-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Το σαξό έχει αρνητική παθητική ασφάλεια, είναι μισή γενιά και μισή κατηγορία κάτω, είναι ζημιάρικα και γενικά βγαίνουν εκτός συζήτησης...
Απο που το συμπαιραινεις αυτο? Αν είναι ζημια οτι τριζει στα 200,000 χλμ και οτι καιει λαμπακι στα 3 χρόνια τότε πάω πάσο. Η μόνη ''ζημια'' που είχα είναι τα καρβουνακια της μιζας που ήθελαν αλλαγη στα 300,000 και μια αλλαγη φλατζας στα 250,000.
Οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές και δεν έχω καμία όρεξη να το πολυσυζήτησω στο θέμα. Απλά έχω εντυπωσιαστεί από βλάβες σε σαξό φίλου που δεν φανταζόμουνα πως θα μπορούσαν να υπήρχαν όπως σπάσιμο κάτω βάσης ζώνης ασφαλείας σε ατρακάριστο αυτοκίνητο (!) αλλά γενικά το αμάξι είναι μονίμως σε άθλια κατάσταση με διάφορα υποσυστήματα να μην δουλεύουν περιστασιάκα. Φυσικά περί τριγμών απλά και ας μην έχει φτάσει τα 200000...
Το ξέρω πως μπορεί να είναι το αμάξι σου να το αγαπάς πολύ αλλά σήμερα είναι εκτός κλιμάτος. Ναι για την εποχή του ήταν ένα καλό αυτοκίνητο και αυτό το αποδεικνύουν οι πωλήσεις του αλλά σήμερα έχουμε 2009...
Το 206 είναι αρκετά ζημιάρικο κάθως όλοι όσους ξέρω με 206 τους έχουν βγάλει αρκετές ζημιές και κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με το θέμα αξιοπιστία.
Τα ρενώ έχουν την τάση να πατώνουν σε έρευνες αξιοπιστίας και για αυτό το λέω περί κλειώ. Επειδή όμως πρόσφατα το κλειώ 3 αρίστευσε σε αντίστοιχη έρευνα ίσως τα πράγματα είναι λίγο πιο μπερδεμένα. Απλά δεν πολυσυμπαθώ τα ρενώ εξαιτίας των άχρωμων τιμονιών και κιβωτίων. Πάντως το 16βάλβιδο ήταν μία ολοκληρωμένη λύση όσον αφορά τις επιδόσεις και σίγουρα αυτό θα αποτελεί μεγάλο προτέρημα...
-
'αχρωμο' τιμονι το κλιο? ουτε τα 206 ειναι πιο ζημιαρικα απο κατι πουντα και πολα...τα γαλλικα παραδοσιακα την εχουν ασχημα στα ηλεκτρικα..προς το παρον το κλιο 3 φαινεται να ξεφευγει απο τον κανονα...
-
Πιστευω ειναι οτι χρειαζεσαι... http://www.car.gr/classifieds/cars/view/203876
Τωρα να δωσεις χρηματα παραπανω απο την αξια του αυτοκινητου για την επισκευη του το θεωρω μεγα λαθος -
Atos Prime, μικρο, δεν το λες ομορφο αλλα ουτε και ασχημο, αλεξισφαιρο μηχανικα, 5πορτο, κινηται σχεδον μονο με αερα γεμιζεις και ξεχνας να το ξαναγεμισεις και βρισκεις μοντελα του 2000 με κατω η γυρω απο τα 3 χιλιαρικα.
-
Το ειδα και το Atos πραγματι ισχυουν αυτα που λες.
Ομως δε θελω το δεξι χερι του οδηγου να βρισκει με το αριστερο του συνοδηγου.
Κι επισης πισω να χωραει και κανας ενηλικας (ειδικα να χωρανε τα ποδια του )
Κατα πασα πιθανοτητα θα αγοραστει Punto, παρολο που ειναι αρκετα ζημιαρικα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σε αυτά τα χρήματα η λύση είναι μια: Nissan Micra σαν τα παρακάτω
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/180535
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/182711Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Up σε μια πολύ καλή πρόταση του Vasgti.
-
Ατος; Είπαμε, αμάξι να πάρει ο άνθρωπος... Άθλιο είναι οδηγικά.
-
Απ οτι διαβασα στο ποστ του ανθρωπου, το αυτοκινητο το θελει ο πατερας του για αποκλειστικη χρηση πολης. Αρα το αν ειναι αθλιο οδηγικα εχει μικρη σημασια ετσι? Στην πολη καλως η κακως υπαρχουν αλλες προτεραιοτητες..
-
Προσωπικά, ούτε για τον παππού μου δεν θα το έπαιρνα. Το αν ένα αμάξι είναι σωστά στημένο δεν φαίνεται στην τάπα οδήγηση σε ορεινά στροφιλίκια μόνο. But that's just me.
-
Αν ο κόσμος ήθελε αποκλειστικά καλοστημένα αυτοκίνητα, τα διάφορα Atos, Matiz, Cuore δεν θα πούλαγαν ούτε 1000 κομμάτια. Πολλοί χρειάζονται ένα οικονομικό αξιόπιστο εργαλείο για την καθημερινή τους μετακίνηση. Και το Atos είναι ακριβώς αυτό. Δεν χαλάει υπό κ.σ., έχει φθηνή συντήρηση και καίει σχετικά λίγο, ενώ κι από εξοπλισμό άνεσης είναι τουλάχιστον αποδεκτό.
-
Τέσπα, παρερμηνεύετε την έννοια του καλοστημένου. Καλοστημένο αμάξι δεν είναι αυτό με το οποίο ένας car-freak θα βγει με χαμόγελο στο στόμα και μόνο. Το καλό στήσιμο είναι βασικό κριτήριο της ενεργητικής ασφάλειας, και αυτήν δεν την εκτιμά μόνοαυτός που βλέπει την διαδρομή από το Α στο Β ως κάτι παραπάνω από μια ενοχλητική παύση των δραστηριοτήτων του.
-
Απο την αλλη δε θελω κι εγω να του προτεινω Atos, γιατι αν δεν απατωμαι το συγκεκριμενο αυτοκινητο που αντικαθισταται (Tipo) ειχε πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα για την εποχη του, αλλα ακομα και σημερα. Μπορει ο κινητηρας του να χαρακτηριζοταν αναιμικος, αλλα σαν οδηγικη συμπεριφορα το εχει καταφχαριστηθει το αυτοκινητο. (π.χ. βουνα, οπου δε χρειαζεται να πηγαινεις με 150 ). Και δε μιλαω για τωρα, οπου εχει ηδη αγοραστει αυτοκινητο για ταξιδακια, και εχει ηδη σχεδον διαλυθει το καημενο το Tipo, μιλαω για τις εποχες που του χε φορεσει λιγο φαρδυτερα λαστιχα, του χε αλλαξει αμορτισερ με λιγο πιο σκληρα-σπορτ κτλ κτλ
Μη ξεχναμε αλλωστε οτι το 'καημενο' Tipo εχει αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω.Αλλα, επι της παρουσης, κατι τετοιο δεν ενδιαφερει σχεδον καθολου. Το 'σχεδον' ομως σημαινει πως αποκλειονται τετοιοι κουβαδες (Matiz, Atos). Απλα ευελπισθω σε σχετικα καλη οδικη συμπεριφορα του Punto/Corsa και τα λοιπα - οποιο αγοραστει τελικα γιατι ειναι και θεμα τι θα βρεθει και πού. Σχετικα καλη= να μην ειναι κουβας
Edit1: Το αυτοκινητο θα το χρησιμοποιει και η μανα μου για το σουπερμαρκετ και για να πηγαινει στο σταθμο του μετρο που χρησιμοποιει καθημερινα. (ουαου )
Edit2: Τα Micra δε τα συμπαθησα ποτε για καποιο λογο -
Εγω θα ψηφίσω PUNTO όπως και να το κάνουμε κόντρα σε πο΄λλούς κακόπιστους έχει βγεί το μεγαλύτερο σκυλί της Γενιάς του ακόμα και ταξίδι κάνεις άνετα με το 16V... ένα βασικό στοιχείο του είναι οτι τα πάντα πάνω του αν προκ΄΄υψουν επισκλευάζονται πολύ έυκολα....
Επίσης λόγω των μεγάλων πωλήσεών του βρίσκεις άνετα ένα σε πολύ πολύ καλή κατάσταση ακόμα και επιολογή χρώματος έχεις....
Είναι επίσης γεγονός οτι κυκλοφο΄ρούν ακόμα πάρα πολλά απροβλημάτιστα παρ όλα τα χιλιόμετρα που έχουν γράψει....... και έχω πάρα πολλά παραδείγματα....
-
Εγώ δεν θα έβαζα στο ίδιο καλάθι το Punto και το Corsa όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά. Μπορεί να φταίω εγώ και το πισωκίνητο στύλ μου αλλά από το Corsa (εκείνης της εποχής, μετά βελτιώθηκε αρκετά) το μόνο που είδα είναι μια βαριά δυσκίνητη μούρη που υποστρέφει υποστρέφει υποστρέφει.... Το Punto αντίθετα είναι, για μένα πάντα, σαφώς πιο σωστό.
-
Ένα Punto σε καλή κατάσταση δε θα το μετανιώσει ποτέ. Στα συν του οι καλοί χώροι τα (16V) μοτέρ και - ναι είναι αλήθεια - η αξιοπιστία.
Η δική μου εμπειρία προκύπτει από 6 χρόνια χρήσης Punto Sporting (το πρώτο με τα 86 άλογα) και άλλα 5 χρόνια με Punto MK2b 1.4 το οποίο και χρησιμοποιούμε ακόμα καθημερινά.
Μοναδικά παράπονα οι τριγμοί και τα ανοργάνωτα συνεργεία...
Μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης με το Tipo όμως, σίγουρα ο άνθρωπος θα έχει το ίδιο συνεργείο για να συντηρεί και το Punto. -
Φίλε ήμουν περίπου στην κατάστασή σου όταν έψαχνα πρώτο αμάξι πόλης για νέα οδηγό φίλη μου με όριο τα 3 χιλιάρικα...
Είχα καταλήξει σε Atos, Saxo και Micra....τελικά πήρα Saxo 1.1 το facelift του 2000+
Ευχαριστημένος 100% μέχρι τώρα! -
Εγώ προσωπικά θα κοιτούσα το Punto Mk1 μιας και του έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Σε κίτρινο, μπορντό ή ασημί...
-
Σας ευχαριστω ολους θερμα για τη συμμετοχη και τις προτασεις παιδια!
Εχω νεα απο το μετωπο...! Γυρναει σημερα απο τη δουλεια με μια εφημεριδα αγγελιων και μου λεει 'παρε και δες'. Λεω να δω τι? Και μου απανταει: 'Matiz θα παρω! Α στο καλο ολα τα Πουντα τα πουλανε 4 χιλιαρικα...!'.
Λεω 'Ναι αλλα και τα Matiz 5 τα δινουν ή και παραπανω'.
Και απανταει 'Δε καταλαβες, DAEWOO Matiz 800ρακι του ~2000 θελω'.
Και του απανταω εγω: 'Εσυ δε καταλαβες, αφου τα πουλανε στην ιδια τιμη με το Πουντο, γιατι να παρεις κουβα?'Μπηκα και σε site με χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων, και του απεδειξα οτι το Matiz εκτος απο κουβας, καιει και πιο πολυ απο το Punto (ω ναι! αποδειξη οτι ζοριζεται ο καημενος ο 900ρης κινητηρας), συν οτι θελει σπρωξιμο για να επιταχυνει. Επισης, του βρηκα αγγελιες (πολλες κιολας) με Puntάκια MK2 κατω απο 3 χιλιαρικα.
Οποτε...μαλλον... PUNTOoOO σου ρχομαστε
Θα ενημερωσω ξανα για τις οποιες εξελιξεις, γιατι μπορει να παρει και κανα Bravo 1.25, αφου πιο φτηνα τα δινουν
-
Eίχα πάρει και εγώ ένα matiz το 99 σαν δεύτερο (αλλαξοπίστησα και το μετάνοιωσα)...έκαιγε όσο το bravo 1,25 16v...Του άλλαξα αμέσως αμορτισέρ και λάστιχα και συνήλθε...αλλά ο 3κίλυνδρος 800άρης είναι πολύ τραχύς και θορυβώδης στην λειτουργία του, νοιώθεις ότι ζορίσεται συνεχώς...αν έχεις πρόβλημα στα φρένα, ανάβεις το A/C και φρενάρει αποτελεσματικά
Πάσχει από μπροστινό σύστημα, θαμπώνουν τα πλαστικά φανάρια...αυτά!!!
Αν σήμερα μου χάριζαν ένα μετ/νο δεν θα το έπαιρνα.... -
Φίλος αγόρασε για 2ο ένα Punto 1.2 (80hp) του 2003 5πορτο 3500 Ε.
Ωρα για αλλαγη του άξιου Tipo (ή μηπως οχι?)