-
@limited_one said in VW FORUM:
@limited_one said in VW FORUM:
Χθές με ενημέρωσε ένας πωλητής από την VW ότι το iD3 έχει μεγάλη έκπτωση, και ρώτησε αν θέλω να μου στείλει προσφορά.
Εν τέλη η έκπτωση που έκαναν τον περασμένο μήνα που ήταν 2000 έγινε 4000.
Μέχρι το τέλος του έτους πόσο λέτε να πάει??
Η αποτυχία του VW Group στα ηλεκτρικά μπορεί να επισκευαστεί μόνο από την αποτυχία της ford

Θα τα χαρακτήριζα πολύ ακριβά, όχι αποτυχημένα..
Δεν τα αξιολογώ τεχνολογικά.
Εμπορικά απέτυχαν παταγωδώς. -
@limited_one said in VW FORUM:
@limited_one said in VW FORUM:
Χθές με ενημέρωσε ένας πωλητής από την VW ότι το iD3 έχει μεγάλη έκπτωση, και ρώτησε αν θέλω να μου στείλει προσφορά.
Εν τέλη η έκπτωση που έκαναν τον περασμένο μήνα που ήταν 2000 έγινε 4000.
Μέχρι το τέλος του έτους πόσο λέτε να πάει??
Η αποτυχία του VW Group στα ηλεκτρικά μπορεί να επισκευαστεί μόνο από την αποτυχία της ford

Θα τα χαρακτήριζα πολύ ακριβά, όχι αποτυχημένα..
Δεν τα αξιολογώ τεχνολογικά.
Εμπορικά απέτυχαν παταγωδώς.Επειδή είναι ακριβά, σε σχέση με τα αντίστοιχα κινέζικα.
Πάντως πηγαίνουν καλά στην ευρωπαϊκή αγορά, το απέτυχαν παταγωδώς είναι υπερβολικό. Στις πρώτες θέσεις είναι -
Πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη είναι τα ηλεκτρικά vw.
Αλλά όσο φτωχαίνουμε εμείς και ακριβαίνουν αυτά, τόσο πιο χρέπια θα μας φαίνονται.
-
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025. -
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.Απλά τα πράγματα,
κατάλαβαν οι οδηγοί την αξία τους

ΥΓ. Μήπως έριξε τις τιμές ή το ληζινγκ;

-
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.Γιατί η Tesla τι έχει παρουσιάσει μέσα στο 2025?
Όσον αφορά τα καμώματα του Μασκ, οι Ευρωπαίοι δεν έχουν δεχτεί κάποια καμπάνια τύπου Τραμπ " Europe first". Και δεν φημίζονται για την ευαισθησία τους στο να βάζουν τις πολιτικές τους προτιμήσεις ή τις αντιπάθειές τους πάνω από την τσέπη τους.
-
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.Γιατί η Tesla τι έχει παρουσιάσει μέσα στο 2025?
Όσον αφορά τα καμώματα του Μασκ, οι Ευρωπαίοι δεν έχουν δεχτεί κάποια καμπάνια τύπου Τραμπ " Europe first". Και δεν φημίζονται για την ευαισθησία τους στο να βάζουν τις πολιτικές τους προτιμήσεις ή τις αντιπάθειές τους πάνω από την τσέπη τους.
A. Το juniper
B. Οι δηλώσεις του μασκ υπέρ του AfD επηρέασαν τις πωλήσεις της εταιρείας. Δεν τους κατηγορώ τους γερμανούς για αυτήν τους την αντίδραση -
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.Γιατί η Tesla τι έχει παρουσιάσει μέσα στο 2025?
Όσον αφορά τα καμώματα του Μασκ, οι Ευρωπαίοι δεν έχουν δεχτεί κάποια καμπάνια τύπου Τραμπ " Europe first". Και δεν φημίζονται για την ευαισθησία τους στο να βάζουν τις πολιτικές τους προτιμήσεις ή τις αντιπάθειές τους πάνω από την τσέπη τους.
A. Το juniper
B. Οι δηλώσεις του μασκ υπέρ του AfD επηρέασαν τις πωλήσεις της εταιρείας. Δεν τους κατηγορώ τους γερμανούς για αυτήν τους την αντίδρασηΔεν μπορώ να το αποκλείσω αλλά δεν πείθομαι κιόλας.
Θα δείξει ο χρόνος.
Αν και όπως λένε τον πελάτη αν τον χάσεις θέλει υπερπροσπάθεια για να τον ξανακερδίσεις. Και νομίζω ότι οι μέρες της παντοκρατορίας της Tesla στα ηλεκτρικά έχουν περάσει. -
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.Γιατί η Tesla τι έχει παρουσιάσει μέσα στο 2025?
Όσον αφορά τα καμώματα του Μασκ, οι Ευρωπαίοι δεν έχουν δεχτεί κάποια καμπάνια τύπου Τραμπ " Europe first". Και δεν φημίζονται για την ευαισθησία τους στο να βάζουν τις πολιτικές τους προτιμήσεις ή τις αντιπάθειές τους πάνω από την τσέπη τους.
A. Το juniper
B. Οι δηλώσεις του μασκ υπέρ του AfD επηρέασαν τις πωλήσεις της εταιρείας. Δεν τους κατηγορώ τους γερμανούς για αυτήν τους την αντίδρασηΟι πωλήσεις του juniper τώρα θα αρχίσουν να φαίνονται.
ΥΓ. ΧΘΕς πέρασε ένα από το τμήμα -
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.Γιατί η Tesla τι έχει παρουσιάσει μέσα στο 2025?
Όσον αφορά τα καμώματα του Μασκ, οι Ευρωπαίοι δεν έχουν δεχτεί κάποια καμπάνια τύπου Τραμπ " Europe first". Και δεν φημίζονται για την ευαισθησία τους στο να βάζουν τις πολιτικές τους προτιμήσεις ή τις αντιπάθειές τους πάνω από την τσέπη τους.
A. Το juniper
B. Οι δηλώσεις του μασκ υπέρ του AfD επηρέασαν τις πωλήσεις της εταιρείας. Δεν τους κατηγορώ τους γερμανούς για αυτήν τους την αντίδρασηΔεν μπορώ να το αποκλείσω αλλά δεν πείθομαι κιόλας.
Θα δείξει ο χρόνος.
Αν και όπως λένε τον πελάτη αν τον χάσεις θέλει υπερπροσπάθεια για να τον ξανακερδίσεις. Και νομίζω ότι οι μέρες της παντοκρατορίας της Tesla στα ηλεκτρικά έχουν περάσει.Ότι η έχει περάσει η εποχή που τα τεσλα ήταν μονόδρομος, το λέω συνέχεια.
Από εκεί και πέρα όμως, μου κάνουν φοβερή εντύπωση οι πωλήσεις των ηλεκτρικών Vw διότι δεν τα θεωρώ τόσο καλά προϊόντα για την τιμή που προσφέρονται. Ισως έχουν καλή τιμή leasing, ίσως υπάρχουν εκπτώσεις στη Γερμανία (που είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά) που δεν έρχονται εδώ (όπως με το id3 το τέλος της περσινής ή προπέρσινης χρονιάς)Από τα ηλεκτρικά Vw μόνο το id7 παραδέχομαι ως εξαιρετικό προϊόν
-
Οσο περισσοτεροι βγαζουν ηλεκτρικα τοσο το καλύτερο. Τα vw ειναι μια χαρα αλλα δεν αξιζουν τα χρηματα τους
ακομα και τα tesla χωρις ουσιαστικες αναβαθμισεις αξιζουν περισσότερο
και τα κινεζικα εχουν ανεβει σε πωλησεις αλλα ακόμα οι ευρωπαιοι ειναι πολύ σκεπτικοι σε μαρκες που δεν ξέρουν
η VW πουλαει ηλεκτρικα στην Ευρωπη λόγω οτι δεν εμπιστευονται τα κινεζικα ακόμα και οτι ο Μασκ εκανε δηλώσεις υποστηριξης σε φιλοναζιστικο κομμα στην Γερμανια. Ειναι αρκετα καλός λόγος να χασει πωλησεις η τεσλα και μονο για αυτό. Χωρια που δεν παρουσιαζει τιποτα νέο
Τουλάχιστον η VW το προσπαθει. Το ιδιο και η Hyundai-kia. Ελπιζω να πανε προς τα κάτω ομως σε τιμες γιατι αλλιως δεν εχουν ελπιδα με τους κινεζους. Μακαρι και αλλες μαρκες να γινουν ανταγωνιστικές σιγα σιγα
-
The 1.5 TSI engine is one of the most commonly used engines for popular cars made by Volkswagen. Skoda, and Seat. It’s been even used in some Audi cars. The engine appears to be quite good to drive, very economical, and also almost problem-free.
But does it still have some common issues? Well, I should say that this is one of the most reliable engines of the new generations of motors made in Europe. There are little to no problems described on forums and people are quite happy with their engines, in the majority of cases.
I still managed to find some issues to keep in mind, especially if you want to get the maximum possible number of miles out of this engine. I hope the video is helpful and informative! Also please share your experience with the 1.5 TSI in the comments
-
If you see the “Key not in range” warning in your Volkswagen, it means the KESSY or the keyless entry system is registering problems with the connection of your key fob to the car’s equipment.
In most cases, the problem is caused by the low battery in your key fob. And this can happen just several months after you installed the new batteries or bought the car. Also, this can happen when the 12V battery is experiencing issues with draining power or low voltage and the systems in your vehicle go mad.
In this video, I will review everything that may cause this issue including some unbelievable scenarios that are yet possible in newer Volkswagen cars. And I hope I’ll be able to help you with my research.
VW FORUM