Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.
ναι, αυτό ισχεί λογικά για μετοπική συγρουση(ως προς το 50cc)
αν ομος είναι πλάγια? ίσος το σκουτερ ειναι ποιο ασφαλές διοτι αν πέσει κάτω δεν θα τσαλαπατίσει τα πόδια διοτι τα ποδια θα ακουμπάνε πάνω σε αυτην την βάση, απο την άλλη το σκουτερ δεν ξέρω αν είναι ασφαλές γενικά. ή μίπος υπάρχει περίπτοση το πόδι να πάει κάτο απο την βάση του σκουτερ και να κοπεί στα 2 επιδι ο αναβάτης προσπάθησε να ακουμπίσει στο έδαφος το πόδι του?
είναι ολα πιθανα σε αυτόν τον κόσμο, επισις το σκουτερ ειναι ποιο άνετο?
υπάρχει παρα πολλα μειονεκτίματα-πλεονεκτίματα στα σκουτερ-παπια, πρέπει να τα ζηγήσω και να δω ποιο ειναι σινολικά καλήτερο.
τι κρίμας που δεν υπάρχουν σκουτερ με μεγάλες ρόδες και ψιλό κάθισμα.