-
Στην Κοζάνη: Ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων
https://www.4troxoi.gr/blog/stin-kozani-imera-mnimis-thymaton-trochaion-atychimaton/
-
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Που ο εργολάβος, αντί να τα δουλέψει με τον δρόμο ανοιχτό, το κάθε ρεύμα εκ περιτροπής, προτίμησε να τα κλείσει για να μη χάσει το μπόνους έγκαιρης παράδοσης.
Άν θέλει να τα κλείσει να δουλεύει μέρα νύχτα και τα ΣΚ, δυστυχώς τα κλείνουν όλοι και φεύγουν που να δεις στην Αθήνα, στην επαρχία μικρό το κακό.
-
-
Όπως δείχνουν τα πράγματα, ήταν όντως ROAD RAGE:
-
Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες χώρες για οδήγηση στην Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας
-
Αυτά διαβάζεις και λες είναι μια καλή λύση η Βαλκανική οδός για την Ευρώπη...

-
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες χώρες για οδήγηση στην Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας
Απόσπασμα από το άρθρο:
Αυτά τα δεδομένα έρχονται να συμπληρώσουν έκθεση του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών η οποία αναφέρει ότι για την Ελλάδα η υπερβολική ταχύτητα ήταν εκτιμώμενος παράγοντας σε περίπου 18% των θανάτων από τροχαία συμβάντα, ενώ η ίδια έκθεση υπογραμμίζει ότι η εφαρμογή αυστηρότερης επιβολής των ορίων ταχύτητας (π.χ. μέσω ελέγχων ή καμερών) μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στη μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων.
υπερβολική ταχύτητα --> παράγοντας σε περίπου 18% των θανάτων
Το υπόλοιπο 82% των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην Ελλάδα, σε ποιούς παράγοντες να οφείλεται άραγε? Δεν αναφέρει κάτι η έκθεση τού Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών?
-
@metoikos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες χώρες για οδήγηση στην Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας
Απόσπασμα από το άρθρο:
Αυτά τα δεδομένα έρχονται να συμπληρώσουν έκθεση του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών η οποία αναφέρει ότι για την Ελλάδα η υπερβολική ταχύτητα ήταν εκτιμώμενος παράγοντας σε περίπου 18% των θανάτων από τροχαία συμβάντα, ενώ η ίδια έκθεση υπογραμμίζει ότι η εφαρμογή αυστηρότερης επιβολής των ορίων ταχύτητας (π.χ. μέσω ελέγχων ή καμερών) μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στη μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων.
υπερβολική ταχύτητα --> παράγοντας σε περίπου 18% των θανάτων
Το υπόλοιπο 82% των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην Ελλάδα, σε ποιούς παράγοντες να οφείλεται άραγε? Δεν αναφέρει κάτι η έκθεση τού Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών?
Μπορείς να πάρεις μια ιδέα
https://lsamaras.gr/25-driving-accidents/ -
@metoikos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Το υπόλοιπο 82% των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην Ελλάδα, σε ποιούς παράγοντες να οφείλεται άραγε? Δεν αναφέρει κάτι η έκθεση τού Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών
Στην κακή ώρα.
-
@metoikos said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@a-d-p said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες χώρες για οδήγηση στην Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας
Απόσπασμα από το άρθρο:
Αυτά τα δεδομένα έρχονται να συμπληρώσουν έκθεση του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών η οποία αναφέρει ότι για την Ελλάδα η υπερβολική ταχύτητα ήταν εκτιμώμενος παράγοντας σε περίπου 18% των θανάτων από τροχαία συμβάντα, ενώ η ίδια έκθεση υπογραμμίζει ότι η εφαρμογή αυστηρότερης επιβολής των ορίων ταχύτητας (π.χ. μέσω ελέγχων ή καμερών) μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στη μείωση των θανατηφόρων ατυχημάτων.
υπερβολική ταχύτητα --> παράγοντας σε περίπου 18% των θανάτων
Το υπόλοιπο 82% των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην Ελλάδα, σε ποιούς παράγοντες να οφείλεται άραγε? Δεν αναφέρει κάτι η έκθεση τού Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών?
Ε, δεν είναι κομψό να αναφερθούν στις διαστημικές προδιαγραφές του οδικού μας δικτύου...
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#