Το παράδειγμά σου είναι σωστό.
Θα εστιάσω λοιπόν σε δύο σημεία: Πρώτον, πως θα αλλάξει η υπάρχουσα κατάσταση ώστε οι αρμόδιες υπηρεσίες να 'αναγκαστούν' να κάνουν σωστά τη δουλειά τους; Το δεδομένο είναι ότι δεν τη κάνουν.
Δεύτερον, άντε και την κάνουν. Ξέρεις, ο Έλληνας θεωρεί ότι οποιαδήποτε κλήση τρώει, εξυπηρετεί μόνο εισπρακτικούς λόγους... Όταν πας με 200 σε δρόμο με όριο 140 ο τροχονόμος που ΠΡΕΠΕΙ να σε σταματήσει επειδή αυτή είναι η δουλειά του, χρεώνεται την κατηγορία ότι σε σταμάτησε για να εισπράξει. Αυτή η νοοτροπία πως θα αλλάξει; Δεν αρνείται κανένας ότι υπάρχει εισπρακτική νοοτροπία αλλά μη χάσουμε και την ουσία!!!
Αν ανατρέξεις ακόμα και εδώ μέσα σε συζητήσεις που γίνανε κατά καιρούς, θα δεις ότι ο νόμος και ο ΚΟΚ εκλαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο από τον καθένα μας. Δυστυχώς όμως δεν μπορούν να ισχύσουν όρια ανάλογα με το αυτοκίνητο που έχει ο καθένας. 140 γι' αυτόν με το χιλιαράκι του '80, 140 και γι' αυτόν με τα ολόφρεσκα σπαρταριστά 2,5 λίτρα. Τι να κάνουμε τώρα.
Θα μου πεις, ας κάνουν σωστά τη δουλειά τους τα όργανα, και θα αλλάξει η νοοτροπία. Δεν πείθομαι αν δεν το δω. Αν τη στήσουν σε μια ΛΕΑ και γράφουν όλους όσους είναι μέσα πάλι για εισπρακτικά μέτρα λόγω εορτών θα μιλήσουν. Μα, ρε παιδιά, τις γιορτές με την κίνηση είναι που γεμίζει η ΛΕΑ και ειδικά τότε είναι που τη θέλουμε ελεύθερη για κάποια ανάγκη...
Δεν εστιάζω για συγκεκριμένο λόγο στην υπερβολική ταχύτητα και στην κίνηση στη ΛΕΑ. Σαν παράδειγμα φέρνω τις συγκεκριμένες παραβάσεις.Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν. Είμαστε όμως όλοι έτοιμοι να κάνουμε την αυτοκριτική μας σαν οδηγοί και σαν άνθρωποι πριν τα ρίξουμε όλα στους αρμόδιους; Ασφαλώς βάζω και τον εαυτό μου μέσα.
Μια βόλτα στις εθνικές μας θα σε πείσει ότι δεν είμαστε... Και η δική μου γνώμη είναι ότι πλέον δεν αρκούν φυλλάδια και σποτάκια για να γίνουμε.
Ας ακούσουμε κι άλλες ιδέες και έδώ είμαστε λοιπόν.Γιώργος
-
RE: Δράσεις 4ΤF για να γίνει καλύτερη η οδηγική μας παιδεία
Επανέρχομαι, δύο χρόνια περίπου μετά από την τελευταία μου δημοσίευση στο forum. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν παρακολουθούσα και τις συζητήσεις.
Ο Έλληνας οδηγός παιδιά, δε μασάει πλέον από φωτεινά μηνύματα και χρωματιστά φυλάδια. Θεωρεί ότι αυτά είναι για τους 'άλλους'. Αυτός οδηγεί καλά.
Δε μασάει από τη φωτογραφία με το κατεστραμένο αυτοκίνητο στην αφίσα της Ε.Ο. Εδώ βλέπει αληθινό τουμπάρισμα με τραυματίες και πιθανόν νεκρούς και συνεχίζει με 180 μέσα στην κίνηση λέγοντας 'με τα τσόφλια που έχουν, που παν' και τρέχουν;' λες και το δικό του premium 1.6 δεν γίνεται να κοπανήσει πουθενά.
Ο Έλληνας οδηγός για να δώσει οδηγική παιδεία στο παιδί του πρέπει να την έχει και ο ίδιος. ΔΕΝ την έχει. Όση δουλειά και να γίνει στο σχολείο, το παράδειγμα του πιτσιρικά και της πιτσιρίκας θα είναι πάντα ο γονιός.
Ο Έλληνας οδηγός δεν ακούει συμβουλές. Τα ξέρει. Αυτά είναι να τα ακούν άλλοι.
Ποιά ΛΕΑ ρε!!! Δούλεψε ποτέ ΛΕΑ στην Ελλάδα; Εδώ δεν έχουμε βρει άκρη με τις άλλες λωρίδες! Έχουν γίνει shift προς τα αριστερά. Εξηγούμαι:
Η δεξιά ήταν η αργή. Τώρα η αργή είναι η μεσαία.
Η μεσαία ήταν για μέσες ταχύτητες. Αυτή έχει πάει στην αριστερή.
Η αριστερή ήταν για προσπέρασμα και για κάποιους τρέξιμο. Πλέον αυτό το σκοπό εξυπηρετει η δεξιά.
Αν σφίξουν τα πράματα έχουμε και τη ΛΕΑ για να ξεφύγουμε.Δεν υπάρχει ελπίδα ρε παιδιά. Εχτές γύριζα με έναν φίλο στην εθνική και ειλικρινά ήθελα να στείλω μήνυμα στην τροχαία: 'Είμαι σε ένα μαύρο τάδε με πινακίδα τάδε είμαι στο τάδε μέρος και τρέχουμε με 180 μέσα στην κίνηση. ΒΟΗΘΕΙΑ, ΠΙΑΣΤΕ ΜΑΣ!!!!!!
Sorry, ντρέπομαι που το λέω, λύση για μένα πλέον είναι ο εκφοβισμός και ο βούρδουλας. Δε βλέπω κάτι άλλο.
Γιώργος
-
RE: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Δευτέρα του Πάσχα, έφυγα από Άρτα για Αθήνα το βράδυ στις 9:30. Μέχρι το Αντίριο τα φορτηγά ήταν το μόνιμο πρόβλημα του δρόμου. Πολλά και με μηδενικές μεταξύ τους αποστάσεις.
-
RE: Λάδι αυγολέμονο...?
Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να παροπλιστεί το Corolla σου.
Ένας καλός μάστορας και πάλι καινούργιο θα' ναι.
Το δικό μας πριν το αποχωριστούμε είχε γράψει 600.000Km και ακόμα πήγαινε μια χαρά. Στην αντιπροσωπεία που το δώσαμε το χρησιμοποιούσαν για τρία χρόνια για δικές τους δουλειές μέσα στην πόλη και μετά το πουλήσανε!!!
Από εκεί και πέρα αγνοείται η τύχη του... Μοντέλο 1977, το αγόρασε δεύτερο χέρι ένας θείος μου και το 1994 πέρασε στα χέρια του πατέρα μου (και στα δικά μου) μέχρι το 2000. -
RE: Ανάβαση ή κατάβαση?
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ανάβαση. Κατάβαση κάνεις και με πατίνια. -
RE: 2006 World Green Car
Lexus κι εγώ επειδή από άποψη κατανάλωσης, μετατρέπει σε οικονομική μία κατηγορία παραδοσιακά βενζινοβόρα.
Γενικά μου αρέσει η ιδέα του μετατρέπουμε σε 'πράσινα' ακόμα και τα μεγάλα μας μοντέλα και όχι μόνο τα μικρότερα. -
RE: Φώτα ομίχλης...
Λοιπόν παιδιά, σήμερα κατάλαβα τι φταέι...
Επιστρέφω σήμερα ξημερώματα από Άστρος στην Αθήνα. Στις 5:30 λοιπόν στο δρόμο της Τρίπολης και περίπου στο ύψος της Νεμέας έχει αρκετή ομίχλη, σε σημείο τα 80χλμ να είναι οριακά. Πίσω μου έρχεται κάποιος ο οποίος έχει σε όλο το δρόμο τα ομίχλης ανοιχτά (κλασσικά). Με το που μπαίνουμε στο σύννεφο τα σβήνει ...Ανεξήγητο...
Λίγο παρακάτω η ατμόσφαιρα καθαρίζει και πάλι. Και τότε... τι γίνεται βέβαια; Ο τύπος ξαναανάβει τα ομίχλης!!!Μετά από ώριμη σκέψη λοιπόν κατέληξα στο συμπέρασμα:
Νομίζουν ότι τα φώτα ομίχλης πρέπει να τα σβήνουμε στην ομίχλη.-