Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 178
    • Best 1
    • Groups 0

    harisman

    @harisman

    Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ, λέει το χαρτί.... - Οτιδήποτε μηχανοκίνητο, ταξιδάκια, νέες τεχνολογίες, pc-άκια, Ολυμπιακός κτλ..κτλ...

    1
    Reputation
    3
    Profile views
    178
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Μεγάλο καζάνι μόνιμα πια....

    harisman Unfollow Follow

    Best posts made by harisman

    • RE: Επισκευή turbo

      Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
      Θα με βοηθούσε ιδιαιτέρως να μου δίνατε κάποιο εξειδικευμένο Fiat (που ανέφερε συνφορουμίτης ανωτέρω) που ασχολείται με τα μικρά Multiair, να έχω μια πιο σίγουρη εκτίμηση της βλάβης και της δυνατότητας αποκατάστασης (αλλαγή ή επισκευή).
      Ομοίως εάν κάποιος έχει αλλάξει την original, ποιου κατασκευαστή έχει βάλει, την αγόρασε ο ίδιος ή το συνεργείο, κ εντυπώσεις - το λέω γιατί έχω άσχημη εμπειρία από ανταλλακτικό aftermarket, που προτιμήθηκε λόγω της τιμής, το συνεργείο έλεγε ότι είναι συμβατό και ισοδύναμο, αλλά προέκυψε σίγουρα κατώτερης ποιότητας και φαίνεται και στην λειτουργία, πέραν πιθανώς της μακροζωίας κλπ (αν το ήξερα, θα πήγαινα στο original....).
      Επίσης κάποια εμπειρία από επισκευαστή τούρμπο - ασχολούνται οι σοβαροί με τέτοια τουρμπάκια ή τα φτιάχνουν μόνοι τους στα συνεργεία.

      Προφανώς για να μην θεωρηθεί διαφήμιση/προώθηση οποιουδήποτε, ας μου στείλει pm.

      Και πάλι ευχαριστώ, όσους έχουν χρόνο κ διάθεση να βοηθήσουν!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisman

    Latest posts made by harisman

    • RE: Επισκευή turbo

      Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
      Θα με βοηθούσε ιδιαιτέρως να μου δίνατε κάποιο εξειδικευμένο Fiat (που ανέφερε συνφορουμίτης ανωτέρω) που ασχολείται με τα μικρά Multiair, να έχω μια πιο σίγουρη εκτίμηση της βλάβης και της δυνατότητας αποκατάστασης (αλλαγή ή επισκευή).
      Ομοίως εάν κάποιος έχει αλλάξει την original, ποιου κατασκευαστή έχει βάλει, την αγόρασε ο ίδιος ή το συνεργείο, κ εντυπώσεις - το λέω γιατί έχω άσχημη εμπειρία από ανταλλακτικό aftermarket, που προτιμήθηκε λόγω της τιμής, το συνεργείο έλεγε ότι είναι συμβατό και ισοδύναμο, αλλά προέκυψε σίγουρα κατώτερης ποιότητας και φαίνεται και στην λειτουργία, πέραν πιθανώς της μακροζωίας κλπ (αν το ήξερα, θα πήγαινα στο original....).
      Επίσης κάποια εμπειρία από επισκευαστή τούρμπο - ασχολούνται οι σοβαροί με τέτοια τουρμπάκια ή τα φτιάχνουν μόνοι τους στα συνεργεία.

      Προφανώς για να μην θεωρηθεί διαφήμιση/προώθηση οποιουδήποτε, ας μου στείλει pm.

      Και πάλι ευχαριστώ, όσους έχουν χρόνο κ διάθεση να βοηθήσουν!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisman
    • RE: Επισκευή turbo

      @accentwizard said in Επισκευή turbo:

      Ανακατασκευη τουρμπινας εχει 150-200 συν τα βαλε βγαλε.
      Υπαρχουν rebuild kits για ολες τις τουρμπινες.

      Αρκεί να παίρνει ανακατασκευή. Εξ όσων ξέρω, θα είναι η δεύτερή της επισκευή, χωρίς να γνωρίζω που και πως έγινε η πρώτη (αγοράστηκε μεταχειρο).
      Κανά online μαγαζί με rebuilt kits (έστω σε pm), από Ελλάδα καθώς το αμάξι είναι ακινητοποιημένο κ δεν υπάρχει χρόνο για αποστολή από εξωτερικό.
      Ευχαριστώ για την απάντηση

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisman
    • RE: Επισκευή turbo

      @ilias-a said in Επισκευή turbo:

      Θα βρεις στο εμποριο την ιδια μαρκα με πολυ χαμηλωτερη τιμη, οπωσδηποτε να αλλαξεις τις σωληνωσεις παροχης λαδιου προς την τουρμπινα και το φιλτρακι του multiair, τα λαδια και το φιλτρο ειναι αυτονοητο.

      Πιθανότατα θα λυθεί η τουρμπίνα, διότι λέει δεν μπορεί να είναι σίγουροι από κωδικό κινητήρα, ποια τουρμπίνα φοράει.....
      Από αναζήτηση σε ανταλλακτικάδικα, είδα τιμές από 450 έως 1100, φαντάζομαι υπάρχουν κατασκευαστές-ποιότητες καλύτερες κ χειρότερες. Κάποιο recommendation σε ανταλλακτικάδικο και μάρκα κατασκευαστή?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisman
    • RE: Επισκευή turbo

      @gol said in Επισκευή turbo:

      Χαίρετε. Μεχρι 1000ε πιθανως (συν-πλην) αλλα οχι 3000-4000-5000ε.

      Πως εισαι βεβαιος οτι χαλασε η τουρμπινα και οχι κατι αλλο;
      Κάποιος κωδικος βλαβης;

      Το συνεργείο το διέγνωσε από τον κωδικό βλάβης - δεν τον ξέρω ωστόσο το κωδικό. Αύριο πιθανώς θα ξέρω περισσότερα. Ευχαριστώ για την απάντηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisman
    • Επισκευή turbo

      Καλησπέρα σε όλους,

      ερώτημα για επισκευή turbo σε Fiat 500 900cc turbo.

      Επισκευάζεται αξιόπιστα ή πάμε σε αλλαγή? Παρακαλώ εάν έχετε εμπειρία σχετικά με αξιόπιστους επισκευαστές ή αλλαγή με καινούργιο (original/aftermarket), διότι το αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί, δεν έχω εμπειρία από τουρμπίνες και οι τιμές που ακούω είναι εντελώς παράλογες (4500€ για καινούργια original).....
      Μιλάμε για Αθήνα

      Ευχαριστώ προκαταβολικά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      harisman
    • RE: Alfa Romeo 33 Imola. Το πήρα το κορίτσι....!!!

      Ο χρήστης techon1 έγραψε:
      Νεκρανασταίνω το topic!

      1. Ο harisman την έχει ακόμα την 33;

      Γκουχου γκουχ......που το ξέθαψες......!!!

      Ο harisman την έχει ακόμη, μέχρι τέλος '17 ήταν κανονικά σε κίνηση, πλήρως μάχιμη κ συντηρημένη στα βασικά τουλάχιστον, από τα χεράκια του....... Τώρα μπαίνει στον δεύτερο χρόνο ακινησίας.
      Περιμένει να γίνει ιστορική........

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisman
    • RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32

      Ο χρήστης antonn έγραψε:
      αμα ειναι εξωτερικου δε μας ειπες γιατι τοτε πας για τριτο χερι που μαλιστα το αλλαζουν συνεχεια. Απο εξωτερικο αλλαζουν τα χιλιομετρα και αλλαζουν και δεδομενα οι αισθητηρες. στο μοναχο δεν υπαρχει τιποτε, αυτο λενε σε ολα τα φορουμ της βμw. F30 εχω και εγω. πως ξερει τι εγινε στο εξωτερικο και κατεληξε να αλλαζει εγκεφαλο και ποιος ξερει και τι αλλο στην Ελλαδα τελικα
      Αν ειναι εσωτερικου αλλαζει το πραγμα να το σκεφτουμε, ποσο χρονων ειναι το αυτοκινητο; και γιατι ενας συντηρητικος οδηγος το αλλαζει; Αυτοι το κρατανε πανω απο 10 χρονια ή το αλλαζουν μονο οταν ειναι ελαττωματικο
      προβλημα στον εγκεφαλο σε φ30 παντως, πρωτη φορα ακουω

      Το αμάξι είναι πρώτο χέρι κ ελληνικό, αγορασμενο κ συντηρημένο από την Αντιπροσωπεία που ελέγχθηκε κ με ενημέρωσε κ για την αλλαγή εγκεφάλου. Α' κυκλοφορία, μέσα 2015, με λίγα χλμ που τα πιστεύω /προκύπτουν από το ιστορικό. Με δεδομένα τα λίγα χλμ, ο εγκέφαλος θα μπορούσε να θεωρηθεί παιδική ασθένεια - αυτό είναι άλλωστε το νόημα της εγγύησης....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisman
    • RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Με το θαρρος της γνωριμιας μας Χαρη και απο αυτα που γραφεις ξεχνα το συγκεκριμενο αυτοκινητο και πηγαινε στα πιο σιγουρα οτι αμαξι και να επιλεξεις

      Το εκτιμώ Χρήστο, την μετράω την άποψή σου κ ομολογώ με προβληματίζει. Κι εγώ στην θέση σου πιθανότατα, θα έλεγα κάτι παρόμοιο. Ένα -εν δυνάμει- ύποπτο αμάξι, δεν θές να βρεθεί στα χέρια σου, ας πάει αλλού.......

      Πιστευω όμως ότι αξίζει το αμάξι, απλά με αυτά που προκύπτουν (κ τις μ@λ@@@ του ιδιοκτήτη) ξενερώνω......και μου δημιουργούνται υποψίες που μπορεί κ να μην στέκουν.
      Από την άλλη υπάρχουν κ αντ-επιχειρήματα να πιστευω ότι ο ιδιοκτήτης μπορεί απλά να είναι άσχετος ή του στυλ 'δεν ασχολούμαι'. Θα μπορούσε πχ - αν υπήρχε δόλος - να μην κάναμε / να επεφευγε τον έλεγχο στον αντιπρόσωπο που του έκανε την αλλαγή εγκεφάλου σε εγγύηση - κ αυτός προς τιμήν του, μας το είπε ως γεγονός -, αφού όπως προκύπτει η αλλαγή δεν καταγράφεται (=αγνοείται) σε όλους τους άλλους επισκευαστές.
      Αντιθέτως τον πρότεινε - μη δεσμευτικά βέβαια.
      Σκέψου επίσης αν ο έλεγχος είχε γίνει αλλού, το αυτοκίνητο θα προέκυπτε 'χαρτί'......
      Απλά τώρα το ξέρω κ το σταθμίζω.......(μακάριοι οι αγνοούντες...)

      Την αβεβαιότητά μου επειτείνει ότι δεν την ξέρω την μάρκα, τα προβλήματα κ παραξενιές των αυτοκινήτων της, αλλά κ την συμπεριφορά των αντιπροσωπειών της, αφού BMW δεν υπήρχε/υπάρχει στον ευρύτερο οικογενειακό κύκλο για να προκύπτει κ ίδια εμπειρία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisman
    • RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

      μηπως ................

      Ποιός να τον έκανε τον επαναπρογραμματισμό? Μόνο αντιπρόσωπος, οπότε αδύνατον να τον έκαψε.

      Προφανώς ήταν οδηγία της BMW να αντικατασταθεί.

      Τα πραγματικά χιλιόμετρα φαίνονται ακόμα και με αλλαγμένο εγκέφαλο.

      Αν το αυτοκίνητο είναι καθαρό, προχώρα...

      Από την BMW. δεν μου είπαν ότι ήταν οδηγία της BMW, απλά ότι αλλάχτηκε σε εγγύηση. Ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι το απαίτησε.

      Σχετικά με το καθαρό, μέχρι χθες μιλάγαμε για αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα κ τυπικά σέρβις. Ψάχνοντας ωστόσο προέκυψε η αλλαγή εγκεφάλου.....κ είναι το δευτερο ευρημα που ανακαλύπτω κ το οποίο θεωρώ ότι θα έπρεπε να ξέρω. Εκτοτε με ζώνουν τα φίδια μήπως υπάρχουν κι άλλα που δεν ξέρω....
      Επιβεβαιώθηκε από άλλη αντιπροσωπεία, ότι αυτοί βλέπουν μόνο ιστορικό service. Αντικαταστάσεις σε εγγυηση λένε, γνωρίζει μόνο ο αντιπρόσωπος που την έκανε...(???). Και ρωτώ εγώ......πως μπορώ εγώ μετά να ζητήσω εγγύηση επί του αλλαγμένου εξαρτήματος, όταν δεν το βλέπει το δίκτυο επισκευαστών, πλην αυτού που το έκανε?

      Έμαθα επίσης ότι χαζά μηνύματα σφαλμάτων (περι drivetrain) βγάζει τόσο η 1 (κυρίως), όσο και η 3άρα, τα οποία τα λύνουν είτε με software upgrade εγκεφάλου, είτε εαν δεν γίνεται / πετυχαίνει αυτό με αντικατάσταση εγκεφάλου. Ισχύει αυτό? Μου κάνει κάπως για BMW........

      Επειδή πιθανότατα θα το ξαναπάω για πλήρη έλεγχο σε άλλη αντιπροσωπεία, εαν έχετε κάποιον να μου συστήσετε (Αντιπρόσωπο - Τεχνικό υπευθυνο κλπ), feel free με pm, θα με βοηθήσετε πολύ, διότι την μάρκα δεν την ξέρω.

      Ευχαριστώ για τα σχόλια-απαντήσεις σας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisman
    • RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32

      Παιδιά, για τα χιλιόμετρα δεν αμφιβάλλω.
      Η εργασία έχει γίνει μέσα στην BMW οπότε δεν μπορεί να έχει γίνει λαδιά. Άλλωστε προκύπτουν κ από το ιστορικό service και ταιριάζουν.
      Επίσης σενάρια επαναπρογραμματισμού δεν παίζουν ( κ το λέω κάθετα αυτό), ο άνθρωπος είναι οικογενειάρχης.

      Η αντιπροσωπεία λεει για πρόβλημα με αλαρμ από πιέσεις ελαστικών που τελικά οδήγησαν σε απενεργοποίηση του DSC, με αντίστοιχα alarm μηνυματα που εβγαλε στον οδηγό - κ πιθανώς αγνοήθηκαν κ το αυτοκίνητο μπήκε σε μορφή safe mode (DSC off).
      Αυτό φαίνεται από τα σφάλματα που έχουν καταγραφεί (στο κλειδί?).

      Με προβληματίζει η φύση του προβλήματος, που θα πρέπει να ήταν σοβαρό και επαναλαμβανόμενο, για να δεχτεί η BMW αλλαγή εγκεφάλου, κ όχι απλά το παραπάνω. Αυτό δεν μου κολλάει κ το φοβάμαι. Πως θα μπορούσα να εξακριβώσω την αιτία κ ιστορικό του προβλήματος είναι το ερώτημα.......με δεδομένο ότι ο ιδιοκτήτης μου λέει ότι το θέμα προέκυψε στα χέρια της γυναίκας του (αυτός διαμένει στο εξωτερικό) κ αυτός απαίτησε αλλαγή του προβληματικού εξαρτήματος, ότι ήταν αυτό......εγκέφαλος εν προκειμένω.
      Με επόμενο ερώτημα.......: Έχει πράγματι εξαλειφθεί η αιτία του προβλήματος (το αμάξι έχει κάνει 1000 χλμ έκτοτε κ βγήκε από την εγγυηση πια) ή θα κυνηγάω την ουρά μου με την αντιπροσωπεία?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      harisman
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr