Θα συμφωνήσω, εξ' άλλου εγώ δεν το αγοράζω ως τέρας αξιοπιστίας ή έχοντας βλέψεις ότι είναι ένα 'ειδικό' αυτοκίνητο. Ένα αμαξάκι πόλης είναι σε όμορφο περιτύλιγμα, γεμάτο τεχνολογία που δε θα πει όχι και για μερικά ταξιδάκια το χρόνο στη μικρή μας Ελλάδα. Το πλήρωσα αδρά για αυτό που είναι γιατί με γοήτευσε. Με μοναδική προϋπόθεση το αυτόματο κιβώτιο και έως τα 22,5 χιλιάρικα που βαράει σκαλοπάτι το ειδικό τέλος ταξινόμησης, για αυτοκίνητα (και SUV) κατηγορίας B και C, έπαιρνα Giulietta Diesel TCT, Corolla CVT, i30 fastback DCT, Ceed DCT ακόμα και KONA με 170 άλογα DCT. Αυτοκίνητα μεγαλύτερα και γρηγορότερα από το 208. Ή με σαφώς λιγότερα χρήματα έπαιρνα RIO DCT με 7 χρόνια εγγύηση κι όλας ή το καινούριο Corsa EAT8. Αλλά σε όλα κάτι με χάλαγε, θες το παρωχημένο design μέσα, θες η τεχνολογία, θες η εξωτερική εμφάνιση. Το 208 μόλις το πρωτοαντίκρυσα στην έκθεση αυτοκινήτου σκέφτηκα 'οπππ τι είναι αυτό εδώ το ενδιαφέρον μικρούλι??'. Μπαίνοντας μέσα είπα 'το θέλω!'
Δεν είχα σκοπό να αλλάξω το Fiat, ευχαριστημένος είμαι.
Πολύ καλή επιλογή!
Τα 100hp βέβαια θα είναι αισθητά λιγότερα απ' του Bravo πρώτον για...μαθηματικούς λόγους και δεύτερον γιατί ο t-jet είναι old school τουρμπάκι και δίνει άλλη αίσθηση. Το 208 είναι γραμμικό μέχρι αηδίας και εν τέλει πάει καλύτερα απ' ότι υποδεικνύουν τα 100hp αλλά και πάλι θαύματα δε γίνονται.
Σε ότι αφορά την κατανάλωση προφανώς και δεν τίθεται θεμα σύγκρισης αφού θα είναι 2-2.5λτ πιο κάτω το 208 στις ίδιες ακριβώς συνθήκες. Τα 7.5-8λτ φαίνονται πολλά σε κάποιους είτε γιατί ζουν σε χωριά ή κάνουν περιαστικές διαδρομές είτε γιατί οδηγούν diesel/αέριο είτε γιατί απλά σέρνονται στους δρόμους μην κάψουν κάνα λίτρο παραπάνω. Κατά τα άλλα για κλασικές αστικές διαδρομές με κίνηση κτλ που κάνουμε οι περισσότεροι είναι μια χαρά αναμενόμενα νούμερα.