Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 240 / 240
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    171
    4790
    274803
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by

      Η λογική λέει ότι θα έχουν αύξηση τιμών (αν δεν την απορροφήσουν) καθώς θα χάσουν το -50% στους φόρους ταξινόμησης.

      Τώρα γιατί έκανε αυτή την κίνηση η εταιρία , άγνωστο. Μία λογική εξήγηση είναι ότι κόβει πανευρωπαϊκά ότι μη φουλ υβριδικό και phev, αλλά εδώ κρατάνε πιο φθηνές εκδόσεις.

      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • npapanik
        npapanik @civil357 last edited by

        @civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        Η λογική λέει ότι θα έχουν αύξηση τιμών (αν δεν την απορροφήσουν) καθώς θα χάσουν το -50% στους φόρους ταξινόμησης.

        Τώρα γιατί έκανε αυτή την κίνηση η εταιρία , άγνωστο. Μία λογική εξήγηση είναι ότι κόβει πανευρωπαϊκά ότι μη φουλ υβριδικό και phev, αλλά εδώ κρατάνε πιο φθηνές εκδόσεις.

        Ήδη κυκλοφορούν Γερμανία/Αυστρία, δεν έχουν καθόλου MHEV στην γκάμα τους.

        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @zaxosm last edited by

          @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

          Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

          Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

          Γ

          https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

          168 γραμμάρια

          https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

          150-160 γραμμάρια.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            civil357 @npapanik last edited by

            @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            @civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            Η λογική λέει ότι θα έχουν αύξηση τιμών (αν δεν την απορροφήσουν) καθώς θα χάσουν το -50% στους φόρους ταξινόμησης.

            Τώρα γιατί έκανε αυτή την κίνηση η εταιρία , άγνωστο. Μία λογική εξήγηση είναι ότι κόβει πανευρωπαϊκά ότι μη φουλ υβριδικό και phev, αλλά εδώ κρατάνε πιο φθηνές εκδόσεις.

            Ήδη κυκλοφορούν Γερμανία/Αυστρία, δεν έχουν καθόλου MHEV στην γκάμα τους.

            Άκυρο μετά, αλλά γιατί;;;

            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • npapanik
              npapanik @civil357 last edited by

              @civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              @civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              Η λογική λέει ότι θα έχουν αύξηση τιμών (αν δεν την απορροφήσουν) καθώς θα χάσουν το -50% στους φόρους ταξινόμησης.

              Τώρα γιατί έκανε αυτή την κίνηση η εταιρία , άγνωστο. Μία λογική εξήγηση είναι ότι κόβει πανευρωπαϊκά ότι μη φουλ υβριδικό και phev, αλλά εδώ κρατάνε πιο φθηνές εκδόσεις.

              Ήδη κυκλοφορούν Γερμανία/Αυστρία, δεν έχουν καθόλου MHEV στην γκάμα τους.

              Άκυρο μετά, αλλά γιατί;;;

              Έλα ντε;

              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zaxosm @criuser last edited by

                @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

                Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

                Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

                Γ

                https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

                168 γραμμάρια

                https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

                150-160 γραμμάρια.

                Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

                Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                Hyundai Inster 42kwh

                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • npapanik
                  npapanik @zaxosm last edited by

                  @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

                  Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

                  Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

                  Γ

                  https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

                  168 γραμμάρια

                  https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

                  150-160 γραμμάρια.

                  Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

                  Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                  Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Z
                    zaxosm @npapanik last edited by zaxosm

                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

                    Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

                    Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

                    Γ

                    https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

                    168 γραμμάρια

                    https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

                    150-160 γραμμάρια.

                    Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

                    Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

                    Ορθη απορια….. και μενα μου κανει εντυπωση. Αλλα γενικα η hyundai κανει κατι κουλα πολλες φορες, βγαζει ιδιο μοτερ με αλλες ιπποδυναμεις, αλλες λειτουργιες. Μας εχει μπερδεψει λιγο.

                    Εχει παθει λιγο VW …. Των κακων εποχων.

                    Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                    Hyundai Inster 42kwh

                    npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • npapanik
                      npapanik @zaxosm last edited by npapanik

                      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

                      Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

                      Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

                      Γ

                      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

                      168 γραμμάρια

                      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

                      150-160 γραμμάρια.

                      Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

                      Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

                      Ορθη απορια….. και μενα μου κανει εντυπωση. Αλλα γενικα η hyundai κανει κατι κουλα πολλες φορες, βγαζει ιδιο μοτερ με αλλες ιπποδυναμεις, αλλες λειτουργιες. Μας εχει μπερδεψει λιγο.

                      Εχει παθει λιγο VW …. Των κακων εποχων.

                      Στην Αγγλία στο pre-facelift πούλαγαν και τα δύο. Εδώ οι χαώδεις 😆 διαφορές:
                      64958b92-2b56-4270-a822-b4622e9a6c6f-image.jpeg

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Z
                        zaxosm @npapanik last edited by A d P

                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

                        Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

                        Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

                        Γ

                        https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

                        168 γραμμάρια

                        https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

                        150-160 γραμμάρια.

                        Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

                        Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

                        Ορθη απορια….. και μενα μου κανει εντυπωση. Αλλα γενικα η hyundai κανει κατι κουλα πολλες φορες, βγαζει ιδιο μοτερ με αλλες ιπποδυναμεις, αλλες λειτουργιες. Μας εχει μπερδεψει λιγο.

                        Εχει παθει λιγο VW …. Των κακων εποχων.

                        Στην Αγγλία στο pre-facelift πούλαγαν και τα δύο. Εδώ οι χαώδεις 😆 διαφορές:
                        ![64958b92-2b56-4270-a822-b4622e9a6c6f-image.jpeg](/assets/uploads/files/1765826841204-64958b92-2b56-4270-a822-b4622e9a6c6f-i

                        Η μονη ουσιαστική διαφορα δηλαδη ειναι στο χωρο αποσκευων! Αδυνατω να καταλαβω τι σκεφτονταν οταν την εβαλαν εκει. Και εκοψαν ρεζερβα και βαθος για μια μπαταρια πολυ μικρη…..

                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                        Hyundai Inster 42kwh

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          axel12p last edited by

                          Να μη ξεχάσουμε και τα προβλήματα που είχαν βγάλει οι MHEV πετρελαιοκινητήρες του group.
                          Γενικά, τα οφέλη από την χρήση τους, φαίνεται να ήταν πολύ μικρότερα από τα προβλήματα που δημιουργούσαν (χώροι, αξιοπιστία, κλπ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 236
                          • 237
                          • 238
                          • 239
                          • 240
                          • 240 / 240
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr