-
@gatoz said in Dacia Bigster:
λοιπον....
δεν θα το πιστευα
αλλα
θα ειμαι αυτος που θα βαλει την αφιξη του g 150 4x4 auto
expression hybrid-G150 4x4 auto 32500
journey hybrid-G150 4x4 auto 34800
extreme hybrid-G150 4x4 auto 35300στην extreme απο μαλακια λειπει το ηλεκτρικο μπαγκαζ που θελει αλλα 450
και σε journey και extreme λειπει το απαραιτητο pack city με προειδοποιηση τυφλου σημειου και υποχρεωτικα 360 καμερες που σημαινει αλλα 700
και πες το winter pack με αλλα 700 επισης.
και οτι χρωμα και τα βαλεις αλλα 500
πρακτικα δηλαδη το extreme πιανει τα 35300+500+450+700+700= 37650 που για ντατσια πρεπει να εισαι μουροχαυλος να τα χωσεις
ααα
και ρεζερβα δεν μπαινει κατω απο το πατωμα, εχει εκει την δεξαμενη@a-d-p said in Dacia Bigster:
Έχουν βγει τιμές για τον νέο κινητήρα hybrid G-150 4x4 σε Γερμανία και Γαλλία
Σε έκδοση expression 30700€ και 31200€ αντίστοιχα, ενώ στο Βέλγιο που είχε ανακοινωθεί πρώτα 32100€.Επίσης, για λόγους σύγκρισης οι τιμές για το full hybrid 155
28900€, 30000€ και 29500€ αντίστοιχα (πάντα για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού expression)Πανάκριβο, κρίμα....
Δεν είναι δυνατόν να κοστίζει η expression 1800€ περισσότερα από Γερμανία, όπου τα περισσότερα αυτοκίνητα, αυτής της κατηγορίας τιμής, είναι ακριβότερα από εδώ. Και η διαφορά μεγαλώνει στις πλουσιότερες εκδόσεις. -
Για να κλείνει το off topic:
Περι επιδόσεων
Duster:

Crosstreck

Για τις διαφορές σε ποιότητα κατασκευής κι οδική συμπεριφορά μια δοκιμή θα πείσει.
Κι κλείνοντας, σχετικά οικονομικά τα suzuki αλλά μια γενιά πίσω τουλάχιστον ενώ το dacia είναι τιμιότατο στις φθηνές όμως εκδόσεις όπου μπορεί κανείς να παραβλέψει τα μέτρια πλαστικά κι τον θόρυβο κύλισης -όπως περιγράφονται στις σχετικές δοκιμές
-
ειναι απλα λαθος γραμμενα τα ελληνικα φυλλαδια στα ντατσια
δες πχ γερμανια ή ιταλια
και εμενα μου ειχε κανει εντυπωση και με ενα γρηγορα ψαξιμο ειδα οτι ειναι λαθος
οσο περι ποιοτητας κατασκευης, προφανως το σουμπαρου ειναι μπροστα, οπως και σε αξιοπιστια αλλωστε, αλλα εχοντας δοκιμασει και κροστεκ και το νεο φορεστερ, πραγματικα σερνονται. δεν ειναι θεμα απολυτων επιδοσεων που και παλι σερνονται, ειναι θεμα οτι δεν εχουν καθολου ροπες εκει που τις χρειαζεσαι εκτος δρομου, δηλαδη χαμηλα. πανε οι καλες μερες με αργα απο το προηγουμενο φορεστερ με πετρελαιο. ξεχνας οτι εχουν και cvt?
τα βιτ ειναι απλα απαιχτα απο τετρακινηση, στιβαροτητα πλαισιου και αξιοπιστια. αν ειχαν μικροτερο μπροστινο προβολο θα ηταν κορυφαια. δεν θα δεις πουθενα σε βουνο σουμπαρου, σουζουκια θα δεις και ναι, καποια νταστερ, για διαφορετικους λογους το καθενα. -
Μάλιστα
-
Δεν αξίζει αυτα τα χρήματα σε καμία περίπτωση. Πολυ ακριβό, κρίμα....
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
Δεν αξίζει αυτα τα χρήματα σε καμία περίπτωση. Πολυ ακριβό, κρίμα....
Όχι ακριβώς, αλλά χάνει μεγάλο μέρος του VfM. Εξακολουθεί να μην υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε αυτά τα χρήματα, αλλά αν δεν χρειάζεται κάποιος την ψευδοτετρακίνηση, μπορεί να αγοράσει με λίγα παραπάνω (3-4000€) χρήματα ένα Tiguan με 130 ίππους, ενώ στη Γερμανία θέλει πάνω από 10000€
-
Dacia πανω απο 28 - 29 χιλιάρικα ειναι πάρα πολλά.Σαν χαρακτηριστικά ειναι πολύ καλό αλλα εκει για μενα ειναι η παγίδα.Εκδοση expression με lpg και χωρις lpg αξίζει αλλα μεχρι εκεί. Το ιδιο και στο Duster. H ποιότητα κατασκευής τους ειναι πολυ χαμηλά.
-
Εν τω μεταξύ είναι απλά ένα πιο μακρύ Duster;
Δεν έχει διαφορά στο πλάτος;
Το είδα στο δρόμο και δεν μου άρεσε τόσο τελικά.
Όχι τόσο όπως τα αστεία σε σουλουπι μακρόστενα και ψηλά C3 Aircross και Frontera, αλλά και πάλι έχει παρόμοια σιλουέτα με αυτά.
-
@vagkirk said in Dacia Bigster:
Εν τω μεταξύ είναι απλά ένα πιο μακρύ Duster;
Δεν έχει διαφορά στο πλάτος;
Το είδα στο δρόμο και δεν μου άρεσε τόσο τελικά.
Όχι τόσο όπως τα αστεία σε σουλουπι μακρόστενα και ψηλά C3 Aircross και Frontera, αλλά και πάλι έχει παρόμοια σιλουέτα με αυτά.
Έχω την εντύπωση ότι όλα βασίζονται στο πάτωμα του Sandero


-
Αξίζει να το δείτε, αν ενδιαφέρεστε.



https://forum.4troxoi.gr/post/11000358956Μου άρεσε η λεπτομερής παρουσίαση του εσωτερικού
Dacia Bigster