saxo στην Ελλαδα 130 σταθερά δεν γίνεται συχνα.... πατρών αθηνών πχ ή κορίνθου τρίπολης είναι δύσκολο και αυτές κάνω περισσότερο οθριαστικά κινούμαι σε ένα έυρος 100-160 οπότε΄η κατανάλωση είναι αυτή πάνω κάτω..... αντίθετα λαμία - λάρισα πχ η κατανάλωση μου είναι κοντά στο 10 ίσως και λίγο λιγότερο όσο για την ιταλία στον αριθμό χιλιομέτρων που έκανα την μέτρηση και με ποικίλλες συνθήκες και την AUTOstrada με σχεδόν πάντα γύρω στα 170 (με φρενάρισμα στα 130 στα ραντάρ που ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ) το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό κατα την γνώμη μου
Latest posts made by gaitanakos
-
RE: Fiat Bravο 2007
-
RE: Fiat Bravο 2007
Και να γράψω και μία διαπίστωση όσο αφορά την παρουσία του μπράβο εκεί. Κάνοντας όλα αυτά τα χιλόμετρα διαπίοστωσα καταρχήν οτι το αυτοκίνητο εκεί πουλάει πάρα μα πάρα πολύ για την ακρίβεια έχει γεμίσει ο τόπος. Το 90 % αυτών είναι πετρελαιοκίνητα (γιατι ως γνωστό αυτοι είναι ηλίθιοι και εχθροί του περιβάλλοντος κλπ κλπ)....
Το παράξενο είναι οτι απο τα 100 άδες που είδα μόνο 2 ήταν σε χρώμα maranello και το ένα ήταν ελβετικό. επίσης ελάχιστα ήταν μπλέ. Τα περισότερα΄(80 %) ήταν σε αποχρώσεις του Γκρί και αρκετα μάυρα. Επίσης έκπληκτος είδα οτι μόνο 3 απο όλα αυτά ήταν sport ή απλα με το κίτ (τα 2 maranello που είπα πριν και ένα μπλε στην Ρώμη) κανένα άλλο.... όλα αυτά μου φάνηκαν περίεργα γιατί είναι τα αντίθετα απο την ελλάδα παντού βλέπω maranello... και σχεδόν όλα σπορτ¨οπως και να το κάνουμε μου άρεσε που ήμουν διαφορετικός εκεί
-
RE: Fiat Bravο 2007
Καλησπέρα και απο μένα μετα απο πολύ καιρό.... βρήκα επιτέλους χρόνο να κάνω και εγώ την αναφορά μου για το Bravo μου. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 40.000 χιλιόμετρα το 95% αυτών στην Εθνική. Το αυτοκίνητο μετά τα 10.000 έχει βελτιωθεί πάρα πολύ απο κάθε άποψη. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται πο΄λύ ΄καλύτερα ειδικά στις επιταχύνσεις και η κατανάλωση έχει μειωθεί σε καλά επίπεδα (καλύτερα απο ότι περίμενα). Το καλύτερο τεστ το αυτοκίνητο το έκανε τον άυγουστο οπου μέσα σε 15 μέρες έκανε τον γύρο της βόρειας Ιταλίας. Η διαδρομή που έκανε με τις κύριες στάσεις ήταν για όσους ξέρουν (Ανκόνα- Μπολόνια- Φερράρα - Πάδοβα - Πάρμα - Βενετία - Βερόνα - Κόμο - Λόυγκάνο - Μιλάνο - Πίζα - Φλωρεντία - Ρώμη - Ανκόνα) Σύνολο διαδρομής μαζί με διαδρομές σε χωριά κλπ κλπ 6.000 χιλιόμετρα. την διαδρομή την κατέγραψα ξεχωριστά με το ΤΡΙΠ Β.¨Το αυτοκίνητο δεν κυκλοφόρησε μέσα στις πόλεις εκτός της Ρώμης (στις περισσότερες δεν έμπαινε αυτοκίνητο και να έμπαινε όμως με αυτά που είδα δεν θα έμπαινα εγώ οι δρόμοι τους εντός ιστού πόλης είναι ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ χειρότεροι απο τους δικούς μας) με πολύ βάρος στην μισή διαδρομή (2 άτομα, αποσκευές φούλ πορτ μπαγκάζ και πίσω κάθισμα φούλ ψώνια γυναίκας (δεν έμαπινε ούτε καρφίτσα) το 80 % των χιλιομέτρων Autostrada και το υπόλοιπο επαρχιακές οδοί. Όταν έφτασα ανκόνα πήρα της μετρήσεις μέση ταχύτητα 132, μέση κατανάλωση 10,9. Βέβαια αυτό το όνειρο κράτησε μέχρι εκεί... στα πάτρια εδάφη η κατανάλωση στην εθνική είναι γύρω στο 12,5 με παρόμοια μέση. Πάντως ακόμα και έτσι καίει λιγότερο απο το προηγούμενο PEYGEOT 307 1,4 που είχα.
Απο προβλήματα μικρά:
1 κάποιες φορές στην εκκίνηση έβγαινε θαυμαστικό για τον αισθητήρα ΄πίεσης λαδιού αλλάχθηκε στην εγγύηση
2. το παράθυρο του συνοδηγού έκανε ένα θόρυβο στο κατέβασμα επισκευάσθηκε το ίδιο.
τίποτα μα τίποτα άλλο.Το μόνο που με ενοχλέι πλέον περισσότερο απο πρίν είναι το τιμόνι χωρίς το σπορ πατημένιο κκαι η τιμή που έχει πέσει πολύ τίποτα άλλο. ακόμα πιστέυω οτι έκανα την καλύτερξη αγορά στην κατηγορία...
-
RE: Fiat Bravο 2007
2 ερωτησούλες... κάποια στιγμή στο φόρουμ κάποιος είχε δώσει ένα αγχειρίδιο troubleshooting για το BRAVO μήπως θυμάται κανείς που το έβρισκά????
και επίσης που βάζουμε στο ιντερνετ τον αριθμο πλαισίου του αυτοκινήτου μας και μας έβγαζε τα επιμέρους στηχεία του (αυτοκίνητα του Γκρούπο) αν θυμάται κανείς να με βοηθήσει....
Το ένα πρέπει να είναι το ePer αλλά εκεί δεν έχει το NUOVA BRAVO μόνο το παλιό έχει και δεν αναγνωρίζει ούτε το αριθμό πλαισίου...
-
RE: Fiat Bravο 2007
το να έχεις βάλει απλά χέρι δεν το καταλαβαίνουν μπορούν όμως να δούν κάποιο serial number ανταλλακτικού που δεν είναι περασμένο στα αρχεία τους (στην κεντρική βάση δεδομένων της ΦΙΑΤ) και εκεί απλά σου ανακοινώνουν ότι η εγγύηση πάυει να ισχύει (μηχανολογικά μόνο) στα υπόλοιπα κάνεις ότι θέλεις.... έκλεισα ραντεβού την Τρίτη να το πάω και πιθανότατα αφού έχει πάνω το καινούριο θα το΄κάνουμε συνολική επανατοποθέτηση... απλά ήθελα να πώ πόσο %$%^%^&ες είναι..... με έβγαλαν εκτός εαυτού..... υπάρχει και η λύση να το πάω στον Παζαρόπουλο στην Κόρινθο μήπως το ξανααλλάξουν μέσα στην εγγύηση αλλά δεν έχω ιδία άποψη για τους εκεί μηχανικούς γιαυτό ρωτάω αν κάποιος ξέρει..... γιατί στο Ζαφειρόπουλο με αυτούς που έχει τρέμω όταν το αφήνω και μόνο στην ιδέα να του βάλουν χέρι και τί άλλο θα χαλάσουν.... και επειδή κάποιοι θα με πούν υπερβολικό αρκεί μια επίσκεψή τους εκεί και να παρατηρήσουν τι γίνεται.... και όσο αφορά την πάτρα λόγω των πολλών αυτοκινήτων που χρησιμοποιώ και έχω αλλάξει τους ξέρω λίγο πολύ όλους..... μέχρι να μου φέρουν το αμάξι 'φτιαγμένο' περίμενα 1 μιση ώρα στην ρεσεψιόν... όταν μπήκα μέσα ήταν εκεί μία γυναίκα που είχε φέρει μία 159 καινούρια και διαμαρτυρόταν οτι ήταν η 5η φορά που ήρθε (αμάξι 4 μηνών, 33.000 ΕΥΡΩ) και οτι το αυτοκίνητο έβγαζε πολλά ηλεκτρικά προ΄βλήματα και τα εξηγούσε της είπαν να περάσει σε μία ώρα να το πάρει για να αλλάξουν μία ασφάλεια... αυτή έφυγε, το αμάξι το πάρκαραν απ΄΄εξω και το έβλεπα όσο περίμενα εκεί..... όσο εγώ πλακωνόμουνα για το πρόβλημα του δικού μου ήρθε η γυναίκα να πάρει το δικό της και της είπαν οτι ήταν έτοιμο..... απλά την μία ώρα αυτή το αυτοκίνητο δεν το ακούμπησε κανένας, ούτε μετακιν΄΄ηθηκε απο την θέση του..... αυτλή το πήρε χαμπάρι και αρχισε να απειλεί με δικηγόρους και τέτοια και αυτοί λίγο πολύ προσπαθούσαν να την βγάλουν τρελή.,.... φαντάσου νοοτροπία....
εμένα με έβγαζαν τρέλό λέγοντάς μου οτι έτσι πρέπει να είναι και δειχνωντάς μου το φρένο μιας 156 7-8 χρονών αυτοκίνητο και το δικό μου είναι 2 μηνών.... έλεος...
-
RE: Fiat Bravο 2007
όσο για τα λάδια cosy εγώ στα 4.000 περίπου.... αν και πάλι δεν χρειαζόταν μια χαρά ήταν το χρώμα τους....
-
RE: Fiat Bravο 2007
δεν έχει άλλον, βασικά υπάρχει ο καπλάνης που είναι απο τους καλύτερους στην Ελλάδα για αυτοκίνητα του Γκρούπο (παλιά που είχα το PUNTO GT έκανε πάπάδες ο άνθρωπος και με είχε γλυτώσει απο πολλά) αλλά δεν είναι εξουσιοδοτημένος και άμα βάλει χέρι πάει η εγγύηση... κάτι που κανονικά είναι παράνομο αλλά το σύστημα ουσιαστικά το επιβάλει..... γιατί ο κατα τόπους αντιπρόσωπος θα πρέπει να συμφωνήσει με αυτό κάτι που δεν γίνεται ποτέ.....και δεν ξέρω ρε cosy τι να κάνω.........
Το οτι είναι @@$%^^ες το ήξερα απο πρίν αλλά δεν περίμενα και τόσο..... αλλά η υπερβολική τσιγγουνιά αυτά φέρνει.... ένας σοβαρός μηχανικός εκεί μέσα δεν υπάρχει.... έτσι λέω να γράψω την εγγύηση στα παλιά μου παπούτσια και να πληρώσω τον Καπλάνη να μου το φτιάξει και να τελειώνω..... Τελικά οι εγγυήσεις στην Ελλάδα για αυτοκίνητα εκτός Αθήνας είναι σκλαβιά και τσάμπα λεφτά..... ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι η τουρμπίνα κανένας άλλος...... Εννοείτε βέβαια οτι επειδή το σέρβις το πληρώνω κανονικά και δεν μπορεί να μου επιβάλλει τίποτα αυτοί δεν πρόκειται να το κάνουν ποτέ στο δικό μου αμάξι....
-
RE: Fiat Bravο 2007
Θα μπορούσες να πεις οτι μιάζει με τρόμπα.... φαντασου ένα απότομο φύσιμα απο ένα συμπιεστή αέρα στο πιο σιγανό του...... πήγα σήμερα στον μηχανικό μου και μου είπε οτι δεν παίζει να σταματήσει.... και γελώντας μου είπε τι είναι η μεμβράνη για να στρώσεί??????..........στο Ζαφειρόπουλο το αμάξι το έβαλαν μέσα λέγοντάς μου ακούγωντας τον θόρυβο οτι είχε πρόβλημα..... τώρα ακούν ακριβώς το ίδιο θόρυβο και λένε είναι εντάξει... (μετά την αλλαγή).......και όταν προσπαθούσα να καταλάβω το όλο σκεπτικό ρωτώντας γιατί τότε το έβαλαν και πώς κατάλαβαν οτι αυτό που έβγαλαν ήταν αστοχία υλικού αφού και τα 2 κάνουν το ίδιο πράγμα και δεν άλλαξε κάτι.... μου είπαν οτι θα στρώσει η μεμβράνη.... και πριν απο αυτό έιπαν οτι έτσι έπρεπε να κάνει..... και όταν τους είπα να ανέβουμε στην έκθεση να πατήσουμε όλα τα φρένα να δούμε ποιό το κάνει..... μου έδειξαν μια ΑΛΦΑ 156 να πατήσω το φρένο που πατώντας το έκανε σαν μπουλντόζα που πατάει σταφύλια.....(το αμάξι ήταν συνολικά διαλυμένο)..... τι να τους κάνω με τα νέυρα που έχω??????? το μπραβάκι μου με νοιάζει αυτούς τους έχω γραμμένους...... σκέφτομαι να το πάω Κόρινθο στον Παζαρόπουλο έχει κανείς ιδία άποψη απο το εκεί σέρβις και μηχανικούς?????
-
RE: Fiat Bravο 2007
Καλησπέρα σε όλους μετά απο αρκετό καιρό.... μας έφαγε η δουλειά..... καλορίζικο και για όλα τα καινούρια τουτού................
Έκλεισα 6.000 χιλιόμετρα, συμφωνώ με όσα γράψατε σχετικα με το ότι σε παρακεινεί το αυτοκίνητο να το ανοίγεις...... Επίσης το sport είναι στα 150 άλογα.... το σαλόνι όμως αν δεν κάνω λάθος το παραγγέλνεις και σε άλλες εκδόσεις......
Το μόνο πράγμα που με έχει στεναχωρήσει είναι οτι παρουσιάστηκε πρόβλημα και δεν βρίσκω άκρη.... πρίν απο 15 μέρες ένα πρωι βάζωντάς το μπροστά πατώντας το φρένο έκανε ένα δυνατό φύσημα.... έτσι ξαφνικά, το προηγούμενο βράδυ όταν το άφησα ήταν μια χαρά.....
Πήγα στον μηχανικό πρώτα που εμπιστέυομαι και μου είμαι οτι ήθελε αλλαγή το σεβρώφρενο.... πήγα στο ζαφειρόπουλο στην Πάτρα και μου είπαν το ίδιο... έτσι παραγγείλαμε το ανταλλακτικό το οποίο ήρθε σήμερα..... το αμάξι μπήκε μ'εσα και το απόγευμα μου είπαν οτι ήταν έτοιμο και πήγα και το πήρα....
μου ήπαν οτι το άλλαξαν (μου έδειξαν αυτό που έβγαλαν) και οτι ήταν εντάξει και ότι το πρόβλημα οφειλώταν σε αστοχία υλικού...... μπαίνοντας στο αμάξι και πατώντας το φρένο ο θόρυβος ήταν εκεί..... μετά το μανούριασμα που έπεσε και αφού αρνήθηκα να παραλάβω το αμάξι μου έλεγαν οτι έτσι είναι στην αρχή και ότι μετα απο κάποια χιλιόμετρα θα σταματήσει να το κάνει γιατί πρέπει να στρώσει η μεμβράνη που εχει μέσα..... εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω .... και επειδή δεν έχω ιδέα απο σεβρ'ωφρενα μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?????? δεν υ΄πάρχει κάποιο άλλο σύμπτωμα τα φρένα ως απόδοση είναι ίδια και η αντίσταση του πεντάλ επείσης η ίδια......