Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ωρα για αλλαγη του άξιου Tipo (ή μηπως οχι?)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ωρα για αλλαγη του άξιου Tipo (ή μηπως οχι?)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    41
    240
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Ο χρήστης GeZ έγραψε:

      Το σαξό έχει αρνητική παθητική ασφάλεια, είναι μισή γενιά και μισή κατηγορία κάτω, είναι ζημιάρικα και γενικά βγαίνουν εκτός συζήτησης...

      Απο που το συμπαιραινεις αυτο? Αν είναι ζημια οτι τριζει στα 200,000 χλμ και οτι καιει λαμπακι στα 3 χρόνια τότε πάω πάσο. Η μόνη ''ζημια'' που είχα είναι τα καρβουνακια της μιζας που ήθελαν αλλαγη στα 300,000 και μια αλλαγη φλατζας στα 250,000.

      Οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές και δεν έχω καμία όρεξη να το πολυσυζήτησω στο θέμα. Απλά έχω εντυπωσιαστεί από βλάβες σε σαξό φίλου που δεν φανταζόμουνα πως θα μπορούσαν να υπήρχαν όπως σπάσιμο κάτω βάσης ζώνης ασφαλείας σε ατρακάριστο αυτοκίνητο (!) αλλά γενικά το αμάξι είναι μονίμως σε άθλια κατάσταση με διάφορα υποσυστήματα να μην δουλεύουν περιστασιάκα. Φυσικά περί τριγμών απλά και ας μην έχει φτάσει τα 200000...

      Το ξέρω πως μπορεί να είναι το αμάξι σου να το αγαπάς πολύ αλλά σήμερα είναι εκτός κλιμάτος. Ναι για την εποχή του ήταν ένα καλό αυτοκίνητο και αυτό το αποδεικνύουν οι πωλήσεις του αλλά σήμερα έχουμε 2009...

      Το 206 είναι αρκετά ζημιάρικο κάθως όλοι όσους ξέρω με 206 τους έχουν βγάλει αρκετές ζημιές και κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με το θέμα αξιοπιστία.

      Τα ρενώ έχουν την τάση να πατώνουν σε έρευνες αξιοπιστίας και για αυτό το λέω περί κλειώ. Επειδή όμως πρόσφατα το κλειώ 3 αρίστευσε σε αντίστοιχη έρευνα ίσως τα πράγματα είναι λίγο πιο μπερδεμένα. Απλά δεν πολυσυμπαθώ τα ρενώ εξαιτίας των άχρωμων τιμονιών και κιβωτίων. Πάντως το 16βάλβιδο ήταν μία ολοκληρωμένη λύση όσον αφορά τις επιδόσεις και σίγουρα αυτό θα αποτελεί μεγάλο προτέρημα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        adis4gr last edited by

        'αχρωμο' τιμονι το κλιο? ουτε τα 206 ειναι πιο ζημιαρικα απο κατι πουντα και πολα...τα γαλλικα παραδοσιακα την εχουν ασχημα στα ηλεκτρικα..προς το παρον το κλιο 3 φαινεται να ξεφευγει απο τον κανονα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • X
          xrated last edited by

          Πιστευω ειναι οτι χρειαζεσαι... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/203876
          Τωρα να δωσεις χρηματα παραπανω απο την αξια του αυτοκινητου για την επισκευη του το θεωρω μεγα λαθος

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • O
            ozzy1948 last edited by

            Atos Prime, μικρο, δεν το λες ομορφο αλλα ουτε και ασχημο, αλεξισφαιρο μηχανικα, 5πορτο, κινηται σχεδον μονο με αερα γεμιζεις και ξεχνας να το ξαναγεμισεις και βρισκεις μοντελα του 2000 με κατω η γυρω απο τα 3 χιλιαρικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              georgeman last edited by

              Το ειδα και το Atos πραγματι ισχυουν αυτα που λες.

              Ομως δε θελω το δεξι χερι του οδηγου να βρισκει με το αριστερο του συνοδηγου.

              Κι επισης πισω να χωραει και κανας ενηλικας (ειδικα να χωρανε τα ποδια του )

              Κατα πασα πιθανοτητα θα αγοραστει Punto, παρολο που ειναι αρκετα ζημιαρικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                swift-b-p-m last edited by

                Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                Σε αυτά τα χρήματα η λύση είναι μια: Nissan Micra σαν τα παρακάτω
                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/180535
                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/182711

                Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.

                Up σε μια πολύ καλή πρόταση του Vasgti.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  drdino last edited by

                  Ατος; Είπαμε, αμάξι να πάρει ο άνθρωπος... Άθλιο είναι οδηγικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • O
                    ozzy1948 last edited by

                    Απ οτι διαβασα στο ποστ του ανθρωπου, το αυτοκινητο το θελει ο πατερας του για αποκλειστικη χρηση πολης. Αρα το αν ειναι αθλιο οδηγικα εχει μικρη σημασια ετσι? Στην πολη καλως η κακως υπαρχουν αλλες προτεραιοτητες..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Προσωπικά, ούτε για τον παππού μου δεν θα το έπαιρνα. Το αν ένα αμάξι είναι σωστά στημένο δεν φαίνεται στην τάπα οδήγηση σε ορεινά στροφιλίκια μόνο. But that's just me.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Αν ο κόσμος ήθελε αποκλειστικά καλοστημένα αυτοκίνητα, τα διάφορα Atos, Matiz, Cuore δεν θα πούλαγαν ούτε 1000 κομμάτια. Πολλοί χρειάζονται ένα οικονομικό αξιόπιστο εργαλείο για την καθημερινή τους μετακίνηση. Και το Atos είναι ακριβώς αυτό. Δεν χαλάει υπό κ.σ., έχει φθηνή συντήρηση και καίει σχετικά λίγο, ενώ κι από εξοπλισμό άνεσης είναι τουλάχιστον αποδεκτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Τέσπα, παρερμηνεύετε την έννοια του καλοστημένου. Καλοστημένο αμάξι δεν είναι αυτό με το οποίο ένας car-freak θα βγει με χαμόγελο στο στόμα και μόνο. Το καλό στήσιμο είναι βασικό κριτήριο της ενεργητικής ασφάλειας, και αυτήν δεν την εκτιμά μόνοαυτός που βλέπει την διαδρομή από το Α στο Β ως κάτι παραπάνω από μια ενοχλητική παύση των δραστηριοτήτων του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgeman last edited by

                            Απο την αλλη δε θελω κι εγω να του προτεινω Atos, γιατι αν δεν απατωμαι το συγκεκριμενο αυτοκινητο που αντικαθισταται (Tipo) ειχε πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα για την εποχη του, αλλα ακομα και σημερα. Μπορει ο κινητηρας του να χαρακτηριζοταν αναιμικος, αλλα σαν οδηγικη συμπεριφορα το εχει καταφχαριστηθει το αυτοκινητο. (π.χ. βουνα, οπου δε χρειαζεται να πηγαινεις με 150 ). Και δε μιλαω για τωρα, οπου εχει ηδη αγοραστει αυτοκινητο για ταξιδακια, και εχει ηδη σχεδον διαλυθει το καημενο το Tipo, μιλαω για τις εποχες που του χε φορεσει λιγο φαρδυτερα λαστιχα, του χε αλλαξει αμορτισερ με λιγο πιο σκληρα-σπορτ κτλ κτλ
                            Μη ξεχναμε αλλωστε οτι το 'καημενο' Tipo εχει αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω.

                            Αλλα, επι της παρουσης, κατι τετοιο δεν ενδιαφερει σχεδον καθολου. Το 'σχεδον' ομως σημαινει πως αποκλειονται τετοιοι κουβαδες (Matiz, Atos). Απλα ευελπισθω σε σχετικα καλη οδικη συμπεριφορα του Punto/Corsa και τα λοιπα - οποιο αγοραστει τελικα γιατι ειναι και θεμα τι θα βρεθει και πού. Σχετικα καλη= να μην ειναι κουβας

                            Edit1: Το αυτοκινητο θα το χρησιμοποιει και η μανα μου για το σουπερμαρκετ και για να πηγαινει στο σταθμο του μετρο που χρησιμοποιει καθημερινα. (ουαου )
                            Edit2: Τα Micra δε τα συμπαθησα ποτε για καποιο λογο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gaitanakos last edited by

                              Εγω θα ψηφίσω PUNTO όπως και να το κάνουμε κόντρα σε πο΄λλούς κακόπιστους έχει βγεί το μεγαλύτερο σκυλί της Γενιάς του ακόμα και ταξίδι κάνεις άνετα με το 16V... ένα βασικό στοιχείο του είναι οτι τα πάντα πάνω του αν προκ΄΄υψουν επισκλευάζονται πολύ έυκολα....

                              Επίσης λόγω των μεγάλων πωλήσεών του βρίσκεις άνετα ένα σε πολύ πολύ καλή κατάσταση ακόμα και επιολογή χρώματος έχεις....

                              Είναι επίσης γεγονός οτι κυκλοφο΄ρούν ακόμα πάρα πολλά απροβλημάτιστα παρ όλα τα χιλιόμετρα που έχουν γράψει....... και έχω πάρα πολλά παραδείγματα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Εγώ δεν θα έβαζα στο ίδιο καλάθι το Punto και το Corsa όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά. Μπορεί να φταίω εγώ και το πισωκίνητο στύλ μου αλλά από το Corsa (εκείνης της εποχής, μετά βελτιώθηκε αρκετά) το μόνο που είδα είναι μια βαριά δυσκίνητη μούρη που υποστρέφει υποστρέφει υποστρέφει.... Το Punto αντίθετα είναι, για μένα πάντα, σαφώς πιο σωστό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgos last edited by

                                  Ένα Punto σε καλή κατάσταση δε θα το μετανιώσει ποτέ. Στα συν του οι καλοί χώροι τα (16V) μοτέρ και - ναι είναι αλήθεια - η αξιοπιστία.
                                  Η δική μου εμπειρία προκύπτει από 6 χρόνια χρήσης Punto Sporting (το πρώτο με τα 86 άλογα) και άλλα 5 χρόνια με Punto MK2b 1.4 το οποίο και χρησιμοποιούμε ακόμα καθημερινά.
                                  Μοναδικά παράπονα οι τριγμοί και τα ανοργάνωτα συνεργεία...
                                  Μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης με το Tipo όμως, σίγουρα ο άνθρωπος θα έχει το ίδιο συνεργείο για να συντηρεί και το Punto.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    teris3 last edited by

                                    Φίλε ήμουν περίπου στην κατάστασή σου όταν έψαχνα πρώτο αμάξι πόλης για νέα οδηγό φίλη μου με όριο τα 3 χιλιάρικα...
                                    Είχα καταλήξει σε Atos, Saxo και Micra....τελικά πήρα Saxo 1.1 το facelift του 2000+
                                    Ευχαριστημένος 100% μέχρι τώρα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouladi last edited by

                                      Εγώ προσωπικά θα κοιτούσα το Punto Mk1 μιας και του έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Σε κίτρινο, μπορντό ή ασημί...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgeman last edited by

                                        Σας ευχαριστω ολους θερμα για τη συμμετοχη και τις προτασεις παιδια!

                                        Εχω νεα απο το μετωπο...! Γυρναει σημερα απο τη δουλεια με μια εφημεριδα αγγελιων και μου λεει 'παρε και δες'. Λεω να δω τι? Και μου απανταει: 'Matiz θα παρω! Α στο καλο ολα τα Πουντα τα πουλανε 4 χιλιαρικα...!'.
                                        Λεω 'Ναι αλλα και τα Matiz 5 τα δινουν ή και παραπανω'.
                                        Και απανταει 'Δε καταλαβες, DAEWOO Matiz 800ρακι του ~2000 θελω'.
                                        Και του απανταω εγω: 'Εσυ δε καταλαβες, αφου τα πουλανε στην ιδια τιμη με το Πουντο, γιατι να παρεις κουβα?'

                                        Μπηκα και σε site με χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων, και του απεδειξα οτι το Matiz εκτος απο κουβας, καιει και πιο πολυ απο το Punto (ω ναι! αποδειξη οτι ζοριζεται ο καημενος ο 900ρης κινητηρας), συν οτι θελει σπρωξιμο για να επιταχυνει. Επισης, του βρηκα αγγελιες (πολλες κιολας) με Puntάκια MK2 κατω απο 3 χιλιαρικα.

                                        Οποτε...μαλλον... PUNTOoOO σου ρχομαστε

                                        Θα ενημερωσω ξανα για τις οποιες εξελιξεις, γιατι μπορει να παρει και κανα Bravo 1.25, αφου πιο φτηνα τα δινουν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsargy last edited by

                                          Eίχα πάρει και εγώ ένα matiz το 99 σαν δεύτερο (αλλαξοπίστησα και το μετάνοιωσα)...έκαιγε όσο το bravo 1,25 16v...Του άλλαξα αμέσως αμορτισέρ και λάστιχα και συνήλθε...αλλά ο 3κίλυνδρος 800άρης είναι πολύ τραχύς και θορυβώδης στην λειτουργία του, νοιώθεις ότι ζορίσεται συνεχώς...αν έχεις πρόβλημα στα φρένα, ανάβεις το A/C και φρενάρει αποτελεσματικά
                                          Πάσχει από μπροστινό σύστημα, θαμπώνουν τα πλαστικά φανάρια...αυτά!!!
                                          Αν σήμερα μου χάριζαν ένα μετ/νο δεν θα το έπαιρνα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Φίλος αγόρασε για 2ο ένα Punto 1.2 (80hp) του 2003 5πορτο 3500 Ε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr