-
Μπίζνες είναι δεν είναι ηθικολογίες.
Αλλά οι μπίζνες πρέπει να γίνονται σε καθεστώς ίσως ευκαιριών και ανόθευτου ανταγωνισμού.
Οι Κινέζοι δεν έχουν σχέση με αυτό.
Οταν αποκτήσουν θα γίνουν ακριβοί.
Μέχρι τότε όσοι αγοράζουν κινέζικα με λήζινγκ και τους συμφέρει καλά κάνουν.
Οσοι αγοράζουν σαν ιδιώτες, παίζουν στοίχημα.
-
@criuser said in Chery Forum:
Μπίζνες είναι δεν είναι ηθικολογίες.
Αλλά οι μπίζνες πρέπει να γίνονται σε καθεστώς ίσως ευκαιριών και ανόθευτου ανταγωνισμού.
Οι Κινέζοι δεν έχουν σχέση με αυτό.
Οταν αποκτήσουν θα γίνουν ακριβοί.
Μέχρι τότε όσοι αγοράζουν κινέζικα με λήζινγκ και τους συμφέρει καλά κάνουν.
Οσοι αγοράζουν σαν ιδιώτες, παίζουν στοίχημα.
ΑΣΕ ΡΕ ΑΣΕ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ και μλκς τούμπανα!!!
νοθευανε οι Γερμαναράδες τα στοιχεία εκπομπων ρύπων για να είναι ΙΣΟΙ με τους άλλους?
Ρε πήγαινε πεστα αυτά σε κανα 3χρονο που δεν νιωθει. Που σας νοιαζει να ειναι σωστος και δικαιος ο ανταγωνισμος ξαφνικα μολις ήρθαν οι κινέζοι
Γελανε και τα σκυλιά απέξω με αυτά που γράφεις
-
Τους έπιασαν όμως τους Γερμαναράδες και πλήρωσαν.
Εσύ μπορείς να ελέγξεις ως ΕΕ, αν η Κίνα επιδοτεί την κατασκευή των αυτοκινήτων ?
Αν ελέγχει την παιδική εργασία και τα ωράρια εργασίας ?
Τους μισθούς ?
Οχι βέβαια.
Αυτοί σου είπαν ότι πρέπει να κάνεις κοινοπραξία και να είσαι μειοψηφία ?
Πες μου ένα λόγο που η ΕΕ, δεν πρέπει να τους ταράξει στον δασμό ?
Δεν το κάνει γιατί πουλάνε ακόμα τα Γερμανά στην Κίνα πορσικά και μεγάλα αμάξια.
-
+1000 Πες τα ρε cirus!
Θεωρητικά δε θα έπρεπε τα Κινέζικα να είναι ανταγωνιστικά των Ευρωπαϊκών, με βάση την τεχνογνωσία που διαθέτουμε. Αλλά όταν πουλάς στους συμπολίτες σου κινητήρες με τον ιμάντα μέσα στο λάδι, όταν βρίσκεις δικαιολογίες για να μη στείλεις τα αυτοκίνητα σου για δοκιμές στο Euroncap, μετά σου φταίει ο Κινέζος και οι ενισχύσεις του.
Οι δασμοί θα προστατέψουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, όσο υποστηρίζει και ο ΟΠΕΚΕΠΕ τους αγρότες! Χαμένα λεφτά!
Εγώ ξέρω ότι αυτοί την στιγμή ο Κινέζος μπορεί να έχει ένα φτηνό, αξιοπρεπές ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με τιμή κάτω από 10 χιλιάρικα και εμείς πληρώνουμε δασμούς και ψάχνουμε με το κιάλι για αμάξι κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ!
Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη έτσι και αλλιώς. Τα δύο εργοστάσια της BYD στην Ευρώπη και μόνο, έχουν δυνατότητα παραγωγής 600.000 αυτοκινήτων ετησίως. Σχεδόν όση ήταν και η παραγωγή της Peugeot για το 2024. Συν φυσικά τα 1.000.000 που έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν με τα ιδιόκτητα καράβια τους, όχι μόνο από την Κίνα αλλά και από τα εργοστάσια τους εκτός Κίνας που δεν υπόκεινται σε δασμούς!
Θεωρώ πως το καλύτερο που έχει να κάνει η Ευρώπη είναι να αφήσει τους δασμούς, ώστε να αποκτήσει ο κόσμος πρόσβαση και σε φτηνά αυτοκίνητα και να στρέψει τις επενδύσεις του σε άλλους τομείς, όπως την άμυνα που πλέον ζητάει δυστυχώς πολύ μεγάλα ποσά και όπου θα προτιμήσω εννοείται να έχω ευρωπαική παραγωγή από το να αγοράζω από τρίτες χώρες.
Πέρα από την Ευρώπη βέβαια, το θέμα είναι πως για άλλη μια φορά εμείς σταθερά εκτός. Κανένα εργοστάσιο, καμιά γραμμή συναρμολόγησης στην Ελλάδα...
-
@criuser said in Chery Forum:
Τους έπιασαν όμως τους Γερμαναράδες και πλήρωσαν.
Εσύ μπορείς να ελέγξεις ως ΕΕ, αν η Κίνα επιδοτεί την κατασκευή των αυτοκινήτων ?
Αν ελέγχει την παιδική εργασία και τα ωράρια εργασίας ?
Τους μισθούς ?
Οχι βέβαια.
Αυτοί σου είπαν ότι πρέπει να κάνεις κοινοπραξία και να είσαι μειοψηφία ?
Πες μου ένα λόγο που η ΕΕ, δεν πρέπει να τους ταράξει στον δασμό ?
Δεν το κάνει γιατί πουλάνε ακόμα τα Γερμανά στην Κίνα πορσικά και μεγάλα αμάξια.
Πόσα έχουν κάνει και δεν έχουν τους έχουν πιάσει ξέρεις
Ηθικολογία στα αυτοκίνητα τώρα ξαφνικά
Και τα μπλουζάκια που αγοράζεις εκεί φτιάχνονται και τα πάντα
Οι δυτικοί διάλεξαν να κατασκευάζουν τα πάντα εκεί για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος. Δεν τους ενοιαζαν τότε οι συνθηκες εργασίας και οι χαμενες θεσεις εργασιας στην Ευρώπη?
Και θα εισπράξεις ότι εσπειρες. Τα υπόλοιπα για μισθούς που ξαφνικά σε νοιάζουν οι συνθήκες τα ακούω βερεσε.
Τόσα χρόνια δεν σε νοιάζει και τώρα ξαφνικά ενδιαφέρεσαι.
Υποκριτικό τουλάχιστον
-
@cirus said in Chery Forum:
Και τα μπλουζάκια που αγοράζεις εκεί φτιάχνονται και τα πάντα
Οι δυτικοί διάλεξαν να κατασκευάζουν τα πάντα εκεί για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος
Και θα εισπράξεις ότι εσπειρες.
-
Δεν είναι μόνο οι γερμαναράδες!
Φρέσκα κουλούρια:
LONDON, Oct 13 (Reuters) - Some of the world's biggest carmakers manipulated diesel emissions tests because they "would rather cheat than comply with the law", lawyers for over 1.6 million claimants told London's High Court on Monday, at the start of a huge trial.Οι εταιρείες που κατηγορούνται είναι Mercedes, Ford, Peugeot/Citroën, Renault and Nissan
-
Αρα ακόμα χειρότερο. Η ΕΕ κυνηγάει τους δικούς της για πταίσματα και αφήνει τους κινέζους να καταπατούν κάθε έννοια ανταγωνισμού.
-
@criuser said in Chery Forum:
Πες μου ένα λόγο που η ΕΕ, δεν πρέπει να τους ταράξει στον δασμό ?
Σε ένα εμπορικό πόλεμο ΕΕ και Κίνας, χαμένη θα βγεί η ΕΕ

Τα αυτοκίνητα δεν είναι παρά ένα κλάσμα των εισαγωγών από Κίνα.
-
@criuser said in Chery Forum:
Αρα ακόμα χειρότερο. Η ΕΕ κυνηγάει τους δικούς της για πταίσματα και αφήνει τους κινέζους να καταπατούν κάθε έννοια ανταγωνισμού.
Η Αγγλία δεν είναι πλέον στην ΕΕ
-
@criuser said in Chery Forum:
Αρα ακόμα χειρότερο. Η ΕΕ κυνηγάει τους δικούς της για πταίσματα και αφήνει τους κινέζους να καταπατούν κάθε έννοια ανταγωνισμού.
Ακου για να τελιώνουμε
Οι Δυτικοί εκαναν τους κινεζους τόσο δυνατούς τις τελευταίες δεκαετιες, δεν εγιναν μονοι τους τοσο δυνατοί
Οι δυτικοί εκλειναν τα ματια και δεν τους ενδιέφερε τιποτα αλλο από το να μεγιστοποιησουν το κέρδος τους
Δεν τους ενδιαφέρει τις τελευταιες δεκαετιες τιποτα αλλο εκτός από αυτό. Και τοτε χαλια ηταν οι συνθηκες στην κινα και τότε εχαναν την δουλεια τους Ευρωπαιοι και αμερικάνοι για να μετακινησουν τα εργοστασια τους εκει
Ολο αυτό οι Δυτικοί το δημιουργησαν
Αν θες να κατηγορησεις κάποιον ειναι εντελως χαζο να κατηγορεις τους κινέζους που εσυ τους έκανες μαγκες. Οι κινεζοι παντα τα ίδια εκαναν, δεν αλλαξαν τώρα. Και τοτε που μετεφερες ολη την παραγωγη σου εκει με τον ιδιο ακριβως τροπο λειτουργούσαν. Τότε αυτά που μας λες τώρα δεν σε ενοχλούσαν?
ΟΤΙ ΕΣΠΕΙΡΕΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ είτε αυτό σου αρεσει είτε όχι
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΙΑ και ηθικολογια. Και ξαναματαλέω δεν διαβαζουν 3χρονα εδώ για να μας πεισεις οτι οι Ευρωπαιοι ειναι αγιοι και πανε με τον σταυρο στο χέρι με υγιη ανταγωνισμό και οι κακοι κινεζοι καταστρατηγούν τα πάντα
Αν υπήρχε μετρηση στο ποσο ανηθικος είναι κάποιος , πρώτοι θα εβγαιναν αυτοί που ειναι ανηθικοι αλλα το "παίζουν" ηθικοι και με αξίες. και αυτοί δεν ειναι αλλοι από τους Ευρωπαίους
-
@dg79 said in Chery Forum:
@criuser said in Chery Forum:
Πες μου ένα λόγο που η ΕΕ, δεν πρέπει να τους ταράξει στον δασμό ?
Σε ένα εμπορικό πόλεμο ΕΕ και Κίνας, χαμένη θα βγεί η ΕΕ
Τα αυτοκίνητα δεν είναι παρά ένα κλάσμα των εισαγωγών από Κίνα.
Εντωμεταξύ ο ταξιδευτής έχει κινέζικο κινητό και ταμπλετα συμβάλλοντας στα δεκάδες δις εισαγωγών ενώ εμείς αγοράζουμε τα δυτικά

-
Ο αγοραστής μπορεί να κάνει όποια επιλογή θέλει και να αναλάβει τον ανάλογο κίνδυνο. Στο κινητό μου είναι μηδενικός αφού δεν τα μεταπουλαω ούτε το κόστος είναι σημαντικό.
Στο αυτοκίνητο είναι τεράστιο το κόστος και ο κίνδυνος.
Ως προς την διεθνή πολιτική δεν υπάρχει ηθική μόνο συμφέροντα.
-
@criuser said in Chery Forum:
Στο αυτοκίνητο είναι τεράστιο το κόστος και ο κίνδυνος.
Ως προς την διεθνή πολιτική δεν υπάρχει ηθική μόνο συμφέροντα.
Τα κινέζικα ειναι μικροτερο το κόστος με καλύτερο εξοπλισμο και ειναι 5στερα σε ασφάλεια εν αντιθεση με τα 3στερα citroen. Οποτε και το κοστος και ο κινδυνος μικροτερος
Στο δευτερο ειναι κατι που συμφωνούμε. ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Τωρα γιατι πηγες να μας ηθικολογισεις για συμφεροντα και να μας πείσεις κιολας μονο εσυ το ξέρεις
-
Εκτός θέματος του CHERY FORUM αλλά μιας και πλάτειασε η κουβέντα:
Σε διπλανό κτήριο που κτίζεται, ο εργολάβος αλβανικής καταγωγής.
Όλα τα ‘’μαστόρια’’ αλβανικής καταγωγής, ανάμεσα τους (στους τελευταίους παρακατιανούς εργαζόμενους), ένας μάλλον πακιστανός και δύο Έλληνες, ένας πιτσιρικάς και ένας κοντά στα 60. Ωράριο, από την ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου.
Την προηγούμενη εβδομάδα, πήγα με την σύζυγο σε ένα κατάστημα στην CHINATOWN στην Γιαννιτσών στην Θεσσαλονίκη, για να περούμε κάτι ρυχτάρια για τα έπιπλα.
Στο κατάστημα δουλεύει η κόρη φιλικού ζευγαριού. Τα αφεντικά Κινέζοι, όλοι οι υπάλληλοι Ελληνίδες. Ωράριο κινέζικο, μισθοί βασικοί , τα βλέμματα των κινέζων υπεύθυνων, σαν κινέζικου αετού.
Δεν ξέρω αν πρέπει να στεναχωρηθώ, ή αν πρέπει να δηλώσω ευχαρίστηση για αυτό που συμβαίνει και να πω καλά να πάθουν.
-
@ektoras said in Chery Forum:
Δεν ξέρω αν πρέπει να στεναχωρηθώ, ή αν πρέπει να δηλώσω ευχαρίστηση για αυτό που συμβαίνει και να πω καλά να πάθουν.
Δεν εχει να κάνει με αυτό που λες.
Διαπιστώσεις κανουμε απλά
Δεν λεμε αν μας αρεσει ή οχι
Στην Ελλαδα ζω, θα προτιμουσα η Ευρώπη να ηταν μεγαλύτερη οικονομική δυναμη από την κίνα. Θα προτιμούσα να εχουμε και δω κανα εργοστάσιο και να μην είχαν κλεισει ολες οι βιοτεχνιες ρούχων και να μην ειχαν πάει στην Κινα. Ο θειος μου ειχε βιοτεχνια ρουχων και φτωχευσε, η μητερα μου ειχε μαγαζι που έβαζε τα κουμπια και τα τρουκς στα ρουχα που εφτιαχνε ο θειος μου. Λες να το ευχαριστήθηκα που χρεωκόπησε η βιοτεχνια?
Θα προτιμουσα ενα σωρο πράγματα. Η κίνα ειναι δικτακτορία δεν ειναι καν δημοκρατικο κράτος
Τι σημασια εχει τι θα προτιμουσα εγω και συ?
Αλλοι διαλεξαν δεκαετίες πριν να μεταφέρουν την παραγωγή εκει και αυτα που βλέπουμε τώρα ειναι τα αποτελέσματα απλα. Δεν εχω καμια τυψη οταν αγοραζω ενα καταναλωτικο αγαθο που φτιαχνεται στην Κινα . Αλλοι θα πρεπει να νιωθουν τύψεις και να στεναχωριούνται με τις αποφασεις που πήραν. Ανθρωποι που ουτε θα στεναχωρεθούν ούτε τους νοιαζει στο ελαχιστο. Ανθρωποι που ηγουνταν και εβγαλαν τεραστια κέρδη
Δεν περνω ευχαριστηση που τα πραγματα πήγαν έτσι. Αλλα ετσι πήγαν γιατι οι Δυτικοι το διαλεξαν , δεν αλλαζει αυτό , μας αρεσει ή όχι
-
@cirus said in Chery Forum:
@criuser said in Chery Forum:
Στο αυτοκίνητο είναι τεράστιο το κόστος και ο κίνδυνος.
Ως προς την διεθνή πολιτική δεν υπάρχει ηθική μόνο συμφέροντα.
Τα κινέζικα ειναι μικροτερο το κόστος με καλύτερο εξοπλισμο και ειναι 5στερα σε ασφάλεια εν αντιθεση με τα 3στερα citroen. Οποτε και το κοστος και ο κινδυνος μικροτερος
Στο δευτερο ειναι κατι που συμφωνούμε. ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Τωρα γιατι πηγες να μας ηθικολογισεις για συμφεροντα και να μας πείσεις κιολας μονο εσυ το ξέρεις
5στερα είναι και τα Σιτροέν που έχουν δοκιμαστεί.
Δεν ηθικολογησα. Είπα για το συμφέρον των Ευρωπαίων εργαζομένων και το πως φέρθηκαν οι Κινέζοι στις ευρωπαϊκές εταιρείες εκεί.
Για τα συμφέροντα μας μιλάω.
-
Στην οικοδομή δεν πάνε Έλληνες εδώ και χρόνια εκτός από συγκεκριμένα συνεργεία και αντικείμενα.
Όταν το ντιλιβερι δεν πέφτει κάτω από 70€ την μέρα και μπορεί να πάει και 120 η οικοδομή δεν είναι ελκυστική.
-
Φρουραααααααα
-
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@cirus said in Chery Forum:
@criuser said in Chery Forum:
Στο αυτοκίνητο είναι τεράστιο το κόστος και ο κίνδυνος.
Ως προς την διεθνή πολιτική δεν υπάρχει ηθική μόνο συμφέροντα.
Τα κινέζικα ειναι μικροτερο το κόστος με καλύτερο εξοπλισμο και ειναι 5στερα σε ασφάλεια εν αντιθεση με τα 3στερα citroen. Οποτε και το κοστος και ο κινδυνος μικροτερος
Στο δευτερο ειναι κατι που συμφωνούμε. ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Τωρα γιατι πηγες να μας ηθικολογισεις για συμφεροντα και να μας πείσεις κιολας μονο εσυ το ξέρεις
5στερα είναι και τα Σιτροέν που έχουν δοκιμαστεί.
Δεν ηθικολογησα. Είπα για το συμφέρον των Ευρωπαίων εργαζομένων και το πως φέρθηκαν οι Κινέζοι στις ευρωπαϊκές εταιρείες εκεί.
Για τα συμφέροντα μας μιλάω.
ξεκαθαρα ηθικολογεις. Ασε το συμφερον των ευρωπαιων εργαζομένων. Ετσι οπως τα έκαναν πριν πολλα χρόνια οι δυτικοι ειναι προδιαγεγραμμενο. Το συμφέρον τους ΗΤΑΝ να μην ειχαν πάει ολη την παραγωγη στην Κινα. Αυτο ηταν το συμφερον τους. Εφοσον το πήγαν , ηταν απλά φυσικο επακολουθο αυτο που συμβαίνει. Δεν υπάρχει τρόπος να διορθωθει τωρα. Οταν πουλας την ψυχη σου στο διαολο με τιμημα να περάσεις καλά 30 χρονια πρώτα, δεν μπορεις στα 29 χρόνια ξαφνικα να το διορθώσεις
ναι αυτα που εχουν δοκιμαστει, τα υπολοιπα (νεα) δεν πάνε γιατι θα πάρουν 3 ή και λιγοτερα αστερια ενω αντιθετα τα κινεζικα ΟΛΑ 5στερα ειναι
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για το συμφερον μου. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ παρα μόνο εγώ
Δεν υπάρχουμε εμεις. Υπάρχει ο καθενας για την πάρτη του. Αυτό εκαναν. Να νιωσω τωρα εγώ θλίψη για αυτά που εκαναν για να βγαλουν μεγιστο κέρδος και να μου μιλήσουν για το κερδος μας? δεν σφαξανε
Μονο τα δικα τους συμφεροντα κοιταζαν πάντα. Οποτε κανε μας την χαρη
κινέζικα αυτοκίνητα (merged)