Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάβαση ή κατάβαση?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ανάβαση ή κατάβαση?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    47
    81
    204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hrdoukas last edited by

      Ανάβαση λόγω έλειψης χεριών και εμπιστοσύνης (γενικώς)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
        Ανάβαση λόγω έλειψης χεριών και εμπιστοσύνης (γενικώς)

        Ανάβαση γιατί νομίζω ότι είναι πιο απολαυστική. Ακούς και το μοτέρ να δουλεύει ψηλα...Στην κατάβαση μπορεί να το ζορίσω σε καναδυό στροφές αλλά δε θα το πιέσω περισσότερο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          msamaro last edited by

          Δύσκολο ερώτημα! Μου αρέσουν και τα δύο αλλά μου την σπάει που στην κατάβαση ξεσκίζω τα φρένα αλλά και το κιβώτιο στα κατεβάσματα...
          Γενικώς αν είχα ένα αμάξι που δεν το πονούσα θα μου άρεσαν και τα δύο το ίδιο. Αλλά επειδή το λυπάμαι το δικό μου προτιμώ την ανηφόρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spiros last edited by

            και τα 2!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              msamaro last edited by

              Δεν θα ξεχάσω ποτέ κυνηγητό στον άγιο Μερκούριο στο κατέβασμα. Golf 1.4 εγώ και από πίσω μου παλιά mercedes 280 ενός φιλου!! Το αποτέλεσμα?? Έμεινε από φρένα η merc, όταν σταματήσαμε Βαρυμπόπη κάπνιζαν

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                meco last edited by

                Στην ανηφόρα μου αρέσει καλύτερα γιατί είσαι, σχετικά πάντα, πιο ασφαλής.

                Mε το golf βέβαια προτιμούσα τις κατηφόρες γιατί στην ανηφόρα 'δεν πήγαινε' ενώ στην κατηφόρα βασιζόμουν στα καλά φρένα και στην σκληρή after market ανάρτηση και πήγαινα αέρα.
                Δυστυχώς τώρα με το RAV4, τα μέτρια φρένα και η μαλακή ανάρτηση δεν εμπνέουν καθόλου στην κατηφόρα.
                Όσες φορές έχω προσπαθήσει να κινηθώ γρήγορα στην κατηφόρα με το RAV4 έχω καταλήξει να ανακατευτώ από το βούτηγμα του αμαξώματος στα φρένα.
                Αντίθετα στην ανηφόρα ειδικά στις κλειστές στροφές κάνει κουμάντο η 4κίνηση και κυριολεκτικά εκτοξεύεσαι από στροφή σε στροφή.

                Στη κατηφόρα πάντως είναι γεγονός ότι εκεί φαίνονται τα καλά αυτοκίνητα (καλό πλαίσιο, καλές αναρτήσεις, καλά φρένα κ.λ.π.)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Ανάβαση. Κατάβαση κάνεις και με πατίνια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lokatzis last edited by

                    Ελλείψει ατίων κατηφόρα, αλλά σπάνια στο όριο (αν πω ποτέ θα είμαι ψεύτης). Εκτός κι αν μου εγγυηθεί κάποιος ότι από απέναντι δεν έρχεται κανείς! Αν είχα πιο δυνατό αμάξι ανηφόρα γιατί είναι πιο ασφαλές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      amaxopoulos last edited by

                      Φτερη,Καραβωμα,Μερκουρης(ο μισος),Διακοφτο,κ.α.!!

                      Απο τα γκαλοπ που εχω ξεκαθαρη απαντηση!!!!(και δεν εχει να κανει με οδηγηση/συγκριτικο φερραρι,πορσε,αουντι rs4,Μ3,Μ5 και τογιοτα πριους....)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giorgos last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                        Ανάβαση. Κατάβαση κάνεις και με πατίνια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrios last edited by

                          κατάβαση αν η ΜΟΤ είναι μέχρι 60χλμ/ωρα

                          ανάβαση αν είναι να πηγαίνω με 100+

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            msamaro last edited by

                            Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                            Φτερη,Καραβωμα,Μερκουρης(ο μισος),Διακοφτο,κ.α.!!

                            Απο τα γκαλοπ που εχω ξεκαθαρη απαντηση!!!!(και δεν εχει να κανει με οδηγηση/συγκριτικο φερραρι,πορσε,αουντι rs4,Μ3,Μ5 και τογιοτα πριους....)

                            Ρε Δημήτρη τελικά δεν μας είπες ποια είναι η ξεκάθαρη απάντηση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Κατάβαση ... αλλά θέλει μ@τια και φρένα.

                              Και η ανάβαση καλή είναι , άσε που την κάνω και πιο συχνά
                              λόγω σχετικής υστέρησης στις προυποθέσεις της κατάβασης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pad last edited by

                                Και τα δυο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jim-theo last edited by

                                  Απρω που λετε ζοριζεται το κιβωτιο στην καταβαση, νομιζω πως ειναι λαθος να κοβεις συνεχως με τον κινητηρα στην καταβαση η οποια απαιτει πιο ηπιες/γλυκες κινησεις για να μην εχεις αποτομα ξεσπασματα οποτε μονο ως λογο αποσταθεροποιησης της ουρας για να γυρισει το αυτοκινητο το βλεπω το κατεβασμα η σαν ελλειψη φρενων συνολικα.
                                  Αλλωστε με οριακο φρεναρισμα στην αρχη της στροφης γυριζει ακομη και το πιο υποστροφικο μπροστοκινητο!
                                  Η αληθεια ειναι μιλωντας επι προσωπικου οτι παροτι εβαλα ΑΡ μετα απο καμποση ωρα καταβασης με τσαρουχωμα στα φρενα ακομη κι αυτα ταλαιπωρουνται κι ας μην πεφτει η αποδοση τους.
                                  Μπραβο παντως και για την ειλικρινια των περισσοτερων που δηλωνουν ευθαρσως πως και γιατι προτιμουν την αναβαση κι οχι γιατι ακουμε τον κινητηρα, δεν ερχονται οι αλλοι απο απεναντι κλπες δικαιολογιες γιατι στην ανηφορα δεν θα ερχονται απο απεναντι βρε παλλικαρια ολοι στο βουνο πανε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Ήθελα κι εγώ να το πω αυτό. Οι περισσότεροι δηλώνουμε χωρίς φόβο και χωρίς πάθος κουλοί, κι επειδή αρκετά από τα άτομα που το είπαν τα γνωρίζω προσωπικά, θεωρώ πως το λέμε όλοι με ειλικρίνεια

                                    Πάντως, κι εγώ παρόλο που δηλώνω 'κουλός', την κατάβαση προτιμώ! Ίσως επειδή δεν πηγαίνω ποτέ πάνω από 80% στο δρόμο, οπότε δε νιώθω και ιδιαίτερο φόβο λόγω κουλαμάρας!

                                    Όχι ότι με χαλεί η ανάβαση

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vrax last edited by

                                      Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                      ..... δεν ερχονται οι αλλοι απο απεναντι κλπες δικαιολογιες γιατι στην ανηφορα δεν θα ερχονται απο απεναντι βρε παλλικαρια ολοι στο βουνο πανε;

                                      Το θεμα ειναι οτι αμα εχεις την αισθηση του αδειου δρομου οδηγας αντιστοιχα και δεν χρειαζονται πολλοι απο την απεναντι μερια για να γινει η στραβη ενας φτανει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        amaxopoulos last edited by

                                        msamaro εγραψε:
                                        'Ρε Δημήτρη τελικά δεν μας είπες ποια είναι η ξεκάθαρη απάντηση!'

                                        Why?Διακρινεις δυο ειδων διαδρομες σε αυτες που παρεθεσα?
                                        Σκεψου τη σωστη φορα της Φτερης,τη σωστη φορα του Καραβωματος,το ιδιο και του Μερκουρη ,και Διακοφτο,οπως ηταν στο ΕΛΠΑ 2005!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Κατάβαση, είναι τζάμπα (σε βενζίνη)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kotetsi last edited by

                                            Ανάβαση γιατί μπορεί το αυτοκίνητό μου να είναι αδύναμο και να ζορίζεται αρκετά αλλά τα φρένα μου σε μια γρήγορη κατάβαση μπορεί λόγω παλαιότητας (και διαμέτρου 😛 ) να με προδώσουν και δε ρισκάρω τη ζωή μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr