-
Εδώ και 2-3 μήνες, βλέπω τα λάδια της Κορολίτσας του 78 που έχω και συντηρώ σχεδόν μόνος μου να αφρίζουν στα πάνω μέρη του κινητήρα, δηλ. τάπα λαδιού μηχανής και φίλτρο αέρα (από εκεί που βγάζει τις αναθυμιάσεις λαδιού στο φίλτρο). έχω την εντύπωση ότι δεν είναι κάτι καλό....
Τα λάδια σε αυτά τα σημεία, έχουν την μορφή αφρού...σαν χτυπημένο αυγολέμονο...( ).
Τι φταίει και αφρίζει η γριούλα.....?Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις γνώμες σας.
Χάρης
-
Εδώ και 2-3 μήνες, βλέπω τα λάδια της Κορολίτσας του 78 που έχω και συντηρώ σχεδόν μόνος μου να αφρίζουν στα πάνω μέρη του κινητήρα, δηλ. τάπα λαδιού μηχανής και φίλτρο αέρα (από εκεί που βγάζει τις αναθυμιάσεις λαδιού στο φίλτρο). έχω την εντύπωση ότι δεν είναι κάτι καλό....
Τα λάδια σε αυτά τα σημεία, έχουν την μορφή αφρού...σαν χτυπημένο αυγολέμονο...( ).
Τι φταίει και αφρίζει η γριούλα.....?Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις γνώμες σας.
Χάρης
-
Εδώ και 2-3 μήνες, βλέπω τα λάδια της Κορολίτσας του 78 που έχω και συντηρώ σχεδόν μόνος μου να αφρίζουν στα πάνω μέρη του κινητήρα, δηλ. τάπα λαδιού μηχανής και φίλτρο αέρα (από εκεί που βγάζει τις αναθυμιάσεις λαδιού στο φίλτρο). έχω την εντύπωση ότι δεν είναι κάτι καλό....
Τα λάδια σε αυτά τα σημεία, έχουν την μορφή αφρού...σαν χτυπημένο αυγολέμονο...( ).
Τι φταίει και αφρίζει η γριούλα.....?Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις γνώμες σας.
Χάρης
-
Μήπως συμπληρώνεις και νερό στο ψυγείο σχετικά συχνά Χάρη?
Μάλλον για καμένη φλατζα κεφαλής φαίνεται -
Καλησπέρα.
Διαρροή ψυκτικού υγρού στον κινητήρα, ανάμιξη με το λάδι και απο το χτύπημα.......ιδού το αβγολέμονο!
Γρήγορα στο συνεργείο
ΥΓ: Corolla '78
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Μάλλον για καμένη φλατζα κεφαλής φαίνεταιΔυστυχώς αυτή η εξήγηση φαντάζει πολύ λογική...
Η αυξημένη υγρασία στο λιπαντικό του κινητήρα, που εκδηλώνεται με την παρουσία αφρού (εξού και τ' αντιαφριστικά πρόσθετα στα λιπαντικά τα οποία διαχειρίζονται την ούτως ή άλλως υπαρκτή υγρασία στις αναθυμιάσεις, λόγω της καύσης), είναι σαφέστατη ένδειξη καμμένης φλάντζας...
-
Αν έχει λίγο μαγιονέζα μόνο στο καπάκι του λαδιού και μέσα φαίνεται καθαρό και ΔΕΝ συμπληρώνεις νερό, μην αλλάζεις φλάντζα. Άλλαζε λάδια λίγο πιο συχνά και να το παρακολουθείς, μπορεί να είναι μόνο υγρασίες λόγω χειμώνα. Αλλιώς σου τα είπανε παραπάνω.
-
Γνωστός μου μηχανικός άνοιξε τον κινητήρα Corolla 25 ετών και τον καθάρισε γιατί είχε πιάσει πια λάσπη. Άλλαξε και φλάτζα και όταν τον έκλεισε ο άτιμος ο κινητήρας γουργούριζε σαν καινούριος.
Όσο σκέφτομαι τι έλεγαν για τα Τουότα οι παντογνώστες της εποχής... -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Εδώ και 2-3 μήνες, βλέπω τα λάδια της Κορολίτσας του 78 που έχω και συντηρώ σχεδόν μόνος μου να αφρίζουν στα πάνω μέρη του κινητήρα, δηλ. τάπα λαδιού μηχανής και φίλτρο αέρα (από εκεί που βγάζει τις αναθυμιάσεις λαδιού στο φίλτρο). έχω την εντύπωση ότι δεν είναι κάτι καλό....
Τα λάδια σε αυτά τα σημεία, έχουν την μορφή αφρού...σαν χτυπημένο αυγολέμονο...( ).
Τι φταίει και αφρίζει η γριούλα.....?Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις γνώμες σας.
Χάρης
Μια φλαντζούλα στα 28 χρόνια είναι πταίσμα!
Έτσι ελπίζω να συμπεριφερθεί και το δικό μου μοτεράκι που φοράει η Λίζα...(Τογιότα και αυτό γαρ!)Πήγαινέ το σ'ένα συνεργείο Τογιότα ή όποιο άλλο εμπιστεύεσαι και το αμάξι θα γίνει και πάλι κούκλα...
-
.....έχετε απόλυτο δίκιο.... ...τώρα τελευταία του προσθέτω συχνά νερό στο ψυγείο οπότε φλάντζα.....
Είναι τόσο δύσκολο για να το κάνω μόνος μου....αν ναι, πόσο να υπολογίζω σε κανά μάστορα γιατί σε τογιότα δεν νομίζω να ασχοληθούν....
Κρίμα πάντως για την κορολίτσα, τα τελευταία 2-3 χρόνια που την συντηρώ μόνο λάδια, πλατίνες και που κ που κανά ψιλοπράμα ζητούσε, και από χιλιόμετρα, 10.000 το χρόνο αδιαμαρτύρητα με 5 διαφορτικούς οδηγούς.....
ΗΡΩΑΣ!!! -
TOYOTA θα έλεγα εγώ και οχι ήρωας
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
TOYOTA θα έλεγα εγώ και οχι ήρωαςΤο παραπάνω μου θυμίζει αυτό που είπε ο Τσώρτσιλ : 'Οι Έλληνες δεν πολέμησαν σαν ήρωες, αλλά οι ήρωες πολεμήσαν σαν Έλληνες'.
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Είναι τόσο δύσκολο για να το κάνω μόνος μου....αν ναι, πόσο να υπολογίζω σε κανά μάστορα γιατί σε τογιότα δεν νομίζω να ασχοληθούν....Πάντως είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις μόνος σου. Θέλει εξειδικευμένα εργαλεία (π.χ. σε καλή κατάσταση ροπόκλειδο) καθώς και εμπειρία. Είναι σύνθετη επέμβαση.
Αν έχει πλαϊνό εκκεντροφόρο, να υπολογίζεις καμιά 200 ευρώ (και πολύ βάζω). Αλλιώς (επικεφαλής) 300+...
-
Ρίξε και καμιά ματιά στο καπάκι καλού-κακού για κανένα ράϊσμα αφού τα συμπτώματα πολλές φορές είναι τα ίδια.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Είναι τόσο δύσκολο για να το κάνω μόνος μου....αν ναι, πόσο να υπολογίζω σε κανά μάστορα γιατί σε τογιότα δεν νομίζω να ασχοληθούν....
Πάντως είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις μόνος σου. Θέλει εξειδικευμένα εργαλεία (π.χ. σε καλή κατάσταση ροπόκλειδο) καθώς και εμπειρία. Είναι σύνθετη επέμβαση.
Πέραν των εργαλείων αυτό που προϋποθέτει μια τέτοια εργασία είναι καλή μηχανολογική εμπειρία. Άλλο να αλλάζεις φίλτρα, λάδια, και άλλο να διαγνώσκεις, και να επισκευάζεις κινητήρες! Ακόμα και το βίδωμα του καπακιού είναι μια ολόκληρη επιστήμη, που πολλοί 'μηχανικοί' την ξέρουν εμπειρικά, αλλά πίστεψέ με κρύβει πολλή 'μαγεία', μιας και απο εκεί εξαρτάται το κατά πόσο και πότε ενδεχομένως θα επισκεφθείς ξανά το μηχανικό σου για μια ίδια τέτοια βλάβη!...Οι συνέχειες περί φλαντζών και βλαβών που δημοσιεύονταν στο R&D ήταν άκρως διαφωτιστικές!
Τα ροπόκλειδα έρχονται τελευταία ως ένα απαραίτητο εργαλείο εφαρμογής των απαιτούμενων δυνάμεων πάνω σ'ένα καπάκι. Μπορούν να συντελέσουν σε μια άρτια επισκευή κινητήρα, αλλά δεν 'αποτελούν' την επισκευή αυτού καθ'εαυτού...Προηγούνται οι γνώσεις λυσίματος/δεσίματος περί του συγκεκριμένου κινητήρα, οι απαιτούμενες βίβες (TTY ή άλλες) και άλλα πολλά περί αλφαδιάσματος του καπακιού κ.ο.κ, μέχρις ότου φτάσουμε στο/στα δυναμόκλειδα που θα μας επιτρέψουμε να εφαρμόσουμε τις απαιτούμενες δυνάμεις πάνω στο καπάκι προκειμένου η Κορολλίτσα του φίλου μας να έρθει ξανά για φλάντζα στον μηχανικό της το 2034!
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Οι συνέχειες περί φλαντζών και βλαβών που δημοσιεύονταν στο R&D ήταν άκρως διαφωτιστικές!Το δεύτερο άρθρο για τις φλάντζες πάντως είχε αρκετά λάθη, ως προς τους ορισμούς και ως προς κάποιες επεξηγήσεις.
Το παράτησα στην μέση γι' αυτόν τον λόγο.
Το ίδιο έχει συμβεί και σε άλλα άρθρα. Π.χ. στο άρθρο για την βαθεία ψύξη κάποιων εξαρτημάτων (κρυογονική το λέγανε; Δεν θυμάμαι...) είχε πολλά λάθη. Τα είχε μπερδέψει πολύ με τους μπαινίτες, τους μαρτενσίτες, τον ωστενίτη κ.τ.λ...
-
Για οικονομικούς και μόνο λόγους, σκέφτομαι να πάω την κορολίτσα βόλτα -εν όψει Πάσχα- μέχρι Γιάννενα για να φτιαχτεί σε ντόπιο γνωστό (
)μου μάστορα. Προβλέπω να κάνει μέχρι πάνω καμμια 650 χλμ. Υπάρχει περίπτωση να μου κάνει προβλήματα στον δρόμο? Καταλαβαίνω ότι θα πρέπει να ελέγχω συχνά θερμοκρασίες κινητήρα και υγρά ψυγείου, αλλά κατα τ΄άλλα μπορεί να μου κάνει πρόβλημα στον δρόμο....
Εννοείται ότι θα πάει συντηρητικά - αν και πιστέψτε με, πιάνει και 140-150 στην εθνική στα καλά της -, χωρίς ιδιαίτερο φορτίο και αν χρειαστεί με πολλές στάσεις....Υ.Γ. Ο ΚΕ30 κινητήρας της είναι με εκκεντροφόρο στο πλάι και ωστήρια, άρα σύμφωνα με τα λεγόμενα σας να υπολογίζω κατα 200άρι max....?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
-
Μην το κάνεις καλύτερα μπορεί μέχρι και να καταστρέψεις τον κινητήρα.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Μην το κάνεις καλύτερα μπορεί μέχρι και να καταστρέψεις τον κινητήρα.Μπααα ... αντέχουνε αυτά Χρήστο !!
Μόνο να αλλάξεις τα λάδια πριν φύγεις γιατί αυτά είναι σαν νερό και δεν λιπαίνουν σωστά. Μέχρι να πας θα ξαναγίνουν νερό βέβαια ... αλλά τη δουλειά τους θα την έχουν κάνει.
Μην το ζορίζεις βέβαια και να κοιτάς συχνά τις στάθμες των λαδιών-νερών. -
Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να παροπλιστεί το Corolla σου.
Ένας καλός μάστορας και πάλι καινούργιο θα' ναι.
Το δικό μας πριν το αποχωριστούμε είχε γράψει 600.000Km και ακόμα πήγαινε μια χαρά. Στην αντιπροσωπεία που το δώσαμε το χρησιμοποιούσαν για τρία χρόνια για δικές τους δουλειές μέσα στην πόλη και μετά το πουλήσανε!!!
Από εκεί και πέρα αγνοείται η τύχη του... Μοντέλο 1977, το αγόρασε δεύτερο χέρι ένας θείος μου και το 1994 πέρασε στα χέρια του πατέρα μου (και στα δικά μου) μέχρι το 2000.
Λάδι αυγολέμονο...?