Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Chery Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Chery Forum
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 17 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    430
    8721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Το κγμ με το παρελθόν που έχει ως σανγιόνγκ, ούτε που θα απασχολήσει την τογιότα.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimitris741 @lap last edited by

        @lap said in Chery Forum:

        https://www.autotypos.gr/dokimes/proti-dokimi-chery-tiggo-4-hybrid-to-pio-prosito-full-hybrid-b-suv-stin-ellada/

        Πάντως δεν φαίνεται να το έχουν δοκιμάσει σε Εθνική με ταχύτητες 120-140 ΚΜΗ και σε παρατεταμένες ανηφόρες. Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε να το αγοράσει κάποιος για να δούμε πως συμπεριφέρεται σε αυτές τις συνθήκες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Δημοσιογραφικό τέστ είναι.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Πες και κάνα τζόκερ να σε κληροδοτήσω, μόλις βγήκε σχετικό βίντεο.

            Youtube Video

            Αυτός που δεν ξέρω απο ποια χώρα είναι κάνει τεστ σε ταχύτητες ταξιδιού. Πάει κάπου στα άγρια μεσάνυχτα με 110 και γυρνάει με 130 (κάτι παίχτηκε εκεί που πήγε αλλά δεν μας νοιάζει) και γράφει 5,7λ/100 χλμ

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Εντωμεταξύ το μυστικό του είναι να κάνεις επιτάχυνση ξεκινώντας με μισό πάτημα στο πεντάλ του γκαζιού. Διότι flat out σπινιαρει συνεχώς λόγω της τεράστιας ροπής ( μάλλον 25 κιλά από τα πρωτα χιλιόμετρα και πρώτες σαλ οπου μετά μπαίνει ο θερμικός και γίνεται 30 κάτι κιλά) και το anti spin του κοβει την παροχή πρόωσης

              Έτσι με μισό γκάζι κάνει 7,1’’ το 0-100

              Hot gti των 2000s

              Γενικά γράφει μέση κατανάλωση μαζί και με πόλη 4,2 λ και στο ταξίδι 5,7 ενώ έχει επιδόσεις τρίλιτρου V6 ατμοσφαιρικού των 00s

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              V ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimitris741 @lap last edited by dimitris741

                @lap said in Chery Forum:

                Πες και κάνα τζόκερ να σε κληροδοτήσω, μόλις βγήκε σχετικό βίντεο.

                Αυτός που δεν ξέρω απο ποια χώρα είναι κάνει τεστ σε ταχύτητες ταξιδιού. Πάει κάπου στα άγρια μεσάνυχτα με 110 και γυρνάει με 130 (κάτι παίχτηκε εκεί που πήγε αλλά δεν μας νοιάζει) και γράφει 5,7λ/100 χλμ

                Ενδιαφέρον test. Είναι από Μαλαισία. Αναφέρει Αεροδυναμικούς θορύβους από τα 110ΚΜΗ, αλλά όχι θόρυβο από τον κινητήρα, ενώ δεν λέει τίποτα για απώλεια ισχύος. Για Joker κρατάω τα νούμερα για τον εαυτό μου....😊

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by lap

                  Σβήσε την παράθεση του βίντεο.

                  Αναφέρει πως έχει καλή ηχομόνωση στον θόρυβο τροχασμου. Αλλα ακούγονται αεροδυναμικοί θόρυβοι από τις τσιμούχες στις πόρτες εάν κατάλαβα καλά. Επίσης αναφέρει ότι μπορεί να ξεχαστείς και να πιστέψεις ότι οδηγείς ηλεκτρικό όχημα. Η αίσθηση είναι σαν ηλεκτρικό όχημα και όχι σαν υβριδικό Πρέπει να το σανιδώσεις για να καταλάβεις ότι είναι υβριδικό

                  Για την απώλεια ισχύος το άρθρο πιο πάνω ανέφερε πως ποτέ δεν αδειάζει η μπαταρία του. Οπότε μάλλον καλύτερο καλιμπραρισμα από τα MG

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ωραίος αυτός ο reviewer που βρήκες! Λιτός περιεκτικός και στοχευμένος.
                    Είδα και για το jaecoo 7 phev που έκανε τεστ. 0-100 σε 7.22 , 5λτ σε ταξίδι με 110 ως 130 (λίγα μου φάνηκαν) και 4.2 στηβ πόλη ως 70 χλμ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Πλέον με το πολύ 130 χλμ/ώρα θα ταξιδεύουμε. Αγριεύουν πολύ τα πράγματα οπότε μας δίνει μια ρεαλιστική εικόνα.

                      5 λ με φορτισμένη μπαταρία;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 @lap last edited by

                        @lap said in Chery Forum:

                        Πλέον με το πολύ 130 χλμ/ώρα θα ταξιδεύουμε. Αγριεύουν πολύ τα πράγματα οπότε μας δίνει μια ρεαλιστική εικόνα.

                        5 λ με φορτισμένη μπαταρία;

                        Ναι αν κατάλαβα καλά όλα με φορτισμένη μπαταρία, δεν έκανε φυσικά πολλά χλμ νομίζω το λέει κάπου... έβαλα το λινκ στο νήμα του jaecoo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagkirk @lap last edited by

                          @lap said in Chery Forum:

                          Έτσι με μισό γκάζι κάνει 7,1’’ το 0-100

                          Με καλό θερινό λάστιχο που δεν θα σπινιαρει καθόλου πόσο θα έκανε;

                          6.5;;;;;

                          Φαίνεται πολύ καλό με βάση το βίντεο αυτό του τύπου.

                          Και αν διαβάσεις πίσω από τις λέξεις από αυτά που έγραψε αυτός που το δοκίμασε στο ελληνικό Quatroruotte στο παραπάνω λινκ μάλλον εντυπωσιάστηκε από την απόδοση του υβριδικού συστήματος.
                          Και αυτός όπως και ο Μαλαισιανος έγραψε πως η αίσθηση που είχε ήταν κυρίως ηλεκτρικού, έπρεπε να βυθιστεί αρκετά το γκάζι για να μπει ο θερμικός.
                          4.3 λ/100 σε 300 δημοσιογραφικά χλμ με αστρωτο κινητήρα είναι άξιο αναφοράς.

                          Στα Toyota οτιδήποτε παραπάνω από ένα γλυκό χάδι στο δεξί πεντάλ βάζει μπρος τον θερμικό και ξεκινάει αυτή η αίσθηση σκούτερ επιτάχυνσης που αμέσως σε κάνει να τιναξεις το πόδι σου από το γκάζι για να κινηθείς οικονομικά σαν σε πομπή νεκροφορας.

                          Και οδηγικά ο Μαλαισιανος είπε πως μάλλον λόγω μικρού μεγέθους και κέντρου βάρους με την μπαταρία πίσω στρίβει και καλύτερα από τα περισσότερα SUV , και αν και λίγο σκληρό σε σαμαρακια και λακούβες παραμένει άνετο.

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ataim
                            ataim @lap last edited by

                            @lap said in Chery Forum:

                            Εντωμεταξύ το μυστικό ....

                            Το μυστικό είναι να πετάξεις τα κινέζικα και να βάλεις ένα σοβαρό 225

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Εντωμεταξύ διαβάζω για το κιβώτιο τους

                              Λένε η πρώτη γενιά βγήκε το 2021

                              Η δεύτερη γενιά το….. 2022 αρχές 2023

                              Οκ λέω, διόρθωσαν κάτι…. συνεχίζω το scrolling και διαβάζω….

                              Η τρίτη γενιά λέει το ….. 2023!!!!

                              Η τέταρτη γενιά το 2023 αρχές του 2024

                              Η…… πέμπτη γενιά το 2025!!!! (Έλεος!)

                              Τώρα λέει ετοιμάζουν να λανσάρουν κάποια στιγμή την 6η!!!!

                              ΠΑ ΝΙ ΚΟΣ!!!

                              Αγοράζεις υβριδικό σήμερα και σε δύο έτη είναι 3 με 4 γενιές πίσω!!!!

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap @vagkirk last edited by lap

                                @vagkirk said in Chery Forum:

                                @lap said in Chery Forum:

                                Έτσι με μισό γκάζι κάνει 7,1’’ το 0-100

                                Με καλό θερινό λάστιχο που δεν θα σπινιαρει καθόλου πόσο θα έκανε;

                                6.5;;;;;

                                Φαίνεται πολύ καλό με βάση το βίντεο αυτό του τύπου.

                                Και αν διαβάσεις πίσω από τις λέξεις από αυτά που έγραψε αυτός που το δοκίμασε στο ελληνικό Quatroruotte στο παραπάνω λινκ μάλλον εντυπωσιάστηκε από την απόδοση του υβριδικού συστήματος.
                                Και αυτός όπως και ο Μαλαισιανος έγραψε πως η αίσθηση που είχε ήταν κυρίως ηλεκτρικού, έπρεπε να βυθιστεί αρκετά το γκάζι για να μπει ο θερμικός.
                                4.3 λ/100 σε 300 δημοσιογραφικά χλμ με αστρωτο κινητήρα είναι άξιο αναφοράς.

                                Στα Toyota οτιδήποτε παραπάνω από ένα γλυκό χάδι στο δεξί πεντάλ βάζει μπρος τον θερμικό και ξεκινάει αυτή η αίσθηση σκούτερ επιτάχυνσης που αμέσως σε κάνει να τιναξεις το πόδι σου από το γκάζι για να κινηθείς οικονομικά σαν σε πομπή νεκροφορας.

                                Και οδηγικά ο Μαλαισιανος είπε πως μάλλον λόγω μικρού μεγέθους και κέντρου βάρους με την μπαταρία πίσω στρίβει και καλύτερα από τα περισσότερα SUV , και αν και λίγο σκληρό σε σαμαρακια και λακούβες παραμένει άνετο.

                                Συν ότι η μπαταρία είναι κάτω από το αυτοκίνητο και απ έξω!
                                Χαμηλώνει το κέντρο βάρους !

                                Αλλά ναι με καλό λάστιχο πόσο θα πιάσει, κάτω από 7;;; Ελεος

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim @lap last edited by ataim

                                  @lap said in Chery Forum:

                                  Αλλά ναι με καλό λάστιχο πόσο θα πιάσει, κάτω από 7;;; Ελεος

                                  Κάτω από 8, μια χαρά είναι. Τα Toyota πάντως που εμπλέκουν από την αρχή τον θερμικό είναι όλα ιδιαίτερα γρήγορα στο 0-60 το οποίο το κάνουν κάτω από 4 sec πριν λαχανιασουν.Τα λοιπά hev τύπου mg, chery, κλπ εμπλέκουν τον θερμικό αφού ξεκινήσουν με τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να μην είναι τόσο γοργά στο 0-60 όσο θα μπορούσαν/έπρεπε.

                                  Η εμπλοκή του θερμικού των toyota συχνά πυκνά και σε χαμηλές ταχύτητες είναι εξάλλου και το μυστικό της χαμηλής κατανάλωσης λόγω της μηχανικής ροής ενέργειας.

                                  Το λέει και αυτός στο τελευταίο τεστ ότι αργεί ο θερμικός να μπει στο παιχνίδι, ίσως το έχουν προγραμματίσει έτσι γιατί χαμηλά θα είχαν πλεόνασμα ροπής το οποίο δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί ένα προσθιοκίνητο, η υπάρχει κάποιος περιορισμός στο motor generator για λόγους οικονομίας;

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    lap @ataim last edited by lap

                                    @ataim said in Chery Forum:

                                    @lap said in Chery Forum:

                                    Αλλά ναι με καλό λάστιχο πόσο θα πιάσει, κάτω από 7;;; Ελεος

                                    Κάτω από 8, μια χαρά είναι. Τα Toyota πάντως που εμπλέκουν από την αρχή τον θερμικό είναι όλα ιδιαίτερα γρήγορα στο 0-60 το οποίο το κάνουν κάτω από 4 sec πριν λαχανιασουν.Τα λοιπά hev τύπου mg, chery, κλπ εμπλέκουν τον θερμικό αφού ξεκινήσουν με τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να μην είναι τόσο γοργά στο 0-60 όσο θα μπορούσαν/έπρεπε.

                                    Η εμπλοκή του θερμικού των toyota συχνά πυκνά και σε χαμηλές ταχύτητες είναι εξάλλου και το μυστικό της χαμηλής κατανάλωσης λόγω της μηχανικής ροής ενέργειας.

                                    Το λέει και αυτός στο τελευταίο τεστ ότι αργεί ο θερμικός να μπει στο παιχνίδι, ίσως το έχουν προγραμματίσει έτσι γιατί χαμηλά θα είχαν πλεόνασμα ροπής το οποίο δεν θα μπορούσε να διαχειριστεί ένα προσθιοκίνητο, η υπάρχει κάποιος περιορισμός στο motor generator για λόγους οικονομίας;

                                    Δεν γίνεται να μπει νωρίτερα λόγω γραναζιών! Είναι one speed!
                                    Στο 3 speed γίνεται να μπει νωρίς!

                                    Η Toyota έχει το καλύτερο σύστημα, αλλά όχι τόσο δυνατό!

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Παίζει ρόλο και η κατανάλωση του θερμικού. Οι κινέζοι δεν έχουν τόσο αποδοτικούς κεκ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Αυτοί λένε πως 43% θερμική απόδοση έχει ο ατμοσφαιρικός στις 2300 σαλ και 10 και κατι κιλά ροπής

                                        Λογικά στο φάσμα που λειτουργεί για να γυρίζει το generator

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 last edited by

                                          Τι γίνεται με αυτά τα Chery?
                                          Τι τελευταίες ημέρες βλέπω κι από 2-3 στους δρόμους.
                                          Πότε πρόλαβαν;
                                          Στα γαριδάκια τα βάζουν; 😁

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Youtube Video

                                            Οι Ιταλοί το έχουν ήδη κάνει rebadged

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 17 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr