-
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση
Ποιος ο λογος να χρεωθει εργατοωρες μια εταιρεια αν δεν εχει εντοπιστει καποιο προβλημα?
Δεν μπορω να γνωριζω.
Οπως δεν γνωριζουμε τι περιλαμβανει αυτη η αναβαθμιση.
Αυτη η εξηγηση μπορει να δωθει απο το τεχνικο τμημα.
Γι αυτο ειπαμε προηγουμενως οτι οποιος παει για σερβις να ρωτησει τι σοι αναβαθμιση ειναι.
Συνηθως οταν βγαινει μια αναβαθμιση αναλυει τι διορθωνει ή τι προσθετει. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση
Ποιος ο λογος να χρεωθει εργατοωρες μια εταιρεια αν δεν εχει εντοπιστει καποιο προβλημα?
Δεν μπορω να γνωριζω.
Οπως δεν γνωριζουμε τι περιλαμβανει αυτη η αναβαθμιση.
Αυτη η εξηγηση μπορει να δωθει απο το τεχνικο τμημα.
Γι αυτο ειπαμε προηγουμενως οτι οποιος παει για σερβις να ρωτησει τι σοι αναβαθμιση ειναι.
Συνηθως οταν βγαινει μια αναβαθμιση αναλυει τι διορθωνει ή τι προσθετει.Παντα αναφερει τι θα κανει, οπως υπαρχουν και οι περιπτωσεις που αναφερουν στο τεχνικο τους τμημα οτι, αν δεν κανει αυτο δεν προχωρατε στην αναβαθμιση.
-
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση
Ποιος ο λογος να χρεωθει εργατοωρες μια εταιρεια αν δεν εχει εντοπιστει καποιο προβλημα?
Δεν μπορω να γνωριζω.
Οπως δεν γνωριζουμε τι περιλαμβανει αυτη η αναβαθμιση.
Αυτη η εξηγηση μπορει να δωθει απο το τεχνικο τμημα.
Γι αυτο ειπαμε προηγουμενως οτι οποιος παει για σερβις να ρωτησει τι σοι αναβαθμιση ειναι.
Συνηθως οταν βγαινει μια αναβαθμιση αναλυει τι διορθωνει ή τι προσθετει.Παντα αναφερει τι θα κανει, οπως υπαρχουν και οι περιπτωσεις που αναφερουν στο τεχνικο τους τμημα οτι, αν δεν κανει αυτο δεν προχωρατε στην αναβαθμιση.
Γι αυτο λεμε οτι πρεπει να μαθουμε τι σοι αναβαθμιση ειναι.
Μετα ειναι αλλη κουβεντα. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?Το αυτοκινητο δεν ειναι σαν το κινητο τηλεφωνο που συνεχεια διμιουργουνται αναγκες για επιπλεον δυνατοτητες.
Τα αυτοκινητα εχουν 50-100-150 συστηματα που πρεπει να μπορουν να συνεργαστουν απροβληματιστα μεταξυ τους σε ολες τις συνθηκες, οι αναβαθμισεις ερχονται για να λυσουν δυσλειτουργιες οι οποιες δεν εγιναν αντιληπτες κατα την περιοδο της κατασκευης και των δοκιμων, οποτε δε θα επρεπε να χρεωνονται ακομα και μετα το περας της εγγυησης. Εξαιρεση η ενημερωση τοων χαρτων πλοηγησης.Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση 'και ειναι υπο εγγυηση ακομα πρεπει να μην χρεωθει. Αν δεν θεωρειται επισκευη/διορθωση πες το οπως θες και δεν εχει βγει και καποια ανακληση πανω σε αυτο δυσκολα θα ειναι μη χρεωσιμο. Επισης δεν ξερουμε τους ορους της εγγυησης στον φιλο γιατι ειχε 3 (εργοστασιακα) και 2 (μεσω ασφαλιστικου προγραμματος?).
Πρωτα πρεπει να ξερουμε τους ορους εγγυησης και τι καλυπτεται ωστε να ειμαστε σιγουροι.Εχω την τυχη/ατυχια να δουλευω με Ιαπωνες και ξερω πολυ καλα πως συμπεριφερονται με το κομματι εγγυηση και τι καλυπτεται ή οχι
Αν είναι θέμα ασφαλείας ή δυσλειτουργίας οφείλουν να προχωρήσουν χωρίς χρέωση στα πλαίσια ανάκλησης.
Αν είναι οποιαδήποτε άλλη εργασία στα πλαίσια συντήρησης, οφείλουν να ενημερώσουν για το κόστος και να πάρουν προέγκριση, -
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?Το αυτοκινητο δεν ειναι σαν το κινητο τηλεφωνο που συνεχεια διμιουργουνται αναγκες για επιπλεον δυνατοτητες.
Τα αυτοκινητα εχουν 50-100-150 συστηματα που πρεπει να μπορουν να συνεργαστουν απροβληματιστα μεταξυ τους σε ολες τις συνθηκες, οι αναβαθμισεις ερχονται για να λυσουν δυσλειτουργιες οι οποιες δεν εγιναν αντιληπτες κατα την περιοδο της κατασκευης και των δοκιμων, οποτε δε θα επρεπε να χρεωνονται ακομα και μετα το περας της εγγυησης. Εξαιρεση η ενημερωση τοων χαρτων πλοηγησης.Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση 'και ειναι υπο εγγυηση ακομα πρεπει να μην χρεωθει. Αν δεν θεωρειται επισκευη/διορθωση πες το οπως θες και δεν εχει βγει και καποια ανακληση πανω σε αυτο δυσκολα θα ειναι μη χρεωσιμο. Επισης δεν ξερουμε τους ορους της εγγυησης στον φιλο γιατι ειχε 3 (εργοστασιακα) και 2 (μεσω ασφαλιστικου προγραμματος?).
Πρωτα πρεπει να ξερουμε τους ορους εγγυησης και τι καλυπτεται ωστε να ειμαστε σιγουροι.Εχω την τυχη/ατυχια να δουλευω με Ιαπωνες και ξερω πολυ καλα πως συμπεριφερονται με το κομματι εγγυηση και τι καλυπτεται ή οχι
Αν είναι θέμα ασφαλείας ή δυσλειτουργίας οφείλουν να προχωρήσουν χωρίς χρέωση στα πλαίσια ανάκλησης.
Αν είναι οποιαδήποτε άλλη εργασία στα πλαίσια συντήρησης, οφείλουν να ενημερώσουν για το κόστος και να πάρουν προέγκριση,Το θεμα ασφαλειας το ονομαζουν ανακληση.
-
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@ilias-a said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Αν εχει βγει ανακληση ειναι δωρεαν. Οπως γινεται παντου και παντα.
Αν δεν υπαρχει ανακληση (νομιζω δεν ειδα κατι σχετικο) και δεν συμπεριλαμβανετε μεσα στην εγγυηση (πρεπει να δουμε ορους λογικα και τι μπορει να αποκλειεται) θα χρεωθει.
Αν βγαλουν μια αναβαθμιση μετα απο 6-7 χρονια που ειναι εκτος εγγυησης δεν θα ειναι χρεωσιμο?Το αυτοκινητο δεν ειναι σαν το κινητο τηλεφωνο που συνεχεια διμιουργουνται αναγκες για επιπλεον δυνατοτητες.
Τα αυτοκινητα εχουν 50-100-150 συστηματα που πρεπει να μπορουν να συνεργαστουν απροβληματιστα μεταξυ τους σε ολες τις συνθηκες, οι αναβαθμισεις ερχονται για να λυσουν δυσλειτουργιες οι οποιες δεν εγιναν αντιληπτες κατα την περιοδο της κατασκευης και των δοκιμων, οποτε δε θα επρεπε να χρεωνονται ακομα και μετα το περας της εγγυησης. Εξαιρεση η ενημερωση τοων χαρτων πλοηγησης.Οπως ειπα και πριν, αν υπαρχει καποια δυσλειτουργια που διορθωνεται με την αναβαθμιση 'και ειναι υπο εγγυηση ακομα πρεπει να μην χρεωθει. Αν δεν θεωρειται επισκευη/διορθωση πες το οπως θες και δεν εχει βγει και καποια ανακληση πανω σε αυτο δυσκολα θα ειναι μη χρεωσιμο. Επισης δεν ξερουμε τους ορους της εγγυησης στον φιλο γιατι ειχε 3 (εργοστασιακα) και 2 (μεσω ασφαλιστικου προγραμματος?).
Πρωτα πρεπει να ξερουμε τους ορους εγγυησης και τι καλυπτεται ωστε να ειμαστε σιγουροι.Εχω την τυχη/ατυχια να δουλευω με Ιαπωνες και ξερω πολυ καλα πως συμπεριφερονται με το κομματι εγγυηση και τι καλυπτεται ή οχι
Αν είναι θέμα ασφαλείας ή δυσλειτουργίας οφείλουν να προχωρήσουν χωρίς χρέωση στα πλαίσια ανάκλησης.
Αν είναι οποιαδήποτε άλλη εργασία στα πλαίσια συντήρησης, οφείλουν να ενημερώσουν για το κόστος και να πάρουν προέγκριση,Αν υπαρχει ανακληση και μετα απο 10 χρονια δωρεαν θα γινει.
Μετα παμε στο κομματι -->εγγυηση (ΝΑΙ/ΟΧΙ)-->Επιδιορθωση (ΝΑΙ/ΟΧΙ) κλπ κλπ.
Σιγουρα ενημερωνουν τιμη αν δεν καλυπτεται... -
@ivank said in Mazda CX-30:
Έκανα το 4ο service συμπληρώνοντας 47.000Km (Skyactive X AWD).
Έδωσα το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 378€.
5lit λάδι 110€
φίλτρο λαδιού 22,3€
φίλτο αέρα 40€
φίλτρο καμπίνας 51€
εργασία service 74,4€
Αυτό που με χάλασε όμως ήταν τα επιπλέον 74,4€ που έδωσα για την αναβάθμιση-ενημέρωση της ECU (χρειάστηκε 60').
Όπως μου είπαν αυτή δεν καλύπτετε από την 5ετή εγγύηση κάτι που θεωρώ απαράδεκτο.Έκανα τα παράπονά μου στην εισαγωγική εταιρία αλλά και στην Αυστρία χωρίς καμία ανταπόκριση.
Με τέτοιες πρακτικές όσο και να μειωθεί ο φόρος πολυτελείας θα βλέπουμε ελάχιστα mazda στους δρόμους.
Στο 4ο service θα έπρεπε να σου αλλάξει και υγρά φρένων.
-
Οποίος μάθει τι είναι αυτή η αναβάθμιση πάντως κ αν πρέπει να γίνει άμεσα ας κάνει ένα post εδώ να δούμε εάν έχει νόημα να την κάνουμε κ πριν έρθει το σέρβις. Θα προσπαθήσω να πάρω ένα τηλ σήμερα Autoone να ρωτήσω κ εγώ.
Πάντως εμένα μια αναβάθμιση του infotainment π πήρε πολύ ώρα όπως Μ είπαν, δεν την χρέωσαν στο πρώτο σερβισ.
-
Έγινε το ετήσιο service, δεν έγινε κάποια αναβάθμιση. Ρώτησα σχετικά, μου είπαν ότι γίνεται δωρεάν αν έρθει κάποια τεχνική οδηγία για αναβάθμιση από το εργοστάσιο.
Μου είπαν επίσης ότι θα χρεωθώ έξτρα αν αναβαθμίσουν οι ίδιοι τους χάρτες της Πλοήγησης. Τους είπα θα ασχοληθώ να το κάνω μόνος μου. Το έχει κάνει κάποιος ήδη να με κατευθύνει λίγο;Κόστος Σέρβις: 253,6 ευρώ.
(97€ τα 5 λίτρα λάδι 0W20,
Φίλτρο λαδιού 18€
80€ εργασία
Μια ροδέλα στην τάπα και κάτι αναλώσιμα 7-8 ευρώ.
+φπα στα παραπάνω.)
Μου έβγαλαν και νέα κάρτα καυσαερίων και έκαναν βιολογικό καθαρισμό στον κλιματισμό.
Ακριβώς το κόστος που ανέμενα με βάση όσα είχα δει κι εδώ. -
@babisstinson said in Mazda CX-30:
Έγινε το ετήσιο service, δεν έγινε κάποια αναβάθμιση. Ρώτησα σχετικά, μου είπαν ότι γίνεται δωρεάν αν έρθει κάποια τεχνική οδηγία για αναβάθμιση από το εργοστάσιο.
Μου είπαν επίσης ότι θα χρεωθώ έξτρα αν αναβαθμίσουν οι ίδιοι τους χάρτες της Πλοήγησης. Τους είπα θα ασχοληθώ να το κάνω μόνος μου. Το έχει κάνει κάποιος ήδη να με κατευθύνει λίγο;Κόστος Σέρβις: 253,6 ευρώ.
(97€ τα 5 λίτρα λάδι 0W20,
Φίλτρο λαδιού 18€
80€ εργασία
Μια ροδέλα στην τάπα και κάτι αναλώσιμα 7-8 ευρώ.
+φπα στα παραπάνω.)
Μου έβγαλαν και νέα κάρτα καυσαερίων και έκαναν βιολογικό καθαρισμό στον κλιματισμό.
Ακριβώς το κόστος που ανέμενα με βάση όσα είχα δει κι εδώ.Ποιος ο λόγος αναβάθμισης των χαρτών όταν στο car play έχουμε τόσες εφαρμιγές που αναβαθμίζονται συνεχώς ;
-
Και γιατί όχι? Κάποιοι ψυχαναγκαστικοί έχουμε αναβαθμίσει χάρτες σε navi του 2005. Οριακά δείχνει την Αττική Οδό.
-
@skg1958 said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
Έγινε το ετήσιο service, δεν έγινε κάποια αναβάθμιση. Ρώτησα σχετικά, μου είπαν ότι γίνεται δωρεάν αν έρθει κάποια τεχνική οδηγία για αναβάθμιση από το εργοστάσιο.
Μου είπαν επίσης ότι θα χρεωθώ έξτρα αν αναβαθμίσουν οι ίδιοι τους χάρτες της Πλοήγησης. Τους είπα θα ασχοληθώ να το κάνω μόνος μου. Το έχει κάνει κάποιος ήδη να με κατευθύνει λίγο;Κόστος Σέρβις: 253,6 ευρώ.
(97€ τα 5 λίτρα λάδι 0W20,
Φίλτρο λαδιού 18€
80€ εργασία
Μια ροδέλα στην τάπα και κάτι αναλώσιμα 7-8 ευρώ.
+φπα στα παραπάνω.)
Μου έβγαλαν και νέα κάρτα καυσαερίων και έκαναν βιολογικό καθαρισμό στον κλιματισμό.
Ακριβώς το κόστος που ανέμενα με βάση όσα είχα δει κι εδώ.Ποιος ο λόγος αναβάθμισης των χαρτών όταν στο car play έχουμε τόσες εφαρμιγές που αναβαθμίζονται συνεχώς ;
Για διάφορους λόγους:
- Καταρχήν το σύστημα πλοήγησης της Μαζντα δεν ειναι καθόλου κακό, ίσα ίσα θα έλεγα. Δέιχνει και το τραγούδι που παίζει στην οθόνη και τις οδηγίες στο HUD. Πιο σημαντικό απ' όλα το τελευταίο.
- Με ανοικτό CarPlay ζεσταίνεται πολύ εύκολα το κινητό, ειδικά όταν δουλεύει και το GPS του για πλοήγηση.
- Μπορεί να έχεις φύγει χωρίς κινητό. Ναι, γίνεται κι αυτό
Έχει κάνεις κάποιος update στο CX-30 του?
-
Εμενα μου φαίνεται τρομερά δύσχρηστο το εργοστασιακό gps. Και τα δύο κερασάκια είναι ότι δεν έχει Poi και φυσικά live τη κίνηση ή αν είναι κλειστός κάποιος δρομος. Παίζει να το χρησιμοποίησα μια φορά στην αρχή απλά για να το δοκιμάσω.
Στο My 2025 νομίζω ότι δίνει στο hud και τις οδηγίες από google maps. -
Αυτό το update ώστε να φέρει τις οδηγίες στο hud από CarPlay ή android auto απορώ γιατί δεν το έχουν φέρει.
Εκτός και παίζει ρόλο το 10ιντσο infotainment.
Το μαμά ναβι το είχα δουλέψει εξωτερικό.
Ηταν πολύ καλό.Η διαδικασία της αναβάθμισης είναι απλή.
Έχει τα βήματα μέσα από την Mazda.
Mazda CX-30