Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    andreas122

    @andreas122

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andreas122 Unfollow Follow

    Latest posts made by andreas122

    • RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      ναι, αλλά το θέμα είναι να βρούμε έναν τρόπο οστε να σωθούμε αν χτηπηθούμε πλάγεια? (οχι μετωπικά) ως προς το 50cc

      Τι λέτε να είναι καλήτερο? να πηδήξουμε? να βάλουμε τα πόδια πάνω? εσείς τι λέτε οτι θα ήταν καλύτερο? γιατι δεν νομίζω να είναι σίγουρο ότι θα πεταχτούμε.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.

      ναι, αυτό ισχεί λογικά για μετοπική συγρουση(ως προς το 50cc)
      αν ομος είναι πλάγια? ίσος το σκουτερ ειναι ποιο ασφαλές διοτι αν πέσει κάτω δεν θα τσαλαπατίσει τα πόδια διοτι τα ποδια θα ακουμπάνε πάνω σε αυτην την βάση, απο την άλλη το σκουτερ δεν ξέρω αν είναι ασφαλές γενικά. ή μίπος υπάρχει περίπτοση το πόδι να πάει κάτο απο την βάση του σκουτερ και να κοπεί στα 2 επιδι ο αναβάτης προσπάθησε να ακουμπίσει στο έδαφος το πόδι του?

      είναι ολα πιθανα σε αυτόν τον κόσμο, επισις το σκουτερ ειναι ποιο άνετο?
      υπάρχει παρα πολλα μειονεκτίματα-πλεονεκτίματα στα σκουτερ-παπια, πρέπει να τα ζηγήσω και να δω ποιο ειναι σινολικά καλήτερο.
      τι κρίμας που δεν υπάρχουν σκουτερ με μεγάλες ρόδες και ψιλό κάθισμα.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      Πιο ασφαλής σε ενδεχόμενη σύγκρουση είναι το θέμα.

      αλλά αν ήξερα και τις 2 περιπτώσεις θα ήταν ακόμη καλύτερα.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      ενδιαφέρων, όμως γιατί όταν έχουν μεγαλύτερη διάμετρο είναι ποιο ασφαλή?

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      μα το παπι δεν είναι αυτό που έχει την μηχανή όπως λές? δλδ ενοείς σκούτερ που έχει την μηχανή στα πόδια?

      δεν υπάρχει αυτοκινούμενο 2τροχο που να είναι ασφαλές μέσα στην αθήνα...

      εννοούσα περισσότερο ασφαλές από κάποιο άλλο, το ξέρω ότι κανένα δεν είναι ασφαλές.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      ναι εντάξη αλλά είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν και ποιο ασφαλές μηχανάκια απο κάποια άλλα.
      πιστέυετε οτι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο θα είναι ποιο ασφαλές? ποιο κουραστικό θα ειναι, ποιο αργο θα είναι, μικρότερη αυτονομία θα έχει, θα ειναι ομος ποιο ασφαλές? η ένα μικρο μηχανάκι είναι ποιο ασφαλές?

      τελικά ξέρει κανείς ποια απο (σκουτερ-παπι-βεσπα) είναι ποιο ασφαλές? στο οδόστρωμα αλλά και σε πιθανό τρακάρισμα?

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.

      Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
      επιπλέον:
      Τι διαφορά έχουν?
      Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
      λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
      έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
      Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
      Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc

      Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.

      Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
      επιπλέον:
      Τι διαφορά έχουν?
      Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
      λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
      έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
      Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
      Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: διτροχο 50cc τεχνικά θέματα μηχανής

      οκ ευχαριστώ, αρα το μοτοποδίλατο θέλει ασφαλεια και κάποιο ποσο για φορολόγιση? και service δεν είναι υποχρεοτικό? ωραία.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • RE: διτροχο 50cc τεχνικά θέματα μηχανής

      Ειναι περισσοτερη η γραφειοκρατια γιατι ναι μεν πληρωνεις λιγοτερα, τα κανεις ολα μονος σου δε. Ενω στα κανονικα διπλωματα, κανεις μαθηματα, πληρωνεις, δινεις, παιρνεις διπλωμα, τελος.

      Οχ! τόρα τι να κάνω? μιπος ξέρεις πως γίνετε περίπου όλοι η διαδικασία? τι χρειάζομαι? θα μου πάρει μήνες? διοτι διαβασα κάπου πως γίνετε απλά από την τροχαία συνοπτικές διαδικασίες. τελικά όπως δεν είναι καθόλου συνοπτικές? το μονοποδίλατο θέλει ασφάλεια υποχρεωτικά? θέλει υποχρεωτικό service από αναγνωρισμένα συνεργία? θέλει κτεο? θέλει κάποια άλλα έξοδα τον χρόνο από εφορία και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο?

      Εχω μαλιστα την εντυπωση οτι πιο ασφαλης θα εισαι με καλοσυντηρημενο σκουτερακι κ κρανος παρα χωρις ζωνη στο μικροσκοπικο τρικυκλο

      Αφού και στο δίκυκλο θα είμαι χωρίς ζώνη, και στο δίκυκλο θα είμαι μικροσκοπικός...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      andreas122
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr