-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Όλα είναι σχετικά
Με μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά
Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.
σε ενδεχόμενη σύγκρουση με ΙΧ, ΙΔ κλπ η συνολική ορμή του συστήματος καθορίζεται σε μεγάλο ποσοστό από την ταχύτητα του δικύκλου , μιας και το εύρος της μάζας είναι σχετικά περιορισμένο... τουτέστιν άμα σκάσεις σε αυτοκίνητο με τουλάχιστον την 10πλάσια μάζα από το δικό σου σύστημα, τι να οδηγάς παπί , τι touring...
Παντα η ορμη καθοριζεται και απο την ταχυτητα. Αλλα οταν η ταχυτητα ειναι η ιδια η μαζα ειναι που κανει τη διαφορα. Προφανως και οι διαφορές επι της ουσιας σε ενα ατυχημα ειναι πολυ μικρες και ειναι λιγο φιλοσοφικη η συζητηση. Το μονο πραγμα που κανει ασφαλεστερο ενα δικυκλο απο ενα αλλο ειναι ο αναβατης του και ο εξοπλισμος που αυτος φοραει.
@andreas122 Ναι μιλαω για μετοπικη συγκρουση, με συγχωρεις που δεν το διευκρινησα. Σε πλαγια το σκουτερ ειναι καλυτερο αφου τα ποδια δεν ειναι εκτεθειμενα στο πλαι.
-
Σκούτερ με μεγάλους τροχούς για εμένα( π.χ. Carnaby).
Δεν ξέρω όμως εάν βγαίνουν τέτοια σε 50cc
--
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ο χρήστης skous έγραψε:
Σκούτερ με μεγάλους τροχούς για εμένα( π.χ. Carnaby).Δεν ξέρω όμως εάν βγαίνουν τέτοια σε 50cc
16άρες ζάντες έχουν πολλά σκούτερ 50άρια ... Τα έχουμε αναφέρει πολλές, πάρα πολλές φορές εδώ ...
-
Προσωπικά , την ασφάλεια που νιώθω με στριτ μηχανή δεν την νιώθω με καμία άλλη...
ΠΟΛΥ καλύτερη ενεργητική ασφάλεια σε πληθώρα περιπτώσεων -
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις...Ο αναβάτης πάντα θα εκτιναχθεί. Δεν εξετάζω καν αν είναι καλύτερο ή χειρότερο όπως λές, αλλά πάντα θα συμβεί αυτό γιατί δεν είναι πακτωμένος πάνω στη μηχανή.
(εκτός και αν έχουμε τέτοια περίπτωση:
) -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις...
Ο αναβάτης πάντα θα εκτιναχθεί. Δεν εξετάζω καν αν είναι καλύτερο ή χειρότερο όπως λές, αλλά πάντα θα συμβεί αυτό γιατί δεν είναι πακτωμένος πάνω στη μηχανή.
(εκτός και αν έχουμε τέτοια περίπτωση:
)Διαβασε λιγο καλυτερα αυτο που εγραψα, δεν ειπα πουθενα οτι δεν θα εκτιναχτει ο αναβατης. Το ποσο μακρυα ομως και κυριως με τι ταχυτητα θα εκτιναχτει εξαρταται απ το βαρος της μηχανης (για ιδιες, κατα τα αλλα, συνθηκες ατυχηματος).
Μαλλον τα μηχανακι ειναι κυριολεκτικα η προεκταση του πεους του τυπου.
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Διαβασε λιγο καλυτερα αυτο που εγραψα, δεν ειπα πουθενα οτι δεν θα εκτιναχτει ο αναβατης. Το ποσο μακρυα ομως και κυριως με τι ταχυτητα θα εκτιναχτει εξαρταται απ το βαρος της μηχανης (για ιδιες, κατα τα αλλα, συνθηκες ατυχηματος)Το διάβασα, αλλά πάλι κάνεις λάθος. Ο αναβάτης είναι ελεύθερο σώμα πάνω στη μηχανή, οπότε δεν ισχύουν οι εξισώσεις της κρούσης γι αυτόν (η μάζα της μοτοσυκλέτας, ναι, παίζει ρόλο στο πόση ορμή θα ανταλλάξει η ίδια). Ο μόνος δεσμός που έχει με τη μοτοσυκλέτα είναι ότι προφανώς έχουν την ίδια αρχική ταχύτητα και θέση.
Η μηχανή μπορεί λχ. να σταματήσει ακαριαία στο φτερό του αυτοκινήτου που θα σου πεταχτεί από το Στοπ κι εσύ να γίνεις Σούπερμαν πετώντας πάνω από το καπώ. Ή να πέσεις με lowsiding και απλά να σέρνεστε περίπου παράλληλα κλπ.
-
ναι, αλλά το θέμα είναι να βρούμε έναν τρόπο οστε να σωθούμε αν χτηπηθούμε πλάγεια? (οχι μετωπικά) ως προς το 50cc
Τι λέτε να είναι καλήτερο? να πηδήξουμε? να βάλουμε τα πόδια πάνω? εσείς τι λέτε οτι θα ήταν καλύτερο? γιατι δεν νομίζω να είναι σίγουρο ότι θα πεταχτούμε.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Η μηχανή μπορεί λχ. να σταματήσει ακαριαία στο φτερό του αυτοκινήτου που θα σου πεταχτεί από το Στοπ κι εσύ να γίνεις Σούπερμαν πετώντας πάνω από το καπώ.Εδω τα λες ολα. Αν η μηχανη δεν σταματησει ακαριαια, αλλα παρασυρει μαζι της ελαχιστα το αυτοκινητο (πραγμα που εξαρταται απ τη μαζα της) ή το παραμορφωσει αρκετα, ο αναβατης θα εκτιναχτει με μικροτερη ταχυτητα απ οτι σε αντιθετη περιπτωση. Ο αναβατης σαφως και δεν ειναι εντελως ελευθερο σωμα πανω στη μηχανη. Αν ηταν ετσι καθε φορα που φρεναρες παλι σουπερμαν θα γινοσουν
Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc