-
- 50cc ενοουμε το όγκο του κυλίνδρου τις μηχανής από το ένα πιστόνι? ή από όλα τα πιστόνια μαζί? π.χ. (25cc x2)?
- Ποια είναι μέγιστη ταχύτητα τους? συνφωνα αυτά που λέει ο νόμος.
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσες και αν θα έχει ταχύτητες το μοτοποδήλατο?
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσο μεγάλη επιτάχυνση θα έχει το μοτοποδήλατο (επιτάχυνση όχι ταχύτητα). δλδ μπορεί να πάρει εγριση ένα μοτοποδήλατο που να αργή πολύ να επιταχύνει?
- Τι περίπου χρειάζεται κάποιος για να οδηγάει νόμιμα ένα μοτοποδήλατο αυτοσχέδιο (όχι του εργοστασίου που δεν έχει μάκρα κ.τ.λ)
- Όταν κάποιος πάρει ένα μοτοποδήλατο θέλει δίπλωμα σωστά? πως θα πάει ώμος στο τμήμα για δίπλωμα με το μοτοποδήλατο του? αφού δεν θα έχει δίπλωμα μέχρι τότε... τι θα κάνει? θα το κουβαλάει με τα πόδια?
- Υπάρχει τρι-τροχο μοτοποδήλατο 50cc?
Έχω αυτές τις απορίες. όποιος μπορεί να απάντηση μερικές η όλες ή όποιες ξέρει. είναι εύκολες αλλά μου είναι αναπάντητες.
-
- 50cc ενοουμε το όγκο του κυλίνδρου τις μηχανής από το ένα πιστόνι? ή από όλα τα πιστόνια μαζί? π.χ. (25cc x2)?
- Ποια είναι μέγιστη ταχύτητα τους? συνφωνα αυτά που λέει ο νόμος.
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσες και αν θα έχει ταχύτητες το μοτοποδήλατο?
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσο μεγάλη επιτάχυνση θα έχει το μοτοποδήλατο (επιτάχυνση όχι ταχύτητα). δλδ μπορεί να πάρει εγριση ένα μοτοποδήλατο που να αργή πολύ να επιταχύνει?
- Τι περίπου χρειάζεται κάποιος για να οδηγάει νόμιμα ένα μοτοποδήλατο αυτοσχέδιο (όχι του εργοστασίου που δεν έχει μάκρα κ.τ.λ)
- Όταν κάποιος πάρει ένα μοτοποδήλατο θέλει δίπλωμα σωστά? πως θα πάει ώμος στο τμήμα για δίπλωμα με το μοτοποδήλατο του? αφού δεν θα έχει δίπλωμα μέχρι τότε... τι θα κάνει? θα το κουβαλάει με τα πόδια?
- Υπάρχει τρι-τροχο μοτοποδήλατο 50cc?
Έχω αυτές τις απορίες. όποιος μπορεί να απάντηση μερικές η όλες ή όποιες ξέρει. είναι εύκολες αλλά μου είναι αναπάντητες.
-
- 50cc ενοουμε το όγκο του κυλίνδρου τις μηχανής από το ένα πιστόνι? ή από όλα τα πιστόνια μαζί? π.χ. (25cc x2)?
- Ποια είναι μέγιστη ταχύτητα τους? συνφωνα αυτά που λέει ο νόμος.
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσες και αν θα έχει ταχύτητες το μοτοποδήλατο?
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσο μεγάλη επιτάχυνση θα έχει το μοτοποδήλατο (επιτάχυνση όχι ταχύτητα). δλδ μπορεί να πάρει εγριση ένα μοτοποδήλατο που να αργή πολύ να επιταχύνει?
- Τι περίπου χρειάζεται κάποιος για να οδηγάει νόμιμα ένα μοτοποδήλατο αυτοσχέδιο (όχι του εργοστασίου που δεν έχει μάκρα κ.τ.λ)
- Όταν κάποιος πάρει ένα μοτοποδήλατο θέλει δίπλωμα σωστά? πως θα πάει ώμος στο τμήμα για δίπλωμα με το μοτοποδήλατο του? αφού δεν θα έχει δίπλωμα μέχρι τότε... τι θα κάνει? θα το κουβαλάει με τα πόδια?
- Υπάρχει τρι-τροχο μοτοποδήλατο 50cc?
Έχω αυτές τις απορίες. όποιος μπορεί να απάντηση μερικές η όλες ή όποιες ξέρει. είναι εύκολες αλλά μου είναι αναπάντητες.
-
Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
- 50cc ενοουμε το όγκο του κυλίνδρου τις μηχανής από το ένα πιστόνι? ή από όλα τα πιστόνια μαζί? π.χ. (25cc x2)?
- Ποια είναι μέγιστη ταχύτητα τους? συνφωνα αυτά που λέει ο νόμος.
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσες και αν θα έχει ταχύτητες το μοτοποδήλατο?
- Υπάρχει νόμος που λέει πόσο μεγάλη επιτάχυνση θα έχει το μοτοποδήλατο (επιτάχυνση όχι ταχύτητα). δλδ μπορεί να πάρει εγριση ένα μοτοποδήλατο που να αργή πολύ να επιταχύνει?
- Τι περίπου χρειάζεται κάποιος για να οδηγάει νόμιμα ένα μοτοποδήλατο αυτοσχέδιο (όχι του εργοστασίου που δεν έχει μάκρα κ.τ.λ)
- Όταν κάποιος πάρει ένα μοτοποδήλατο θέλει δίπλωμα σωστά? πως θα πάει ώμος στο τμήμα για δίπλωμα με το μοτοποδήλατο του? αφού δεν θα έχει δίπλωμα μέχρι τότε... τι θα κάνει? θα το κουβαλάει με τα πόδια?
- Υπάρχει τρι-τροχο μοτοποδήλατο 50cc?
Έχω αυτές τις απορίες. όποιος μπορεί να απάντηση μερικές η όλες ή όποιες ξέρει. είναι εύκολες αλλά μου είναι αναπάντητες.
Γεια σου φιλε! Θα σου απαντησω με βαση οσα γνωριζω αν και τα περισσοτερα εχουν απαντηθει σε παλαιοτερα θεματα.
-
Απο ολους τους κυλινδρους συνολικα
-
50 χλμ/ωρα
-
οχι, απο τη στιγμη που υπαρχουν κ σκουτερακια κ παπια σ'αυτα τα κυβικα
-
οχι, αλλιως θα απαγορευοταν η κυκλοφορια στα ποδηλατα
-
Εδω δεν εχει περιπου, για οχημα που ομοιο του δεν εχει υπαρξει θελεις 'εγκριση τυπου' απο το υπουργειο. Πολλη γραφειοκρατια απ'οσα εχω διαβασει και πολλοι που εχουν ξεκινησει projects τα 'εθαψαν' εξαιτιας του κρατους
-
Οχι κανονικα θα πας κανονικα να βγαλεις την αδεια, θα κανεις εξασκηση μονος σου (υπαρχει ανοχη) και θα πας να δωσεις με το δικο σου, δεν υπαρχει προβλημα
-
Υπαρχει μεχρι και 4τροχο αυτοκινητο 50κυβικων!!
-
- Εδω δεν εχει περιπου, για όχημα που όμοιο του δεν έχει υπάρξει θέλεις 'έγκριση τύπου' από το υπουργείο. Πολλή γραφειοκρατια απ'οσα εχω διαβασει και πολλοι που εχουν ξεκινήσει projects τα 'εθαψαν' εξαιτιας του κράτους
ωχ
εμ, και κάτι άλλο υπάρχει μέγιστο πλάτος ενός τρι-τροχου μοτοποδήλατου? και πόσα πιστόνια συνήθως έχει το μοτοποδήλατο? 50cc
χρειάζονται τα μοτοποδήλατα service ασφάλεια και άλλα πράγματα που είναι υποχρεοτικά?
α, επίσης και κάτι άλλο ακόμη: το τρίτροχο μοτοποδήλατο μπορεί να έχει σκεπή και τζάμια? και αν ναι πρέπει να φοράει και κράνος ο οδηγός, θα χρειάζεται και ζώνη?
επίσης μου δημιουργήθηκε και μια άλλη απορία, τι θεωρείτε κράνος? οποιαδήποτε κατασκευή? μπορώ να πάρω π.χ. μια κατσαρόλα και να την φορέσω και θα είμαι νόμιμος με κράνος? (σορυ εάν είμαι αστείος) η το κράνος έχει κάποιες προδιαγραφές?- Οχι κανονικα θα πας κανονικα να βγαλεις την αδεια, θα κάνεις εξάσκηση μόνος σου (υπάρχει ανοχή) και θα πας να δόσεις με το δικο σου, δεν υπάρχει πρόβλημα
αν εγώ ας πουμε πάρω ενα μοτοποδίλατο και πρέπει να το μεταφέρω απο τον τοπο αγοράς στον τόπο του σπιτιού ωστε να το έχω και να μπορέσω να προετοιμαστώ για δίπλωμα και τα σχετικά αλλα χωρίς να έχω ακόμη δίπλωμα αδειες κ.τ.λ. τοτε τι θα κάνω? και αν με πιάσουν τι θα γίνει?
-
Βασικα... δε θα σε πιασουν!! Δες εδω viewtopic.php?f=12&t=43467&start=60 στο 1ο ποστ περιγραφει αναλυικα τη διαδικασια.
Για τα τεχνικα που ρωτας, υπαρχουν καποια ορια αλλα δεν τα γνωριζω. Οπως σου ειπα ομως υπαρχουν μεχρι κ αυτοκινητα με αδεια μοτοποδηλατου (aixam) οποτε λογικα μπορει να ειναι οτιδηποτε. Για το κρανος, δεν ξερω αν μπορεις να το κανεις με μια κατσαρολα, αυτο που ξερω ειναι οτι εκει μεσα θα βαζεις το κεφαλι σου. Αν λοιπον το εχεις σε εκτιμηση ψαξε βρες ενα καλο κρανακι που θα σου ταιριαζει για να εχεις... το κεφαλι σου ησυχο (κυριολεκτικα)
-
αυτο μετο aixam φένετε πολύ ενδιαφέρων! κάτι τετοιο ήθελα να φτιάξω μονος μου απο την αρχή επιδι δεν υπήρχε στην αγορά, αλλά απο ότι βλέπω υπάρχει? πόσο να κάνει το φθηνότερο άραγε? χαλασμένα τετοια πουλάνε αραγε σε χαμηλότερη τιμή...
για μισο, το aixam είναι 400κιβικά πως έχει άδεια μοτοποδήλατου? ...αφού ειναι 400 και όχι 50cc.
-
Οντως 400 ειναι, αλλα απ'οσο ξερω θελει αδεια μοτοποδηλατου... για τιμες δες εδω... http://www.autotriti.gr/newcars/times/v ... arka=AIXAM
κι ενα λινκ με αποψεις http://www.3kyklo.gr/forum/viewtopic.php?f=32&t=418
Βασικα πολλα τα 10Κ που ζηταει παιζει ομως κ σε μτχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1249869/
Αν θελεις κατι να μετακινεισαι, καλυτερα να παρεις ενα 50ρακι σκουτερ με λιγα χρηματα κ σε 2 χρονια παιρνεις κανονικο αυτοκινητο. Αν παλι θελεις να δημιουργησεις, ψαξε τι χρειαζεται απο αδειες κλπ και προσπαθησε το!!!
-
θα περιγράψω την κατάσταση που είμαι για να την δουν και τα άλλα μέλη. (δλδ αναφέρομαι σε όλα τα μέλη).
χρείαζομαι άδεια μονο μοτοποδήλατου διοτι δεν θέλω την γραφειοκρατία καθός αυτή η άδεια είναι φθηνή.
θα ήθελα να όχημα τετράτροχο ή τριτροχο εως 400ε ας είναι και παλιό και χαλασμένο και σαράβαλο και σε αθλια κατάσταση και οτιδήποτε ακρή να προχοράει. π.χ. δέχομαι και όχηματαμε χαλασμένη πόρτα, φώρα, σκουριασμένα, τρακαρισμένα με σπασμένα τζάμια κ.τ.λ., το μόνο που με νιάζει ειναι να προχοράει και τα υπολιπά θα τα βρώ
οπότε αν βρείτε κανα τετράτροχο ή τρίτροχο με άδεια μοτοποδίλατου και με τόσα η λιγότερα λεφτά τοτε μάλλον θα το πάρω, αν δεν βρώ πουθενα τοσο φθηνό θα πρέπει να το φτιάξω μόνος μου, και ελπίζω να μην είναι φασαρία και μπέρδεμα η αδειες και όλα τα σχετικά.Αν θέλεις κατι να μετακινείσαι, καλύτερα να παρεις ενα 50ρακι σκούτερ με λιγα χρήματα
εχω ακούσει οτι τα δίκικλα δεν είναι ασφαλές διοτι μπορούν να ειναι θανατηφόρα ακόμη και μικρή ταχύτητα για αυτό προσπαθώ να τα παρακάμψω.
-
Με την αδεια του μοτοποδηλατου παντως εχεις περισσοτερη γραφειοκρατια απο αυτη του αυτοκινητου
Κοιταξε, αξιζει να πας να βγαλεις το διπλωμα και μετα να ψαξεις για ενα φθηνο αμαξακι. Κοιταξε στo car.gr αυτοκινητα απο 500-1000€ θα βρεις καποια ευκαιρια, δηλαδη ενα αυτοκινητο που θα κινειται κανονικα και δεν εχει γινει κοτετσι. Αφου μαλιστα εχεις ορεξη, τα μαζεματακια που ισως θελει τα φτιαχνεις μονος σου!!
-
γιατι έχει περισότερη γραφιοκρατια του μονοτοποδήλατου? εγω διαβασα και ακουσα οτι είναι πιο ευκολό. απο τις υπολιπες αδειες.
το αυτοκίνητο έχει πολλά εξοδα, ασφάλεια, τέλη και δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να πληρώνω.
και γενικός είναι πολλά το κόστος για το δίπλωμα και δεν μου αρέσει να οδηγάω μεγάλο αυτοκίνητο. δεν θα πάω και μακριά συχνά.
τυχόν προβλήματα στο όχημα τα διορθώνω μόνος μου ιδικά άμα είναι εξωτερικά γίνονται στην στιγμή.
οπότε υπάρχει κανένα μέρος που να υπάρχουν τρι-τροχα και τετράτροχα μοτοποδήλατα και να είναι για πεταμα ή ανακήκλοση? το λέω μήπως βρω κανένα πανφθηνο και το ανακατασκευάσω.
αλλα θα μου πεις: και τετρατροχο-τριτροχο? και άδεια μοτοποδίλατου? και φθηνό? μήπως θέλω πολλά? χεχε τι να κάνω διστιχός μόνο κάτι παρόμοια μπορώ να έχω. -
βρήκα κάτι φθηνά piango 50cc που είναι τριτροχά έχουν πόρτες και σκεπή και έχουν και καλάθι από πίσω πολύ εξυπηρετικό.
το μόνο προβλημα είναι οτι κοστίζουν κανα 3000ε, εγω μπορώ μονο με 400ε. μίπος αν επερνα κανα χαλασμένο? που μπορω να βρω τόσο φθηνά? -
Ειναι περισσοτερη η γραφειοκρατια γιατι ναι μεν πληρωνεις λιγοτερα, τα κανεις ολα μονος σου δε. Ενω στα κανονικα διπλωματα, κανεις μαθηματα, πληρωνεις, δινεις, παιρνεις διπλωμα, τελος. Στα χρηματα αυτα μονο 50αρι σκουτερακι μπορω να σκεφτω. Βαλ'του και μια μπαγκαζιερα να ειναι πιο πρακτικο και ξεμπερδεψες. Το τρικυκλο καλο μονο για ελαφριες επαγγελματικες δραστηριοτητες κατ'εμε. Εχω μαλιστα την εντυπωση οτι πιο ασφαλης θα εισαι με καλοσυντηρημενο σκουτερακι κ κρανος παρα χωρις ζωνη στο μικροσκοπικο τρικυκλο
-
Ειναι περισσοτερη η γραφειοκρατια γιατι ναι μεν πληρωνεις λιγοτερα, τα κανεις ολα μονος σου δε. Ενω στα κανονικα διπλωματα, κανεις μαθηματα, πληρωνεις, δινεις, παιρνεις διπλωμα, τελος.
Οχ! τόρα τι να κάνω? μιπος ξέρεις πως γίνετε περίπου όλοι η διαδικασία? τι χρειάζομαι? θα μου πάρει μήνες? διοτι διαβασα κάπου πως γίνετε απλά από την τροχαία συνοπτικές διαδικασίες. τελικά όπως δεν είναι καθόλου συνοπτικές? το μονοποδίλατο θέλει ασφάλεια υποχρεωτικά? θέλει υποχρεωτικό service από αναγνωρισμένα συνεργία? θέλει κτεο? θέλει κάποια άλλα έξοδα τον χρόνο από εφορία και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο?
Εχω μαλιστα την εντυπωση οτι πιο ασφαλης θα εισαι με καλοσυντηρημενο σκουτερακι κ κρανος παρα χωρις ζωνη στο μικροσκοπικο τρικυκλο
Αφού και στο δίκυκλο θα είμαι χωρίς ζώνη, και στο δίκυκλο θα είμαι μικροσκοπικός...
-
Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
Οχ! τόρα τι να κάνω? μιπος ξέρεις πως γίνετε περίπου όλοι η διαδικασία? τι χρειάζομαι? θα μου πάρει μήνες? διοτι διαβασα κάπου πως γίνετε απλά από την τροχαία συνοπτικές διαδικασίες. τελικά όπως δεν είναι καθόλου συνοπτικές? το μονοποδίλατο θέλει ασφάλεια υποχρεωτικά? θέλει υποχρεωτικό service από αναγνωρισμένα συνεργία? θέλει κτεο? θέλει κάποια άλλα έξοδα τον χρόνο από εφορία και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο?φιλε χαλαρωσε, δες το λινκ που σου εδωσα πιο πανω. Δεν ειναι τιποτα.
Μωρε στο σκουτερ εισαι μεν σε μικρο οχημα αλλα οχι εγκλωβισμενος σε μια τοση δα καμπινα και φορας κ κρανος (και μπουφαν θελω να πιστευω). Δε συγκρινονται ουτε ως προς την ευελιξια. Τελοσπαντων την αποψη μου στην ειπα, παρε ειτε μικρο σκουτερακι, ειτε μαζεψε μερικα χρηματα παραπανω και παρε ενα αυτοκινητακι.
ΥΓ ναι, και το 50αρι θελει ασφαλεια.
ΥΓ2 κανενα οχημα δε χρειαζεται υποχρεωτικο σερβις καπου συγκεκριμενα.
-
οκ ευχαριστώ, αρα το μοτοποδίλατο θέλει ασφαλεια και κάποιο ποσο για φορολόγιση? και service δεν είναι υποχρεοτικό? ωραία.
διτροχο 50cc τεχνικά θέματα μηχανής