Σε ενα μηνα θα ειναι εδω και το νεο Σουμπαρου Φορεστερ αλλα ντιζελ αργοτερα με κοστος λογικα καπου στα 35000 ευρω.
Ειναι ο πιο ησυχος και αρκετα ροπατος κινητηρας με τις καλυτερες μεχρι τωρα επιδοσεις μεταξυ των ντιζελ διλιτρων της αγορας κι ας μην ειναι σε απολυτες τιμες ο πιο δυνατος (αυτος ειναι της BMW).
Φοριεται ηδη στο νεο Λεγκασυ και σχολια μπορεις να διαβασεις στα internet magazines του εξωτερικου.
Επειδη θες Ιαπωνικο παντα μιλω!!!
Latest posts made by jim-theo
-
RE: Diesel SUV 2 lt μεχρι 35.000 Ε
-
RE: διαφορες WRX με WRX STI μοντελου 2005
Διλιτρο η δυομισαλιτρο καθως τελος του 2005 βγηκε το δυομισαλιτρο;
Στο διλιτρο το Prodrive Performance Pack περιλαμβανει downpipe, rear pipe, τελικο εξατμισης, αντλια βενζινης και προγραμμα.
Απο κει και περα τα υπολοιπα πραγματα της Prodrive προφανως και τα εβαλε πανω εξτρα ο ιδιοκτητης του! -
RE: Νέο SUBARU FORESTER
Ο χρήστης Dimitris Gr. έγραψε:
Σε τρέχον τευχος περιοδικού που παρακολουθει την αγορα αναφερεται οτι αναμενεται αμεσα (τον Μαρτιο!).Εχετε ακούσει κάτι ?Ναι και η πρωτη επισημη παρουσιαση του θα γινει Ελλαδα καπου Βορεια με επικεντρο την αντιπροσωπεια της Subaru στη Θεσσαλονικη προφανως για να τονισουν την σημασια της για τα Βαλκανια!
-
RE: Μitsubishi Lancer Evo X
Καλα μην λες μεγαλα λογια για τα επιπλεον 4 γιατι εχω δυο γνωστους που την πατησαν με τα υποτιθεμενα 7, ενταξει δεν ηταν και μαμα αλλα και ποσοι ειναι μαμα απο αυτους που ζητανε εγγυηση κατι σε EVO;
Τελος παντων οπως ειπα καλα να ειμαστε, τωρα που ειναι και φθηνα τα εισητηρια για Γερμανια-Βελγιο-Ολλανδια-Λουξεμβουργο δεν πειραζει να γλυτωσεις και 8000, πολλα ειναι; -
RE: Μitsubishi Lancer Evo X
Οι αντιπροσωποι Mitsubish-Subaru πιστευουν οτι ειμαστε ταγμενοι να αγοραζουμε οτι και σε οποια τιμη μας πασαρουν!
Αμ δε, ειναι κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια, καλα να ειμαστε κι αν χρειαστει να αγορασουμε καποιο απο τα δυο το Be-Ne-Lux διπλα ειναι και γλυτωνεις στην χειροτερη 5-6000 ευρω σε αυτες τις τιμες! -
RE: Μitsubishi Lancer Evo X
Εισαι σιγουρος πως ειναι μονο τοσα;
Απιθανο μου φαινεται! -
RE: διαφορες WRX με WRX STI μοντελου 2005
Ακριβως ετσι ειναι, απλα καμια σχεση κι αν σκεφτεσαι το WRX σαν φθηντερη λυση αλλα σαν 'ιδιο' αυτοκινητο ενα θα σου πω, ΔΕΝ ειναι!
Τι θες, απο κεφαλες, εισαγωγες, πιστονια, ελατηρια, εκκεντροφορους, τουρμπινες, ιντερκουλερ κλπ ετσι βιαστικα που τα φερνω στο μυαλο μου ειναι μερικες απο τις διαφορες τους! -
RE: SWIFT SPORT H ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
Παιδες μιλαμε για το νεο Swift και γενικοτερα τι συμβαινει σημερα, το τι γινοταν παλια δεν νομιζω οτι ενδιαφερει (ουτε και το οτι το παλιο Σουιφτ εριχνε καροτσες στο παλιο Rallye αν και πουθενα δεν ηταν μπροστα τοτε το Σουιφτ πλην της ευθειας).
Το να αναφερουμε τις προτιμησεις μας καλο ειναι αλλα δεν ειναι λογος να μην παρεις ενα αυτοκινητο επειδη παροτι ειναι πολυ καλο ο προγονος του ηταν κορυφαιος στην κατηγορια, παλια ξυνα σταφυλια! -
RE: SWIFT SPORT H ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Το swift με 195/40/17 δεν εχει κ την πιο οικονομικη διασταση ελαστικων!Κ αν θυμαμαι καλα η διαφορα σε χρονο μεταξυ c2 vts κ swift sport απο το drive ηταν αρκετα μεγαλη...Τωρα κατα ποσο μπορεις να βασιστεις σε αυτους τους χρονους δεν ξερω.Σε καθε περιπτωση ενα τεστ ντραιβ θα σε διαφωτισει λιγο για την αισθηση που δινει το καθε αυτοκινητο...Το Drive αν θυμαμαι καλα εβγαζε πρωτο σε καποιες διαδρομες που καναν το Σουιφτ ενω ελεγε πως συνολικα ηταν πιο γρηγορο το C2 σε γκαζια.
Τελος παντων σε τετοιο επιπεδο διαφορων πιστευω το προσωπικο γουστο κι αλλα επιμερους κριτηρια ειναι που θα επηρεασουν και πρεπει να επηρεασουν τον τελικο αγοραστη κι οχι το αν εχει μισο δευτερο καλυτερο 0-1000 το ενα η χανει το αλλο κατα 0,5 δευτερα στις Σερρες.
Προσωπικα δεν θα επαιρνα ποτε ξανα Γαλλικο γιατι εχουν πολλα προβληματα χωρις να ξερω η εχω αποψη απο C2 (που εμφανισιακα παντως μου αρεσει ειδικα σε μαυρο) το οποιο ισως και να ειναι αξιοπιστο.
Μου αρεσε παντως οδηγικα το Swift sport κυριως λογω της ρυθμισιμοτητας του αλλα αν το επαιρνα μονο με 16αρια για καταναλωση, ανεση, κοστος ελαστικων αλλα και για φιλικοτητα αντιδρασεων κι ας εχει ενα κλικ χειροτερο κρατημα απο τα 17αρια.
Κατα τα αλλα και τα δυο ειναι αξιολογα αυτοκινητακια με τρομερα σε σχεση με το παρελθον βελτιωμενα χαρακτηριστικα κι ευκολια χειρισμων που ειναι και το πιο σημαντικο καθως πανε ευκολα και χωρις αγχος γρηγορα εν αντιθεση με τα Σαξοραλλα που ναι μεν 'πανε' αλλα σε θελουν να εισαι 'εκει' συνεχως και παντου οταν θες να πας πραγματικα γρηγορα.
Παντα κατα την αποψη μου φυσικα... -
RE: SWIFT SPORT H ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ???
Ο χρήστης jbk έγραψε:
bab2112
Το εχω σκεφτει ρε φιλε αλλα το αυτοκινητο θα το οδηγει και η γυναικα μου οποτε δεν παω σε αυτοκινητο 10ετιας για ευνοητους λογους. Για το σουιφτ εχουν ηδη αρχισει οι 'εργοστασιακες' βελτιωσεις αποσο εχω ακουσει + οτι η τεχνογνωσια της σουζουκι σε αυτο το κομματι ειναι αρκετα μεγαλη. Αν το αγοραζα μονο για πιστα και γουστα σιγουρα δεν θα σκεφτομουνα τετοια κατηγορια. ΜΧ5 ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!
Απλα λυπαμαι να βαζω το legacy wagon (180 hp +) που ηδη εχω γιατι θα ξεπουληθουμε στους λαστιχαδες!Αν σου αρεσει εμφανισιακα δεν νομιζω η τελικη ιπποδυναμη να μη σου φτασει στο Swift γιατι στριβει τελικα πολυ καλα και κυριως (γιατι προσωπικα οι χρονοι δεν με συνεπαιρνουν σαν ιδεα) ειναι ρυθμισιμο με τασεις υπερστροφης!
Απο την αλλη εμενα παροτι ποτε δεν με τρελλανε αυτο το αυτοκινητο εμφανισιακα κι ας το αγορασα η συμπεριφορα του ξεπερασε τις προσδοκιες μου, αρκει να το μαθεις ωστε να μπορεις να το εμπιστευτεις!