-
Φαίνεται και στην τελευταία εικόνα που έβαλες.
Για αυτό μιλάω για μεγάλη κουβέντα. -
@otso said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
@criuser said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
Οι εικόνες είναι από τις ομάδες των φίλων και εργαζομένων στα τρένα στο ΦΒ στις οποίες συμμετέχω.
Από ότι είδα σε κάποια από αυτές η σύγκρουση ήταν στο σημείο που οι 2 γραμμές πήγαιναν σε μία και έγινε με χαμηλή ταχύτητα, γιατί ήταν κάποια διασταύρωση.
Ισως μπορέσω να την βρω, αλλά είναι 5-6 ομάδες που συμμετέχω.
Α και αυτά που τράκαραν πετρέλαιο είναι.
Δεν υπάρχουν πυλώνες και γραμμές ρεύματος όπως βλέπετε στις φωτογραφίες.
Για αυτό και οι φίλοι στις ομάδες οι περισσότεροι νυν ή πρώην εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι έξαλλοι με τις βλακείες που δημοσιεύονται.
Ολα αυτα εχουν αναλυθει και λυθει απ τον μπουμπουκο και τον κουλη στην τηλεοραση και εναν εργολαβο σε φορουμ που απλα αναρωτιεται , τους πλεον ειδικους . Δεν υπαρχει νοημα να το συζηταμε . Ολοι οι αλλοι ειναι ψεκασμενοι . Τελος
Σίγουρα οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι ψεκασμένοι, αφού ανεβοκατεβαίνουν την Κωπαίδα και εκεί ψεκάζετε συνέχεια εσείς, εννοείται χωρίς μάσκα....

-
@criuser said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
@otso said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
@criuser said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
Οι εικόνες είναι από τις ομάδες των φίλων και εργαζομένων στα τρένα στο ΦΒ στις οποίες συμμετέχω.
Από ότι είδα σε κάποια από αυτές η σύγκρουση ήταν στο σημείο που οι 2 γραμμές πήγαιναν σε μία και έγινε με χαμηλή ταχύτητα, γιατί ήταν κάποια διασταύρωση.
Ισως μπορέσω να την βρω, αλλά είναι 5-6 ομάδες που συμμετέχω.
Α και αυτά που τράκαραν πετρέλαιο είναι.
Δεν υπάρχουν πυλώνες και γραμμές ρεύματος όπως βλέπετε στις φωτογραφίες.
Για αυτό και οι φίλοι στις ομάδες οι περισσότεροι νυν ή πρώην εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι έξαλλοι με τις βλακείες που δημοσιεύονται.
Ολα αυτα εχουν αναλυθει και λυθει απ τον μπουμπουκο και τον κουλη στην τηλεοραση και εναν εργολαβο σε φορουμ που απλα αναρωτιεται , τους πλεον ειδικους . Δεν υπαρχει νοημα να το συζηταμε . Ολοι οι αλλοι ειναι ψεκασμενοι . Τελος
Σίγουρα οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι ψεκασμένοι, αφού ανεβοκατεβαίνουν την Κωπαίδα και εκεί ψεκάζετε συνέχεια εσείς, εννοείται χωρίς μάσκα....

ειχα τρεις συμμαθητες στον οσε ο ενας οικογενειακα ειχαν παρει το κοντρολ ρουμ στα κεντρικα , απο πατερα σε γιο ε γνώστες δεν τους λες . ο τεταρτος ηταν ο γνωστος στουρναρας .
-
Τρένα που θα αγγίζουν τα 350 χλμ./ώρα ετοιμάζουν οι Ισπανοί
-
Με τις κινητοποιήσεις των αγροτών ο προαστιακός Θεσσαλονίκη-Λάρισα και τούμπαλιν είναι φίσκα σε κάθε δρομολόγιο.
-
Με τις κινητοποιήσεις αναγκάζομαι να κάνω το Αθήνα Θεσσαλονίκη αύριο με τραίνο. Διαπίστωσα ότι εχει πια δύο μόνο δρομολόγια, ένα πολύ πρωί και ένα απόγευμα, λόγω έργων λέει. Εγώ πάλι νομίζω ότι μας δουλεύουν. Και ελπίζω να μην γίνει τίποτε. Πιο πολύ φοβάμαι καθυστερήσεις.
-
Θέλουν να τελειώσει γρήγορα το έργο της αποκατάστασης της γραμμής στον Δομοκό από τον Ντάνιελ.
Με 8 δρομολόγια την ημέρα σε μονή γραμμή, ο χρόνος εργασίας μειώνεται πολύ.
-
Ναι, αλλά λέει για το τοπικό Λάρισα-Θεσσαλονίκη, δεν έχει σχέση ο Δομοκός.
-
Απάντησα στον Πόλο που λέει για τα 2 μόνο δρομολόγια Α-Θ.
-
-
Λένε μέχρι το καλοκαίρι, δηλαδή σε 8-9 μήνες.
Μεγάλο πρόβλημα είναι η υπογειοποίηση στον Σταθμό Λαρίσης μέχρι Τρεις Γέφυρες, που λόγω αρχαίων, μεγάλου αγωγού της ΕΥΔΑΠ και τούνελ του μετρό πάει πολύ αργά η κατασκευή του έργου, ενώ χρειάζονται και περισσότερα χρήματα.
-
Λένε μέχρι το καλοκαίρι, δηλαδή σε 8-9 μήνες.
Μεγάλο πρόβλημα είναι η υπογειοποίηση στον Σταθμό Λαρίσης μέχρι Τρεις Γέφυρες, που λόγω αρχαίων, μεγάλου αγωγού της ΕΥΔΑΠ και τούνελ του μετρό πάει πολύ αργά η κατασκευή του έργου, ενώ χρειάζονται και περισσότερα χρήματα.
Εμας δεν μας ενδιαφερει η παλιοαθηνα αλλά το Θηβα - Σαλλονικα
οποτε ο καμπος ειναι το προβλημα , ας τελειωσουν εκεινο κι ας κανουν στον μπιθουλα οσο θελουν .
Ωστε θα γινει υπογειοποιηση ; ρε τον κωλοφαρδο τον Χαρη μετα το τζοκερ στο υπουργειο και σπιτι με παρκο διπλα αντι τρενα . -
Τελικά όλα πήγαν καλά. Κατέβηκα Αθήνα πάνω στη κακοκαιρία την Πέμπτη και γύρισα Θεσσαλονίκη την Κυριακή. Κανένα πρόβλημα. Ωστόσο κακή εντύπωση μου προκάλεσε η διακοπή κυκλοφορίας μεταξύ Λαμίας και Λάρισας για κάποιο διάστημα, θα έπρεπε μετά το Daniel να είχαν λάβει τα μέτρα τους. Βέβαια το ίδιο ισχύει και στη Μάνδρα και πολύ περισσότερο. Επίσης, ανεπαρκές και ασαφές το σύστημα ανακοινώσεων της εταιρείας, αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο με χρέωση.
ΟΣΕ