Οι γύφτοι κλέβουνε ρεύμα...
Latest posts made by ozzy1948
-
RE: Έχεις 2500€, τι θ' αγόραζες;
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει ο ι4 μεγαλύτερη ελεστικότητα από τον v2??
Ελεστικότητα, δεν ξέρω. Ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές ναι, εχει. Δεν μιλάω για ροπή ούτε για τράβηγμα. Μιλάω για την ικανότητα που έχει να κινείται με χαμηλές στροφές χώρις να σκορτσάρει.
-
RE: Έχεις 2500€, τι θ' αγόραζες;
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
To Fazer το απορρίπτω όπως και κάθε τετρακύλινδρο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προτιμήσω κάτι τέτοιο, εγώ θέλω να σουλατσάρω ήρεμα, θέλω ροπή χαμηλά και άνεση. Επίσης, όπως κάθε τετρακύλινδρο, είναι πιο ακριβό στην συντήρηση.Το τετρακύλινρο για χαλαρές βόλτες και 'σουλατσάρισμα' όπως λες, είναι η καλύτερη επιλογή. Μπορεί να μην έχει πολύ ροπή χαμηλά αλλά έχει μακράν την μεγαλύτερη ελαστικότητα που είναι και αυτό που μετράει πιο πολύ. Ο δικύλινδρος σκορτσάρει χαμηλά και στις βόλτες είναι πολύ πιο σπαστικό από την έλλειψη ροπής. Με τον τετρακύλινδρο ανοίγεις το γκάζι από το ρελαντί και επιταχύνει, νωχελικά μεν αλλά απόλυτα ομαλά χωρίς να χρειάζεται συνέχεια να κατεβάζεις ταχύτητες για να μην σκορτσάρει.
-
RE: ΕΠΕΙΓΟΝ!!! ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
Ο χρήστης John4t έγραψε:
Βενζινη ειναι πανω απο την μεση στο ντεποζιτο...και η τροφοδοσια στο καρμυρατερ ειναι ανοιχτη! Τωρα που δοκιμασα να το βαλω μπρος δεν παιρνει κιολας!!!!!! Πετυχε και μερα αναθεμα!Ριξε μια ματια και στο μπουζι αν ειναι οκ.
-
RE: Alfa romeo GT 3.7 Super EVO 8/2006
Το εχω πετυχει στην Πατρα το συγκεκριμενο και εκτος του οτι ειναι οντως πανεμορφο (αν και σε κοκκινο θα ηταν ακομα καλυτερο imho), ο ηχος του ειναι απο αλλον πλανητη.
-
RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Η μηχανή μπορεί λχ. να σταματήσει ακαριαία στο φτερό του αυτοκινήτου που θα σου πεταχτεί από το Στοπ κι εσύ να γίνεις Σούπερμαν πετώντας πάνω από το καπώ.Εδω τα λες ολα. Αν η μηχανη δεν σταματησει ακαριαια, αλλα παρασυρει μαζι της ελαχιστα το αυτοκινητο (πραγμα που εξαρταται απ τη μαζα της) ή το παραμορφωσει αρκετα, ο αναβατης θα εκτιναχτει με μικροτερη ταχυτητα απ οτι σε αντιθετη περιπτωση. Ο αναβατης σαφως και δεν ειναι εντελως ελευθερο σωμα πανω στη μηχανη. Αν ηταν ετσι καθε φορα που φρεναρες παλι σουπερμαν θα γινοσουν
-
RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις...
Ο αναβάτης πάντα θα εκτιναχθεί. Δεν εξετάζω καν αν είναι καλύτερο ή χειρότερο όπως λές, αλλά πάντα θα συμβεί αυτό γιατί δεν είναι πακτωμένος πάνω στη μηχανή.
(εκτός και αν έχουμε τέτοια περίπτωση:
)Διαβασε λιγο καλυτερα αυτο που εγραψα, δεν ειπα πουθενα οτι δεν θα εκτιναχτει ο αναβατης. Το ποσο μακρυα ομως και κυριως με τι ταχυτητα θα εκτιναχτει εξαρταται απ το βαρος της μηχανης (για ιδιες, κατα τα αλλα, συνθηκες ατυχηματος).
Μαλλον τα μηχανακι ειναι κυριολεκτικα η προεκταση του πεους του τυπου.
-
RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Όλα είναι σχετικά
Με μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά
Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.
σε ενδεχόμενη σύγκρουση με ΙΧ, ΙΔ κλπ η συνολική ορμή του συστήματος καθορίζεται σε μεγάλο ποσοστό από την ταχύτητα του δικύκλου , μιας και το εύρος της μάζας είναι σχετικά περιορισμένο... τουτέστιν άμα σκάσεις σε αυτοκίνητο με τουλάχιστον την 10πλάσια μάζα από το δικό σου σύστημα, τι να οδηγάς παπί , τι touring...
Παντα η ορμη καθοριζεται και απο την ταχυτητα. Αλλα οταν η ταχυτητα ειναι η ιδια η μαζα ειναι που κανει τη διαφορα. Προφανως και οι διαφορές επι της ουσιας σε ενα ατυχημα ειναι πολυ μικρες και ειναι λιγο φιλοσοφικη η συζητηση. Το μονο πραγμα που κανει ασφαλεστερο ενα δικυκλο απο ενα αλλο ειναι ο αναβατης του και ο εξοπλισμος που αυτος φοραει.
@andreas122 Ναι μιλαω για μετοπικη συγκρουση, με συγχωρεις που δεν το διευκρινησα. Σε πλαγια το σκουτερ ειναι καλυτερο αφου τα ποδια δεν ειναι εκτεθειμενα στο πλαι.