-
Ισχυουν αυτα που λεει ο αμερικανος στο βιντεο; Αν ειναι βουλωμενος ο καταλυτης ,ξεβουλωνει με ενα απλο διαλυτικο χρωματων; Υποψιν οτι δεν υποστηριζω αυτη την αποψη, απλα ενδιαφερομαι για γνωμες
How to Clean Your Car's Catalytic Converter using Lacquer Thinner -
Σε βενζινοκίνητο δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς επικαθίσεις οπτικές. Η απόδοση του καταλύτη όμως θα πιάσει πάτο με λαδια full saps εφόσον ο κινητήρας καίει λάδια.
Αμάν μωρέ μια χαρά νόημα έβγαζε

-
@w202-amg said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Σε βενζινοκίνητο δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς επικαθίσεις οπτικές. Η απόδοση του καταλύτη όμως θα πιάσεις πάτο με λαδια full saps εφόσον ο κινητήρας και λάδια.
?
-
@ntinaras said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
@w202-amg said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Σε βενζινοκίνητο δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς επικαθίσεις οπτικές. Η απόδοση του καταλύτη όμως θα πιάσεις πάτο με λαδια full saps εφόσον ο κινητήρας και λάδια.
?
???
-
@w202-amg said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
@ntinaras said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
@w202-amg said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Σε βενζινοκίνητο δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς επικαθίσεις οπτικές. Η απόδοση του καταλύτη όμως θα πιάσεις πάτο με λαδια full saps εφόσον ο κινητήρας και λάδια.
?
???
!!!!!
-
@w202-amg said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
@ntinaras said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
@w202-amg said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Σε βενζινοκίνητο δεν νομίζω ότι θα βρει κανείς επικαθίσεις οπτικές. Η απόδοση του καταλύτη όμως θα πιάσεις πάτο με λαδια full saps εφόσον ο κινητήρας και λάδια.
?
???
Μάλλον εννοούν ότι η δεύτερη πρόταση δεν βγάζει νόημα, ίσως λείπουν κάποιες λέξεις

-
@drosxo said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
σχυουν αυτα που λεει ο αμερικανος στο βιντεο; Αν ειναι βουλωμενος ο καταλυτης ,ξεβουλωνει με ενα απλο διαλυτικο χρωματων; Υποψιν οτι δεν υποστηριζω αυτη την αποψη, απλα ενδιαφερομαι για γνωμες
Καταστροφη για ολα τα ελαστομερη αλλα ναι καθαριζει
-
Θα κάνω την ερώτηση μια και γράφει το θέμα για καταλύτη,
πόσο πιθανό είναι να έχει κάποιος θέμα στον καταλύτη - opf/gpf και να τον κόβει στο πρόγραμμα (remap); Κοινώς να είναι η αιτία που δεν βλέπουμε νούμερα που περιμένουμε, δεν έχουμε κάποιο fault με κωδικό η λαμπάκι...
Στο γράφημα η καμπύλη κάνει μικρές αυξομειώσεις προς το υψηλό εύρος στροφών.
Να είναι λίγο μπουκωμένο και να ανεβάζει θερμοκρασίες, να το διαβάζει ο αισθητήρας πριν ή μετά και να το κόβει; -
@hountalas said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Θα κάνω την ερώτηση μια και γράφει το θέμα για καταλύτη,
πόσο πιθανό είναι να έχει κάποιος θέμα στον καταλύτη - opf/gpf και να τον κόβει στο πρόγραμμα (remap); Κοινώς να είναι η αιτία που δεν βλέπουμε νούμερα που περιμένουμε, δεν έχουμε κάποιο fault με κωδικό η λαμπάκι...
Στο γράφημα η καμπύλη κάνει μικρές αυξομειώσεις προς το υψηλό εύρος στροφών.
Να είναι λίγο μπουκωμένο και να ανεβάζει θερμοκρασίες, να το διαβάζει ο αισθητήρας πριν ή μετά και να το κόβει;Πολλοι λογοι, απο egt τι κανει? απο διαφορικη πιεση?
Συγκρινε τα logs του δυναμομετρου με το αβανς, σχεδον παντα στις υψηλες στροφες οταν βλεπεις τετοια πραγματα το αμαξι μαζευει και σου ξαναδινει αβανς. Αν δεν πιστευεις βαλε εξωτερικο μανομετρο αντιθλιψης και πυρομετρο.
Γενικα δεν ξερω τι προγραμμα εβαλες αλλα ενα σωστο προγραμμα σου δινει αλογα πρωτα καθαριζοντας τα μειγματα μετα με πιεση μετα με αβανς ψεκασμου μετα με αβανς σπιθας μετα με vvt και ξανα πισω στην σπιθα. Το να πατας μια πιεση ραγας στον θεο (μιλαω για αμεσου ψεκασμου) και εναν στοχο MAP δεν κανεις τιποτα. Εχουμε πηξει με βαθμονομησεις ez power, περιμενω να δω μια καθαρη βαθμονομιση 35χρονια τωρα
-
@omikrositalofilos said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
@hountalas said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Θα κάνω την ερώτηση μια και γράφει το θέμα για καταλύτη,
πόσο πιθανό είναι να έχει κάποιος θέμα στον καταλύτη - opf/gpf και να τον κόβει στο πρόγραμμα (remap); Κοινώς να είναι η αιτία που δεν βλέπουμε νούμερα που περιμένουμε, δεν έχουμε κάποιο fault με κωδικό η λαμπάκι...
Στο γράφημα η καμπύλη κάνει μικρές αυξομειώσεις προς το υψηλό εύρος στροφών.
Να είναι λίγο μπουκωμένο και να ανεβάζει θερμοκρασίες, να το διαβάζει ο αισθητήρας πριν ή μετά και να το κόβει;Πολλοι λογοι, απο egt τι κανει? απο διαφορικη πιεση?
Συγκρινε τα logs του δυναμομετρου με το αβανς, σχεδον παντα στις υψηλες στροφες οταν βλεπεις τετοια πραγματα το αμαξι μαζευει και σου ξαναδινει αβανς. Αν δεν πιστευεις βαλε εξωτερικο μανομετρο αντιθλιψης και πυρομετρο.
Γενικα δεν ξερω τι προγραμμα εβαλες αλλα ενα σωστο προγραμμα σου δινει αλογα πρωτα καθαριζοντας τα μειγματα μετα με πιεση μετα με αβανς ψεκασμου μετα με αβανς σπιθας μετα με vvt και ξανα πισω στην σπιθα. Το να πατας μια πιεση ραγας στον θεο (μιλαω για αμεσου ψεκασμου) και εναν στοχο MAP δεν κανεις τιποτα. Εχουμε πηξει με βαθμονομησεις ez power, περιμενω να δω μια καθαρη βαθμονομιση 35χρονια τωρα
Σε επιχείρηση που κάνει προγράμματα πήγα.
Από όσο ξέρω δεν αλλάξαμε τα πυρόμετρα αλλά δεν πήραμε νούμερα που βγάζει το μοτέρ αυτό και έχουν βγάλει άλλα αυτοκίνητα που πήγαν στον ίδιο άνθρωπο.
Εγώ μόνος με κάνα torque pro μπορώ να έχω καμιά εικόνα; -
@hountalas said in Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο:
Εγώ μόνος με κάνα torque pro μπορώ να έχω καμιά εικόνα;
ΝΑΙ!
Καθαρισμος καταλυτη με διαλυτικο