Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 147
    • Best 0
    • Groups 0

    georgeman

    @georgeman

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    147
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Βριλήσσια, Αθήνα

    georgeman Unfollow Follow

    Latest posts made by georgeman

    • RE: 2019 Peugeot 208 II

      Θα συμφωνήσω, εξ' άλλου εγώ δεν το αγοράζω ως τέρας αξιοπιστίας ή έχοντας βλέψεις ότι είναι ένα 'ειδικό' αυτοκίνητο. Ένα αμαξάκι πόλης είναι σε όμορφο περιτύλιγμα, γεμάτο τεχνολογία που δε θα πει όχι και για μερικά ταξιδάκια το χρόνο στη μικρή μας Ελλάδα. Το πλήρωσα αδρά για αυτό που είναι γιατί με γοήτευσε. Με μοναδική προϋπόθεση το αυτόματο κιβώτιο και έως τα 22,5 χιλιάρικα που βαράει σκαλοπάτι το ειδικό τέλος ταξινόμησης, για αυτοκίνητα (και SUV) κατηγορίας B και C, έπαιρνα Giulietta Diesel TCT, Corolla CVT, i30 fastback DCT, Ceed DCT ακόμα και KONA με 170 άλογα DCT. Αυτοκίνητα μεγαλύτερα και γρηγορότερα από το 208. Ή με σαφώς λιγότερα χρήματα έπαιρνα RIO DCT με 7 χρόνια εγγύηση κι όλας ή το καινούριο Corsa EAT8. Αλλά σε όλα κάτι με χάλαγε, θες το παρωχημένο design μέσα, θες η τεχνολογία, θες η εξωτερική εμφάνιση. Το 208 μόλις το πρωτοαντίκρυσα στην έκθεση αυτοκινήτου σκέφτηκα 'οπππ τι είναι αυτό εδώ το ενδιαφέρον μικρούλι??'. Μπαίνοντας μέσα είπα 'το θέλω!'

      Δεν είχα σκοπό να αλλάξω το Fiat, ευχαριστημένος είμαι. 🙂

      Πολύ καλή επιλογή!

      Τα 100hp βέβαια θα είναι αισθητά λιγότερα απ' του Bravo πρώτον για...μαθηματικούς λόγους και δεύτερον γιατί ο t-jet είναι old school τουρμπάκι και δίνει άλλη αίσθηση. Το 208 είναι γραμμικό μέχρι αηδίας και εν τέλει πάει καλύτερα απ' ότι υποδεικνύουν τα 100hp αλλά και πάλι θαύματα δε γίνονται.

      Σε ότι αφορά την κατανάλωση προφανώς και δεν τίθεται θεμα σύγκρισης αφού θα είναι 2-2.5λτ πιο κάτω το 208 στις ίδιες ακριβώς συνθήκες. Τα 7.5-8λτ φαίνονται πολλά σε κάποιους είτε γιατί ζουν σε χωριά ή κάνουν περιαστικές διαδρομές είτε γιατί οδηγούν diesel/αέριο είτε γιατί απλά σέρνονται στους δρόμους μην κάψουν κάνα λίτρο παραπάνω. Κατά τα άλλα για κλασικές αστικές διαδρομές με κίνηση κτλ που κάνουμε οι περισσότεροι είναι μια χαρά αναμενόμενα νούμερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • RE: 2019 Peugeot 208 II

      Αξιοπιστία εννοώ και τα τριγύρω μπλιμπλίκια. Το Bravo σε κάποια πράγματα είναι αστέρι (ξέρεις ότι θα γυρίσεις το κλειδί και θα σε πάει εκεί που θέλεις ακόμα και με βλάβη), σε κάποια άλλα δευτερεύοντα όμως χωλαίνει (μα να μου μείνει το σκιάδιο στο χέρι εν μέσω διακοπών το καλοκαίρι πχ? Αλλά οκ του τα συγχωρώ, 12 ετών αυτοκίνητο είναι...). Αλλά anyway για 5 χρόνια (της εγγύησης) θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • RE: 2019 Peugeot 208 II

      Παιδιά σας ευχαριστώ! Για μένα άξιζε η GT Line γιατί με 2200€ βάζεις πολλά έξτρα, πραγματικά πολλά. Από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω, μέχρι και τα touch led στην πλαφονιέρα ή το μαύρο εσωτερικό κάνουν διαφορά. Την προτίμησα από το να έπαιρνα ένα Allure 130ρι στα ίδια χρήματα. Άλλωστε 30 άλογα βρίσκονται και αργότερα...

      Τώρα εντάξει η ημιαυτόνομη οδήγηση gimmick είναι δεν περιμένω κάτι, συν ότι όλα αυτά τα multimedia συστήματα των εταιρειών δε μου λένε τίποτα καθώς στο Bravo έχω βάλει μια car-specific οθόνη Android όπου κάνεις τα πάντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • RE: 2019 Peugeot 208 II

      Καλησπέρα, παρήγγειλα ένα 208 100ρι EAT8 GT Line μπλε μεταλλικό.

      Προέρχομαι από Fiat Bravo TJET 150ρι του 2008. Να ξέρετε διάβασα σήμερα που σας βρήκα όλο το θέμα, λέτε για αυξημένη κατανάλωση ακόμα και στα 7.5-8 λίτρα στην πόλη. Γελάω απλά, εγώ ξεπερνάω τα 10 με άνεση. Λέτε για κοπάνημα, γελάω περισσότερο! Έκανα test drive το 130ρι EAT8 και μου φάνηκε αρκετά πιο μαλακό από το δικό μου με τις εργοστασιακές 18' που βρίσκεις παντού.

      Με κέρδισε από το πρώτο δευτερόλεπτο. Μόνο KIA Xceed θα έπαιρνα με 22, αλλά είχα ως απαίτηση το αυτόματο (το KIA πάει στα 26 με τέτοιο και λογικό, άλλη κατηγορία αυτοκίνητο).

      Οικογένεια δεν έχω, το 90% των μετακινήσεών μου είναι στην πόλη όπου πολλές φορές τα 1,80 του Bravo είναι οριακά σε πλάτος, με 5 ποντους διαφορά θα είμαι πολύ ανετότερος. Δεν με ενόχλησε το μικρότερο μέγεθος ούτε το άνοιγμα των πίσω πορτών και οι μικρότεροι χώροι καθώς άντε σε κάνα ταξιδάκι 1 φορά το χρόνο να το χρειάζομαι... Θα ήθελα λιγάκι μόνο να με κολλάει πίσω όπως το Bravo μιας και έχουν παρόμοια ροπή για τα κιλά τους, αλλά ειλικρινά το μόνο που θα μου λείψει από το Bravo είναι η πανοραμική ανοιγόμενη οροφή.

      Θα ήθελα επίσης να χωρέσει η διχρωμία (μαύρη οροφή) χωρίς να αλλάζει το τέλος ταξινόμησης, αλλά δεν χωράει για 30€ και δεν είναι διατεθειμένοι να μου κόψουν το 30ρι.

      Δε βλέπω την ώρα να έρθει...!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Και η αναζητηση συνεχιζεται...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • RE: BAHRAIN GRAND PRIX 2015

      Ολη η κατηγορια της Formula 1 εχει βαλτωσει ή κατι φταιει με τον υπολογιστη μου?

      posted in Formula 1
      G
      georgeman
    • RE: BAHRAIN GRAND PRIX 2015

      Γιατι τοση νεκρα?

      posted in Formula 1
      G
      georgeman
    • RE: Αυτοκίνητο μέχρι 1000 κυβικα και μέχρι 2000€;

      Θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις και γιατί όχι Saxo.

      Μετά από 145000km δεν έχει βγάλει καμία μη αναμενόμενη φθορά, ούτε με έχει αφήσει ποτέ πουθενά.
      Επίσης -ειδικά το facelift- είναι εμφανισιακά συμπαθητικούλι (και όχι σα να ξέμεινε από τα 80's).
      Η έκδοση που έχουν οι περισσότεροι -Hot summer- έχει και το a/c της και μια χαρά έκανα Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 2 άτομα + αποσκευές με ac και 120 σταθερά.
      Με 70% πόλη, 30% εκτός και σχετικά επιθετικά, καίει 6,7. Σε ταξίδι, με ταχύτητες εντός ορίων ΚΟΚ, γύρω στο 5,8.
      Δεν μασάει πουθενά εκτός από ανηφορική φουρκέτα σε βουνό με 4 άτομα + βαλίτσες όπου θα χρειαστεί να βάλεις 1η και με έως 2 άτομα μέσα θα έλεγα ότι είναι και αρκετά σπιρτόζικο για τα 60 του άλογα, πράγμα που επιβεβαιώνεται από το επίσημο 0-100 σε 13,0 sec (και όχι... 20κάτι του Cinquecento 😛 )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Κολλημα μαρκας δεν τιθεται (χαθηκε να ειχαν βγαλει το Cee'd με turbάκι?), ομως το Bravo ειναι αυτο που εκπληρωνει τις απαιτησεις μου αυτη τη στιγμη και μου αρεσει εμφανισιακα, αλλα και απο πλευρας εξοπλισμου. Η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω οδηγησει, αλλα μονο αν απογοητευτω οικτρα θα κανω πισω.

      Μετρητα υπαρχουν και θεληση για το συγκεκριμενο μοντελο, επιλογες δεν βλεπω.
      Το 70% οσων δινονται ειναι απο μαντρες (aka τιμες χλιαρες, παζαρια γιοκ και υποψια αναξιοπιστιας χιλιομετρων), ενω οσα ειναι ενδιαφεροντα, ειτε ειναι φορτωμενα με 100.000+ χιλιομετρα, ειτε ειναι πολυ ακριβα, ειτε εχουν μαζεμενες μικροφθορες και οχι καποιον extra εξοπλισμο για να με προσελκυσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
      http://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&price-with=>1&category=&make=124&model=129&variant=sport&price-from=&price-to=&registration-from=>2007&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=&airbags-ranged=&kteo=&seats-from=&seats-to=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale

      Υπαρχουν μερικα εκει γυρω στα 7-8 χιλ, βεβαια με οροφη ακριβοτερα, αλλα υπαρχουν. Ενα με 8 χιλ μαυρο και με λιγα χλμ φαινεται καλο οπως και ενα ασημι που ειδα απο μια πρωτη ματια με λιγωτερα χρηματα αλλα με λιγο περισσοτερα χλμ. Το Bravo και ειδικα τα τουρμπο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα και μαλιστα σε σχεση με επιδοσεις και εξοπλισμο ειναι ασυναγωνιστα κατα τη γνωμη μου στη κατηγορια τους. Εχουν και το μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ στα 400 λιτρα. Απλα νομιζω οτι επειδη βγηκαν παραλληλα με το 5αρι Γκολφ tsi (140-170 αλογα) και επειδη ηταν η εποχη των παχειων αγελαδων στην Ελλαδα οι περισσοτεροι πηγαν με το πιο ακριβο Γκολφ.

      Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
      Δυστυχώς φαίνεται να έχεις δίκιο.

      Όμως δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσω 8+ χιλ για Bravo, όταν με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις νεότερα αντίστοιχα αυτοκίνητα (C4 THP 2010+/Megane TCE 2010+) ή κάποιο αντίστοιχα καλό ίδιας ηλικίας (Civic S, BMW 116i, Astra/Corsa OPC, Mito 155/Cooper και ο κατάλογος μεγαλώνει...).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgeman
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr