Φιλε καλησπερα.Kαταρχας οσον αφορα το διπλωμα,τα πραγματα ειναι πιο πολυπλοκα απο οτι φαινονται.Εσυ μπορει να ξερεις να οδηγας φοβερα,το θεμα ειναι οτι καποιος ηλιθιος/α πεζος η οδηγος κανει μαλακια και εμπλακει μαζι σου σε ατυχημα,με τραυματια η μη το οτι δεν εχεις διπλωμα σε κανει ΑΜΕΣΑ φταιχτη.Που θα πει οτι πανευκολα μπορεις να βρεθεις,χρεωμενος εσυ η η οικογενεια σου.(τα ποσα ειναι πενταψηφια και εξαψηφια).Παμε και στο μηχανακι.Το xt500E λοιπον ειναι μεσα στο ορια του διπλωματος Α1 λογω kw/kg που βγαινει
Latest posts made by xrated
-
RE: Σκεψεις για αγορα μηχανης
-
Παραπανω αλογα,λιγοτερη δυναμη??
Ξεκιναω αυτο τοπικ με αφορμη τον κινητηρα του νεου swift συγκριτικα με τον παλιο και τα χαρακτηριστικα τους.(μαλλον το φαινομενο θα ειναι αρκετα συνηθες αλλα ετυχε να το παρατηρησω τωρα)Το προηγουμενο swift λοιπον αποδιδει 92 αλογα στις 5800 με κινητηρα 1200κεκ ενω το νεο αποδιδει 94 στις 4800 με κινητηρα 1200.Κοιτωντας τις επιδοσεις το καινουργιο,το οποιο εχει και περισσοτερα αλογα ειναι 1δευτερολεπτο+ πιο αργο σε συγκριση με το καινουργιο καθως χανει και 10 χιλιομετρα απο την τελικη.Σιγουρα ειναι ποιο οικονομικο.Αλλα τελικα τα αλογα τι σχεση εχουν?.Αδυνατω να καταλαβω τη σχεση αυξηση ιπποδυναμης-μειωση αποδοσης-μειωση καταναλωσης.Αυτη η αυξηση στα αλογα δηλαδη που παει αν οχι στις επιδοσεις?Παει στο οτι το αμαξι βγαζει τα αλογα αυτα 1000στροφες ποιο κατω,και αρα ποιο οικονομικα?...μπερδεμα...(για μενα)
-
RE: Παραπανω αλογα,λιγοτερη δυναμη??
Ξεκιναω αυτο τοπικ με αφορμη τον κινητηρα του νεου swift συγκριτικα με τον παλιο και τα χαρακτηριστικα τους.(μαλλον το φαινομενο θα ειναι αρκετα συνηθες αλλα ετυχε να το παρατηρησω τωρα)Το προηγουμενο swift λοιπον αποδιδει 92 αλογα στις 5800 με κινητηρα 1200κεκ ενω το νεο αποδιδει 94 στις 4800 με κινητηρα 1200.Κοιτωντας τις επιδοσεις το καινουργιο,το οποιο εχει και περισσοτερα αλογα ειναι 1δευτερολεπτο+ πιο αργο σε συγκριση με το καινουργιο καθως χανει και 10 χιλιομετρα απο την τελικη.Σιγουρα ειναι ποιο οικονομικο.Αλλα τελικα τα αλογα τι σχεση εχουν?.Αδυνατω να καταλαβω τη σχεση αυξηση ιπποδυναμης-μειωση αποδοσης-μειωση καταναλωσης.Αυτη η αυξηση στα αλογα δηλαδη που παει αν οχι στις επιδοσεις?Παει στο οτι το αμαξι βγαζει τα αλογα αυτα 1000στροφες ποιο κατω,και αρα ποιο οικονομικα?...μπερδεμα...(για μενα)
-
RE: Συγκριτικη καταναλωση street μηχανης με αυτοκινητο
Στη μεση ακουγεται,υποθετω με injection θα ειναι αισθητα πιο κατω(?)
-
RE: Συγκριτικη καταναλωση street μηχανης με αυτοκινητο
μεταχειρα ενοοειτε.Αυτο ειναι που με τραβαει και στο 1000,οι διπλανες τιμες με τα 600,750.
-
RE: Συγκριτικη καταναλωση street μηχανης με αυτοκινητο
Φιλε μου το ξερω οτι δεν ειναι βολικο για κεντρο και κινηση αλλα θα το χρησιμοποιω ελαχιστα εκει.Η αποσταση που θα κανω κυριως ειναι σχολη σπιτι(Ελληνικο-Αιγαλεω) οπου τα πρωινα υπαρχει καποια κινηση αλλα οχι ακινητοποιηση,απλα αργες ταχυτητες.Eκει κυριως με νοιαζει ποια θα ειναι η διαφορα σε 600-1000
-
Συγκριτικη καταναλωση street μηχανης με αυτοκινητο
Kαλησπερα.Η ερωτηση ειναι η εξης.Μια 600αρα η χιλιαρα supersport μηχανη με οικονομικη οδηγηση σε χαμηλες στροφες με τι κυβικων αμαξι θα μπορουσε να αντιστοιχιστει σε καταναλωση,αντιστοιχα οικονομικη οδηγηση.Προκειται να προβω σε αγορα και η αληθεια ειναι οτι ενω πηγαινα για 600(κυριως λογω ανακμεταλευτης δυναμης των 1000 στο δρομο) οι τιμες με τα 1000 ειναι σχεδον ιδιες οποτε υπαρχει διλημμα.Το μηχανακι θελω να το εχω και για καθημερινη μετακινηση παροτι υπαρχει scooter δεν υποστηριζω τη νοοτροπια να εχω ενα καλο μηχανακι για σαββατοκυριακο.Θελω να το χαιρομαι διαρκως αλλα και αυτο εξαρταται απο την τσεπη.Οποτε,καποιος που εχει τετοια μηχανη ας γραψει οτι εχει παρατηρησει αλλα και καποιος που δεν εχει μπορει να σχολιασει επισης.Ευχαριστω. =D
-
RE: Συγκριτικη καταναλωση street μηχανης με αυτοκινητο
Kαλησπερα.Η ερωτηση ειναι η εξης.Μια 600αρα η χιλιαρα supersport μηχανη με οικονομικη οδηγηση σε χαμηλες στροφες με τι κυβικων αμαξι θα μπορουσε να αντιστοιχιστει σε καταναλωση,αντιστοιχα οικονομικη οδηγηση.Προκειται να προβω σε αγορα και η αληθεια ειναι οτι ενω πηγαινα για 600(κυριως λογω ανακμεταλευτης δυναμης των 1000 στο δρομο) οι τιμες με τα 1000 ειναι σχεδον ιδιες οποτε υπαρχει διλημμα.Το μηχανακι θελω να το εχω και για καθημερινη μετακινηση παροτι υπαρχει scooter δεν υποστηριζω τη νοοτροπια να εχω ενα καλο μηχανακι για σαββατοκυριακο.Θελω να το χαιρομαι διαρκως αλλα και αυτο εξαρταται απο την τσεπη.Οποτε,καποιος που εχει τετοια μηχανη ας γραψει οτι εχει παρατηρησει αλλα και καποιος που δεν εχει μπορει να σχολιασει επισης.Ευχαριστω. =D
-
RE: Eπιλογη μικρου πολης
Στο παιχνιδι μπαινει και το yaris 1.3 με τα 101 αλογα.Για πειτε καμια γνωμη γι αυτο.Ξερουμε ποτε ξεκινησε να βγαινει με αυτο το μοτερ?(καθως και με το start-stop που δε ξερω αν χρησιμευει)