-
Πολυ μαυριλα τα ελληνικα στο car. Μαυρη ζαντα, φιμε τζαμια Παναγια μου σκοτεινιασα.
Τιμες αναμενομενες, πωλησεις δε νομιζω πως θα εχει με αυτες ομως.
Παντα βεβαια ζηλευα τις πολυθρονες των citroen οπου ειναι ποιημα.
Νομιζω η Ρενω εχει πιασει πολύ καλυτερα το νοημα συνολικα απο τους stellantis ξαδερφους……
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
-
@zaxosm said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πολυ μαυριλα τα ελληνικα στο car. Μαυρη ζαντα, φιμε τζαμια Παναγια μου σκοτεινιασα.
Τιμες αναμενομενες, πωλησεις δε νομιζω πως θα εχει με αυτες ομως.
Παντα βεβαια ζηλευα τις πολυθρονες των citroen οπου ειναι ποιημα.
Νομιζω η Ρενω εχει πιασει πολύ καλυτερα το νοημα συνολικα απο τους stellantis ξαδερφους……
Τιμές το προηγούμενο είχε ψηλότερες και μια χαρά πωλήσεις έκανε.
Η μεσαία με τα 145 στα 32000 για τόσο μεγάλο και με καλό εξοπλισμό αμάξι είναι 5000 κάτω από τις προηγούμενες.
Αν μάλιστα μπορούν να δίνουν στις 39000 την μεσαία πλάγκ ιν με τα 195 άλογα χτυπάει άνετα και τις κινεζιές.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


-
Δίκιο έχεις.
Επειδή η τιμή της ΜΑΧ είναι στα 36000 εκεί που είναι η δεύτερη αγγελία, θεώρησα ότι η άλλη στα 41000 είναι φεβ.
Δεν είναι, είναι μία έκδοση με ηλιοροφή και όλα τα έξτρα για αυτό την λέει λάντς εντίσιον, αλλά δεν βλέπω να την παίρνει κανείς, αφού είναι δίπλα στην φεβ η τιμή της.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@zaxosm said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Πολυ μαυριλα τα ελληνικα στο car. Μαυρη ζαντα, φιμε τζαμια Παναγια μου σκοτεινιασα.
Τιμες αναμενομενες, πωλησεις δε νομιζω πως θα εχει με αυτες ομως.
Παντα βεβαια ζηλευα τις πολυθρονες των citroen οπου ειναι ποιημα.
Νομιζω η Ρενω εχει πιασει πολύ καλυτερα το νοημα συνολικα απο τους stellantis ξαδερφους……
Τιμές το προηγούμενο είχε ψηλότερες και μια χαρά πωλήσεις έκανε.
Η μεσαία με τα 145 στα 32000 για τόσο μεγάλο και με καλό εξοπλισμό αμάξι είναι 5000 κάτω από τις προηγούμενες.
Αν μάλιστα μπορούν να δίνουν στις 39000 την μεσαία πλάγκ ιν με τα 195 άλογα χτυπάει άνετα και τις κινεζιές.
Ίσως, προσωπική άποψη εξέφρασα. Για μένα, δεν το λες και πολύ όμορφο, δεν το λες και πολύ φτηνό, δεν το λες και πολύ αξιόπιστο.
Θα δείξει σε κάθε περίπτωση.
-
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
-
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
100% εταιρικές πωλήσεις είναι τα εν Ελλάδι stellantis Phev , βάζουν την τιμή στο Θεό, έπειτα κάνουν μια κρυφή έκπτωση
20-30%1500-2500€ (σύμφωνα με τον @gatoz
) στην εταιρεία ληζινγκ, ο χρήστης νομίζει ότι είναι συμφέρον το μίσθωμα και στην λήξη ή εταιρεία ληζινγκ χάνει λιγότερη αξία σαν μεταχειρισμένο 
. Το ίδιο κάνει και η VAG (μέσες άκρες) -
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
100% εταιρικές πωλήσεις είναι τα εν Ελλάδι stellantis Phev , βάζουν την τιμή στο Θεό, έπειτα κάνουν μια κρυφή έκπτωση 20-30% στην εταιρεία ληζινγκ, ο χρήστης νομίζει ότι είναι συμφέρον το μίσθωμα και στην λήξη ή εταιρεία ληζινγκ χάνει λιγότερη αξία σαν μεταχειρισμένο

. Το ίδιο κάνει και η VAG (μέσες άκρες)δεν ειναι ετσι, η τιμη που βαζουν ειναι κανονικη. αγοραζονται για αλλους, φοροτεχνικους λογους. τα φεβ τα προηγουμενα, ακομη και το 225 ηταν μια χαρα απο θερμικο κινητηρα-σασμαν, το προβληματα τους ειχαν να κανουν με αναρτηση, μουαγιε, φορτιστες, οθονες και γενικα οτι εκτος μηχανης και aisin χαλαγε, τα νεα με τα 195 αναρωτιεμαι αν εχουν διπλοσυμπλεκτο. αν ναι, για πεταμα. επισης θεμα μεγαλο στα 225/195 ειναι το ποσο αψυχα ειναι μονο με ρευμα. πολυ μιρκο ηλεχτρομοτερ για το βαρος. στα 300 το εβαζες στο 4x4 και πεταγε, αλλα σε αυτα....
-
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
100% εταιρικές πωλήσεις είναι τα εν Ελλάδι stellantis Phev , βάζουν την τιμή στο Θεό, έπειτα κάνουν μια κρυφή έκπτωση 20-30% στην εταιρεία ληζινγκ, ο χρήστης νομίζει ότι είναι συμφέρον το μίσθωμα και στην λήξη ή εταιρεία ληζινγκ χάνει λιγότερη αξία σαν μεταχειρισμένο

. Το ίδιο κάνει και η VAG (μέσες άκρες)δεν ειναι ετσι, η τιμη που βαζουν ειναι κανονικη. αγοραζονται για αλλους, φοροτεχνικους λογους. τα φεβ τα προηγουμενα, ακομη και το 225 ηταν μια χαρα απο θερμικο κινητηρα-σασμαν, το προβληματα τους ειχαν να κανουν με αναρτηση, μουαγιε, φορτιστες, οθονες και γενικα οτι εκτος μηχανης και aisin χαλαγε, τα νεα με τα 195 αναρωτιεμαι αν εχουν διπλοσυμπλεκτο. αν ναι, για πεταμα. επισης θεμα μεγαλο στα 225/195 ειναι το ποσο αψυχα ειναι μονο με ρευμα. πολυ μιρκο ηλεχτρομοτερ για το βαρος. στα 300 το εβαζες στο 4x4 και πεταγε, αλλα σε αυτα....
Δεν βάζουν την τιμή τιμοκαταλόγου;
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
100% εταιρικές πωλήσεις είναι τα εν Ελλάδι stellantis Phev , βάζουν την τιμή στο Θεό, έπειτα κάνουν μια κρυφή έκπτωση 20-30% στην εταιρεία ληζινγκ, ο χρήστης νομίζει ότι είναι συμφέρον το μίσθωμα και στην λήξη ή εταιρεία ληζινγκ χάνει λιγότερη αξία σαν μεταχειρισμένο

. Το ίδιο κάνει και η VAG (μέσες άκρες)δεν ειναι ετσι, η τιμη που βαζουν ειναι κανονικη. αγοραζονται για αλλους, φοροτεχνικους λογους. τα φεβ τα προηγουμενα, ακομη και το 225 ηταν μια χαρα απο θερμικο κινητηρα-σασμαν, το προβληματα τους ειχαν να κανουν με αναρτηση, μουαγιε, φορτιστες, οθονες και γενικα οτι εκτος μηχανης και aisin χαλαγε, τα νεα με τα 195 αναρωτιεμαι αν εχουν διπλοσυμπλεκτο. αν ναι, για πεταμα. επισης θεμα μεγαλο στα 225/195 ειναι το ποσο αψυχα ειναι μονο με ρευμα. πολυ μιρκο ηλεχτρομοτερ για το βαρος. στα 300 το εβαζες στο 4x4 και πεταγε, αλλα σε αυτα....
Δεν βάζουν την τιμή τιμοκαταλόγου;
ναι, αλλα οι ληζ αγοραζουν καπου 1.5-2.5 χιλιαρικα κατω. οχι 20-30%
-
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
100% εταιρικές πωλήσεις είναι τα εν Ελλάδι stellantis Phev , βάζουν την τιμή στο Θεό, έπειτα κάνουν μια κρυφή έκπτωση 20-30% στην εταιρεία ληζινγκ, ο χρήστης νομίζει ότι είναι συμφέρον το μίσθωμα και στην λήξη ή εταιρεία ληζινγκ χάνει λιγότερη αξία σαν μεταχειρισμένο

. Το ίδιο κάνει και η VAG (μέσες άκρες)δεν ειναι ετσι, η τιμη που βαζουν ειναι κανονικη. αγοραζονται για αλλους, φοροτεχνικους λογους. τα φεβ τα προηγουμενα, ακομη και το 225 ηταν μια χαρα απο θερμικο κινητηρα-σασμαν, το προβληματα τους ειχαν να κανουν με αναρτηση, μουαγιε, φορτιστες, οθονες και γενικα οτι εκτος μηχανης και aisin χαλαγε, τα νεα με τα 195 αναρωτιεμαι αν εχουν διπλοσυμπλεκτο. αν ναι, για πεταμα. επισης θεμα μεγαλο στα 225/195 ειναι το ποσο αψυχα ειναι μονο με ρευμα. πολυ μιρκο ηλεχτρομοτερ για το βαρος. στα 300 το εβαζες στο 4x4 και πεταγε, αλλα σε αυτα....
νομιζω από αυτα που βρήκα στο εξωτερικό 7 ταχυτο διπλου συμπλεκτη εχει μπαταρία: ~21 kWh (λίθιου ιόντος) και Ηλεκτροκινητήρας: περίπου 92 kW (~125 PS).
-
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
100% εταιρικές πωλήσεις είναι τα εν Ελλάδι stellantis Phev , βάζουν την τιμή στο Θεό, έπειτα κάνουν μια κρυφή έκπτωση 20-30% στην εταιρεία ληζινγκ, ο χρήστης νομίζει ότι είναι συμφέρον το μίσθωμα και στην λήξη ή εταιρεία ληζινγκ χάνει λιγότερη αξία σαν μεταχειρισμένο

. Το ίδιο κάνει και η VAG (μέσες άκρες)δεν ειναι ετσι, η τιμη που βαζουν ειναι κανονικη. αγοραζονται για αλλους, φοροτεχνικους λογους. τα φεβ τα προηγουμενα, ακομη και το 225 ηταν μια χαρα απο θερμικο κινητηρα-σασμαν, το προβληματα τους ειχαν να κανουν με αναρτηση, μουαγιε, φορτιστες, οθονες και γενικα οτι εκτος μηχανης και aisin χαλαγε, τα νεα με τα 195 αναρωτιεμαι αν εχουν διπλοσυμπλεκτο. αν ναι, για πεταμα. επισης θεμα μεγαλο στα 225/195 ειναι το ποσο αψυχα ειναι μονο με ρευμα. πολυ μιρκο ηλεχτρομοτερ για το βαρος. στα 300 το εβαζες στο 4x4 και πεταγε, αλλα σε αυτα....
Δεν βάζουν την τιμή τιμοκαταλόγου;
ναι, αλλα οι ληζ αγοραζουν καπου 1.5-2.5 χιλιαρικα κατω. οχι 20-30%
Καλά δεν έχω και εταιρεία ληζ για να ξέρω, το σίγουρο είναι ότι οι υψηλές τιμές τιμοκαταλόγου βοηθούν στην μεταπώληση μετά το τέλος του ληζ.
Δες εδώ ας πούμε, 30.000€ η έκδοση allure,
θυμάσαι τις προσφορές που έβαλε ο @alex-mix χθες;

-
ρε συ, τις προσφορες δεν τι εβαζουν, δεν παρακολουθουν ενα-ενα αμαξι, βαζουν την επισημη τιμη γιατι πρεπει να αναφερουν την λτπφ λογω ξανα φοροτεχνικων λογων.
το οτι αγοραζουν πολυ φθηνα δεν ισχυει, παιρνουν οσο παιρνει και ενας επισημος ντηλερ. -
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
ρε συ, τις προσφορες δεν τι εβαζουν, δεν παρακολουθουν ενα-ενα αμαξι, βαζουν την επισημη τιμη γιατι πρεπει να αναφερουν την λτπφ λογω ξανα φοροτεχνικων λογων.
το οτι αγοραζουν πολυ φθηνα δεν ισχυει, παιρνουν οσο παιρνει και ενας επισημος ντηλερ.Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε
Στο πόσο φθηνότερα αγοράζουν; Στο ποσοστό;
Το 2008 allure 145 (mouffe) dsc6, εδώ και μήνες το πουλάνε 28000€, αν το δίνει και 1500-2500€ φθηνότερα στις ληζ, μιλάμε για 3500-4500€ κάτω από την τιμή καταλόγου

-
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@tkin73 said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Δηλαδή η μεσαία πλάγκ ιν βγαίνει κάτω από 40000 ?
Ενδιαφέρον.
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Αφού ή έκδοση ΜΑΧ βγαίνει 41000 στην αγγελία και η ΠΛΑΣ είναι 2+ χιλιάδες φτηνότερη, προκύπτει.
Τα αυτοκίνητα των αγγελιών δεν είναι phev


O διαμορφωτής για phev 195 άλογα που είναι στην μεσαία έκδοση που ξεκινά βγαίνει 46Κ...είναι πχ 6Κ ποιο ακριβό από το τουσον με 252 άλογα αυτό...δεν ξέρω ποιον βλέπουν ανταγωνιστή στην Σιτροέν. Αλλά phev με αυτή την τιμή μη εταιρικό δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσουν...θέλει άμεση διόρθωση η τιμή αυτή ...να μην μιλήσουμε για τα κινέζικα phev που κοστίζουν 10 χιλιάρικα κάτω ..
100% εταιρικές πωλήσεις είναι τα εν Ελλάδι stellantis Phev , βάζουν την τιμή στο Θεό, έπειτα κάνουν μια κρυφή έκπτωση 20-30% στην εταιρεία ληζινγκ, ο χρήστης νομίζει ότι είναι συμφέρον το μίσθωμα και στην λήξη ή εταιρεία ληζινγκ χάνει λιγότερη αξία σαν μεταχειρισμένο

. Το ίδιο κάνει και η VAG (μέσες άκρες)δεν ειναι ετσι, η τιμη που βαζουν ειναι κανονικη. αγοραζονται για αλλους, φοροτεχνικους λογους. τα φεβ τα προηγουμενα, ακομη και το 225 ηταν μια χαρα απο θερμικο κινητηρα-σασμαν, το προβληματα τους ειχαν να κανουν με αναρτηση, μουαγιε, φορτιστες, οθονες και γενικα οτι εκτος μηχανης και aisin χαλαγε, τα νεα με τα 195 αναρωτιεμαι αν εχουν διπλοσυμπλεκτο. αν ναι, για πεταμα. επισης θεμα μεγαλο στα 225/195 ειναι το ποσο αψυχα ειναι μονο με ρευμα. πολυ μιρκο ηλεχτρομοτερ για το βαρος. στα 300 το εβαζες στο 4x4 και πεταγε, αλλα σε αυτα....
νομιζω από αυτα που βρήκα στο εξωτερικό 7 ταχυτο διπλου συμπλεκτη εχει μπαταρία: ~21 kWh (λίθιου ιόντος) και Ηλεκτροκινητήρας: περίπου 92 kW (~125 PS).
δλδ διπλοσυμπλεκτο με 195 και απο 46000 χανει από παντου απο τον ανταγωνισμο...τωρα για οσους εμπιστευονται στελαντις στα 33-35Κ για το 145 ηπια υβριδικό για τοσο μεγαλο αμαξι με την ανεση που προσφερει η σιτροεν λογω αναρτήσεων και καθισματων ειναι μια ανταγωνιστικη επιλογη...
-
Ο Σ έχει χωρίσει τις εκδόσεις στα 145 μόνο λιανικής με πολύ καλές τιμές και Φεβ και ηλεκτρικά μόνο ληζινγκ που παίζει ρόλο το μίσθωμα.
-
@a-d-p said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
@gatoz said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
ρε συ, τις προσφορες δεν τι εβαζουν, δεν παρακολουθουν ενα-ενα αμαξι, βαζουν την επισημη τιμη γιατι πρεπει να αναφερουν την λτπφ λογω ξανα φοροτεχνικων λογων.
το οτι αγοραζουν πολυ φθηνα δεν ισχυει, παιρνουν οσο παιρνει και ενας επισημος ντηλερ.Δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε
Στο πόσο φθηνότερα αγοράζουν; Στο ποσοστό;
Το 2008 allure 145 (mouffe) dsc6, εδώ και μήνες το πουλάνε 28000€, αν το δίνει και 1500-2500€ φθηνότερα στις ληζ, μιλάμε για 3500-4500€ κάτω από την τιμή καταλόγου

μιλας για μια εκπτωση της ταξης του 20-30% στις ληζ. δεν ισχυει. αυτο λεω. γιατι τετοιες εκπτωσεις θα επηρεαζαν την λτπφ = τον φορο χρησης. οι ληζ εχουν οφελος-εκπτωση το περιθωριο κερδους του μεταπωλητη. που ειναι μικρο.
-
@criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:
Ο Σ έχει χωρίσει τις εκδόσεις στα 145 μόνο λιανικής με πολύ καλές τιμές και Φεβ και ηλεκτρικά μόνο ληζινγκ που παίζει ρόλο το μίσθωμα.
ποσο βγαινει το μισθωμα δλδ των φεβ και ποση η προκαταβολη?
δεν μπορεσα να εντοπίσω c5 , 3008 ή grandland τρεχοντα μοντελα phev σε Leasing
CITROEN C5 AIRCROSS 2025