-
Καλό ειναι αυτό?
-
@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Καλό ειναι αυτό?
Αν εννοείς την συνεργασία, καλό μου ακούγεται.
-
Βγήκε τιμή στο Βέλγιο και για το Duster hybrid G-150 4x4
Extreme 29590€ ( 27690€ το hybrid 140)
Expression 28090€ ( 26190€ το hybrid 140) -
Μια χαρα τιμουλες ειναι. Τεχνολογία ρενω.
-
@spi_duster said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Μια χαρα τιμουλες ειναι. Τεχνολογία ρενω.
Συμφωνώ στο τεχνολογία Ρενώ, στο μια χαρά τιμούλες έχω ένα θέμα.
Πιθανότερο βέβαια επειδή δεν μπορώ εγώ να αγοράσω αμάξι σε αυτά τα λεφτά, αλλά αν δεν μπορώ να αγοράσω ούτε Dacia!!! -
Σε μας στο duster υπολόγισε περίπου κανα 2000 αρο παραπάνω σε αυτές τις εκδόσεις.Νομίζω είναι λίγο αστείο.
-
Nτάστερ και φτηνό, γιοκ. Σήκωσαν και αυτοί κεφάλι. Και κάπως έτσι θα βρει πάτημα ο κινέζος να μπει στην αγορά.
-
@nickthetrib said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@spi_duster said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Μια χαρα τιμουλες ειναι. Τεχνολογία ρενω.
Συμφωνώ στο τεχνολογία Ρενώ, στο μια χαρά τιμούλες έχω ένα θέμα.
Πιθανότερο βέβαια επειδή δεν μπορώ εγώ να αγοράσω αμάξι σε αυτά τα λεφτά, αλλά αν δεν μπορώ να αγοράσω ούτε Dacia!!!Εντάξει το δικινητο hybrid 140 expression στα 26500€ που έχει τώρα, σε λευκό με το κλειδί στο χέρι
, δεν το λες και ακριβό. (27100€ με μεταλλικό) Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούμε πια να μαζέψουμε χρήματα και δεν έχουν οι τοπικοί αντιπρόσωποι ανάλογες επιλογές σε ιδιωτικό ληζινγκ που έχουν στο εξωτερικό.
πχ στη Γαλλία το νοικιάζεις με 317€ το μήνα, χωρίς προκαταβολή
-
Συγκρίνουμε παντα τις τιμες με τα δεδομενα της αγορας. Φτηνά αμάξια δεν υπαρχουν πλεον. Γεγονός επισης πως και οι Ρουμανοι εργατες πληρωνονται ως Ευρωπαίοι και οχι ως Κινεζοι. Αν ως καταναλωτες οι Ευρωπαίοι αλλά και οι Έλληνες εχουμε χασει αγοραστικη δυναμη ειναι ενα αλλο θεμα επισης. Η Κινα εχει τις πρωτες υλες , την ενέργεια και το εργατικο δυναμικο χαμηλά. Αυτό επιτρέπει να κινούνται πιο ευελικτα σε τιμες σε σχεση με τους Ευρωπαίους. Η dacia δε μπορεί να ξεφυγει απο αυτο τον κανόνα οπως και η scoda ή η seat , η opel κοκ. Μια χαρά είναι λοιπον οι τιμουλες του νταστερ τηρουμενων των αναλογιων. Με παγιωμενη μαλιστα την αξιοπιστία των αυτοκινητων της η Dacia θα έλεγα πως επιμένει να παιζει τιμια.
-
@spi_duster said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Συγκρίνουμε παντα τις τιμες με τα δεδομενα της αγορας. Φτηνά αμάξια δεν υπαρχουν πλεον. Γεγονός επισης πως και οι Ρουμανοι εργατες πληρωνονται ως Ευρωπαίοι και οχι ως Κινεζοι. Αν ως καταναλωτες οι Ευρωπαίοι αλλά και οι Έλληνες εχουμε χασει αγοραστικη δυναμη ειναι ενα αλλο θεμα επισης. Η Κινα εχει τις πρωτες υλες , την ενέργεια και το εργατικο δυναμικο χαμηλά. Αυτό επιτρέπει να κινούνται πιο ευελικτα σε τιμες σε σχεση με τους Ευρωπαίους. Η dacia δε μπορεί να ξεφυγει απο αυτο τον κανόνα οπως και η scoda ή η seat , η opel κοκ. Μια χαρά είναι λοιπον οι τιμουλες του νταστερ τηρουμενων των αναλογιων. Με παγιωμενη μαλιστα την αξιοπιστία των αυτοκινητων της η Dacia θα έλεγα πως επιμένει να παιζει τιμια.
Οταν μιλας για αξιοπιστία στην dacia σε τι εννοείς?τα τρικύλινδρα?το υβριδικό?τα κιβώτια?η το lpg τους ?Να μην μιλήσω για ποιότητα οχι υλικών ....αλλα κατασκευής.Η Daciα εκανε μπαμ με ενα πραγματικα φτηνο suv με βαση τον dci, αντε και το lpg με φρηνη σχετικα συντήρηση.Δεν γίνεται να θέλει 30κ για υβριδικο και την ιδια στιγμη να θέλει αλλα τοσα το αρκανα η το symbioz που ειναι ανώτερα σε ποιότητα και συναρμογες.Ολα ειναι ακριβά αλλα ρε φιλε η dacia το παίζει πονηρή.
-
Οτι περιγράφεις ειναι ρενω. Η μονη Γαλλικη εταιρεία που κρατάει ψηλά την αξιοπιστία. Ο ορος γαλοχρεπο αφορά τα ρημάδια της Στελλαντις. Οντως τα πλαστικά του σκληρα μα εντουτοις μια χαρα συναρμοσμενα και διχως ιδιαιτερους τριγμους. Το ξερω απο το δικο μου. Το νταστερ ειναι ενα πολυχρηστικο εργαλειο οταν το αρκανα ειναι ενα κρος ποιοτικο αμαξι μα με περιορισμενες δυνατότητες σε σχεση με το πρωτο. Αυτη τι στιγμη η Dacia εχει πετύχει να σπρωχνει στην αγορά σε μεγαλους αριθμους τα προιοντα της γιατί παιζει πολυ τίμια. Αν δε θέλεις να το δεις ειναι ενα αλλο ζητημα που δεν εχω,αποψη. Εχει απο πισω ομως την Ρενω και για αυτό αν δεν το παιξει σκοντα ή σεατ εχει πολλά αμάξια να σπρωξει ακομη.
-
Το ξερω οτι ειναι μια εταιρεία και αυτος ειναι ο λογος που το λέω.Δεν συγκρίνω εννοείτε Renault με την Στελλα αλλα νομιζω οτι παει να το χαλάσει με την Dacia.Εχει ανεβάσει πολυ τις τιμες σε σχεση με τα Renault της.Και πας σε ξενα φόρουμ και βλέπεις τα duster να μπαζουν νερα απο παντού κατι ψαλίδια ποδηλάτου .... χωρις τον dci!!!
-
@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Το ξερω οτι ειναι μια εταιρεία και αυτος ειναι ο λογος που το λέω.Δεν συγκρίνω εννοείτε Renault με την Στελλα αλλα νομιζω οτι παει να το χαλάσει με την Dacia.Εχει ανεβάσει πολυ τις τιμες σε σχεση με τα Renault της.Και πας σε ξενα φόρουμ και βλέπεις τα duster να μπαζουν νερα απο παντού κατι ψαλίδια ποδηλάτου .... χωρις τον dci!!!
Έχει ανεβάσει τιμές γιατί έχουν ανεβάσει όλοι και γιατί πουλάει, αν πιεστεί θα αναθεωρήσει.
Αυτή τη στιγμή ένα Duster expression hybrid 140 έχει 26500-27100€ με το κλειδί στο χέρι,, ενώ ένα Extreme 130 mhev 25300-26200€, δλδ πόσο έπρεπε να τα πουλάει για ήταν δίκαιο;
Κάνα χιλιάρικο κάτω;
Μιλάμε για αυτοκίνητο 4,34 m
Είναι λίγο φθηνότερο από τους ανταγωνιστές του Suzuki S-cross, Citroen C3 aircross, αλλά αρκετά ομορφότερο και όταν έρθει η έκδοση με τον κινητήρα G-120 θα είναι και οικονομικότερο. Από την άλλη είναι 3000€ ακριβότερο από το νεοεισερχόμενο Chery tiggo 4, θα δούμε την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού
.
Dacia Duster 3rd gen (2024)